>
Ontvangen bedankjes 167
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Helaas denk ik dat we nog verder door het ijs zakken en zet in op 1-4,helaas blijf ik pessimisme uitstralen kan er niks positievers van maken…..Gr Opa.
SintServaos schreef : Zellefde kuttaktiek vaan Wels, compact aofwachte en laat eine d'rin kriege en daan geine tied mie um nog get te doen. Knikker dee wawweleer Ezzebleef gouw droet
SintServaos schreef : Zellefde kuttaktiek vaan Wels, compact aofwachte en laat eine d'rin kriege en daan geine tied mie um nog get te doen. Knikker dee wawweleer Ezzebleef gouw droet
Duin schreef :
Zo te lezen heb je de wedstrijd niet gezien, maar laat me je even bijpraten.
MVV speelde vanavond gewoon sinds lang weer eens een prima wedstrijd, tegen een koploper die uiteraard in elke linie meer kwaliteit heeft.
Het is echter lang geleden dat MVV zo veel kansen bij elkaar heeft gevoetbald.
Tuurlijk krijgt Volendam ook voldoende kansen, maar als je als koploper de laatste 10 minuten voor je eigen kist ligt en elke bal blind naar voren schiet zegt dat ook wat over MVV.
Daarbij zag ik ook een aantal spelers die tegen de koploper een meer dan acceptabel niveau hebben laten zien:
Matthys was weer zeer sterk, net als Waem.
Dzepar speelde ondanks zijn fout bij het doelpunt ook een zeer volwassen wedstrijd tegen de beste aanvallers in de KKD.
Van Bommel zie ik zich toch ontwikkelen, net als Souren. Verrassend vond ik de invalbeurt van Zeegers op het middenveld, prima helft gespeeld!
Voorin vind ik Kastrati een aanwinst, simpelweg vanwege het druk zetten en het kunnen doorkoppen van een lange bal, iets wat Ntelo gewoon niet kan.
Remans en Blummel vind ik ondanks hun tomeloze inzet wederom tegenvallen, ze leiden simpelweg te veel balverlies. Ook onze backs vind ik matig, maar ook daar kun je vanavond de inzet niet ontzeggen.
Ondanks de te verwachten zie ik toch eindelijk weer eens wat lichtpunten en ik denk zelfs dat Wels het vanavond tactisch prima voor elkaar had.
Dus niet alleen naar de uitslag en de stand kijken vanavond!