MVV- Dordrecht

18 okt 2021 10:05
SjengSjo
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV- Dordrecht #31

Roed en Wit 70 schreef : Het lijkt toch vrij logisch als je eigen stewards aanvalt om een gesloten poort door te komen en ook nog eigen supporters aanvalt, er maatregelen komen. Bovendien hangen er camera's dus zou je ook moeten beseffen dat er er een pakkans is. Of dat drie jaar moet zijn wat ik heb gehoord is een andere discussie. Ook knvb zal actie van mvv verwacht hebben aangezien de wedstrijd is stilgelegd.

Dat de 6 die in Venlo buiten een stadion zijn gepakt ook een sv hebben gekregen, zal uiteindelijk wel door knvb/politie aan mvv zijn opgelegd toch.

Vroeg me wel zo langzamerhand af hoeveel sv's er eigenlijk nog lopen, zo wordt een groep aardig uitgedund.


Wat in de wedstrijd tegen ADO gebeurd is hoort niet in een stadion thuis. Ik ben volledig voorstander van emotie en achter je ploeg gaan staan (chapeau ook voor de Angelside die echt iedere wedstrijd vol blijven gaan), maar dit soort ongein raakt de club alleen maar negatief en kost heel heel veel geld dat we beter kunnen besteden. Heel jammer en ik hoop dat de mensen die dit gedaan hebben ook inzien.

Laot goon, laot goon!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.176 seconden