ADO Den Haag - MVV Maastricht

11 feb 2022 21:57
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #16
Onverwacht, zeer sterk MVV. En dat ondanks twee klote tegendoelpunten met hulp van de scheids. Chapeau, mag gezegd worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 22:05
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #17
Een verdiende overwinning in een wedstrijd met super veel inzet, ze kunnen het dus wel . Arbiter was uitermate zwak, overtreding op Remans was een duidelijke penalty. Tweede goal van ADO had nooit goedgekeurd mogen worden en Verheydt had een 2e gele kaart moeten krijgen.
Eerlijk is eerlijk, dit spel en resultaat heeft mij aangenaam verrast.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, Boer458, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 22:06 12 feb 2022 01:51 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 786
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #18

Peter Pan schreef : Onverwacht, zeer sterk MVV. En dat ondanks twee klote tegendoelpunten met hulp van de scheids. Chapeau, mag gezegd worden.

Hoezo onverwacht? Klaas had toch gezegd dat we favoriet waren?

Serieus, ik heb een goed spelend, strijdend MVV gezien met de uitblinkende, in de basis debuterende Blake. Blake en Remans konden elkaar goed vinden (op de eerste minuten na). Van die Blake (en Remans) gaan we veel plezier beleven! Een verdiende overwinning, ondanks een raar fluitend scheids (die de 2-3 min of meer aan Den Haag schonk).

Wat is Verheijdt/Bies trouwens een vervelende etterbak (als hij niet in jouw team speelt, haha) met zijn voortdurende geklaag bij de scheids en zijn vieze geniepige overtredingen.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 22:07
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #19
Hoppa. Zin in vrijdag :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 22:07
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #20
In mijn laatste post was ik tevreden met 1 puntje ! De vraag alleen was hoe ?? Nou t antwoordt is gegeven : LAKE !! Prachtige speler … ( hoe kun je die niet opstellen tegen VVV !! )

Verdiende overwinning en fijn voor de spelers ! Zeker voor een Remans ( ik mag hem wel) werkt zich altijd helemaal kapot !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 22:11
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 589
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #21
degelijk spel, onsportief Bies, leuk duo Remans - Lake....
zag erg goed uit, zit muziek in !

zeer fijne chat, met een minpuntje....
wel eigenlijk minpunt: Peter...
Opa werd erg gemist ; volgende keer erbij ouwwe makker !

Fein wiekend allemaol !!!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 22:15
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 703
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #22
Ik heb lang niet meer geweten hoe het voelde om
Spanning te voelen bij een wedstrijd van MVV. Wat een heerlijke pot. Goed voetbal in de eerste helft, strijdlust in de tweede. Een uitstekende Lake en Remans, de jonkies Penders en Schenk die hun mannetje stonden net als Zeegers, Waem en Yegen. Dit geeft eindelijk weer een beetje hoop. Proficiat aan de hele MVV-familie
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Ben Salemans, opadiehard, jovkle, Hier menier, LRB, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 22:42
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #23
Eindelijk weer wat perspectief!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2022 22:58 11 feb 2022 23:08 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 589
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #24
[attach, get ment=3733]groete oet du haag.jpg[/attachment]

en spesjaal veur uzze twie aw (Tomos) nozems....Zwarte Vogel en Eigen Wijs, get oet de aw does

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2022 01:01
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
Onderwerp Auteur
ADO Den Haag - MVV Maastricht #25
Lange tijd geleden dat ik van MVV weer eens heb genoten!
Passie, strijd en zelfs goed voetbal.
Jongens uit de eigen jeugd als Penders en Schenk vond ik sterk voetballen! (Nu niet slapen en deze jongens een contractje aanbieden)
Met als kers op de taart huurling Lake! Wat speelde die een goede pot.

Eindelijk weer eens lekker het weekend beginnen.
Proficiat allemaal! Op naar volgende week.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2022 09:40
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #26
Wauw. Mvv antwoord op onze kritiek met goed voetbal in de 1e helft. Strijdlust in de 2e helft. Bijna geen kanssen weggeven en zelf veel gecreerd.lake absoluut man of the match. En eindelijk weer de laatste minuten op het puntje van de stoel zitten. Gevloekt genoten en gewonnen dit is toch wat we willen zien. Compleminte aon mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2022 09:58
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #27
De enige juiste manier om je te herpakken na een slechte reeks met de wanvertoning tegen VVV als dieptepunt. Mooi om te zien dat het dus wel kan als de nood aan de man is. Nu proberen dit iedere wedstrijd aan de dag te leggen. Zou mooi zijn als deze wedstrijd de ommekeer inluidt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2022 10:43
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #28
Ook ik ben aangenaam verrast door het resultaat en spelbeeld van gisteren. Laten we hopen dat dit kan worden doorgetrokken in de komende weken. Om te beginnen vrijdag tegen Jong AZ, zeker gezien de stand op de ranglijst en de pot van gisteren op het netvlies, moeten zij te kloppen zijn. Desondanks moeten we waken voor een hosanna stemming. Een zwaluw maakt immers (nog) geen zomer. Al maakt het mijn weekend wel wat beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2022 12:16 12 feb 2022 12:17 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #29
Dat is eens anders wakker worden op de zaterdag dan normaliter. Leuke voetballer die Lake, goede combinatie met Remans. Jammer dat er bij deze speler geen optie tot koop is inbegrepen. Heeft toch al 11x meegedaan in de eredivisie voor de winterstop, wel maar 233 minuten maar dan toch. Komt toch veel dreiging vanaf en dat kunnen we heel goed gebruiken. Okita 2.0? Overigens had de 2-3 nooit goedgekeurd mogen worden, Thomas beukt gewoon Mathys opzij waardoor het nog onnodig spannend wordt. Dit had de scheids of de grens toch wel mogen zien….
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2022 12:31
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
ADO Den Haag - MVV Maastricht #30
Een super resultaat na maanden zonder overwinning!
Lake speelde erg goed, ook attent voor de goal, mooie acties. Super! Over onze jeugdspelers Penders en Schenk prima gespeeld. Schenk aan de basis met de mooie bal richting Lake waar de 0-1 uitkwam. Laat die jongens lekker spelen!
Ook de zet om Rico Zeegers centraal achterin te zetten is goed uitgevallen. Misschien is hij daar beter dan rechtsback. Dzepar is een goede speler, ik zie hem liever op het middenveld dan achterin.

Blummel, ondanks een mooie een-twee met Lake, waar de 0-2 uitkwam, vind ik nog steeds slordig spelen en komt weinig van hem af qua acties. Veel balverlies, slechte keuzes. Deze jongen kan en moet veel meer brengen, ook gezien hij aanvoerder is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.456 seconden