Jong AZ-MVV

08 aug 2022 20:02
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Jong AZ-MVV #16
Op welke positie speelt Joordens eigenlijk?
Nuhaj dus transfervrij overgekomen van Roda, neem aan voor de jeugd. Nu bij MVV I wegens gebrek aan wissels achterin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 20:07 08 aug 2022 20:07 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Jong AZ-MVV #17
Dat heeft niet lang geduurd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 20:59
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Jong AZ-MVV #18
Als de 1-0 en de 1-1 een voorboden zijn voor het seizoen….wat een niveautje weer!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 21:00
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Jong AZ-MVV #19
Cdn.livetv565.me/webplayer.php?=ifr=190364&=lang=en&eid=65718408&lid=19031648&ci=165&si=1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 21:43 08 aug 2022 21:50 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Jong AZ-MVV #20
Ok dat was het dan weer . Het goede is dat het niet als een verrassing meer komt .
Denk dat we blij mogen zijn als we dit seizoen 20 punten pakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 21:53
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Jong AZ-MVV #21
Zwakste elftal sinds de degradatie...dit wordt een heel lang seizoen. Er moet héél snel een financiële injectie komen, maar die kans lijkt verkeken door de samenwerking met de Texaanse cowboys.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 21:55
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Jong AZ-MVV #22
Ik stel voor de markt op te gaan als we 19e worden.
Dat zou toch een wereldprestatie zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarel, Vriethof18

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 21:55
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
Jong AZ-MVV #23
Lekker constant, um te jenke. D'n tied vaan de Witte en Jo Bonfrere zow dee oets nog treruk
Koume????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 22:08
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Jong AZ-MVV #24
Bekijk het positief. We staan niet op de laatste plaats. Maar dat duurd niet lang meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 22:12
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Jong AZ-MVV #25
86 minuten via een stream vol weten te maken. Maar zonder alcohol kun je hier niet naar kijken.

Mathys gaat snel de fout in. Jong AZ had gelukkig pas in de tweede helft door dat Tim er geen klote van kan. Rico is geen centrale verdediger , Waem trekt het niet in zijn uppie en Labylle kan het niet belopen. De Blind van de KKD.

Thomas heeft geen duel gewonnen of bal goed afgegeven, Souren heeft zo af en toe een actie. Remans en Blummel zonder rendement, Dzepar die goed aanvoelde dat hakjes gegeven konden worden en maar te zwijgen over Kostons.

De azijn na de wedstrijd had overigens goed gesmaakt. Je kunt er gewoon niets van maken. We hebben welgetelt één “uitgespeede” kans gehad op 90 minuten.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 22:23 08 aug 2022 22:23 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Jong AZ-MVV #26

Lijnsje@tappunt schreef : 86 minuten via een stream vol weten te maken. Maar zonder alcohol kun je hier niet naar kijken.

Mathys gaat snel de fout in. Jong AZ had gelukkig pas in de tweede helft door dat Tim er geen klote van kan. Rico is geen centrale verdediger , Waem trekt het niet in zijn uppie en Labylle kan het niet belopen. De Blind van de KKD.

Thomas heeft geen duel gewonnen of bal goed afgegeven, Souren heeft zo af en toe een actie. Remans en Blummel zonder rendement, Dzepar die goed aanvoelde dat hakjes gegeven konden worden en maar te zwijgen over Kostons.

De azijn na de wedstrijd had overigens goed gesmaakt. Je kunt er gewoon niets van maken. We hebben welgetelt één “uitgespeede” kans gehad op 90 minuten.


Spijker op de kop.
Heel snel een nieuwe CV halen die naast Waem kan fungeren.
We hebben meer jongens met veel meer pit en duelkracht nodig.
Jongens met de pit van Ricardo Ippel.
Die was voetballend absoluut niet de sterkste maar die kleunde er op motivatie en wilskracht overal doorheen.
En bij ieder opstootje stond hij vooraan.

Er is echt heel veel werk aan de winkel.
Al ben ik bang dat het vele werk wat nodig is om de winkel te kunnen repareren, veel en veelste veel is.
En met 750.000 kun je daar sowieso niks mee doen.
Want alles duwen we in de jeugd.
Het 1e team doet er immers de komende jaren amper tot niet toe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 22:30 08 aug 2022 22:31 door Loyaal.
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Jong AZ-MVV #27
Allereerst, dank aan CatenaccioMestreech voor het delen van een livestream op Twitter. Daardoor de wedstrijd kunnen volgen.

Over het spel: net als vorig seizoen teveel lange ballen van achteruit, zonder lengte en power voorin. Te snel wordt er gezocht naar de flanken, in plaats van te combineren en iemand in de diepte weg te kunnen sturen. Maar we hebben zelf ook kansen om zeep geholpen. In de eerste helft amper balbezit gehad, maar ook weinig weggegeven. De laatste 20 minutend waren redelijk om naar te kijken als MVV-supporter. Toen kwam er diepgang in het spel, door de wissels van R. Van Bommel, Livramento en de positiewissel van Remans. Op basis van die laatste 20 minuten zie ik de komende duels met vertrouwen tegemoet. Vooral omdat we thuis spelen en natuurlijk de 12de man erachter hebben! Ik ga ervanuit dat ook Verberne hier lering uit trekt.

