Play-offs? Off net niet / nacompetitie

13 mei 2023 11:01
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #61
Was geen grootse en goede wedstrijd. Gewoon nenieten dat de play offs zijn behaald. Topprestatie met zo'n budget, komend seizoen maar weer afwachten. Wie de tegenstander wordt kan komende vrijdag nog alle kanten op, liefst geen W2. Jammer van die doldrieste actie van Koeman Jr, niet de eerste keer. Als Koen eruit ligt, wat dan. Misschien gekke gedachte, zou Dzepar in de spits zetten. Fysiek, technisch, goed met de kop, best snel. Als Kleinen terugkomt kan die achter Souren. Livramento is snel en best aardig met de kop, maar fysiek (nog) niet goed genoeg om een uur volle bak te spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, ASR, Hier menier, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 19:47 13 mei 2023 19:49 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #62
5e, 6e, 7e, 8e... We kunnen het nog allemaal worden. Hangt allemaal van de resultaten van komende vrijdag af.
Als je kijkt naar de tegenstanders, qua gevoel, momenteel: Almere, mwah die kun je thuis best hebben, goede ploeg maar laten het ook vaak liggen. Willem II: in een goede flow, zou ik liever niet tegenkomen. NAC: uit heel lastig, maar wel een heel grillige ploeg. Eindhoven: kunnen we hebben, niet in beste doen. Geldt ook voor Venlo, ook al hebben we daar 2x van verloren in de competitie.
Van de andere kant hoeft de vorm in de laatste wedstrijden weinig te betekenen, Excelsior heeft het vorig seizoen bewezen. Laatste 6 competitiewedstrijden toen geen punt maar wel gepromoveerd.
Mocht je 5e of 6e worden en je overleeft de eerste ronde, dan tref je de nr 16 van de Eredivisie. Dan tref je uiteraard een heel andere ploeg die (qua mindset) een totaal ander seizoen heeft beleefd als de gemiddelde KKD-club. Is ook weer anders tegen voetballen...
Dus ja, zeg het maar. Gevoelsmatig zou ik liever thuis beginnen, zeker tegen een NAC of Willem II, dan thuis winnen en uit compact staan, counteren en tempo uit de wedstrijd halen. Het ontloopt elkaar denk ik niet veel. Dat zie je ook op de ranglijst, gezien het aantal punten op plek 5 tm 8.
Hoe het ook afloopt, zolang de spelers maar alles geven, en zolang de fans er voor volle 100% achter blijven staan. :thumbsup: En dan zien we het wel...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2023 18:56
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #63
Verkoop thuiswedstrijd eerste ronde play-offs van start!

Maandag 15 mei 2023

In een volle Geusselt hebben we afgelopen vrijdag de play-offs weten binnen te slepen. Door de 2-1 overwinning op SC Telstar klimmen we daardoor naar de vijfde plek op de ranglijst. Omdat we nu honderd procent zeker zijn van play-offs, kunnen we de verkoop voor de eerste wedstrijd al starten. Al zitten hier wel wat voorwaarden aan verbonden.
Scenario’s

Er zijn verschillende scenario’s waar we rekening mee moeten houden. Het is namelijk zo dat het nog niet zeker is op welke plek we gaan eindigen. Dit is van invloed op speeldag en speeltijd. Zoals het er nu uitziet (op basis van de huidige ranglijst) zouden we eerst op dinsdag een uitwedstrijd spelen tegen NAC en vervolgens op zaterdag in eigen Geusselt spelen tegen NAC. Dit kan dus nog gaan veranderen door een eventueel puntverlies bij Almere City FC, of omdat NAC qua doelsaldo over ons heen gaat.

Zo zou het dus ook nog mogelijk zijn dat we op maandag 22 mei of dinsdag 23 mei thuisspelen. Een kleine week eerder dan de zaterdag die hierboven vermeld werd. Het is daarmee dus onzeker wanneer we spelen.

Mogelijke speeldata zijn:

Maandag 22 mei 20:00u
Dinsdag 23 mei 18:45u
Dinsdag 23 mei 21:00u
Zaterdag 27 mei 20:00u

Ticketverkoop

Desondanks willen we toch alvast de ticketverkoop starten, om iedereen voldoende tijd te geven tickets te kopen voor deze belangrijke, maar vooral mooie wedstrijd! Via de online ticketshop is het mogelijk om jouw tickets te bestellen voor de eerste play-off wedstrijd.

De aankoop van de wedstrijdtickets is op eigen risico. Er zal dan ook geen restitutie plaatsvinden wanneer iemand een ticket heeft gekocht, maar hij/zij toch niet kan.

Seizoenkaarten niet geldig

Tijdens de play-off wedstrijden zullen alle seizoenkaartpasjes niet geldig zijn. Het is dus niet mogelijk om op vertoon van je seizoenkaart binnen te komen. Seizoenkaarthouders dienen van te voren ook een ticket te kopen via de online ticketshop.
Voorrang voor seizoenkaarthouders

Het afgelopen seizoen werden we door ruim 2500 seizoenkaarthouders gesteund in onze thuiswedstrijden. Om ervoor te zorgen dat alle seizoenkaarthouders de kans hebben om hun eigen plek ook voor de play-offs te bemachtigen, kunnen alle seizoenkaarthouders tot woensdagochtend 17 mei, 09:00 uur als eerste een ticket kopen. Zij hebben voorrang in de ticketverkoop voor de play-offs.
Prijzen play-offs

Omdat we tijdens de play-offs met hogere kosten zitten, is het noodzakelijk om de prijs te verhogen. Ook zullen tijdens de play-offs dezelfde prijscategorieën van toepassing zijn als bij de seizoenkaartverkoop.

ZIE VOOR TABEL PRIJZEN BIJGEVOEGDE URL

Johan Dijkstra Tribune

Voor de Johan Dijkstra tribune is het ook mogelijk om tickets te kopen voor de play-off wedstrijden. Deze zijn enkel aan de infobalie te verkrijgen, op vertoon van de invalidenpas. Het is dus ook hier niet mogelijk om met de seizoenkaart binnen te komen.
Hoe bestel ik mijn ticket?

Als je jouw ticket voor de play-offs wil bestellen, dan dien je ingelogd te zijn in het ticketingsysteem. Zodra je ingelogd bent kan je jouw stoeltje selecteren en deze afrekenen zoals je dat normaal gesproken ook zou doen. Tot woensdag 17 mei, 09:00 kunnen alleen seizoenkaarthouders een ticket kopen. Dit kan ook alleen wanneer zij met het account zijn ingelogd waarop de seizoenkaart staat geregistreerd.

https://www.mvv.nl/nieuws/verkoop-thuiswedstrijd-eerste-ronde-play-offs-van-start

====================
Tickets zijn dus al te koop voor playoffs thuiswedstrijd 1.
Beetje vreemd omdat je de datum nog niet weet.
Seizoenkaarthouders kunnen tot woensdag 9u hun eigen plaats reserveren. Ik heb dat zojuist gedaan, maar je kunt werkelijk iedere plek kiezen, dus ook de stoel van een andere seizoenkaarthouder...
Nou ja, 2 tickets zijn binnen. Wanneer dan ook, tegen wie dan ook!
MAKE US DREAM!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2023 08:09 16 mei 2023 08:11 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #64
Wil geen azijnzeiker zijn maar toch wat over de verkoop van tickets verkoop aangaande de NC!
De seizoenkaarthouders zouden voorrang krijgen ivm de ticketverkoop,wat schetst mijn verbazing ik had geen keuze mogelijkheden behalve de tribune en vak?
Eerst zat ik boven op mijn ,,vaste,,stek maar nu dus onder op de eerste rij?
Waarom noemen ze dat dan voorrang voor de seizoenskaarten houders,al het hele seizoen is dat ticket gebeuren op zijn zachts gezegd een grote warboel!
De seizoenskaarten worden met een mobieltje gecheckt op barcode waarom werken die poortjes nog steeds niet?
Nu kun je op barcode binnen komen maar kun je rustig met een jeugdseizoenskaart als volwassene binnen lopen?
Ook vanuit de gouwe ster kun je gewoon zonder kaart naar binnen lopen?
Ik denk dat MVV zo veel geld misloopt,en hoop dat het lek of de nalistigheid nu word opgelost omdat iedereen een nieuwe seizoenskaart krijgt en de ,,ouwe,,die eigenlijk nog een jaar zou doorlopen komt te vervallen.
Zo ,,uitgezeikt,,maar moest dit ff kwijt.
Ff over het sportieve ik ben super blij met dit toetje en ga er straks weer echt voor zitten met toch enige hoop,wel jammer dat Koen en Marco er niet bij kunnen zijn door een operatie dat zal een gemis zijn,maar heb toch hoop op de vervangers dat zij een extra stapje kunnen zetten en hun kans pakken….komop die roeie…..mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2023 08:13
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #65
Wat mij verbaast is dat je gewoon een plekje kan kiezen, ik had onder reserveringen dan mijn plekje gereserveerd willen zien.
Iedereen kan nu een kaart kopen, en ik kan zelf kiezen waar ik ga zitten.

Nu kies ik wel mijn vaste plek, maar het valt me toch op dat dit niet correct werkt zo..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2023 08:47 16 mei 2023 08:54 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #66
Viel me ook op normaal 1 kaart per account en nu meerdere kaarten pakken op n willekeurige plek. Zo kun je dus voor niet sk houders kaarten pakken. De kaarten kosten 5 euro meer door hogere kosten zegt men, maar wordt weer verloren als vele asociale volwassenen kinderkaarten gaan kopen of zelfs batteraof tarief. Kleine moeite als poortjes toch niet werken hierop te checken voor welke leeftijd een kaart is. Dan maar langere wachtrij in belang van mvv, filteren en weigeren. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dit bij andere clubs ook gebeurd waar een draaipoort en scanner staat. Zou wel steekproeven kunnen doen. Vind wel dat als iemand als sk houder niet kan voor een wedstrijd iemand anders in die leeftijdsgroep moet kunnen gaan, die kaart is al betaald. Dat zal heus niet zo vaak voorkomen.

Terug naar de playoffs. Ploegen kunnen niet gokken. Almere/W2 willen derde worden. En de anderen weten pas gedurende de wedstrijd hoe alles ervoor staat. Dan zou je bewust kunnen laten lopen, maar je wil ook met een goed resultaat de PO in. Benieuwd naar wat de staf voorin bedenkt na het wegvallen van Kostons.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2023 08:50
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #67
Ik kon gisteren (als seizoenkaarthouder) alle plekken reserveren die ik wilde. Je kunt idd pech hebben dat je eigen plek al bezet is. Maar: voordeel is dat je vier kaarten per persoon kunt kopen. Toen je in vroegere situaties alleen maar je eigen plek kon kopen was het lastig om iemand mee te nemen/uit te nodigen omdat die dan niet naast je kon zitten. Nu kan dat wel. Ook al kun je pech hebben dat jouw vaste plek bezet is, je kunt nu ook met je vrienden bij elkaar op een andere plek gaan zitten. Dat voordeel spreekt me wel aan.

Overigens: als alle 2300 seizoenkaarthouders vier kaarten kopen is het stadion al ruimschoots vol....(de vakken naast de uitsuppporters op de Boschpoort en de Gamin moeten tot mijn verdriet leeg blijven) dus seizoenkaarthouders hebben wel degelijk voordeel. Over de prijzen: dat snap ik wel. Je moet belachelijk veel beveiliging inhuren en bovendien betekent dit extra recette dus MVV moet het hiervan hebben.

Zo en nu massaal achter de mannen staan en we hoeven maar drie goals te maken en er 0 tegen te krijgen: 1-0 thuis en 0-0 uit en dat drie keer en je bent Eredivisionist! was het maar zo simpel ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2023 08:56
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #68
Grote pech voor play offs-deelnemer MVV: ook operatie Marko Kleinen

Bjorn Thimister
20:56
15 mei 2023
MVV Maastricht

Keuken Kampioen Divisieclub MVV mist tijdens de komende play-offs middenvelder Marko Kleinen. Hij gaat deze week nog onder het mes in verband met een knieblessure. Dat bevestigen bronnen binnen de Maastrichtse club tegenover SoccerNews.nl.


De 21-jarige Kleinen raakte onlangs geblesseerd in het thuisduel tegen Jong AZ. Hij zal na de komende knieoperatie naar verwachting enige tijd moeten revalideren, waardoor hij in de reguliere competitie niet meer kan meespelen. Daarnaast moet de rechtspoot ook verstek laten gaan bij de wedstrijden van de Maastrichtenaren om promotie naar de Eredivisie.

Assistkoning
De absentie van Kleinen is niet de enige, want spits Koen Kostons (23), goed voor acht doelpunten en negentien assists, zal er ook tijdens de laatste competitiewedstrijd en de daaropvolgende play-offs sowieso niet bij zijn. De aanvaller liep in het afgelopen thuisduel tegen Telstar eveneens een ernstige blessure, een gebroken sleutelbeen, op en zal daaraan op zeer korte termijn geopereerd worden.

Hij is hierdoor minimaal zes weken uit de roulatie. Dat MVV zich voor de play-offs heeft weten te plaatsen, is een sterke prestatie omdat de Limburgers beschikken over het laagste spelersbudget in de KKD.

https://www.soccernews.nl/news/grote-pech-voor-play-offs-deelnemer-mvv-ook-operatie-marko-kleinen/

===========
Erg zonde dit. Kleinen was 2e seizoenshelft prima in vorm. Zo wordt de spoeling wel erg dun zonder Kostons en Kleinen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2023 09:45 16 mei 2023 09:45 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #69
Flinke aderlating van Kleinen. Als je ver komt in de play-offs heb je meer dan 11 spelers nodig en de spoeling wordt zo wel heel dun. Met El Basri hebben we een prachttalent voor op het middenveld, ik hoop dat hij veel speeltijd krijgt (en een contract voor drie jaar of langer). Gaan we veel plezier aan beleven. Maar hij is nog piepjong, je kan niet verwachten dat hij ons door de play-offs sleept.

Roed en Wit 70 schreef : Maar eerlijk gezegd denk ik dat dit bij andere clubs ook gebeurd waar een draaipoort en scanner staat. Zou wel steekproeven kunnen doen.


Ik weet van clubs waar bij die poortjes alsnog een steward staat. Aan de kant van de steward laat een lichtje bij het poortje een kleur zien welke categorie de kaart is die gescand wordt (bijvoorbeeld blauw voor jeugd en groen voor volwassen) en kan de steward snel even kijken of het ongeveer klopt. Is niet volledig waterdicht, maar scheelt al een hoop.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2023 10:01
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #70
We zijn het seizoen best goed met weinig blessures doorgekomen, nu zit het dus gewoon tegen , dat is balen

Als ik Maurice was dan zou ik echt mijn beste spelers niet opstellen vrijdag en ze wat rust geven , als een Steuckers of Matthys geblesseerd raakt tegen Almere dan wordt t heel erg dun ( kan natuurlijk op een training gebeuren maar die kans is een stuk kleiner)


Wat de betreft de tickets , ik vind dat echt schandalig als mensen met kids tickets ( als ze dat niet meer zijn)of via andere wegen voor niks of een stuk goedkoper binnen komen , die mogen van mij echt direct op de zwarte lijst ( bij ontdekking) .
Wat voor moraal heb je dan vraag ik me af , blijf dan lekker thuis !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2023 10:26 16 mei 2023 10:27 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #71
Kleinen zou deze week weer gaan aansluiten en na de PO geopereerd worden. Vraag me dan af wat in een paar dagen veranderd is. Als hij nu ook wegvalt is dat uiteindelijk toch het gevolg van een klein budget en te weinig goede spelers op de bank waardoor je 1 op 1 kunt vervangen of meer zou kunnen schuiven. Dat wordt puzzelen. Dan kan Dzepar wat mijn optie zou zijn voorin niet anders dan naast/achter Souren spelen. Weet niet of Thomas van Bommel nog zo gemotiveerd is daar te knallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2023 10:52
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #72
Ik heb mijn ticket besteld maar kan het (nog) niet uitprinten. Is dat jullie wel gelukt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2023 10:55
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #73
Mijn opstelling in de PO zou zijn:

Matthys
Labylle - Waem - v Helden - R/T Zeegers
Souren - Dzepar - T. van Bommel / El Basri
Blummel - R. van Bommel - Steuckers

Keuze voor Kleinen zou makkelijker zijn op het middenveld naast Souren en Dzepar, maar als die dus ook nog wegvalt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2023 11:15
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #74

jovkle schreef : Ik heb mijn ticket besteld maar kan het (nog) niet uitprinten. Is dat jullie wel gelukt?


Nee staat ook in de tekst erboven. Dit kan pas als bekend is tegen wie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2023 12:12 16 mei 2023 12:22 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #75

Sjappie schreef : Mijn opstelling in de PO zou zijn:

Matthys
Labylle - Waem - v Helden - R/T Zeegers
Souren - Dzepar - T. van Bommel / El Basri
Blummel - R. van Bommel - Steuckers

Keuze voor Kleinen zou makkelijker zijn op het middenveld naast Souren en Dzepar, maar als die dus ook nog wegvalt..


Denk dat Ruben de positie in de spits fysiek niet aan kan noch de arbeid zal verrichten gelijk Koen die op die positie nodig is bij dit MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden