Jong AZ-MVV

09 aug 2022 09:15
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
Jong AZ-MVV #31
Boe blieve de rieke Mestreechtenere um MVV - ke weer gruuts te maake?
De femilie vaan menier Mourmans (RIP), missjien of wie aol ieder gezag de femilie Melchior? Natuurlijk moot MVV daan ouch get doen ter iere vaan de femilie, missjien simpelweg un tribune naor die hiere verneume

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 09:34
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Jong AZ-MVV #32
Maar het fundament ligt er!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 12:32
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Jong AZ-MVV #33
fundament van alleen nog maar te plaatsen grafsteen of onder de kast waar straks de erfenis van meneertje Noor en ome Ronnie uitvalt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 12:43
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Jong AZ-MVV #34
Heerlijk dat sarcasme hier.
1 wedstrijd verloren en de paniek slaat alweer toe.
Zelfs Urbanus, een amateur die nog nooit iemand heeft zien spelen, wordt al als de oplossing genoemd!

En nee, natuurlijk was het niet goed gisteren, maar wat een onzin lees ik hier zeg.
Met 2 nieuwe spelers kan de wereld er heel anders uitzien en iedereen weet dat dat pas eind augustus aan de orde is, dus zet je bekertje azijn nou eens even aan de kant en ga eens achter de club staan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 13:43
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Jong AZ-MVV #35
Genoeg kansen gehad om te scoren. Dus zo slecht was het ook niet. Verhuizen naar Amsterdam is voor veel onder jullie een optie mss.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 17:20
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 179
Meer
Jong AZ-MVV #36
Wat ik me afvraag: zou van Marwijk niet hebben gezien dat Kleinen heel verdienstelijk speelde onder Kalazic, 1,5 jaar geleden?
Nu krijgt hij zelfs geen wissel meer.....
Hoeveel heeft Verberne eigenlijk te vertellen mbt de opstelling?
Video"s van 1,5 jaar geleden terugkijken lijkt me niet zo moeilijk, toen was Kleinen bijna een vaste kracht/waarde.
(toen dacht ik de nieuwe Van Hyfte).
We zullen maar denken Verberne moet het nog leren.
Als je financieel niet veel te makken hebt kun je je niet veel fouten permiteren... alle keuzes zullen bijna optimaal moeten zijn!

ps Een van de 2 Martina"s was ook minimaal beter geweest in der verdediging (en zo duur waren die jongens niet) als wat er nu staat (afgezien van Waem)
Nee MVV maakt genoeg aantoonbare fouten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2022 21:54
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Jong AZ-MVV #37

Duin schreef : Heerlijk dat sarcasme hier.
1 wedstrijd verloren en de paniek slaat alweer toe.
Zelfs Urbanus, een amateur die nog nooit iemand heeft zien spelen, wordt al als de oplossing genoemd!

En nee, natuurlijk was het niet goed gisteren, maar wat een onzin lees ik hier zeg.
Met 2 nieuwe spelers kan de wereld er heel anders uitzien en iedereen weet dat dat pas eind augustus aan de orde is, dus zet je bekertje azijn nou eens even aan de kant en ga eens achter de club staan!


2 nieuwe spelers ? Denk dat MVV wel wat meer nodig heeft. En daarbij van wel geld ? Vorig jaar het contract van wels moeten afkopen, en dure Alberg gooit ook lekker zijn kont in de krib. Er is denk ik bijna niks meer van budget beschikbaar. En daarbij was het in de voorbereiding ook gewoon dramatisch toch ? Tegen Genk verlies je van 18/19 jarige, jong standard kreeg 6/7 opgelegde kansen.. en tegen die andere club uit luik was ook niks. Dit gaf al weinig hoop..niet gek als je dan uit verliest bij jong AZ dat mensen ontevreden zijn.

Besef even dat het paar jaar terug raar was als Fortuna boven MVV stond ? Dat er thuis wedstijden waren waarin je vrijwel zeker was dat er werd gewonnen. Een telstar , dort , helmond , oss , fortuna dat waren vrijwel altijd 3 punten. Kijk even afgelopen jaren wat voor mooie spelers hier rond liepen.. en kijk eens waar we nu als club staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, ASR, Vriethof18

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2022 11:29
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Jong AZ-MVV #38

moonghoya66 schreef : Verhuizen naar Amsterdam is voor veel onder jullie een optie mss.

Dat kan. Maar het is een stadion vol met seizoenskaarthouders. Wil je een seizoenskaart, dan kom je op een lijst van 30.000 wachtende voor u. Dan om te denken dat MVV Maastricht nog niet eens zo lang geleden af en toe won van Ajax.....wat (wan)beleid kan doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u moonghoya66

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2022 12:02
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Jong AZ-MVV #39
Bewust een aantal dagen gewacht met reageren. Groot respect voor de 30-40 supporters die op een maandagavond vanuit Maastricht komen om Jong AZ te zien.. Voor mij was het gelukkig wat minder ver rijden. Dat het geenszins meer een verrassing is dat we bij Jong AZ verliezen, is helaas de realiteit waarin we momenteel verkeren.

Met name in de eerste helft was het verschil in techniek, spelinzicht, snelheid en drukzetten soms pijnlijk om te zien. Hierbij moet je ook nog bedenken dat de grootste talenten van AZ niet eens meespeelden. Een jeugdspeler van MVV die met Jong AZ mee zou kunnen, is al weggeplukt voordat hij 16 is.

Dat de pijlers van het toekomstige MVV bestaat uit spelers als Tim Zeegers, Thomas van Bommel en Koen Kostons maakt het extra pijnlijk. Die jongens komen echt op alle vlakken tekort voor het profvoetbal. Matteo Waem en Romain Matthys zijn de lichtpuntjes in het elftal, al maken zij ook nog de nodige fouten. De meer ervaren spelers als Blummel, Remans en Dzepar vallen ook totaal niet op.

Pas in de tweede helft konden we enigszins een vuist maken, maar toen we begonnen te geloven in de gelijkmaker werd het 3-1. Livramento en Ruben van Bommel vielen nog wel in positieve zin op, daar zit nog enig voetbal in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2022 21:58
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Jong AZ-MVV #40
Leuk voor de forummers met een beetje zelfspot om terug te lezen: De commentaren na de eerste wedstrijd dit jaar, uit naar Jong AZ.

Zowel spelers als technische staf konden er niks van. Het was de slechtste selectie ooit. Zelfs Jong AZ was al een maatje te groot. Waardeloos beleid, kansloze missie dat inzetten op de jeugd, Degradatie en faillissement lagen op de loer. De naam Jong MVV was al bijna vastgelegd bij de KNVB.

Nu, 3 maanden later, zie ik Jong AZ met 2-0 winnen van Aken Noord. Staat Jong AZ na 14 wedstrijden 5e en us MVV'ke 2e... En Aken Noord 7e.
Ook Zwolle, Willem II, ADO, De Graafschap én Helmond (want waarom kon het daar wel?) staan inmiddels ver onder ons. En afgelopen vrijdag zaten we met ruim 7000 man in de Geusselt en wonnen we eenvoudig met 4-0 van datzelfde Helmond Sport met hun begroting van 2 miljoen en al die top aankopen.

Ik denk dat het tijd wordt dat we Ronny van Geneugden eens wat credits gaan geven voor zijn rol in de ingezette weg en de selectie die door hem binnen anderhalf jaar, zonder financiele mogelijkheden is samengesteld. Spelers als Matthys, Souren en Steuckers hebben we toch al jaren niet meer gezien in de Geusselt. En ook op de bank hebben we voor MVV begrippen best wat posities dubbel bezet. Gewoon een heel puike prestatie met dit budget!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Frank Salemans, Ben Salemans, Anna D., jovkle, Brncic, Tommyd, Liersesup, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.288 seconden