- Matthys: heeft er wat ballen uitgehouden, probeert af en toe voetballend de oplossing te zoeken, maar moet vaak onder druk de lange bal gebruiken. Straalt rust en zelfvertrouwen uit.
- T. Zeegers: vond ik vandaag in aanvallend op zicht best leuk mee voetballen. Ging de combinatie aan met Souren en probeerde Blummel te zoeken. Verdedigend enorm kwetsbaar en zeer wisselvallig in de passing.
- R. Zeegers: zou ik zelf liever als rechtsback zien in plaats van T. Zeegers. Hier is écht dringend versterking nodig. Urbanus, Schäfer, Soumaoro, iemand… Kom er maar in.
- Waem: vond ik vandaag de beste man op het veld. Defensief sterk, goede opbouwende acties. Komt meer diepgang en dreiging vanaf dan menig middenvelder. Wel een gele kaart gepakt.
- Labylle: conditioneel verbeterd, maar qua veldspel de slechtste op het veld. Alle passes recht in de voeten van de tegenstander, zeer voorspelbaar. Verdedigend telkens verkeerd gepositioneerd en te laat. Hier had ik liever Keulen gezien waar meer potentie in zit. Een goed seizoen om Schenk te gaan brengen.
- T. Van Bommel: zat er een aantal keren goed tussen, met een schot uit de tweede lijn in de eerste helft. Helaas ruim over geschoten. Passing kan beter, maar mag ook met meer passie de duels aangaan,
- Souren: wordt te weinig aangespeeld. Staat zeer regelmatig vrij tussen de linies. Dan wordt er weer gekozen voor een bal langs de lijn. Spelers mogenn echt meer de rust en het overzicht bewaren en Souren aanspelen. Maar aub… Stop met dat gepingel in de eigen 16 en poeier die bal weg of pass sneller.
- Dzepar: met Labylle de zwakste op het veld. Enorm veel balverlies en het was mij niet duidelijk wat zijn positie nu was. Hij stond af en toe dieper dan Kostons als een soort tweede/diepe spits. Niet zijn positie zo te zien. Dieptepunt zijn bal naar de zijkant. Waar niemand stond.
- Blummel: begon pas te voetballen vanaf minuut 70. Verder onzichtbaar. Had gehoopt dat hij beter zou gaan spelen zonder de aanvoerdersband. Op dit moment wellicht beter hem te verkopen aan Den Bosch en nog wat te verdienen. Van zijn goede linkerbeen niets gezien.
- Remans: hoort niet op linksbuiten. Punt. Nadat Kostons het veld verliet en Remans centraal kwam te staan, straalde hij meer zelfvetrouwen uit. Eiste ballen op, strooide met passes en creeërde meer. Mag vanaf het volgende duel echt de spits in wat mij betreft.
- Kostons: werkt hard, maar komt tekort. En daarmee vat ik alles samen. Gewoon net niet allemaal.

- R. Van Bommel: ingevallen in minuut 55 en een goede indruk achter gelaten. Denk dat hij nog niet klaar is voor 90 minuten, maar laat deze jongen zeker minuten maken dit seizoen. Onbevangen, snel en heeft lef. Twee kansen gehad (afstandsschot en schot naast).
- Nuhaj & Livramento: Nuhaj kwam erin voor T. Zeegers die na een duel het veld verliet. Te weinig gezien om te beoordelen, maar we zullen hem vaker zien vanwege de krappe bezetting achterin. Livramento speelde met diepgang in zijn spel, heeft een actie en probeert eens op doel te schieten. Mag de oogkleppen de volgende keer thuis laten en wat mij betreft in de basis beginnen.

Ik kan me vergissen, maar ik zag een 4-4-2 terug vandaag met Kostons en Dzepar voorop vandaag. Dan zou ik hiervoor kiezen:

Matthys

R. Zeegers - Urbanus - Waem - Labylle

Blummel - Souren - Dzepar - Steuckers

Livramento - Remans

Steuckers dus de kans geven op links, waar ook Noviello en Vijgen nog opties zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, CatenaccioMestreech, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 22:46
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Jong AZ-MVV #28
Hopeloos!

Remans begint met voetballen zodra die meer in de as komt. Blummel begon pas tegen het einde met voetballen. Geen idee wat Matthys was aan het doen, maar bracht regelmatig zijn medespeler in gevaar. Eerste helft wederom niks kunnen creëren. Net zoals als tegen luik, inspelen , opzij en terug naar achteren. Pas vanaf minuut 60 kwam er wat actie. Jongste Bommel maakt tenminste nog een actie 1 op 1 , maar vooral een actie vooruit. Remans op links kaats altijd terug.

Dit wordt een lang seizoen.. heel lang.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 23:03
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Jong AZ-MVV #29
Dit kan toch voor niemand als een verrassing komen?
Vorig seizoen hadden we een bagger seizoen, met een bagger selectie. De laatste paar wedstrijden hadden we een tijdelijke opleving, die nog een klein beetje voor kleur op het gezicht zorgde.
Maar we borduren verder met dezelfde bagger als vorig seizoen. Dan kun je geen wonderen verwachten. Die gamins van az hebben allemaal veel meer voetbalkwaliteiten in hun kleine teen dan die van ons in 2 voeten samen. Dat is een pijnlijke conclusie, maar wel realistisch.
We hebben het laagste budget en de minste kwaliteit. Alles boven de laatste plek is een klein wonder.
Volgende week krijgen we er weer minimaal 4 tegen. Maar gelukkig groeien we op alle vlakken in de organisatie en gaat de academy ons binnen 20 jaar de nodige winst opleveren… want welke club wil nou niet een nieuwe Thomas van Bommel, Koen Kostons of Tim Zeegers van ons kopen…?
Zo, genoeg gezeikt. Tot volgende week maandag. Dan ga ik toch weer kijken en hopen…tegen beter weten in, dat wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Boer458, bokkesprongen, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 00:10
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Jong AZ-MVV #30
Het is dat we nog een grappenmaker hebben zitten achter het twitter account anders hebben we helemaal niks te lachen dit seizoen dat is wel duidelijk geworden vanavond. Treurig treurig treurig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden