Play-offs? Off net niet / nacompetitie

24 mei 2023 09:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #106
Als de Boschpoort vandaag zo goed als uitverkocht raakt, en dat verwacht ik wel, zullen mensen de komende dagen meer kaarten voor de gamin-tribune gaan kopen. Ik verwacht dat drie van de vier tribunes (zo goed als) uitverkocht zullen zijn, en met 400 man in het uitvak zullen we wel boven de 7.000 man uitkomen. Prima. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 10:16
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #107
Dus hoofdtribune F+G weer niet in de verkoop. Als het resultaat nog gunstiger was geweest zonde geld wat men laat liggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 08:09 25 mei 2023 08:12 door Sjappie.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #108

Sjappie schreef :

Sjappie schreef : Boschpoort ook naar maar 1.035 kaarten beschikbaar.
Gamin nog 1.357
Hoofdtribune voor de vakken A & B: 513

Gaat de komende tijd nog wel flink verkocht worden, denk na een eventueel lekker resultaat morgen in Breda de kaartverkoop nog harder gaat lopen.
Uitverkocht huis zou mooi zijn, maar dan moeten ze meer vakken open gooien op de hoofdtribune.


2 dagen later zitten we nog op:
Boschpoort: 439, bijna 600 kaarten in 2 dagen verkocht. Die raakt dus ook wel uitverkocht voor zaterdag.
Gamin Tirbune: 1.177, 180 kaarten verkocht.. Hier moeten toch wel nog wat mensen bij komen.
Hoofdtribune voor de vakken A & B: 422


En vandaag:
Boschpoort: 88 tickets nog op vak F
Gamin: 1.017
Hoofd: 348

Boschpoort wellicht vandaag nog uitverkocht, dan hopelijk ook de gamintribune nog..
Die zal snelle gaan lopen zodra die 88 kaartjes voor de boschpoort weg zijn.

Alleen zonde wat eerder ook wordt aangegeven, gooi meer vakken van de hoofdtribune open voor vrije verkoop.
@Roed en Wit 70
Op de hoofdtribune is alleen vak A & B in de verkoop.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 08:48
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #109
Ik geloof dat die vakken op Hoofdtribune bewust nog dicht worden gelaten omdat de andere vakken nooit volledig zijn uitverkocht. Ik vermoed als er nu paar kaartjes over waren dat deze vakken ook open worden gemaakt.

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 10:46 25 mei 2023 10:49 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #110

Jacques schreef : Als de Boschpoort vandaag zo goed als uitverkocht raakt, en dat verwacht ik wel, zullen mensen de komende dagen meer kaarten voor de gamin-tribune gaan kopen. Ik verwacht dat drie van de vier tribunes (zo goed als) uitverkocht zullen zijn, en met 400 man in het uitvak zullen we wel boven de 7.000 man uitkomen. Prima. :thumbsup:


Helaas krijgt mvv een afscheidscadeau van Penn. 1 op 1 verkoop, geen balieverkoop en geen dagverkoop. Dus ben je een gezin met 4, dan moet je weer 4 accounts aanmaken. Gebaseerd op een onzinnige dreiging van nac supporters op thuistribunes. Bij nac zijn ze niet gek. Dan kunnen ze misschien bij rkc doen of in een hoekje hoofdtribune. Maar geen enkel denkend mens gaat als groepje bij MVV op de thuisvakken zitten. Buiten dat heb ik twijfels over AVG issues als de politie toegang heeft voor de wedstrijd tot bezoekersgegevens. Proportionaliteit tot de genomen maatregelen zijn volledig scheef weer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 11:22
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #111
Ik heb zelf gewoon meerdere kaarten kunnen kopen.
Heb een kaart voor mezelf en mijn vader gekocht, dan hoeft die niet speciaal te stuntelen om een kaartje te kopen.

Dus niet helemaal waar volgens mij die 1 op 1 verkoop..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 11:33
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #112

Sjappie schreef : Ik heb zelf gewoon meerdere kaarten kunnen kopen.
Heb een kaart voor mezelf en mijn vader gekocht, dan hoeft die niet speciaal te stuntelen om een kaartje te kopen.

Dus niet helemaal waar volgens mij die 1 op 1 verkoop..

Ik heb op 1 account ook zonder problemen 3 kaarten kunnen kopen.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 11:36
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #113

pinobel schreef :

Sjappie schreef : Ik heb zelf gewoon meerdere kaarten kunnen kopen.
Heb een kaart voor mezelf en mijn vader gekocht, dan hoeft die niet speciaal te stuntelen om een kaartje te kopen.

Dus niet helemaal waar volgens mij die 1 op 1 verkoop..

Ik heb op 1 account ook zonder problemen 3 kaarten kunnen kopen.....


Dan probeer het nu maar eens. Is gistermiddag besloten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 11:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #114
Webmastersfm heeft gelijk, krijgt nu de melding "maximum aantal tickets is bereikt". Godverdomme, dat gaat inderdaad wat fans kosten zaterdag. Dankjewel Penn, wederom een compleet nutteloze maatregel die alleen voor de bühne genomen wordt en MVV dupeert.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 11:58
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #115

Jacques schreef : Webmastersfm heeft gelijk, krijgt nu de melding "maximum aantal tickets is bereikt". Godverdomme, dat gaat inderdaad wat fans kosten zaterdag. Dankjewel Penn, wederom een compleet nutteloze maatregel die alleen voor de bühne genomen wordt en MVV dupeert.


Dit gaat zeker op de Gamintribune heel wat toeschouwers kosten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 12:12
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #116
Begrijp dan nog steeds het doel van een infobalie sluiten niet. Als je daar met een ID komt en eventueel zelfs een kaart op naam zet, moet dat toch mogelijk zijn. Alsof het nu voor de laatste 15-20% nog nut heeft 1 kaart per online account, terwijl het eerst 4 p.p. kon op 1 accountnaam. Voor de bühne idd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 12:27
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #117

Roed en Wit 70 schreef : Begrijp dan nog steeds het doel van een infobalie sluiten niet. Als je daar met een ID komt en eventueel zelfs een kaart op naam zet, moet dat toch mogelijk zijn. Alsof het nu voor de laatste 15-20% nog nut heeft 1 kaart per online account, terwijl het eerst 4 p.p. kon op 1 accountnaam. Voor de bühne idd.


En dan juist de gezinstribune die er het meeste last van heeft. De maatregel 1 op 1 is gewoon onzinnig. Want als je meerdere accounts maakt kun je ook die 4 kaarten kopen. Ipv in 1 keer. In combinatie met de prijzen zullen mensen afhaken. Mooi toch die nieuwe gebruiksvergunning regeling die voor ieder wedstrijd moet worden verleend. Nog meer macht voor overijverige Burgemeesters die leven op de waan van de dag. Gelukkig sodemieterd ze op
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 12:34 25 mei 2023 12:39 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #118

webmastersfm schreef :

Jacques schreef : Als de Boschpoort vandaag zo goed als uitverkocht raakt, en dat verwacht ik wel, zullen mensen de komende dagen meer kaarten voor de gamin-tribune gaan kopen. Ik verwacht dat drie van de vier tribunes (zo goed als) uitverkocht zullen zijn, en met 400 man in het uitvak zullen we wel boven de 7.000 man uitkomen. Prima. :thumbsup:


Helaas krijgt mvv een afscheidscadeau van Penn. 1 op 1 verkoop, geen balieverkoop en geen dagverkoop. Dus ben je een gezin met 4, dan moet je weer 4 accounts aanmaken. Gebaseerd op een onzinnige dreiging van nac supporters op thuistribunes. Bij nac zijn ze niet gek. Dan kunnen ze misschien bij rkc doen of in een hoekje hoofdtribune. Maar geen enkel denkend mens gaat als groepje bij MVV op de thuisvakken zitten. Buiten dat heb ik twijfels over AVG issues als de politie toegang heeft voor de wedstrijd tot bezoekersgegevens. Proportionaliteit tot de genomen maatregelen zijn volledig scheef weer.


MVV gaat over de kaartverkoop, daar staat een burgemeester volgens mij buiten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 12:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #119
Ik heb je hoog zitten brncic - maar je gaat toch niet geloven dat MVV dit zelf bedenkt? Dit is gewoon door de lokale driehoek opgelegd, cq afgedwongen onder drang. Dat MVV het formeel zelf uitvoert zal wel.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 12:42
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #120

Brncic schreef :

webmastersfm schreef :

Jacques schreef : Als de Boschpoort vandaag zo goed als uitverkocht raakt, en dat verwacht ik wel, zullen mensen de komende dagen meer kaarten voor de gamin-tribune gaan kopen. Ik verwacht dat drie van de vier tribunes (zo goed als) uitverkocht zullen zijn, en met 400 man in het uitvak zullen we wel boven de 7.000 man uitkomen. Prima. :thumbsup:


Helaas krijgt mvv een afscheidscadeau van Penn. 1 op 1 verkoop, geen balieverkoop en geen dagverkoop. Dus ben je een gezin met 4, dan moet je weer 4 accounts aanmaken. Gebaseerd op een onzinnige dreiging van nac supporters op thuistribunes. Bij nac zijn ze niet gek. Dan kunnen ze misschien bij rkc doen of in een hoekje hoofdtribune. Maar geen enkel denkend mens gaat als groepje bij MVV op de thuisvakken zitten. Buiten dat heb ik twijfels over AVG issues als de politie toegang heeft voor de wedstrijd tot bezoekersgegevens. Proportionaliteit tot de genomen maatregelen zijn volledig scheef weer.


MVV gaat over de kaartverkoop, daar staat een burgemeester volgens mij buiten.


En jij denkt serieus dat MVV na 70 % van alle verkochte kaarten opeens beslist dat ze niks meer aan de balie verkopen, restricties op de online verkoop zetten en de dagkassa er uit halen. Gisterenmiddag is mvv dit opgedragen en is de wedstrijd een C wedstrijd geworden ipv een B categorie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden