Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022

17 okt 2022 00:22
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Onderwerp Auteur
Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022 #1
Woensdag 19 oktober 2022 speelt MVV een bekerwedstrijd tegen Excelsior. Niet onbelangrijk. Wat denken jullie? Ik heb het gevoel dat een fris spelend MVV voor een mooie verrassing zou kunnen gaan zorgen. Of dient MVV voor Excelsior als welkome sparringpartner na het 7-1 verlies op 16 oktober tegen Ajax en gaan ze kansloos ten onder?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2022 03:12
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022 #2
Ik hoop echt dat MVV met een 2e elftal gaat spelen . Zelfs mocht MVV een ronde verder komen . De selectie is veel te smal en eventuele blessures en schorsingen kunnen we missen als kiespijn .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2022 03:36 17 okt 2022 03:39 door MF.
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 112
Meer
Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022 #3
Gaat niet gebeuren. MVV zal met de sterkste spelers aantreden. Ik begrijp de zorgen. We kunnen inderdaad geen blessures gebruiken. Ook is de competitie op sportief gebied een stuk belangrijker voor ons als supporters. Echter, is de beker op financieel gebied ook belangrijk. Elke euro is meegenomen. Ook in de beker kun je geld verdienen. Hieronder een overzicht:

Plaatsing TOTO KNVB Beker: €10,000
Tweede Ronde: €15,000
Achtste Finale: €25,000
Kwart Finale: €45,000
Beker winst: €250,000
Totaal: €345.000

Ook bij een periode winst kan er €60.000 bijgeschreven worden. Die hebben we helaas net misgelopen in de 1e periode.

Daarbij kan MVV ook nog extra inkomsten genereren over de kaarten verkoop en catering etc. Als je niet niet presteert in de beker, loop je dit soort inkomsten en de bovenstaande bedragen allemaal mis. (Ik heb het niet over de normale kaarten verkoop en catering in de competitie maar over de beker.)

Met de bovengenoemde bedragen kun je schulden afbetalen, nieuwe spelers aantrekken, het contract van spelers verlengen etc.

Het bovenstaande is misschien niet interessant voor de meeste supporters maar voor de club uiteraard erg belangrijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2022 14:53
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022 #4

MF schreef : Gaat niet gebeuren. MVV zal met de sterkste spelers aantreden. Ik begrijp de zorgen. We kunnen inderdaad geen blessures gebruiken. Ook is de competitie op sportief gebied een stuk belangrijker voor ons als supporters. Echter, is de beker op financieel gebied ook belangrijk. Elke euro is meegenomen. Ook in de beker kun je geld verdienen. Hieronder een overzicht:

Plaatsing TOTO KNVB Beker: €10,000
Tweede Ronde: €15,000
Achtste Finale: €25,000
Kwart Finale: €45,000
Beker winst: €250,000
Totaal: €345.000

Ook bij een periode winst kan er €60.000 bijgeschreven worden. Die hebben we helaas net misgelopen in de 1e periode.

Daarbij kan MVV ook nog extra inkomsten genereren over de kaarten verkoop en catering etc. Als je niet niet presteert in de beker, loop je dit soort inkomsten en de bovenstaande bedragen allemaal mis. (Ik heb het niet over de normale kaarten verkoop en catering in de competitie maar over de beker.)

Met de bovengenoemde bedragen kun je schulden afbetalen, nieuwe spelers aantrekken, het contract van spelers verlengen etc.

Het bovenstaande is misschien niet interessant voor de meeste supporters maar voor de club uiteraard erg belangrijk.


Gaat wel gebeuren. MVV gaat vol voor de competitie en kijkend naar het groeiend aantal supporters die wekelijks op de tribune zitten is dat ook veel interessanter. Watch my words.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2022 15:06
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022 #5
Voor mij mogen ze ook vol inzetten op de competitie en de beker laten voor wat het is.
Zeker al geen verlenging moeten spelen, dat gaat alleen maar meer pijn doen zaterdag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2022 15:29
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 112
Meer
Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022 #6
We zullen zien. Ik hoop het.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2022 15:33
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022 #7
laten lopen deze wedstrijd. andere de kans geven .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2022 16:35
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022 #8
De lotingen zijn voor MVV sowieso altijd 10x niks. Excelsior uit, hoort ook in zo'n rijtje thuis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2022 16:43
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022 #9
Excelsior heeft wat recht te zetten na dit weekend. Daar zullen wij wel weer het slachtoffer van worden.
Proberen een verlenging te voorkomen en blessure/schorsing vrij te blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2022 16:54
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 560
Meer
Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022 #10
Bekerlotingen zijn al jaren klote voor MVV.
Behalve die wedstrijd tegen AZ in de Geusselt was nu eens een leuke loting.
Maar ook weer uit naar Excelsior is nu weer iets waar niet veel mensen op aan het wachten zijn.

Ik snap dat inderdaad het geld belangrijk is voor MVV als ze door bekeren.
Maar momenteel zou ik alles op de competitie gooien aangezien we daar in lange tijd weer een goed vooruitzicht hebben.
Dus ik hoop dat hij niet alle sterke spelers opsteld maar ook eens andere gasten die zich kunnen laten zien.
Zolang we maar tegen Den Bosch 3 punten in de Geusselt kunnen houden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2022 18:45
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Onderwerp Auteur
Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022 #11
Dit vriendenteam heeft een vechtersmentaliteit. Ik hoop, blijkbaar in tegenstelling tot de meesten hier op het forum, dat ze vol voor een overwinning gaan. Met sterke veldbezetting. Wie weet wat voor tegenstander je daarna loot in een kolkende Geusselt!?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., M.V.V. 1902, Hier menier, MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2022 18:55
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 560
Meer
Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022 #12

Frank Salemans schreef : Dit vriendenteam heeft een vechtersmentaliteit. Ik hoop, blijkbaar in tegenstelling tot de meesten hier op het forum, dat ze vol voor een overwinning gaan. Met sterke veldbezetting. Wie weet wat voor tegenstander je daarna loot in een kolkende Geusselt!?


Heb je ook zeker een punt.
Vind het allemaal prima zolang we zaterdag die punten binnenboord houden!
Kom op die roeie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2022 06:25
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 778
Meer
Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022 #13
Natuurlijk heb ik alle begrip voor mensen die bij deze bekerwedstrijd denken: laat maar lopen, we hebben een kleine selectie en we kunnen geen extra blessures gebruiken. Maar die begrijpelijke gedachte, die ik aanvankelijk ook had, is gevoed door jarenlange ellende, jarenlang verliezer zijn. Nu zeg ik: dit MVV is in een keer een winnaar geworden, en gaat zich niet neerleggen bij een verliespartij. Laot goon! Nao väöre!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2022 10:53 18 okt 2022 11:02 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022 #14
Niet laten lopen natuurlijk. Maar bij winst, laat me een voorspelling doen, dat wordt dan uit naar fc Groningen. Wat me altijd aan het denken heeft gezet: Waarom loot Ajax nooit meteen uit naar Psv?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2022 11:06
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Beker: Excelsior-MVV M'tricht, 19 okt 2022 #15
Vooraf riep ik al dat we doorgaans een onaantrekkelijke tegenstander treffen in een uitwedstrijd waarvan we niet weten te winnen. Excelsior voldoet volledig aan deze criteria. Doorgaans moet Excelsior met een Eredivisiebudget en oprecht geen slechte ploeg (goede doelman, prima centrale verdedigers en aanvallend leuke spelertjes) winnen van MVV. Nu zijn we '' de verrassing'' tot nu toe, maar ergens moeten we ook realistisch blijven.

Ik vind het ook grappig om te lezen dat mensen roepen ''alles richten op de competitie''. Ja, we verrassen vriend en vijand. Maar we zijn nog niet eens op 1/3 van de competitie en mensen dromen al van promotie. Dromen mag, maar geloof me dat andere clubs gaan/blijven draaien (Willem 2 bijvoorbeeld met een dramatische start maar een goede ploeg) en wij tevreden mogen zijn als we tussen plek 7 en 9 gaan eindigen. Ik hoop dat jullie mij hiermee om de oren kunnen slaan als we op de Markt staan overigens.

MVV is niet in de positie om te rouleren. Daarbij heeft MVV nu ook weer niet zo een zwaar programma als clubs uit de Eredivisie die ook nog Europees spelen. Dus laten we gewoon spelen zoals we altijd spelen. Dit gaat echt geen invloed hebben op het resultaat van zaterdag. Op de keeper na (Mathys is beter, maar Lambrix schijnt niet slecht te zijn) is bijna iedere wissel een achteruitgang.

Morgen met de auto richting Kralingen. Ik hoop op een stuntje!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.452 seconden