Jong AZ-MVV

07 aug 2022 07:13 07 aug 2022 07:29 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 700
Meer
Onderwerp Auteur
Jong AZ-MVV #1
Morgen dan de eerste wedstrijd van seizoen 2022-2023. Zelden een makkelijke wedstrijd voor MVV. Uitslagen de laatste jaren:
3-1
2-3
3-2
3-3
0-1
Vorig jaar won MVV tegen de verhouding in door een doelpunt van Mitchy Ntelo. Vraag is natuurlijk hoe de ploeg ervoor staat. Zeker is dat de kern grotendeels hetzelfde is gebleven en Maurice Verberne dus heeft kunnen werken met een vaste groep die hij bovendien al kende en waar hij goeie resultaten mee haalde de laatste zes wedstrijden vorig seizoen. De opstelling zal waarschijnlijk zijn: Matthys, T. Zeegers, R. Zeegers, Waem, Labylle; T. van Bommel, Souren, Dzepar, Blummel, Kostons, Remans.
We zijn al eens slechter begonnen aan een seizoen. Zwakke plekken zijn voor mij de backs. Zowel Zeegers als Labylle (hoewel hij stukken beter en fitter is dan vorig seizoen) heeft het lastig tegen klassieke buitenspelers. En laat dat nou net meestal één van de kwaliteiten van Jong AZ zijn. Ander minpunt: we hebben ingeboet aan snelheid voorin met Kostons ipv Ntelo. Met Koen, Blummel en Remans staan er nu drie aanvallers die allemaal in de bal komen en weinig diepte in hun spel hebben. Livramento heeft dat meer maar Verberne geeft (begrijpelijk wel) de voorkeur aan Koen. Met Livramento, R van Bommel, Vijgen en Steuckers kunnen we wel gevarieerder wisselen dan vorig seizoen. Achterin hebben we die luxe overigens niet, daar is het echt hopen dat iedereen fit blijft zo lang er geen versterking is.
Dan Jong AZ. Het grote AZ (blijft toch pijnlijk om zo te schrijven) speelt vandaag tegen Eagles en donderdag de return tegen Dundee United. Dat kan een voordeel zijn. Aan de andere kant speelt deze Jong-ploeg met een redelijk vaste kern. Mohamed Taabouni, vaker plaaggeest voor MVV is vertrokken, maar er loopt nog altijd volop talent rond. Zo wordt Mexx Meerdink en Myron van Brederode een grote toekomst voorspeld. Dat er genoeg kwaliteit in de ploeg zit bewijst de laatste oefenwedstrijd: een 5-1 zege op GenkU23 dat eerder met 3-2 won van MVV… Maar dat was oefenen, nu voor het echie. Vorig seizoen opende MVV met een 0-1 zege tegen Jong Utrecht. Daar teken ik nu ook voor. Doelpuntenmaker, net als in Utrecht: Orhan Dzepar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., jovkle, Kay, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2022 10:23
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 113
Meer
Jong AZ-MVV #2
Uitstekende analyse.
Labylle maakte al een fittere indruk ten opzichte van vorig seizoen. Hopelijk kan hij deze lijn doortrekken. Tim Zeegers is een harde werker, voetballend zeer matig. Rico Zeegers vind ik persoonlijk geen echte CV, maarja gebrek aan beter he.

Verder hoop ik dat Kostons op 10 komt te spelen. Livremento spits. Dan hebben we toch nog iets van diepgang voorin, en kan Kostons voor diepgang zorgen vanuit het middenveld. Meer controlerend Dzepar en Souren. Staat er een redelijk team. Die nieuwe jongen van STVV is trouwens een hele aardige speler. Zou voetballend veel kwaliteiten hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2022 12:16
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Jong AZ-MVV #3
De opstelling van MVV is momenteel voor 80% geen hogere wiskunden. Keeper is duidelijk en achterin heb je op Schenk na geen alternatief. Ik begrijp dat je met Labylle ervaring in de ploeg wilt brengen.

Naast Souren zie ik liever Kleinen. Ik heb het totaal niet met Thomas van Bommel. Steuckers schijnt naar wat ik gehoord heb ook nog beter te zijn.

Voorin heb je nog het talent Ruben van Bommel waarvan ik begrijp dat hij niet meteen in de basis wordt gebracht. Kostons past voor mij in het rijtje Alberg, ik zie iedereen liever voorin als hem.

Benieuwd wel Jong AZ we gaan treffen morgen. Jong Utrecht was niet goed, Jong PSV begon met twee aankopen van het grote PSV in de basis. AZ speelt vandaag en ook europees en heeft daarbij niet een al te ruime selectie. Het blijft triest dat ieder team tegen een ander “jong” kan staan iedere week.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 10:37
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Jong AZ-MVV #4
Ik verwacht dat MVV zo vroeg in het seizoen de vruchten plukt van een al op elkaar ingespeeld team: 1-3 met doelpunten van Kostons, Blummel & Dzepar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 11:13
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
Jong AZ-MVV #5
Uitgebreide voorbeschouwing op de site van AZ:

www.az.nl/nl/nieuws/mvv-eerste-horde-voor-jong-az
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 11:39
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Jong AZ-MVV #6
1-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 12:20
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Jong AZ-MVV #7
Ruben van Bommel is toch de speler die in de oefenwedstrijden ons verraste. op deze leeftijd al verantwoording nemen. goede traptechniek en vanuit stilstand een snelle actie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 12:32
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Jong AZ-MVV #8
komt MVV op tv of is er een streaam beschibaar?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 13:02
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Jong AZ-MVV #9
Heerlijk eindelijk weet matchday!
We hebben het jammer genoeg vaak lastig tegen J AZ dus het zal alles behalve makkelijk worden.

Vermoedelijke opstelling.

Matthys
Zeegers Zeegers Waem Labylle
T van Bommel Souren
Dzepar
Blummel Kostons Remans

Wissels:
Lambrix
Schenk
Vijgen
Penders
Kleinen
Noviello
Livramento
Jeugdspelers? Weet niet welke hiervan bij de selectie zitten.
Steuckers? Nog niet helemaal fit.


Het liefst zie ik Kleinen op de plaats van T. Van Bommel.
Maar aan de laatste oefenpotjes te zien, zie ik hem eerder voor Van Bommel gaan..
Ook hoop ik liever dat Livramento speelt. Maar wie weet kan Kostons ons verrassen.
Altijd goed om zo iemand op de bank te hebben.
Hopelijk komt er snel een cv die naast Waem kan spelen.
Want Rico hoort natuurlijk op de back en iemand met wat meer body zie ik liever achterin staan.

Ben benieuwd wat het gaat worden vandaag.
Ik hoop dat we die 3 punten naar Maastricht meenemen!
Ik gok 0-1!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 13:03
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Jong AZ-MVV #10

jovkle schreef : komt MVV op tv of is er een streaam beschibaar?


Mvv wordt niet uitgezonden op espn. Met een beetje geluk komt hier een stream op: livetv.ru/enx/eventinfo/65718408_jong_az_mvv_maastricht/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 13:04
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Jong AZ-MVV #11

jovkle schreef : komt MVV op tv of is er een streaam beschibaar?


Op tv niet, ESPN zend J Ajax - Telstar uit.
Terwijl op die andere zenders allemaal onzin te zien is worden we alsnog niet uitgezonden.
Waardeloos hoe ze met de KKD om gaan als je het mij vraagt.
Ik zal een illegale stream doorsturen als hij ergens te vinden is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, jovkle, Hill28, De heeg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 14:17 08 aug 2022 14:17 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1350
Meer
Jong AZ-MVV #12
Het was me ook al opgevallen. Wat een kutzender. Ze komen met onderstaande verklaring. Er worden dus nog veel minder wedstrijden uitgezonden san vorig seizoen.

Ik vraag me af hoe de CED ooit akkoord is kunnen gaan met zo n kutregeling en wat MVV heeft gedaan om te voorkomen dat er maar 2 wedstrijden per week worden uitgezonden? Waarom kunnen clubs niet zelf wedstrijden uitzenden of iets dergelijks (wat illegale website meestal wel lukt)? Bv via kaartverkoop voor wedstrijdstreams? We gaan niet veel zien als we er niet zelf bij zijn dit jaar, en sorry ik pas voor een reis naar Alkmaar om Jong Az te mogen zien..

Verklaring Espn:
Met de Coöperatie Eerste Divisie (CED) die de clubs uit de Keuken Kampioen Divisie vertegenwoordigt is afgesproken dat wekelijks twee wedstrijden uit de Keuken Kampioen Divisie live te zien zijn, één op vrijdag en één op maandag. Hierom mogen wij dus maar een wedstrijd uitzenden.

Benieuwd hoe we tot de keuze komen welke KKD-wedstrijden live te zien zijn? Hier lees je er meer over:
espnnl.zendesk.com/hc/nl-nl/articles/360...e-zijn-live-te-zien-

Dit is misschien niet het antwoord waar je op hoopte, maar we hopen wel duidelijkheid te geven over de manier waarop de beslissingen tot stand komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De heeg, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 15:45
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Jong AZ-MVV #13
Gewoon raar dat die illegale sites wel die tv feed kunnen oppikken en uitzenden. Waarom doet ESPN niet gewoon die feed op een kanaal uitzenden. Zonder herhalingen, zonder commentaar, net zoals die illegale sites.
Liever dat dan op zo’n vage site kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 19:43
De heeg
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Jong AZ-MVV #14
Iemand een link naar een site waar de wedstrijd uitgezonden word? Zoals hierboven ook al aangegeven, zonde dat MVV niet worden uitgezonden door ESPN

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 19:54
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Jong AZ-MVV #15
Misschien dat deze werkt:
livetv.sx/enx/eventinfo/65718408_jong_az_mvv_maastricht/

Zo niet, dan word het een L1 avondje..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden