VVV-MVV

05 dec 2022 11:27 05 dec 2022 11:27 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Onderwerp Auteur
VVV-MVV #1
Zal ik hem maar openen…ben er weer bij sinds lange tijd en heb er wel vertrouwen in.
Hoop dat we met een drie punter en dezelfde tactiek/inzet de comp vervolgen daar in Venlook…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2022 13:13
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
VVV-MVV #2
Er valt nog iets te vereffenen met die club! Ik ben er ook bij!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2022 13:49 05 dec 2022 13:50 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
VVV-MVV #3
Ben benieuwd hoe we voor de dag komen in Venlo.
Helaas zonder King Koen.
Dus zal een Livramento of Remans deze plek moeten invullen.
Wel als het goed is met Clint Essers en Dzepar er weer bij.
Zal wel een lastige maar leuke wedstrijd worden met lekkere sfeer, aangezien de Koel uitverkocht zal zijn + een uitverkocht uitvak van ons.
Veel zin in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2022 14:43
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
VVV-MVV #4
tja wat zullen we zeggen. sinterklaas is terug naar spanje en koen heeft de zak voor 1 wedstrijd maar het kan ons geen pepernoten schelen ook in venlo gaan wij voor 3 punten spelen. sven mag er 1 score voor venlo de lummel, maar bij ons scoort remans steuckers en blummel. wat wij os nog meer wensen , volgende week ook 3 punten in velsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2022 16:30
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 795
Meer
VVV-MVV #5
De laatste keer dat we hebben weten te winnen in Venlo was op 17 februari 2006 (!). Wordt dus weer eens tijd...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2022 08:22
ErikOranje
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 26
Meer
VVV-MVV #6
Mooie en belangrijke pot. Hopelijk kunnen we de flow van voor de winterstop weer doorzetten, maar zoals al geschreven zijn we uit bij Venlo de laatste jaren niet echt succesvol geweest. Maar dit seizoen is veel anders....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2022 09:15
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
VVV-MVV #7
Zal een zware pot worden. I
Ondanks dat ik nog steeds niet echt fan ben van Kostons in de spits positie , gaan we hem zeker op het gebied van strijdlust missen. Gelukkig is Dzepar weer fit, en ben ik enorm blij met de terugkeer van Essers.

Toch ga ik voor een 1-2 overwinning in deze verkapte derby.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2022 11:07
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
VVV-MVV #8
Er worden zondagmiddag 14:30 zeven wedstrijden gespeeld en twee live uitgezonden. Je zou denken dat de nummer 3 (MVV) tegen de nummer 6 (VVV) dan wel bij die twee live-uitzendingen zal horen, maar niets is minder waar. De keuze om R*da-Heracles uit te zenden begrijp ik uiteraard, maar dat Almere City tegen ADO wordt verkozen wordt boven VVV-MVV, nota bene een (halve) derby? Schiet mij maar lek.
Fijn om te zien dat Randstedelijk ESPN niks geeft om de stand, verrassingen of derby's, maar gewoon kijkt naar de afstand tot Hilversum.
Ik kan mij toch niet voorstellen dat er voetbalsupporters zijn die liever kijken naar een wedstrijd op een amateursportpark in Almere tegen een club die zijn slechtste seizoen ooit draait, dan VVV-MVV dat eindelijk sinds jaren weer een (sub)topwedstrijd is.
Maar goed, misschien bekijk ik het iets te veel vanuit een rood-witte bril.
Het zal een lastige wedstrijd worden. Ik hoop Remans op de plaats van Kostons met R. van Bommel en Blummel als buitenspelers. Zo heb je de extra snelheid van Livramento achter de hand. Die valt namelijk vaak goed in als MVV voor staat; ze zijn dan nog gevaarlijker op de counter. Met Dzepar ipv Kleinen op het middenveld kun je dan echt gevaarlijk zijn (hoewel Kleinen ook goed zijn mannetje stond afgelopen wedstrijden!)
Uiteindelijk denk ik een overwinning met een spelverloop zoals we dat vaker hebben gezien dit seizoen. MVV komt 2-0 voor (van Bommel en Dzepar) en wordt vanaf eind eerste helft teruggeduwd. Livramento komt erin voor Remans, Braken maakt de aansluitingstreffer halverwege de tweede helft en MVV countert daarna de 1-3.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2022 18:39
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
VVV-MVV #9

mvv925 schreef : Er worden zondagmiddag 14:30 zeven wedstrijden gespeeld en twee live uitgezonden. Je zou denken dat de nummer 3 (MVV) tegen de nummer 6 (VVV) dan wel bij die twee live-uitzendingen zal horen, maar niets is minder waar. De keuze om R*da-Heracles uit te zenden begrijp ik uiteraard, maar dat Almere City tegen ADO wordt verkozen wordt boven VVV-MVV, nota bene een (halve) derby? Schiet mij maar lek.
Fijn om te zien dat Randstedelijk ESPN niks geeft om de stand, verrassingen of derby's, maar gewoon kijkt naar de afstand tot Hilversum.
Ik kan mij toch niet voorstellen dat er voetbalsupporters zijn die liever kijken naar een wedstrijd op een amateursportpark in Almere tegen een club die zijn slechtste seizoen ooit draait, dan VVV-MVV dat eindelijk sinds jaren weer een (sub)topwedstrijd is.
Maar goed, misschien bekijk ik het iets te veel vanuit een rood-witte bril.
Het zal een lastige wedstrijd worden. Ik hoop Remans op de plaats van Kostons met R. van Bommel en Blummel als buitenspelers. Zo heb je de extra snelheid van Livramento achter de hand. Die valt namelijk vaak goed in als MVV voor staat; ze zijn dan nog gevaarlijker op de counter. Met Dzepar ipv Kleinen op het middenveld kun je dan echt gevaarlijk zijn (hoewel Kleinen ook goed zijn mannetje stond afgelopen wedstrijden!)
Uiteindelijk denk ik een overwinning met een spelverloop zoals we dat vaker hebben gezien dit seizoen. MVV komt 2-0 voor (van Bommel en Dzepar) en wordt vanaf eind eerste helft teruggeduwd. Livramento komt erin voor Remans, Braken maakt de aansluitingstreffer halverwege de tweede helft en MVV countert daarna de 1-3.


Niemand zit op die wedstrijd te wachten inderdaad, maar dat krijg je als je Dick Advocaat als trainer hebt. Dan heeft ESPN weer sensatie om uit te zenden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2022 14:27
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
VVV-MVV #10
Ik heb VVV een paar keer (op tv) zien spelen, hebben best een goed ploegje en denk zelf dat VVV een stuk verder is dan Mvv.
Het wordt een hele moeilijke wedstijd voor Mvv, Braeken heeft al op Tv gezegd dat hij zeker gaat scoren tegen "zijn"' clubje Mvv.
Hopelijk met de dikke steun van het meegereisde Mvv- legioen kan Mvv voor een verrassing zorgen ....al heb ik er een hard hoofd in.
Uitslag VVV-Mvv 3-0

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2022 14:36
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
VVV-MVV #11
Maastricht - MVV is het trainingskamp in het Turkse Kemer goed doorgekomen en reist zondag met een bijna volledig fitte selectie af naar Venlo voor de ontmoeting met VVV. Wel moet de nummer drie van de ranglijst het stellen zonder spits Koen Kostons. Hij is geschorst.


Tijdens de WK-break hebben Orhan Dzepar en Clint Essers de tijd gehad om te herstellen en weer minuten te maken in oefenduels. Beiden zijn dan ook fit genoeg om te spelen tegen VVV. Met name voor Essers geldt dat hij nog een serieus gebrek aan wedstrijdritme heeft.

Spits
Het ligt daarom ook voor de hand dat coach Maurice Verberne niet direct met deze twee spelers zal starten. Wel moet hij nog nadenken over wie hij in de spitspositie zet. Kostons kreeg in de laatste wedstrijd tegen Almere City zijn vijfde gele kaart van het seizoen. Daardoor is de aanvalsleider voor het duel in Venlo geschorst. Mart Remans en Dailon Livramento zijn de voornaamste kandidaten om zijn plek in te nemen.

Veranderingen
Verder zullen er weinig veranderingen bij MVV zijn, zo laat Verberne weten. „Er is geen aanleiding om veel te wijzigen. De laatste wedstrijd tegen Almere City zetten we een prima resultaat neer. Aan de bal was het niet zo heel goed, maar misschien lag dat ook aan de prima tegenstander.”

VVV - MVV
Zondag, 14.30 uur
Vermoedelijke opstelling MVV: Matthys, Labylle, Van Helden, Waem, Schenk, Kleinen, Souren, Steuckers, Blummel, Remans, R. van Bommel.
Niet inzetbaar: R. Zeegers (geblesseerd), Kostons (geschorst).

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2022 16:45
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
VVV-MVV #12
Is cafe de Ster morgen voorafgaand aan het vertrek met de bus naar Venlo geopend ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2022 04:43
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Onderwerp Auteur
VVV-MVV #13
D-DAY……mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2022 18:51
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
VVV-MVV #14
Wat zonde.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2022 19:20
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
VVV-MVV #15
Eerste helft heel slap, geen tempo, geen diepte en geen kansen. Tweede helft een sterke fase gehad. Terecht verloren.

De kleine selectie breekt je op in dit soort wedstrijden. Het wordt snel al heel wat minder. Geen buitenspelers en geen echte spits wat je kan brengen. Met Dzepar op het middenveld in de tweede helft begonnen we eindelijk wat duels te winnen op het middenveld. Gelukkig is hij terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.282 seconden