Mvv - Volendam

22 jan 2022 08:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Mvv - Volendam #16
Je ziet hoe vreemd het kan lopen in het voetbal. Volendam de toren hoge favoriet die een draak van een match speelden
Bij hun was het de eerste 15 minuten nog aardig en daarna lukte niet veel meer, bijna iedere laatste bal kwam niet aan en hun spel werd met de minuut slordiger en slechter.
Je zag zelfs in bepaalde momenten de wanhoop en de onrust. Het enigste wat MVV hoefde te doen is daar van te profiteren
De punten lagen gister op een presenteerblaadje , bonuspunten konden gister worden gecasht . Maar de ploeg krijgt dat niet voor elkaar , de ballen gaan er niet in . En daarmee haal je geen resultaat en schiet je dus niks op met de match van gister .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 08:37
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Mvv - Volendam #17
Gelukkig niet die 1-4 die ik voorspeld had,een eindelijk eens beter voetballend mvv.
Ik denk wel dat we met kastrati eindelijk een afspeelpunt hebben,laten we hopen dat we nu weer licht naar boven kunnen gaan kijken.
Als we eindelijk weer eens wat kansen hadden benut had er zelfs een driepunter ingezeten.
Het glas half vol of half leeg……mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2022 10:14
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Mvv - Volendam #18
Ik heb slechts een paar flitsen van de wedstrijd kunnen zien. Een vriend van mij heeft in De Geusselt de hele wedstrijd gezien. Hij (normaal gesproken nogal kritisch) was heel enthousiast en eigenlijk een beetje verrast/verbaasd: "MVV had zeker 1 punt, maar gezien de kansen en het voetbal misschien wel 3 punten verdiend". Gaan we betere tijden tegemoet? "Als ze zo blijven voetballen als tegen Volendam, dan is er echt wel perspectief". Kom op die Roeje!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.196 seconden