>
Ontvangen bedankjes 4
LRB schreef : Oh jao….bij Du Haag späölde e..
Vies Bies!
Bah wat ‘n misselik menneke, heet niks met ptofesjioneel te maake, mer rözingkzeuker en unne bloodzoeker : vluupik…
Zeeker de letste minuute..
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mie leef Mestreech schreef : We zitten wel te zeuren over Verheydt dat die smerig bezig was. Ja, dat klopt wel. Maar als die nog bij ons zou zijn, zouden we het allemaal geweldig vinden.
Ik wou dat wij zo'n etterbak in onze selectie hadden.
bokkesprongen schreef : L R B ,
Je taalgebruik is beneden alle pijl en helemaal niet grappig .......
Ik ben het volledig met LRB eens.bokkesprongen schreef : L R B ,
Of deze ex MVV er zich gedraagt als een stuk Krapuul zijn jouw woorden en hoort niet thuis op een forum van MVV fans .
bokkesprongen schreef : L R B ,
Of deze ex MVV er zich gedraagt als een stuk Krapuul zijn jouw woorden en hoort niet thuis op een forum van MVV fans .
Mappie schreef : Verheijdt is een typische KKD-spits voor een team dat het spel wil maken. Sterk, aanspeelpunt, beetje oorlog maken (en daardoor soms ook opstootjes veroorzaken) in de 16... Dat zag je bij Almere en dat zie je nu ook bij ADO. Ondanks zijn populariteit had ik overigens tijdens zijn MVV-tijd niet verwacht dat-ie nog lang in het betaalde voetbal zou blijven, maar kijk nu eens, hij is er nog steeds. Als je hem goed gebruikt, staat-ie garant voor een goal of 20 in een seizoen. Plus hij wordt steeds ouder / ervarener dus geslepener, waardoor de garantie voor goals groter wordt. Zal zijn goal tegen Cambuur nooit vergeten iig.