MVV- Dordrecht

11 okt 2021 13:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Onderwerp Auteur
MVV- Dordrecht #1
Op naar de volgende match

Ik kan genieten van Blummel, Dzepar en Waem ... alle drie ook linksbenig die kunnen echt t verschil maken
Ze hebben tegen VVV ook weer mooie dingen laten zien .

Komende vrijdag tegen Dordt thuis, wat kunnen we van die ploeg zeggen ??
Al jaren onderin aan het bungelen ... dat moet toch een makkelijke overwinning gaan worden of onderschat ik Dordt nu ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2021 14:17
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV- Dordrecht #2

Napoleon schreef : Op naar de volgende match

Ik kan genieten van Blummel, Dzepar en Waem ... alle drie ook linksbenig die kunnen echt t verschil maken
Ze hebben tegen VVV ook weer mooie dingen laten zien .

Komende vrijdag tegen Dordt thuis, wat kunnen we van die ploeg zeggen ??
Al jaren onderin aan het bungelen ... dat moet toch een makkelijke overwinning gaan worden of onderschat ik Dordt nu ??


Dordt gezien gisteren, idd een hele zwakke ploeg. Die moet je gewoon met 3-0 oprollen thuis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2021 14:43
SjengSjo
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV- Dordrecht #3
Hopelijk zörg dizze wedstrijd veur de ummekier.

MVV waor neet slechter de ierste 40 minuten in Venlo. Sterker nog 't haw nao 60 minuten gewoen 1-2 motte stoon. Mer good, hopelijk tanken ze get vertrouwen tegen rot Dordt

Laot goon, laot goon!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2021 16:19
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV- Dordrecht #4
Ik heb er ondanks dat het een beetje tegenzit toch weer zin in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2021 20:23
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV- Dordrecht #5

Boredass schreef :

Napoleon schreef : Op naar de volgende match

Ik kan genieten van Blummel, Dzepar en Waem ... alle drie ook linksbenig die kunnen echt t verschil maken
Ze hebben tegen VVV ook weer mooie dingen laten zien .

Komende vrijdag tegen Dordt thuis, wat kunnen we van die ploeg zeggen ??
Al jaren onderin aan het bungelen ... dat moet toch een makkelijke overwinning gaan worden of onderschat ik Dordt nu ??


Dordt gezien gisteren, idd een hele zwakke ploeg. Die moet je gewoon met 3-0 oprollen thuis.


Als je juist denkt dat je die gewoon zo makkelijk moet oprollen gebeurd dit niet.
Ik hoop dat de trainer Ntelo op de bank zet en Nijhuis.
Met alle respect Nijhuis heeft ons vaker punten gekost dan opgeleverd, Tegen Utrecht speelde hij nog goed en tegen Eindhoven pakte hij heerlijk de penalty.. Maar daar heb je alles mee gezegd.
Ntelo voor en na zijn hattrick loopt hij zo verloren erbij doet ook geen stap extra lopen.... Nee doe de speler die debuteerde Keone Maho erin zetten of twan visser, mami kan ook nog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2021 20:39
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
MVV- Dordrecht #6
Nou volgens De Limburger is MVV morgen ongewijzigd t.o.v. tegen Venlo. Als dit klopt en de keeper blundert weer wat ons punten kost mogen ze voor mij Klaas samen met de keeper op de trein zetten retour naar afkomst. Want dan weigert hij het gewoon te zien en dat gaat uiteindelijk toch ten koste van de trouwe supporters. Dit gestuntel is toch niet tegen te voetballen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2021 23:26
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV- Dordrecht #7
Als dit klopt dan is wat ik al dacht dus de waarheid. Alle andere keepers zijn slechter als nijhuis. Neem dat klaasje maar eens kwalijk.

Sorry hoor maar ronny heeft me niet kunnen overtuigen de eerste transferperiode. Vind hem geen betere technisch directeur als elsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2021 13:41
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Onderwerp Auteur
MVV- Dordrecht #8
Dordrecht heeft tot nu toe ( meen ik) 9 keer gescoord , dat is heel erg weinig !!

Dat we er vandaag 3 tegen krijgen ( gemiddeld 2,8 per match) is uitgesloten .
Nee vandaag gaan we winnen , daar ben ik eigenlijk van overtuigd . Maar toch ben ik het niet met de aanvallende inspiraties van Wels eens , ik zou toch wat meer vanuit een gesloten defensie voetballen. Wat ik zeg 2,8 tegen doelpunten per match gemiddeld , daar is niet tegen aan te voetballen , en natuurlijk was dat vooral tegen de grotere clubs , maar toch .
Wij kunnen overleven als we max 1 goal tegen krijgen dat kunnen we nog verwerken in een positieve uitslag.
Dus daarom zou ik wat meer verdedigend insteken en zo een resultaat te kunnen maken , wat we wel verplicht zijn tegen Dordt .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2021 14:27
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV- Dordrecht #9
Ik denk ook dat we gaan winnen.

Met deze opstelling zou ik het doen als ik de trainer was

Blummel Remans

Alberg

Dzepar Kleinen

Labylle Keulen Waem Delferriere Essers

Nijhuis (:( )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2021 14:29
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV- Dordrecht #10

Sander70 schreef : Als dit klopt dan is wat ik al dacht dus de waarheid. Alle andere keepers zijn slechter als nijhuis. Neem dat klaasje maar eens kwalijk.

Sorry hoor maar ronny heeft me niet kunnen overtuigen de eerste transferperiode. Vind hem geen betere technisch directeur als elsen.


Tuurlijk is de 2e of 3e keeper minder goed. Je stelt toch bij aanvang de beste keeper op. En zeker bij clubs als usmvvke is er maar geld voor één echte goede keeper. En helaas Nijhuis is dat dus totzover niet. Hopelijk verbetert hij zich. En daarom zal logischerwijs Klaas niet te snel zijn nr. 1 gaan wisselen. Want wat weten we van die andere jongens. Die Waal Matthys keepte 3 geleden bij RFC Liege op het hoogste amateurniveau... Toen RWDM, Corona en dan op het 2e plan bij Eupen. Zelf heb ik hem een paar keer zien keepen. Hij heeft bravoure, voor een keeper aan de kleine kant, en alleen ervaring op een lager niveau. Begrijp heel goed dat Klaas nog niet wisselt. De 3e keeper ken ik niet.
Trouwens wie geeft advies bij het aantrekken van de keepers. Dit zal toch zou ik denken op advies van de keeperstrainer gaan?! En wie is dat? O, ja... Spillman, die onze supporters voor gek uitmaakte. Tsja, wij moeten het met zo'n keeperstrainer doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2021 15:31
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV- Dordrecht #11

Kletswief schreef : Trouwens wie geeft advies bij het aantrekken van de keepers. Dit zal toch zou ik denken op advies van de keeperstrainer gaan?! En wie is dat? O, ja... Spillman, die onze supporters voor gek uitmaakte. Tsja, wij moeten het met zo'n keeperstrainer doen.


Laten we nu niet zijn uitspraak uit zijn verband blijven trekken. Hij heeft toegelicht wat hij met die uitspraak bedoelde (die hij zelf online gezet had). Supporter zijn is leuk, maar het speelt zich niet af in een andere dimensie waarin er geen gevolgschade bestaat. Als mensen hoe een orang-oetan liggen in te blutsen op een kunststof/blikken bus, dan had ik die woorden denk ik ook gebruikt.

Verder ben ik het met je eens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2021 20:34
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV- Dordrecht #12
Zo. Deze wedstrijd is binnen hihi.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2021 21:23
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV- Dordrecht #13
Jij kent MVV niet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2021 21:27
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV- Dordrecht #14
Komt goed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2021 22:20 15 okt 2021 22:23 door JulioB.
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV- Dordrecht #15
Wat een einde haha. Had nog alle kanten op kunnen vallen. Chaos en emotie op het einde. Heerlijk!!

Genieten ook dat de moffen in 94ste minuut nog een goal tegen krijgen haha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden