MVV- Dordrecht

15 okt 2021 22:23
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV- Dordrecht #16
Wat een einde haha. Had nog alle kanten op kunnen vallen. Chaos en emotie op het einde. Heerlijk!!

Genieten ook dat de moffen in 94ste minuut nog een goal tegen krijgen haha

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2021 22:41
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Dordrecht #17
Slecht voetbal maar er gebeurde vanalles. En wat waar is is waar, de keeper heeft ons vandaag een aantal keer overeind gehouden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB, Jasonhum

16 okt 2021 00:01 16 okt 2021 00:02 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Dordrecht #18

pinobel schreef : Slecht voetbal maar er gebeurde vanalles. En wat waar is is waar, de keeper heeft ons vandaag een aantal keer overeind gehouden.

in jeeker geval drei punt in de tuut en nou wachte op de vluuzek
en diech kreigs e tuutsje confetti veur teege de Pruuse :thumbsup:
koumme herrinneringe aon vreuger op :lol:

16 okt 2021 00:38
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Dordrecht #19
Gelukkig hebben we drie punten in de knip. En dat hebben we aan de beste MVV'er van vanavond te danken: keeper Nijhuis. Hij presteert wisselvallig dit seizoen, maar vanavond had hij enkele cruciale reddingen. Voor mij MOTM.

Ik vond het opvallend hoeveel ruimte onze verdedigers aan hun tegenstanders geven. Labylle liet zijn speler soms wel 15 tot 20 meter ongedekt opkomen. En in het centrum wordt er niet echt ingekleund. Allemaal wat braafjes. De enige die ik wel eens wat zie uitdelen is Dzepar. Ik zie het team niet als geheel duels op een strijdende manier aangaan. Veel langs de man met de bal blijven lopen; geef eens een schouderduw of deel een schop uit. Feller!

De Angelside had weer hartverwarmende ondersteuning, al vond ik het spreekkoor richting mij natuurlijk niet prettig. So be it, we treden in overleg en hopen dan wat hardnekkige misverstanden weg te nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Kletswief, Jack Luijten

16 okt 2021 08:45
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Dordrecht #20
Eerste helft tot het tweede doelpunt speelde Mvv redelijk daarna en tweede helft was Mvv nergens., bohhhh wat was het voetbal slecht. Keeper heeft de wedstrijd gered en gezorgd dat de punten in Maastricht bleven.
Ik maak me toch zorgen over het niveau van Mvv dat met de week minder wordt, er staan ons nu twee moeilijke wedstrijden te wachten: Nac en Aken Noord.
Ik ben er niet gerust op...

16 okt 2021 09:26
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV- Dordrecht #21
Inderdaad het niveau zakte naar een erg bedenkelijk niveau naar mate de wedstrijd vorderde.. Dordt combineerde veel makkelijker, en MVV kwam er alleen in de counter nog gevaarlijk uit. Maar goed de wedstrijd die gewonnen moest worden tegen de nummer laatst is ook gewonnen en dat is het belangrijkste!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

16 okt 2021 12:13
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV- Dordrecht #22
Blij met weer eens 3 punten. Dat het niveau zakt is ook wel logisch. Het is een jonge ploeg wat afgelopen periode forse tikken heeft gekregen, vertrouwen zakt weg zodra er een tegendoelpunt komt. Dordt heeft ook werkelijks niks te verliezen.. die spelen al jaren helemaal nergens om. Er is nog heel veel werk aan de winkel, maar deze pot verliezen en je had echt ramp weken gehad.

16 okt 2021 14:00
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Dordrecht #23

jeoff schreef : Maar goed de wedstrijd die gewonnen moest worden tegen de nummer laatst is ook gewonnen en dat is het belangrijkste!

Klopt als een bus! Zelfs in onze top jaren met de Witte werd er soms gewonnen van de top 3 en bijv Ajax in uzze Geusselt onderuit gehaald met al hun werelspelers, maar gingen wij zelf wat later grandioos onderuit en de bietenbrug op tegen nummer laatst !
Met als grootste deceptie ooit en negatieve apotheose het trauma van de 65 bussen mee uit naar Excelsior onder begeleiding van heel Limburg langs de A2 die ons uitzwaaide….en ik in bus 2 een terugreis meemaakte die je niamabd maar ook niemand gunt!

Dus laten we blij zijn met de punten, de keeper die zich herpakt heft en Orhan vanaf het begin in de selectie.

Op nao de enige echte derby! Willy, Conny, Herman en iech zien dao al sinds de Kaalhej jaore vaan 1975 klaor veur….Opa natuurlik aoch !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

16 okt 2021 16:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV- Dordrecht #24
Mooie opsteker en resultaat !
Daardoor sta je nog steeds er prima ervoor ! 15 punten
Wel zou ik als ik Wels was minder aanvallend spelen en wat meer compact !
Met Nac , Roda en AZ voor de boeg zijn deze punten meer dan welkom maar houden en voorlopig zicht op de top 10 !

Ook vond ik Wels wat minder zijn interview afratelen , hij sprak wat rustiger ! ( hij leest t forum ;-) ) en daardoor beter te volgen

Leuk voor Remans en Ntelo dat ze scoren zeker na de match tegen VVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

16 okt 2021 20:33
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Dordrecht #25
Waar zijn de wedstrijd analyses en voor beschouweningen Va Jaques en Tuor gebleven ? Vond ze zelf zeer intressant ..........

17 okt 2021 16:14
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Dordrecht #26
Tot aan de 2-0 speelde we goed en had het zelfs 4-0 kunnen zijn.
Daarna zakte we in een beetje teveel en de aansluitingstreffer daar kon je op wachten.
Het is een geluk dat dordrecht niet kan scoren anders hadden we zeker verloren.
Maar we hebben gewonnen vraag niet hoe want elke keer op het laatste is het feest bij MVV. Nu een mooie rode kaart uitgedaagd al was dit wel terecht.

Wel even jammer van de fans met hun spreekkoor richting Salemans...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

17 okt 2021 17:48
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Dordrecht #27
Binnenkort hoop ik een interview met hem te hebben. Wellicht dat de CSM besproken kan worden.

17 okt 2021 22:16
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Dordrecht #28

De Zwarte Vogel schreef : Binnenkort hoop ik een interview met hem te hebben. Wellicht dat de CSM besproken kan worden.

los van hoe een ieder persoonlijk over hem denkt, moet men er voor oppassen hem niet de kop van jut te maken...

"don't shoot the messanger..."

ook al was ik het destijds totaal oneens over wat met vrund Mental gebeurde...soit !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Hill28, De Zwarte Vogel

18 okt 2021 08:02
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Dordrecht #29
Het lijkt toch vrij logisch als je eigen stewards aanvalt om een gesloten poort door te komen en ook nog eigen supporters aanvalt, er maatregelen komen. Bovendien hangen er camera's dus zou je ook moeten beseffen dat er er een pakkans is. Of dat drie jaar moet zijn wat ik heb gehoord is een andere discussie. Ook knvb zal actie van mvv verwacht hebben aangezien de wedstrijd is stilgelegd.

Dat de 6 die in Venlo buiten een stadion zijn gepakt ook een sv hebben gekregen, zal uiteindelijk wel door knvb/politie aan mvv zijn opgelegd toch.

Vroeg me wel zo langzamerhand af hoeveel sv's er eigenlijk nog lopen, zo wordt een groep aardig uitgedund.

18 okt 2021 08:55
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Dordrecht #30
Begin van de match was prima. Aanvallend en vroeg storend MVV. Jammer dat die bal van Remans er niet in gaat (had natuurlijk wel gemoeten). Na 18minuten op 2-0 is perfect. Helaas valt de motor daarna compleet stil en wordt het de nodige keren (zeer onnodig) billenknijpen.
Ntelo was wat levendiger en meer betrokken bij de wedstrijd. Ook ik vond het opvallend hoeveel ruimte de tegenstander kreeg. Nu kan dat tegen Dordt geen kwaad, maar tegen iedere betere tegenstander natuurlijk wel. Dan is een 7-1 of 6-0 ofzo helemaal niet gek. Die gasten lachen zich kapot. Daar moet MVV toch echt wat aan doen.
Alberg: fantastische steekbal in de 2e minuut op Remans. Maar daarna levert ie toch echt geen enkele bijdrage meer aan het spel. Bal moet altijd in zijn voeten gespeeld worden, want hij beweegt voor geen milimeter. Vreselijk. Traag en geen enkele beleving/inzet/passie. Verdedigen of bal veroveren zit er niet bij. En dan moeten anderen dat vuile werk opknappen en vallen er gaten. Laat dan Kleinen maar meters maken en ervaring opdoen. Die is ook nog niet op niveau, maar zijn mentaliteit is tenminste prima.
Dan de keeper: die gaat wekelijks van schlemiel naar held. Dit keer was ie weer de held. Stond goed en was stabiel. Blijf ik toch knap vinden na al die kritiek. Jammer vond ik wel het cynische juichen een paar keer in het begin van de wedstrijd toen hij (simpele) ballen had. Daar steun je je eigen speler echt niet mee. Tuurlijk begrijp ik de humor en achterliggende gedachten, maar in zo'n wedstrijd moet je hem steunen en niet onnodig nóg zenuwachtiger/onzekerder maken.
NAC-uit nu, tsja...vrees weer een veegpartij als we zoveel ruimte blijven geven. Daarna D-Day!

Tijd voor maken pagina: 0.301 seconden