MVV- 045

03 nov 2021 11:42
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV- 045 #166

mvv4ever schreef : Ik ben ook eens dat MVV met hun verhaal naar buiten hadden mogen komen.
Het is nu Dinsdag en er is nog niks gezegd geworden.

Ik snap jouw irritatie maar MVV kán op dit moment niks doen.
Er is een spreekwoord dat zegt 'als je geschoren wordt, moet je stil blijven zitten'.

Het statement dat 'gezamenlijk' door MVV, justitie en gemeente naar buiten is gebracht zal het enige zijn wat MVV over de gebeurtenissen vrijdag naar buiten brengt. MVV moet vooral richting KNVB, maar ook naar de gemeente, laten zien dat ze werk maken van het aanpakken van het probleem in de Geusselt. Dan helpt het niet als je naar de andere partij gaat wijzen. Hoe onterecht ook, maar zo werkt dat nu eenmaal.
MVV moet alles doen om boetes te zo laag mogelijk te houden. Helemaal voorkomen zal na wat er ook tegen Den Haag gebeurde niet lukken. Daar kwamen ze uiteindelijk met de schrik vrij omdat ze in de ogen van de KNVB adequate maatregelen hadden genomen met het uitdelen van stadionverboden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2021 20:41 03 nov 2021 20:42 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV- 045 #167
Dat het stadion niet optimaal is, dat is bekend. Al is het makkelijk om alleen de schuld bij de inrichting van het stadion te leggen aangezien het eigenlijk zelden fout gaat. In al die jaren in de Gouden Gids divisie, Jupiler League etc. is het bij de derbies tussen MVV en Fortuna nooit fout gegaan. Het grote verschil tussen de derby tegen Fortuna en de derby tegen Roda zit hem in de organisatie van de beveiliging bij het uitvak.

Het is namelijk de volledige verantwoordelijkheid van Roda om de beveiliging bij het uitvak in goede banen te leiden:
- De stewards hebben nagelaten om de supporters van Roda te fouilleren. Ze hadden alle supporters twee keer moeten fouilleren, zowel bij het instappen in de bussen als bij binnenkomst in het stadion. Daar is Roda nalatig geweest aangezien ze vuurwerk en andere voorwerpen me naar binnen hebben kunnen nemen.
- De stewards van Roda hadden veel strenger moeten zijn in het uitvak. MVV supporters mogen zich niet in de grachten bevinden, vreemd genoeg stond de gracht bij het uitvak bomvol en ook hingen ze massaal op en over de hekken. Ook daar valt Roda nalatigheid te verwijten. Willen de supporters de tribunes niet op, hadden de stewards om versterking moeten vragen. Als de ME toen al het uitvak had leeg geruimd, hadden ze nooit de kans gekregen om zo te provoceren en met vuurwerk en andere voorwerpen naar MVV supporters te gooien.

Enkele jaren geleden ging het daar bij Roda ook al fout en daar hebben ze toen ook een boete voor gekregen en deze keer ging het precies op die punten weer fout.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2021 22:11
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV- 045 #168
Mvv is toch verantwoordelijk voor fouilleren mbt betreding uitvak stadion ? Als je bij roda komt, staan daar toch ook roda stewards. Anders zou dat een wel hele zwakke schakel zijn. Maar naar 't schijnt kon men zonder veel moeite doorlopen, spandoeken niet gecontroleerd etc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2021 22:59 04 nov 2021 00:27 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV- 045 #169

Audiowaste schreef : In al die jaren in de Gouden Gids divisie, Jupiler League etc. is het bij de derbies tussen MVV en Fortuna nooit fout gegaan. Het grote verschil tussen de derby tegen Fortuna en de derby tegen Roda zit hem in de organisatie van de beveiliging bij het uitvak.


Aanschouw hoe het hek die derby toen onberoerd liet. (2009) (Geen Steward te zien die ingrijpt). Die blindering en afbakening hielp toen enorm mee in het voorkomen van het uitlokken van (meer) agressie. Later is die eerste poort ook beter vergrendeld.



Verder ben ik het eens met je verhaal over de nalatigheid van de stewards van *oda., met name met fouilleren schoten zij tekort. Maar in een ondertal valt dat hek niet leeg te krijgen, ik denk ook niet dat zij de bevoegdheid hadden om als gast zelf de ME op te roepen toen zij de controle verloren. Ik ben benieuwd wat hun reactie zal zijn gedurende het onderzoek.

Volgens mij is de gracht van de gasten officieel wel toegankelijk gedurende de wedstrijd ivm de afbakening (plus toegang tot catering en toiletten) Het hek zelf natuurlijk niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2021 08:04
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV- 045 #170
We zijn het er allemaal over eens dat aan de voorkant generiek meer moet gebeuren om in zijn algemeenheid dit soort zaken te voorkomen

Willen we uitbezoekers ontvangen , dan moet het stadion veilig zijn dat is een gegeven aan de andere kant zou je een landelijk programma kunnen opstellen waarin je supporters die mee naar uitwedstrijden gaat vooraf gaat screenen dmv een psychologische test en een verklaring omtrent goed gedrag . Dat laatste heb je nodig als je bv iets bij een vereniging doet al vrijwilliger

Laat nu de universiteiten een programma maken waarin zei landelijk supporters via een test gaan " checken" zodat je veel beter weet welk vlees je in de kuip hebt
En voor de supporters die bv een strafblad hebben hoeft dat geen belemmering te zijn om toch mee te kunnen maar je moet wel niet 3 maanden geleden zijn opgepakt voor het in elkaar meppen van een oma of wat dan

Om veel beter controle over de uit supporters te krijgen en daar een veel beter beeld van te krijgen zou dat een hulpmiddel kunnen zijn , en natuurlijk het zal weerstand oproepen en ook daar zullen er mensen door de mazen van het net glippen maar de controles in het stadion mbt bezoekende supporters wordt veel groter . Daarmee heb je natuurlijk nog niet je thuis supporter in kaart gebracht dat snap ik , maar je hoort ook nu dat veel begint bij de uitsupporter .
Goed als dat zo is dan zorg dan ook landelijk dat iedereen die meegaat jaarlijks een bewijs krijgt dat je ook fatsoenlijke supporters bent
Dat houdt in de eerste keer een fysieke test dat met een VOG , en dat zou een hele mooie opdracht voor laatste jaars studenten kunnen zijn om die te ontwikkelen en af te nemen en daarna jaarlijks als je mee naar uit matchen wilt een online VOG invullen met een test die door Justitie wordt gecheckt .

Het klinkt misschien allemaal heel zwaar maar je moet aan de voorkant oplossingen zoeken en dat moet niet alleen in stadion zitten maar uiteindelijk gaat het om de mensen die de bewuste vakken vullen die maken de amok . En dat de goede er last van hebben , ja dat weet ik maar dat is ook generiek

Dus samenvattend , laat de Uni's een test ontwikkelen betrek studenten omdat te maken , begin in Maastricht dan heb je landelijk positieve publiciteit .
Ga als club alle supporters die mee uitwillen screenen en timmer de zaak zo goed mogelijk dicht . Het voorkomt veel ellende en gedoe en draagt denk ik bij tot meer normaal gedrag waarin fanatiek zijn helemaal geen punt is maar waarin je ook gewoon met je kinderen naar het voetbal moet kunnen want als je niet meer met je kids durft te komen dan sterft de opvolging ook langzaam uit

MVV Maastricht pak die handschoen op , en je hebt een uniek en ludiek concept waarmee je op een positieve manier dit probleem mede kunt tackelen , en vele gaan volgen geloof me !!
Je kunt daar zelfs nog een verdien model van gaan maken als clubs naar andere clubs toe als je dat goed aanpakt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2021 08:50
Porthos
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
MVV- 045 #171
Napoleon, dat je dit bedenkt is al erg genoeg, dat je het daarna durft op te schrijven en dan niet tot de conclusie komt dat je hier de plank enorm misslaat is nog een stapje erger. Dit is totalitarisme ten top. Ga je schamen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2021 08:56
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV- 045 #172

Napoleon schreef : We zijn het er allemaal over eens dat aan de voorkant generiek meer moet gebeuren om in zijn algemeenheid dit soort zaken te voorkomen

Willen we uitbezoekers ontvangen , dan moet het stadion veilig zijn dat is een gegeven aan de andere kant zou je een landelijk programma kunnen opstellen waarin je supporters die mee naar uitwedstrijden gaat vooraf gaat screenen dmv een psychologische test en een verklaring omtrent goed gedrag . Dat laatste heb je nodig als je bv iets bij een vereniging doet al vrijwilliger

Laat nu de universiteiten een programma maken waarin zei landelijk supporters via een test gaan " checken" zodat je veel beter weet welk vlees je in de kuip hebt
En voor de supporters die bv een strafblad hebben hoeft dat geen belemmering te zijn om toch mee te kunnen maar je moet wel niet 3 maanden geleden zijn opgepakt voor het in elkaar meppen van een oma of wat dan

Om veel beter controle over de uit supporters te krijgen en daar een veel beter beeld van te krijgen zou dat een hulpmiddel kunnen zijn , en natuurlijk het zal weerstand oproepen en ook daar zullen er mensen door de mazen van het net glippen maar de controles in het stadion mbt bezoekende supporters wordt veel groter . Daarmee heb je natuurlijk nog niet je thuis supporter in kaart gebracht dat snap ik , maar je hoort ook nu dat veel begint bij de uitsupporter .
Goed als dat zo is dan zorg dan ook landelijk dat iedereen die meegaat jaarlijks een bewijs krijgt dat je ook fatsoenlijke supporters bent
Dat houdt in de eerste keer een fysieke test dat met een VOG , en dat zou een hele mooie opdracht voor laatste jaars studenten kunnen zijn om die te ontwikkelen en af te nemen en daarna jaarlijks als je mee naar uit matchen wilt een online VOG invullen met een test die door Justitie wordt gecheckt .

Het klinkt misschien allemaal heel zwaar maar je moet aan de voorkant oplossingen zoeken en dat moet niet alleen in stadion zitten maar uiteindelijk gaat het om de mensen die de bewuste vakken vullen die maken de amok . En dat de goede er last van hebben , ja dat weet ik maar dat is ook generiek

Dus samenvattend , laat de Uni's een test ontwikkelen betrek studenten omdat te maken , begin in Maastricht dan heb je landelijk positieve publiciteit .
Ga als club alle supporters die mee uitwillen screenen en timmer de zaak zo goed mogelijk dicht . Het voorkomt veel ellende en gedoe en draagt denk ik bij tot meer normaal gedrag waarin fanatiek zijn helemaal geen punt is maar waarin je ook gewoon met je kinderen naar het voetbal moet kunnen want als je niet meer met je kids durft te komen dan sterft de opvolging ook langzaam uit

MVV Maastricht pak die handschoen op , en je hebt een uniek en ludiek concept waarmee je op een positieve manier dit probleem mede kunt tackelen , en vele gaan volgen geloof me !!
Je kunt daar zelfs nog een verdien model van gaan maken als clubs naar andere clubs toe als je dat goed aanpakt


Als ik jou was, zou ik me zelf aanmelden voor een psychologische test. Volgens mij ben jij helemaal van God los.
Wat ben jij een hypocriet zeg, verschrikkelijk.
Hou je lekker met je sponsoring van die club uit Aken en Venlook bezig en vervuil dit forum niet met jou onzin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2021 11:38
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
MVV- 045 #173

Napoleon schreef : We zijn het er allemaal over eens dat aan de voorkant generiek meer moet gebeuren om in zijn algemeenheid dit soort zaken te voorkomen

Willen we uitbezoekers ontvangen , dan moet het stadion veilig zijn dat is een gegeven aan de andere kant zou je een landelijk programma kunnen opstellen waarin je supporters die mee naar uitwedstrijden gaat vooraf gaat screenen dmv een psychologische test en een verklaring omtrent goed gedrag . Dat laatste heb je nodig als je bv iets bij een vereniging doet al vrijwilliger

Laat nu de universiteiten een programma maken waarin zei landelijk supporters via een test gaan " checken" zodat je veel beter weet welk vlees je in de kuip hebt
En voor de supporters die bv een strafblad hebben hoeft dat geen belemmering te zijn om toch mee te kunnen maar je moet wel niet 3 maanden geleden zijn opgepakt voor het in elkaar meppen van een oma of wat dan

Om veel beter controle over de uit supporters te krijgen en daar een veel beter beeld van te krijgen zou dat een hulpmiddel kunnen zijn , en natuurlijk het zal weerstand oproepen en ook daar zullen er mensen door de mazen van het net glippen maar de controles in het stadion mbt bezoekende supporters wordt veel groter . Daarmee heb je natuurlijk nog niet je thuis supporter in kaart gebracht dat snap ik , maar je hoort ook nu dat veel begint bij de uitsupporter .
Goed als dat zo is dan zorg dan ook landelijk dat iedereen die meegaat jaarlijks een bewijs krijgt dat je ook fatsoenlijke supporters bent
Dat houdt in de eerste keer een fysieke test dat met een VOG , en dat zou een hele mooie opdracht voor laatste jaars studenten kunnen zijn om die te ontwikkelen en af te nemen en daarna jaarlijks als je mee naar uit matchen wilt een online VOG invullen met een test die door Justitie wordt gecheckt .

Het klinkt misschien allemaal heel zwaar maar je moet aan de voorkant oplossingen zoeken en dat moet niet alleen in stadion zitten maar uiteindelijk gaat het om de mensen die de bewuste vakken vullen die maken de amok . En dat de goede er last van hebben , ja dat weet ik maar dat is ook generiek

Dus samenvattend , laat de Uni's een test ontwikkelen betrek studenten omdat te maken , begin in Maastricht dan heb je landelijk positieve publiciteit .
Ga als club alle supporters die mee uitwillen screenen en timmer de zaak zo goed mogelijk dicht . Het voorkomt veel ellende en gedoe en draagt denk ik bij tot meer normaal gedrag waarin fanatiek zijn helemaal geen punt is maar waarin je ook gewoon met je kinderen naar het voetbal moet kunnen want als je niet meer met je kids durft te komen dan sterft de opvolging ook langzaam uit

MVV Maastricht pak die handschoen op , en je hebt een uniek en ludiek concept waarmee je op een positieve manier dit probleem mede kunt tackelen , en vele gaan volgen geloof me !!
Je kunt daar zelfs nog een verdien model van gaan maken als clubs naar andere clubs toe als je dat goed aanpakt


Ik denk dat dit concept het in China heel goed zou doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2021 12:58 04 nov 2021 13:02 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV- 045 #174
Met kameraad Napoleon in het clubbestuur gaat onze bolsjewiekse club van een trotse witte naar een triomfantelijke rode ster. En zullen alle clubgenoten bij binnenkomst naar hun stoel mogen marcheren op de marsmuziek van staatsdirigent Math Niel. Waarna er een spontane groet zal worden gebracht richting het nieuwe bestuurs-bordes boven de spelerstunnel. Waar de grootste simkaartverkoper van Groenland staat te wachten om het startschot van de wedstrijd te geven. Tevens valt er een belpakket te winnen voor de kameraden die zich vandaag zullen inschrijven voor de broederlijke loyaliteitstest die hoort bij onze tweewekelijkse parade richting onze vijand. De winnaar van de loyaliteitsprijs van vorige week mag nu plaatsnemen op de stoel tussen onze twee club-engelen in, de lieftallige vrouwen van het volk.

"Glorie! Glorie! " MVV!"
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, Larsbak, LRB, Zeus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2021 13:06
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV- 045 #175
# Houte: Jouw bijdrage is bijna net zo hilarisch als de amusante bijdrage van notre L'empereur....
Bijna zei ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, opadiehard, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2021 16:32
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV- 045 #176
Vrienden van mij vragen zich soms waar ik de tijd en energie vandaan haal om hier ellenlange stukken te presteren aan mijn mede-forumleden. Diezelfde vraag begin ik bij Napoleon te krijgen. Hoe kan een bestuurslid (ik zeg geen directeur, omdat ik het niet zeker weet) van zo een telecom-gigant in godsnaam de tijd en energie vandaan halen om zo aanwezig te zijn op het forum? Is dit omdat zijn baanbrekende deal zo goed is dat hij alles kan laten lopen of is dit omdat die deal toch niet zo baanbrekend bleek te zijn? Natuurlijk ga ik uit van het eerste ;)

Onze Napoleon, actief in de telecomwereld, is natuurlijk bekend met het fenomeen BKR-check. Wil je een abonnementje bij hem nemen, wordt je vooraf financieel gezien gecontroleerd. Ditzelfde principe wilt hij natuurlijk de voetbalwereld in helpen. Eureka ! Dit is Grieks voor ''ik heb het gevonden''. Een subtiele verwijzing naar de Griekse God uit Venlo , waarvoor veel gebeld is (snappen we hem? ) die verkocht is. Zoals gezegd, je hebt ze niet alle 24 in een kratje. Zelfs niet als het een klein kratje is.

Wellicht ben je nog niet op de hoogte ervan, maar voor uitwedstrijden geldt een registratieplicht. Veel meer moet je ook mijn inziens ook niet gaan doen. Kaartje kopen, aftikken en je naam geven. Voor vele is dit laatste al een stap te ver. En ja, dat kan ik begrijpen. Bij een thuiswedstrijd en losse verkoop hoeft dit namelijk ook niet. Voor mij persoonlijk geen belemmering hoor, maar waar gaat het stoppen?

Overigens zijn we inmiddels bijna een week verder. Bijna alles is wel al gezegd, geschreven en iedereen die een zegje wilde doen, heeft zijn of haar zegje gedaan. Maar de belangrijkste vraag waar , hoelaat en voornamelijk HOE de wedstrijd wordt uitgespeeld, daar blijft het verdacht stil!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2021 18:29
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV- 045 #177

Lijnsje@tappunt schreef : Vrienden van mij vragen zich soms waar ik de tijd en energie vandaan haal om hier ellenlange stukken te presteren aan mijn mede-forumleden. Diezelfde vraag begin ik bij Napoleon te krijgen. Hoe kan een bestuurslid (ik zeg geen directeur, omdat ik het niet zeker weet) van zo een telecom-gigant in godsnaam de tijd en energie vandaan halen om zo aanwezig te zijn op het forum? Is dit omdat zijn baanbrekende deal zo goed is dat hij alles kan laten lopen of is dit omdat die deal toch niet zo baanbrekend bleek te zijn? Natuurlijk ga ik uit van het eerste ;)

Onze Napoleon, actief in de telecomwereld, is natuurlijk bekend met het fenomeen BKR-check. Wil je een abonnementje bij hem nemen, wordt je vooraf financieel gezien gecontroleerd. Ditzelfde principe wilt hij natuurlijk de voetbalwereld in helpen. Eureka ! Dit is Grieks voor ''ik heb het gevonden''. Een subtiele verwijzing naar de Griekse God uit Venlo , waarvoor veel gebeld is (snappen we hem? ) die verkocht is. Zoals gezegd, je hebt ze niet alle 24 in een kratje. Zelfs niet als het een klein kratje is.

Wellicht ben je nog niet op de hoogte ervan, maar voor uitwedstrijden geldt een registratieplicht. Veel meer moet je ook mijn inziens ook niet gaan doen. Kaartje kopen, aftikken en je naam geven. Voor vele is dit laatste al een stap te ver. En ja, dat kan ik begrijpen. Bij een thuiswedstrijd en losse verkoop hoeft dit namelijk ook niet. Voor mij persoonlijk geen belemmering hoor, maar waar gaat het stoppen?

Overigens zijn we inmiddels bijna een week verder. Bijna alles is wel al gezegd, geschreven en iedereen die een zegje wilde doen, heeft zijn of haar zegje gedaan. Maar de belangrijkste vraag waar , hoelaat en voornamelijk HOE de wedstrijd wordt uitgespeeld, daar blijft het verdacht stil!

Misschien wordt hij wel stiekem ergens op een onverwachte datum en tijdstip gespeeld en geven ze hier bewust geen ruchtbaarheid aan. Zou me niet verbazen als we opeens lezen dat MVV de inhaalwedstrijd heeft gewonnen,
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2021 19:57 04 nov 2021 20:06 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 592
Meer
Onderwerp Auteur
MVV- 045 #178

houtengerard schreef : Met kameraad Napoleon in het clubbestuur gaat onze bolsjewiekse club van een trotse witte naar een triomfantelijke rode ster. En zullen alle clubgenoten bij binnenkomst naar hun stoel mogen marcheren op de marsmuziek van staatsdirigent Math Niel. Waarna er een spontane groet zal worden gebracht richting het nieuwe bestuurs-bordes boven de spelerstunnel. Waar de grootste simkaartverkoper van Groenland staat te wachten om het startschot van de wedstrijd te geven. Tevens valt er een belpakket te winnen voor de kameraden die zich vandaag zullen inschrijven voor de broederlijke loyaliteitstest die hoort bij onze tweewekelijkse parade richting onze vijand. De winnaar van de loyaliteitsprijs van vorige week mag nu plaatsnemen op de stoel tussen onze twee club-engelen in, de lieftallige vrouwen van het volk.

"Glorie! Glorie! " MVV!"


diech bis 't verbeeterd en verpliech foejeere veur de wedstrijd vergeete Sjraar, aw mösj !
gefassiliteerd en finanseerd door de lokaale Trojka


media3.giphy.com/media/xUOxffM5U98dwHq13y/giphy.gif

www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%...__MCFQAAAAAdAAAAABBv


appropos N oet R :

höb sjus e wit böske met e roed kruus drop ...
riechtingk A2 zien wegveege...
drin zoate neeve chauffeur, veer flinke keerels n witte päkskes....
die e jeske zoonder muiwkes en met 3 reempkes oppe rögk
kump good luij! :thumbsup:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2021 20:09
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV- 045 #179
Napoleon wat hier mis ging hoef je geen studies op af te vuren.
Je hele lange verhaal is nutteloos en eigenlijk veels te lang om het begrijpelijk uit te lezen.
Heel kort en daar blijf ik bij leg de wedstrijd stop geef het uitvak via een woordvoerder van de ME in dit geval het bevel om het vak te verlaten,dan zullen wat ouderen en mensen die geen confrontatie willen maar voetbal willen zien het vak zelfstandig verlaten.
Stuur daarna als er geen gehoor word gegeven die ninja turtles erop af en sluit het vak in richting de bussen.
De Geusselt is het enigste stadion waar de hoofdschuldige de uitclub in dit geval mag blijven en je eigen mensen met ploertendoders onbeperkt naar de uitgang word geslagen.
Een totale mispeer van de lokale driehoek met als aanvoerster onze kapitein mevr Penn…mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Jack Luijten, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2021 20:24
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV- 045 #180
Ik ben absoluut geen fan van Derksen en Van der Gijp, ze gaven wel een meer onpartijdig commentaar op de gebeurtenissen vrijdag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.440 seconden