MVV - Willem II

27 sept 2022 02:33 27 sept 2022 02:38 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Willem II #1
Na de eerste uitoverwinning van het seizoen gaan we nu vrijdag de strijd aan met de Tilburgers.

Willem II heeft zelf maar 1x verloren en dat was tegen Eindhoven. Voor de rest 4x winst en 3x gelijkspel.
Ze spelen zelf nog niet zo overtuigend zoals ze zelf natuurlijk voor ogen hadden en hebben het vaak nog best moeilijk.

Genoeg over de Tilburgers.

MVV’ke heeft afgelopen week bewezen dat ze ook buiten de Geusselt het leuke voetbal konden omzetten in 3 punten.
Gelukkig zien ‘us matadore’ nu vrijdag weer te bewonderen in een kolkende Geusselt!
Heb geen idee of Waem of Ricco Zeegers weer fit zijn.
Anders zal het gewoon zo blijven staan als tegen Dordrecht neem ik aan.
Zou mooi zijn als er eentje iniedergeval weer fit is omdat we dan iniedergeval 2 echte centrale verdedigers achterin hebben staan ipv Kleinen.

Helaas zijn er geen kaarten te koop via kassa of infobalie op de wedstrijddag, omdat de KNVB en de lokale driehoek dit bestempeld heeft als risicowedstrijd, zonder dat er ook maar iets is gebeurd tussen beide supportersgroepen in het verleden.
Vind ik raar, jammer, en dit zal zeker MVV centjes en publiek kosten.
Maar goed, dit mag de pret niet drukken!

Lekker allemoal noar de Geusselt koame!
voorspelling: 2-1 Kostons 1x en Steuckers 1x
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2022 08:26
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
MVV - Willem II #2
Hopelijk gaat Emil Visser, volger van MVV bij De Limburger, eens uitzoeken waarom en door wie MVV - Willem II is bestempeld tot risicowedstrijd


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2022 09:12
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV - Willem II #3

Ben Salemans schreef : Hopelijk gaat Emil Visser, volger van MVV bij De Limburger, eens uitzoeken waarom en door wie MVV - Willem II is bestempeld tot risicowedstrijd


Omdat er uit-supports komen. Dat is gevaarlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2022 11:40 27 sept 2022 11:43 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV - Willem II #4

Ben Salemans schreef : Hopelijk gaat Emil Visser, volger van MVV bij De Limburger, eens uitzoeken waarom en door wie MVV - Willem II is bestempeld tot risicowedstrijd


Lijkt mij niet zo moeilijk,hoeveel fanatieke fans/volgers denk jij dat de Tilburgers hebben?
Als er dan via de lokale driehoek signalen door komen dat er van alles eventueel staat te gebeuren dan kun je er gif op innemen dat Mvv die oncontroleerbare acties graag in coördinatie wil houden!
Geloof mij ik ben zelf een redelijk aantal jaren steward geweest, achter de schermen word er altijd veel overleg gepleegd over dit en ander soort wedstrijden!
Ik zal veel tegenstanders krijgen in mijn volgende zin maar……ik heb genoten in een wedstrijd zonder uitpubliek tegen die van 045!
Eindelijk eens mijn blik de hele wedstrijd op het veld gericht….en niet 50% kijken naar dat volk dat een stadion afbreekt en levensgevaarlijke acties ondernemen richting mvv vakken.
Niet voor niks zijn de wedstrijden die mvv speelt tegen hun giga onkosten posten aangaande veiligheid!
Deze wedstrijden staat op nr 1 landelijk aangaande politie inzet zelfs ver boven die van de wedstrijden van de Rotterdammers tegen de Amsterdammers.
Nu even over de wedstrijd tegen de Tilburgers ik hoop op dezelfde tribune bezetting als de afgelopen wedstrijden en hetzelfde spel als die wedstrijden!
Laten we hopen op een kleine overwinning,en dat is mogelijk gezien eerdere resultaten tegen verschillende ,,hoogvliegers,,….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2022 11:45
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV - Willem II #5

JulioB schreef :

Ben Salemans schreef : Hopelijk gaat Emil Visser, volger van MVV bij De Limburger, eens uitzoeken waarom en door wie MVV - Willem II is bestempeld tot risicowedstrijd


Omdat er uit-supports komen. Dat is gevaarlijk.


Infrastructuur rondom het stadion is dramatisch geregeld als het een keertje druk wordt. Ik denk omdat het uitvak al vorige week uitverkocht was de driehoek ''bang'' is dat er Tilburg supporters op de thuisvakken gaan zitten. Volgens mij kun je dit ook gewoon tegenhouden middels een ID-controle zodat je op de wedstrijddag zelf gewoon kaartjes kunt halen. Maar ja , want maakt het de driehoek uit of wij nu minder omzet draaien. Ik wil er eigenlijk wel aan denken, maar toch weer niet als wij ooit ongelukkig promoveren. Volledige paniek dan hier in Maastricht omdat mensen in een ander kleur shirt richting het stadion trekken!

Bas Nijhuis fluit vrijdag deze wedstrijd. Toch wel eens leuk om deze leidsman te hebben in De Geusselt.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2022 11:54
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
MVV - Willem II #6
Ik ben het met Opa eens MVV Roda met een leeg uit vak was een verademing .Je gaat naar voetbal kijken en niet vechters in een kooi kijken .
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2022 12:33
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV - Willem II #7
'Infrastructuur rondom het stadion is dramatisch geregeld als het een keertje druk wordt.' : En dan willen ze ook nog eens studentenflats op de parkeervakken gaan bouwen. Tijd voor een nieuw stadion..

Het feit dat Bas Nijhuis de wedstrijd leidt zegt overigens iets over de status van deze partij. En dat is weer eens sjiek !

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2022 13:18
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Willem II #8
Hopelijk tijd voor een complex waar MVV en de jeugd kan trainen, en een renovering van het stadion.
Dit zou MVV al een heel stuk op weg helpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2022 14:29 27 sept 2022 14:31 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 736
Meer
MVV - Willem II #9
Er wordt telkens verwezen naar de lokale driehoek. Zou wel eens fijn zijn om achtergronden te weten om maatregelen te duiden. Er gebeurt ook veel sinds dat de nieuwe VC is aangesteld bij MVV. 1 Boschpoortvak uit de verkoop gehaald. 1 kaart 1 account waardoor als je met een gezin wil komen en 4 kaarten online achter elkaar wil bestellen om naast elkaar te zitten een moeilijk verhaal wordt bij drukke wedstrijden, totaal gebruikers/bezoekers onvriendelijk. Laatste dag of helemaal niet bestellen (roda) of niks fysiek bij de infobalie (Willem 2). Afsluiting van AS naar Boschpoort waardoor je nu kut getapt bier van studenten krijgt. En dan de vele aangeduide risicowedstrijden. Overigens, als je ID controle bij de kassa instelt, kun je toch gewoon verkopen of zien ze die mensen als niet capabel. Begrijp in deze niet geheel waarom mvv in alles meegaat. Promoveer maar nooit naar de eredivisie dan...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, InDoDoNnY

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2022 16:42
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
MVV - Willem II #10
Toen net tickets willen kopen voor MVV Willem 2

Helaas is onmogellijk online ze vragen een relatie nummer met MVV helaas dat heb ik niet .

Dan maar even bellen komt een hollandse vriendelijke juffrouw helaas dit weet ik ook niet en de Meneer die daar overgaat is niet aanwezig .

Dus geen ticket ....

De toegangkelijk heid is niet meer aanwezig dit maakt een voetbal club of andere openbare dingen overbodig dit moet de overheid zich heel goed beseffen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2022 17:29
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV - Willem II #11

bokkesprongen schreef : Toen net tickets willen kopen voor MVV Willem 2

Helaas is onmogellijk online ze vragen een relatie nummer met MVV helaas dat heb ik niet .

Dan maar even bellen komt een hollandse vriendelijke juffrouw helaas dit weet ik ook niet en de Meneer die daar overgaat is niet aanwezig .

Dus geen ticket ....

De toegangkelijk heid is niet meer aanwezig dit maakt een voetbal club of andere openbare dingen overbodig dit moet de overheid zich heel goed beseffen .


Als je tickets selecteert dan kun je als het goed is zonder relatienummer inloggen. Dus niet meteen in het ticketportal inloggen, want dan vraagt die daar wel om.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2022 20:57
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
MVV - Willem II #12
Moet me toch even van het hart.. Ik ben voor sfeeracties, maar in het verleden werd de rotzooi dan ook opgeruimd door de “veroorzakers”.. Vond het beschamend dat dit nu niet gebeurde…
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVMestreech02

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2022 22:11
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV - Willem II #13
Proficiat gaste. Ik werd zot hier. Komaan MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Sjonnie, M.V.V. 1902, M-MVV, JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2022 22:29
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV - Willem II #14
Het zag er in het begin van de wedstrijd niet naar uit. Willem II leek MVV te gaan overklassen, en waren een stuk gretiger. Tot die laatste 20 minuten. MVV had de krachten gespaard en met een paar goede wissels achter de hand, toch de overwinning weg gekaapt. En dit keer in de laatste minuut!! Ik had al lang niet meer zo genoten. Op de 4e plek nu. Nog even genieten hiervan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2022 22:47
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV - Willem II #15
Dit is van een andere planeet….diep respect voor de club met de kleinste begroting…wat een herstel niet normaal nogmaals diep diep respect Maurice…..ik dacht bij die 2-2 dat Nijhuis zou affluiten…4de stek heerlijk waar staat 045?…..mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden