MVV - Willem II

30 sept 2022 22:53
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - Willem II #16
Hoorde ik dat nu goed ?? Willem 2 heeft al 13 wedstrijden niet meer gewonnen van MVV ?? Dat kan ik me toch moeilijk voorstellen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2022 23:08
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV - Willem II #17
Mvv leeft weer!!
Wat een heerlijke ontlading bij de spelers en publiek, een ongelooflijke heerlijke sfeer en genoten van Mvv.
We hebben niet de makkelijkste tegenstanders gehad en we staan 4e op de ranglijst, dat smaakt naar meer.
De laatste jaren was er niet veel te genieten in de Geusselt, nu staat de Geusselt iedere wedstrijd op zijn kop.
Complimenten voor de trainer Maurice Verberne, die er toch iets moois van is aan het maken.
Het is een echt vriendenteam, mijn weekend kan niet meer kapot :) :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2022 23:13
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - Willem II #18
Die Steukers is een geweldige voetballer , doet me denken aan Cristian Brulls een jaar of 10 geleden .
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2022 23:15
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV - Willem II #19
Willem III-II
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2022 23:19 01 okt 2022 00:14 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Willem II #20
Wegens een verhuizing woon ik vanaf dit seizoen net te ver weg om wedstrijden te kunnen bezoeken en spontaan begint de club te presteren! Wat baal ik dat ik deze wedstrijden moet missen. Complimenten aan het team, ik geniet op afstand mee met iedereen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Ster_Drager, Anna D., opadiehard, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2022 23:20
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
MVV - Willem II #21
Steuckers is unne belangrijke speulers, heer liet o. a. Kostons beter speule. Hopelijk kump geld vrij um Steuckers euver te numme
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2022 23:44 30 sept 2022 23:45 door Pierrot.
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV - Willem II #22
Vandaag uit Den Haag geracet om de wedstrijd te halen. Na 20 min was ik bang voor een afstraffing, maar Willem 2 begon laf te voetballen, MVV kreeg kansjes en de Geusselt bleef erachter staan.

De tweede helft zat vol passie, strijd en de kansen werden groter. Jammer dat ze er niet in gingen, maar het zelfvertrouwen groeide. Sleutelmoment was Kleinen die op het middenveld werd gezet. Vlak hierna maakte hij dan ook de prachtige 1-2. Loon na werken! De wedstrijd kantelde volledig en een comeback als deze van MVV kan ik me eigenlijk niet herinneren.

Uitblinker was wederom Steuckers, wat een voetbal zit er in die knul. Kostons mogen we ook niet vergeten. Die is echt volwassen geworden in Zweden.

Verder genoten van de kolkende Geusselt! Pure klantenbinding vandaag. En het uitvak, waar ze de overwinning al vierden droop af. Geloof dat de ME de handen er nog vol aan had na de wedstrijd buiten het stadion. Dat is dan weer jammer... Maar het drukt voor ons de pret niet! Op naar de volgende!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2022 23:44
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
MVV - Willem II #23
Ik vond het echt karma wat gebeurde. Het begon met de Tilburg supporters die door het volkslied begonnen te trommelen en zingen. Gewoon respectloos. Daarna na 20 minuten op 0-2 staan, en dachten dat de overwinning binnen was, waarna MVV alles bewaarde tot de laatste 20 minuten. Het moest vanuit de tenen komen, maar beter dan dit bestond niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2022 00:03
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
MVV - Willem II #24
Jeh wat moet je hier op zeggen. De 1e minuten waren duidelijk voor willem 2. Maar na de 1 0 komt mvv langzaam beter in de wedstrijd masr dan valt de 0 2. De passie en inzet en het geloof bij mvv en angelside bleef erin. De 2e helft was mvv de bovenliggende ploeg.. en marco kleinen maakte met een mooi doelpunt dat het geloof in een resultaat groter werd. Met nog een paar minuten te spelen maakte koen de verdiende gelijkmaker. En heel de geusselt dacht ,nou ja heel de geusselt, het uitvak niet dat er een sensatie in de lucht hing. En die kwam er van Helden is de naam eerst met een mooie redding daarna met een kopbal. Mieljaar wat gebeurt er in de geusselt. Ook de stadion speaker herhaalde het 3 x voor hun die dachten te dromen 3 2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2022 00:05
Lima
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
MVV - Willem II #25
VOL UITVAK NAAR OSS
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, jasonke7, Maikelll043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2022 00:10
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
MVV - Willem II #26

Pierrot schreef : Vandaag uit Den Haag geracet om de wedstrijd te halen. Na 20 min was ik bang voor een afstraffing, maar Willem 2 begon laf te voetballen, MVV kreeg kansjes en de Geusselt bleef erachter staan.

De tweede helft zat vol passie, strijd en de kansen werden groter. Jammer dat ze er niet in gingen, maar het zelfvertrouwen groeide. Sleutelmoment was Kleinen die op het middenveld werd gezet. Vlak hierna maakte hij dan ook de prachtige 1-2. Loon na werken! De wedstrijd kantelde volledig en een comeback als deze van MVV kan ik me eigenlijk niet herinneren.

Uitblinker was wederom Steuckers, wat een voetbal zit er in die knul. Kostons mogen we ook niet vergeten. Die is echt volwassen geworden in Zweden.

Verder genoten van de kolkende Geusselt! Pure klantenbinding vandaag. En het uitvak, waar ze de overwinning al vierden droop af. Geloof dat de ME de handen er nog vol aan had na de wedstrijd buiten het stadion. Dat is dan weer jammer... Maar het drukt voor ons de pret niet! Op naar de volgende!


Ja, een bus werd al op de autobaan aan de kant gezet.
ME er omheen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2022 00:24
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - Willem II #27
Ik heb qua combinatievoetbal MVV dit seizoen al beter zien voetballen. De opbouw van achteruit werd in de eerste helft goed gestoord door Willem Ii. Eigenlijk waren ze heer en meester na de 0-2. Maar MVV bleef op wilskracht (Dzepar!) wel in de wedstrijd. Dan hoop je dat zeer 0-2 de rust halen. Dat gebeurde gelukkig.

Maar dan de tweede helft. Uit het niets kwam MVV terug. Na het uitvallen Dzepar ging Kleinen naar het middenveld en kwam Rico Zeegers centraal achterin. Dat bleek een gouden ingreep! Een werkelijk prachtige treffer van Kleinen betekende de aansluiting. Willem II was de grip kwijt en het publiek ging er achter staan. Koen Kostons (voor mij de MOTM) zorgde voor de gelijkmaker. En dan denk je: prachtig, alsnog een gelijkspel.

Maar nee! Van Helden kopte prachtig de winnende treffer in en redde ook nog eens op de doellijn en voorkwam de gelijkmaker. Opvallend, want ik vond Van Helden soms zwak in de persoonlijke duels. Maar als De Geusselt als 12e man fungeert, dan maakt dat iets ectra's los. Ook bij Van Helden.

Dus geen gezeik: alweer een puike teamprestatie!!

Wat liet de scheids ongelofelijk veel toe. Eigenlijk te veel, maar het kwam het spektakel ten goede.

Wat een wedstrijd! Pure klantenbinding.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2022 00:28
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
MVV - Willem II #28

Frank Salemans schreef : Ik heb qua combinatievoetbal MVV dit seizoen al beter zien voetballen. De opbouw van achteruit werd in de eerste helft goed gestoord door Willem Ii. Eigenlijk waren ze heer en meester na de 0-2. Maar MVV bleef op wilskracht (Dzepar!) wel in de wedstrijd. Dan hoop je dat zeer 0-2 de rust halen. Dat gebeurde gelukkig.

Maar dan de tweede helft. Uit het niets kwam MVV terug. Na het uitvallen Dzepar ging Kleinen naar het middenveld en kwam Rico Zeegers centraal achterin. Dat bleek een gouden ingreep! Een werkelijk prachtige treffer van Kleinen betekende de aansluiting. Willem II was de grip kwijt en het publiek ging er achter staan. Koen Kostons (voor mij de MOTM) zorgde voor de gelijkmaker. En dan denk je: prachtig, alsnog een gelijkspel.

Maar nee! Van Helden kopte prachtig de winnende treffer in en redde ook nog eens op de doellijn en voorkwam de gelijkmaker. Opvallend, want ik vond Van Helden soms zwak in de persoonlijke duels. Maar als De Geusselt als 12e man fungeert, dan maakt dat iets ectra's los. Ook bij Van Helden.

Dus geen gezeik: alweer een puike teamprestatie!!

Wat liet de scheids ongelofelijk veel toe. Eigenlijk te veel, maar het kwam het spektakel ten goede.

Wat een wedstrijd! Pure klantenbinding.


Over bas nijhuis, Geweldig gefloten voor ons!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2022 00:37
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV - Willem II #29
Eerste 20-25 minuten werd MVV overrompeld door een Willem II dat simpelweg meer kwaliteit heeft en het ons zeer lastig maakte met vroeg druk te zetten. Daarna zag je dat zij het wel prima vonden en MVV de bal gunde, zonder daar al te veel mee te doen. In de 2e helft een MVV dat Willen II op passie, inzet en strijd volledig aftroefde. Na de 1-2, klasse goal van Kleinen, voelde je dat er meer te halen viel. Na de 2-2 ben je eigenlijk content, maar wat is die 3-2 dan extra lekker. En zeker ook nog Matthys die een wereldbal in blessuretijd keert.
Vierde op de ranglijst, wie had dat gedacht! Wat maken we allemaal mee in de Geusselt momenteel.

Ook een compliment voor Bas Nijhuis. Ook wel eens fijn om eens scheids te hebben die van voetbal houdt en niet zoals al die broekies alles affluit. Genieten!

Tot slot nog een punt van kritiek: te belachelijk voor woorden dat er een heel toilet voor een halfvolle Boschpoort is, maar een bijna uitverkochte Angel-Side het met 3 WC bakjes moet doen. Oh nee, er stond nog een Boelsbak verstopt bij het hek naar buiten. En als je dan aan een steward vraagt of je even naar het toilet op de Boschpoort mag omdat er een rij van hier tot Tokyo staat, komt gelijk het dreigement dat je een “KNVB stadionverbod krijgt.” De beste man kan niet eens KNVB spellen…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2022 02:57
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Willem II #30
Ik weet niet in wat voor een droom wij leven tegenwoordig… Maar laat die droom nog maar heel lang duren.
Zo trots op de mannen en op de support!

Op naar Oss met uitverkocht uitvak!
MVV Maastricht leeft weer!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden