ADO Den Haag - MVV Maastricht

09 feb 2022 15:33
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Onderwerp Auteur
ADO Den Haag - MVV Maastricht #1
Vrijdag is hij te zien op ESPN 3..
Maar net zoals Trepke B deel ik de mening dat we hier misschien niet zo blij mee moeten zijn.. :unsure:
Weer bang voor een monsterscore!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2022 17:02
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #2
Als niemand dat Brabantse Bandietentrio daar weghaalt, dan zal het inderdaad niet beter erop worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2022 10:33
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #3
0,0 vertrouwen.
Bespaar je de reis, de kosten en kies voor een reglementaire 3-0 nederlaag. Meer zit er niet in met deze selectie en trainer.
Alhoewel...we hebben natuurlijk wel goed getraind en we zijn altijd favoriet... fuck ADO: het wordt dus 0-4! Klaas gief gaas.... :sick:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2022 10:54 10 feb 2022 11:00 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #4
Bericht verwijderd was te negatief….kon ik er maar iets positiefs van maken…mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2022 11:51
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #5
Hopelijk dat ‘t bies tegen zijn teamgenoten zegt ons te sparen. Zoniet een afstraffing en zal het wel een 4-0 5-0 worden..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2022 12:18
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #6
Geen idee wie allemaal weer terug is van Covid en blessures , maar we hebben laten zien dat tegen top 8 ploegen we niet iedere keer in het mes hoeven te lopen als het gaat om een declassering . We gaan er geen punten halen dat kan ik me niet voorstellen , maar weer een 5-0 of iets moet voorkomen worden

In de laatste 10 matchen hebben we 3 keer gescoord ! daar is niet tegen aan te voetballen, dus waar ga je voor kiezen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 07:22
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #7
Vind geer tot Klaas moot opstappe beij un groete nederlaag??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 08:13
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #8

SintServaos schreef : Vind geer tot Klaas moot opstappe beij un groete nederlaag??


Klaas is natuurlijk dramatisch voor de camera. Valt zijn ploeg wel niet publiekelijk af , maar wat hij doet kan ook totaal niet. Zeggen dat je favoriet bent tegen VVV…

Ado is een Eredivisieploeg waar je van mag verliezen. Wat mij momenteel het meeste stoort is dat hij week in week uit in een 4-3-3 blijft aanmodderen. Nog steeds niet door dat we geen flitsende buitenspelers van het kaliber Balikwisha of Croux hebben die een man langs kunnen gaan en een bal kunnen voortrekken? Bij Oss haalde hij “succes” (als je het al zo mag noemen) in een 5-3-2. Waarom hier niet iets anders proberen?

Ook Dzepar constant centraal zetten. Wellicht nu uit nood geboren, maar hij wilt daar helemaal niet spelen! Is juist bij Helmond weggegaan omdat jij als centrale verdediger werd gebruikt.

Niemand verwacht iets van vanavond. Dat kan ook gewoon niet. Als je nu tegen een gelijkwaardige ploeg speelde en je ging er weer van af , dan was er wat voor te zeggen. Om Klaas zijn consequenties aan de wedstrijd van vanavond te koppelen (verlies , grote uitslag of wat dan ook) is ook niet fair.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 08:23 11 feb 2022 08:42 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #9
Ik ben het wel met lijntjes eens dat Wels zijn ploeg niet afvalt voor de camera al moet hij met 20 jeugdspelers spelen dan mekkert hij daar niet over.
Hij heeft wel eens aangeven in de media de de groep kwaliteit mist, dat mag vind ik. Je merkt wel in zijn interviews een bepaalde "paniek" , laat ik dit maar eens zeggen of dat doen ( wellicht in de hoop dat) De uitspraak we zijn altijd favoriet , die kun je niet maken als je 16de staat en al 7 keer hebt verloren achter elkaar . Die is gewoon dom te noemen . En zo heeft hij er meerdere gemaakt. Ik denk dat Wels het ook niet meer weet en dat hij door zaken te roepen iets probeert "los " te krijgen . De man mist natuurlijk status als trainer en ik denk na MVV dat een andere club in het betaald voetbal lastig gaat worden. Wels vind ik geen trainer die de club extra kan verkopen . Hij mist uitstraling !

Daar waar Kalazic in het begin alles afkraakte , blijft Wels idd meer correct. Maar ik denk dat dit ook te maken heeft dat Wels echt wel zijn plek kent en dat er voor KLaas Wels geen 5 clubs na MVV in de rij staan , de man is content met werk ( denk ik)

Tactisch vind ik Wels heel matig , de interviews kan ik niet aanhoren , de manier van communiceren doet mij een gerede twijfel geven over hoe hij spelers kan bereiken .
Wels gaat geen wonderen verrichten voor ons met deze groep en met zijn kwaliteiten , ik denk dat wie conclusie wel mogen trekken .

Van mij hoeft Wels nu niet weg , laat hem dit seizoen afmaken . Maar ik denk wel voor komend seizoen dat doorgaan met Wels niet de juiste keuze is

Nog even tegen ADO vanavond , we accepteren al het verlies . Vraag me af welke rol we nog willen spelen deze competitie ? Ik heb ook aangegeven dat stand op de ranglijst wel van belang is voor komend seizoen als het gaat om TV gelden etc , maar wat te denken van t "sentiment" SK verkoop en overige .

Dus op een of andere manier moet er wel iets van beweging in het team komen en toch resultaten gemaakt gaan worden , want anders worden we zomaar 18de en dat kan echt niet

Dus hoe dan ook , ik hoop op een wondertje ... met een puntje zou ik blij zijn ( geen idee hoe ) maar t blijft voetbal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 20:09 11 feb 2022 20:09 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #10
Hoopvol begin, al meer gezien als tegen Venlo, en dat na 2 minuten.

Snap er alleen weer niks van bij Wels. Huur je Lagan, een boomlange centrale verdediger. Laat je hem rechtsback staan. Daarnaast staat dan Zeegers, die van origine rechtsback is, centraal achterin te spelen met z'n 1 meter 50 tegen UT Bies. Zal nog wel misgaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 20:21
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #11
Als MVV dit soort kansen niet gaat verzilveren gaat hun dat opbreken .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 20:30
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #12
Hoppa Remans 0-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 20:34
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #13
En Hoppaaaaa 0-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 21:37
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #14
Hier worden we lekker genaaid door de scheids , zal je zien dat het nog gelijk gaat worden .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 21:57
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #15
Wat een super resultaat . En wat een inzet vergeleken met vorige week .
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.446 seconden