Mvv - Volendam

18 jan 2022 13:00
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
Onderwerp Auteur
Mvv - Volendam #1
Maandag 17 januari 2022

Ondanks dat de wedstrijd Telstar-MVV er niet direct aanleiding toe gaf, strooide scheidsrechter Gansner kwistig met gele kaarten. Hij gaf in het duel liefst 7 gele kaarten waardoor het totale aantal gele kaarten voor deze referee in 15 duels op 54 kaarten komt.

Het betekent voor MVV dat vrijdag thuis in eigen Geusselt zonder Clint Essers en Rico Zeegers gevoetbald dient te worden. Beide spelers kregen een vijfde gele kaart waardoor ze automatisch één duel geschorst zijn.

Vier gele kaarten hebben Matteo Waem, Allan Delferierre en Nicky Souren achter hun naam staan. Dit drietal staat dus op ‘pelt’.

denk tot dit weer een verloren wedstrijd word helaas

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2022 13:52
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
Mvv - Volendam #2
Met houte Klaas zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2022 09:34
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Mvv - Volendam #3
O 3 lijkt me de juiste verhoudingen weer te geven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2022 12:18
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Mvv - Volendam #4
Helaas denk ik dat we nog verder door het ijs zakken en zet in op 1-4,helaas blijf ik pessimisme uitstralen kan er niks positievers van maken…..Gr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2022 19:08
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
Mvv - Volendam #5

opadiehard schreef : Helaas denk ik dat we nog verder door het ijs zakken en zet in op 1-4,helaas blijf ik pessimisme uitstralen kan er niks positievers van maken…..Gr Opa.



Ik denk dat er helemaal geen ijs ligt om door heen te zakken maar dat de ploeg direct kopje onder gaat .
Het voetbal van MVV is gewoon heel slecht op moment , de cohesie ontbreekt en het vertrouwen is na 5 verliespartijen achter elkaar totaal aangetast.
Als Volendam echt tempo maakt vandaag dat wordt het een hoge uitslag ( 1-5)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2022 20:54
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
Mvv - Volendam #6
De enige speler die gedurende het seizoen beter geworden is vind ik is Souren.
Vrees dat we die niet terug zien 2e helft :(

Vond het vreemd dat Wels niet heel ff naar z'n speler toeloopt toen hij naar de kant werd geholpen... zal wel bij het prof gebeuren horen maar klnsich en zakelijk....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2022 21:34
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 231
Meer
Mvv - Volendam #7
Zonde naar wat ik er van gezien heb verdienen ze meer het leek weer eens op voetbal!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2022 21:40
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
Mvv - Volendam #8
Zellefde kuttaktiek vaan Wels, compact aofwachte en laat eine d'rin kriege en daan geine tied mie um nog get te doen. Knikker dee wawweleer Ezzebleef gouw droet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2022 22:05
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Mvv - Volendam #9

SintServaos schreef : Zellefde kuttaktiek vaan Wels, compact aofwachte en laat eine d'rin kriege en daan geine tied mie um nog get te doen. Knikker dee wawweleer Ezzebleef gouw droet


Jij slaat ook een beetje door met je kritiek op Wels.
Deze wedstrijd was de tactiek prima.
Bij Volendam vol op de aanval is vragen om problemen. Als Dzepar gewoon terugkopt op Matthys hadden we een verdiend punt gepakt. Het leek vanavond eindelijk weer eens op voetbal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2022 22:07
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
Mvv - Volendam #10

SintServaos schreef : Zellefde kuttaktiek vaan Wels, compact aofwachte en laat eine d'rin kriege en daan geine tied mie um nog get te doen. Knikker dee wawweleer Ezzebleef gouw droet


Zo te lezen heb je de wedstrijd niet gezien, maar laat me je even bijpraten.

MVV speelde vanavond gewoon sinds lang weer eens een prima wedstrijd, tegen een koploper die uiteraard in elke linie meer kwaliteit heeft.
Het is echter lang geleden dat MVV zo veel kansen bij elkaar heeft gevoetbald.
Tuurlijk krijgt Volendam ook voldoende kansen, maar als je als koploper de laatste 10 minuten voor je eigen kist ligt en elke bal blind naar voren schiet zegt dat ook wat over MVV.

Daarbij zag ik ook een aantal spelers die tegen de koploper een meer dan acceptabel niveau hebben laten zien:
Matthys was weer zeer sterk, net als Waem.
Dzepar speelde ondanks zijn fout bij het doelpunt ook een zeer volwassen wedstrijd tegen de beste aanvallers in de KKD.
Van Bommel zie ik zich toch ontwikkelen, net als Souren. Verrassend vond ik de invalbeurt van Zeegers op het middenveld, prima helft gespeeld!
Voorin vind ik Kastrati een aanwinst, simpelweg vanwege het druk zetten en het kunnen doorkoppen van een lange bal, iets wat Ntelo gewoon niet kan.

Remans en Blummel vind ik ondanks hun tomeloze inzet wederom tegenvallen, ze leiden simpelweg te veel balverlies. Ook onze backs vind ik matig, maar ook daar kun je vanavond de inzet niet ontzeggen.

Ondanks de te verwachten zie ik toch eindelijk weer eens wat lichtpunten en ik denk zelfs dat Wels het vanavond tactisch prima voor elkaar had.

Dus niet alleen naar de uitslag en de stand kijken vanavond!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Tuor, Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, peeke, Zoewiezoe, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2022 22:10
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 758
Meer
Mvv - Volendam #11
Als je het voetbal ziet dat MVV speelt nadat ze op achterstand komen, dan is dat niet slecht. Waarom pas aanvallende intenties na een achterstand? Ik snap dat je geen open huis achterin wil houden, maar iets aanvallender starten zou wel wenselijk zijn. Mentaliteit? Tactiek? Kwaliteit? Met supporters erbij hadden we gelijk kunnen spelen (afgaande op wedstrijdflitsen).

Jammer dat uitgerekend Dzepar een beslissende verdedigende fout maakt.

Blummel krijgt in de verlenging nog een heel aardige kans, maar die werd te slordig op de slof hoog over geschoten. Net als Remans uit vorm de laatste maanden.

Zes nederlagen op rij............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2022 22:17 21 jan 2022 22:28 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Mvv - Volendam #12
bin kontent met wat iech gezeen höb.

Dink geer neet tot de jonges en techniese staf blij zien met al de verloore wedstrije en 't speul?

Is tog sjoen um te zien tot ze met de beperkte kwaliteit die veer höbbe en de kretiek die week in en week oet op 't tiem aofkump,
us matadoore neet droonderdoor zien gegaange en vol mismood zitte , ziech neet verstoppe, neet jenke,mer ziech opriechte en dao veur goon !

Vin iech wel e komplemint weerd en gein gezeiver...kom op ..gaank achter die vaan us stoon ! Kiek nao wat good geit.
Jao..'t doort get langer. mer kom op...waor gein gebraggel en had geliek kinne eindige. Sjit heppengs, get oover it.
Gun ze get tied, de speulers en Klaos met zien staf. Vendaog waor neet zoe sleg en dao waore get leechpuntsjes !

En tot veer us binnekort weer kinne zien en langs de lijn trow us bes wer maage doen.
Can you hear...:thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2022 22:35
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Mvv - Volendam #13
met Waem als absolute uitblinker bij Mvv een 0 1 nederlaag tegen de koploper. vooraf dacht ik dat we ruim zouden verliezen. achteraf mag je zeggen dat we minimaal 1 punt hadden verdiend. zeker de 2e helft was er passie en inzet te zien iets wat de laatste weken ontbrak. Jammer dat souren er af werd getrapt. is een van de meest stabiele spelers die zich best heeft ontwikkeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2022 23:25
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
Mvv - Volendam #14
Operatie geslaagd, patiënt dood

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 00:22
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Mvv - Volendam #15

Duin schreef :

SintServaos schreef : Zellefde kuttaktiek vaan Wels, compact aofwachte en laat eine d'rin kriege en daan geine tied mie um nog get te doen. Knikker dee wawweleer Ezzebleef gouw droet


Zo te lezen heb je de wedstrijd niet gezien, maar laat me je even bijpraten.

MVV speelde vanavond gewoon sinds lang weer eens een prima wedstrijd, tegen een koploper die uiteraard in elke linie meer kwaliteit heeft.
Het is echter lang geleden dat MVV zo veel kansen bij elkaar heeft gevoetbald.
Tuurlijk krijgt Volendam ook voldoende kansen, maar als je als koploper de laatste 10 minuten voor je eigen kist ligt en elke bal blind naar voren schiet zegt dat ook wat over MVV.

Daarbij zag ik ook een aantal spelers die tegen de koploper een meer dan acceptabel niveau hebben laten zien:
Matthys was weer zeer sterk, net als Waem.
Dzepar speelde ondanks zijn fout bij het doelpunt ook een zeer volwassen wedstrijd tegen de beste aanvallers in de KKD.
Van Bommel zie ik zich toch ontwikkelen, net als Souren. Verrassend vond ik de invalbeurt van Zeegers op het middenveld, prima helft gespeeld!
Voorin vind ik Kastrati een aanwinst, simpelweg vanwege het druk zetten en het kunnen doorkoppen van een lange bal, iets wat Ntelo gewoon niet kan.

Remans en Blummel vind ik ondanks hun tomeloze inzet wederom tegenvallen, ze leiden simpelweg te veel balverlies. Ook onze backs vind ik matig, maar ook daar kun je vanavond de inzet niet ontzeggen.

Ondanks de te verwachten zie ik toch eindelijk weer eens wat lichtpunten en ik denk zelfs dat Wels het vanavond tactisch prima voor elkaar had.

Dus niet alleen naar de uitslag en de stand kijken vanavond!


Een aantal spelers lijkt een ‘Mickelsje’ te doen en komt nu verassend uit de hoek. Van Bommel speelde leuk inderdaad: de volgende keer rost hij zo n bal vanaf de 16 er gewoon in. En Souren, Waem, Matthys ook goed. Voorin liep het beter met Kastrati, ook al wordt er nu dan niet gescoord.
Blummel blijft voor mij een dragende speler, ook al was hij ongelukkig in de afronding.

Ondanks de nederlaag, eindelijk weer eens een wedstrijd die het aanzien waard was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden