VVV-MVV
- opadiehard
-
Topic Author
- Platinum Member
-
VVV-MVV
05 Dec 2022 11:27 - 05 Dec 2022 11:27Hoop dat we met een drie punter en dezelfde tactiek/inzet de comp vervolgen daar in Venlook…mvrgr Opa.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: VVV-MVV
05 Dec 2022 13:49 - 05 Dec 2022 13:50Helaas zonder King Koen.
Dus zal een Livramento of Remans deze plek moeten invullen.
Wel als het goed is met Clint Essers en Dzepar er weer bij.
Zal wel een lastige maar leuke wedstrijd worden met lekkere sfeer, aangezien de Koel uitverkocht zal zijn + een uitverkocht uitvak van ons.
Veel zin in!
- En noe?
-
- Premium Member
-
05 Dec 2022 14:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
05 Dec 2022 16:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ErikOranje
-
- Premium Member
-
06 Dec 2022 08:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mithrandir
-
- Away
- Premium Member
-
06 Dec 2022 09:15Ondanks dat ik nog steeds niet echt fan ben van Kostons in de spits positie , gaan we hem zeker op het gebied van strijdlust missen. Gelukkig is Dzepar weer fit, en ben ik enorm blij met de terugkeer van Essers.
Toch ga ik voor een 1-2 overwinning in deze verkapte derby.
- mvv925
-
- Senior Member
-
06 Dec 2022 11:07Fijn om te zien dat Randstedelijk ESPN niks geeft om de stand, verrassingen of derby's, maar gewoon kijkt naar de afstand tot Hilversum.
Ik kan mij toch niet voorstellen dat er voetbalsupporters zijn die liever kijken naar een wedstrijd op een amateursportpark in Almere tegen een club die zijn slechtste seizoen ooit draait, dan VVV-MVV dat eindelijk sinds jaren weer een (sub)topwedstrijd is.
Maar goed, misschien bekijk ik het iets te veel vanuit een rood-witte bril.
Het zal een lastige wedstrijd worden. Ik hoop Remans op de plaats van Kostons met R. van Bommel en Blummel als buitenspelers. Zo heb je de extra snelheid van Livramento achter de hand. Die valt namelijk vaak goed in als MVV voor staat; ze zijn dan nog gevaarlijker op de counter. Met Dzepar ipv Kleinen op het middenveld kun je dan echt gevaarlijk zijn (hoewel Kleinen ook goed zijn mannetje stond afgelopen wedstrijden!)
Uiteindelijk denk ik een overwinning met een spelverloop zoals we dat vaker hebben gezien dit seizoen. MVV komt 2-0 voor (van Bommel en Dzepar) en wordt vanaf eind eerste helft teruggeduwd. Livramento komt erin voor Remans, Braken maakt de aansluitingstreffer halverwege de tweede helft en MVV countert daarna de 1-3.
- Zeikbak
-
- Elite Member
-
06 Dec 2022 18:39mvv925 wrote: Er worden zondagmiddag 14:30 zeven wedstrijden gespeeld en twee live uitgezonden. Je zou denken dat de nummer 3 (MVV) tegen de nummer 6 (VVV) dan wel bij die twee live-uitzendingen zal horen, maar niets is minder waar. De keuze om R*da-Heracles uit te zenden begrijp ik uiteraard, maar dat Almere City tegen ADO wordt verkozen wordt boven VVV-MVV, nota bene een (halve) derby? Schiet mij maar lek.
Fijn om te zien dat Randstedelijk ESPN niks geeft om de stand, verrassingen of derby's, maar gewoon kijkt naar de afstand tot Hilversum.
Ik kan mij toch niet voorstellen dat er voetbalsupporters zijn die liever kijken naar een wedstrijd op een amateursportpark in Almere tegen een club die zijn slechtste seizoen ooit draait, dan VVV-MVV dat eindelijk sinds jaren weer een (sub)topwedstrijd is.
Maar goed, misschien bekijk ik het iets te veel vanuit een rood-witte bril.
Het zal een lastige wedstrijd worden. Ik hoop Remans op de plaats van Kostons met R. van Bommel en Blummel als buitenspelers. Zo heb je de extra snelheid van Livramento achter de hand. Die valt namelijk vaak goed in als MVV voor staat; ze zijn dan nog gevaarlijker op de counter. Met Dzepar ipv Kleinen op het middenveld kun je dan echt gevaarlijk zijn (hoewel Kleinen ook goed zijn mannetje stond afgelopen wedstrijden!)
Uiteindelijk denk ik een overwinning met een spelverloop zoals we dat vaker hebben gezien dit seizoen. MVV komt 2-0 voor (van Bommel en Dzepar) en wordt vanaf eind eerste helft teruggeduwd. Livramento komt erin voor Remans, Braken maakt de aansluitingstreffer halverwege de tweede helft en MVV countert daarna de 1-3.
Niemand zit op die wedstrijd te wachten inderdaad, maar dat krijg je als je Dick Advocaat als trainer hebt. Dan heeft ESPN weer sensatie om uit te zenden
- Driver
-
- Platinum Member
-
10 Dec 2022 14:27Het wordt een hele moeilijke wedstijd voor Mvv, Braeken heeft al op Tv gezegd dat hij zeker gaat scoren tegen "zijn"' clubje Mvv.
Hopelijk met de dikke steun van het meegereisde Mvv- legioen kan Mvv voor een verrassing zorgen ....al heb ik er een hard hoofd in.
Uitslag VVV-Mvv 3-0
- peeke
-
- Platinum Member
-
10 Dec 2022 14:36Tijdens de WK-break hebben Orhan Dzepar en Clint Essers de tijd gehad om te herstellen en weer minuten te maken in oefenduels. Beiden zijn dan ook fit genoeg om te spelen tegen VVV. Met name voor Essers geldt dat hij nog een serieus gebrek aan wedstrijdritme heeft.
Spits
Het ligt daarom ook voor de hand dat coach Maurice Verberne niet direct met deze twee spelers zal starten. Wel moet hij nog nadenken over wie hij in de spitspositie zet. Kostons kreeg in de laatste wedstrijd tegen Almere City zijn vijfde gele kaart van het seizoen. Daardoor is de aanvalsleider voor het duel in Venlo geschorst. Mart Remans en Dailon Livramento zijn de voornaamste kandidaten om zijn plek in te nemen.
Veranderingen
Verder zullen er weinig veranderingen bij MVV zijn, zo laat Verberne weten. „Er is geen aanleiding om veel te wijzigen. De laatste wedstrijd tegen Almere City zetten we een prima resultaat neer. Aan de bal was het niet zo heel goed, maar misschien lag dat ook aan de prima tegenstander.”
VVV - MVV
Zondag, 14.30 uur
Vermoedelijke opstelling MVV: Matthys, Labylle, Van Helden, Waem, Schenk, Kleinen, Souren, Steuckers, Blummel, Remans, R. van Bommel.
Niet inzetbaar: R. Zeegers (geblesseerd), Kostons (geschorst).
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
Re: Re:VVV-MVV
10 Dec 2022 16:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
Topic Author
- Platinum Member
-
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
11 Dec 2022 18:51Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Mithrandir
-
- Away
- Premium Member
-
11 Dec 2022 19:20De kleine selectie breekt je op in dit soort wedstrijden. Het wordt snel al heel wat minder. Geen buitenspelers en geen echte spits wat je kan brengen. Met Dzepar op het middenveld in de tweede helft begonnen we eindelijk wat duels te winnen op het middenveld. Gelukkig is hij terug.