>
Ontvangen bedankjes 377
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dary66 schreef : Triest dat we zelf geen strafschop krijgen, triest dat stam de zaak staat te provoceren maar we moeten hey ermee doen. Dat wil dan niet zeggen dat we onze frustratie dan maar gaan uiten door een beker bier te gooie, drink het gewoon op en beheers je. Verdomme de hele wedstrijd is het goed gegaan terwijl er genoeg momenten waren dat ik dacht nou dadelijk vliegt er weer vanalles op het veld. Mij complimenten dat we ons wisten te beheersen en dan op het laatst gaat het toch mis. Ik sluit mij dan ook aan bij andere die vinden dat hij comform de regels het stadion niet meer in komt en voor de boete die mvv wellicht zal krijgen moet opdraaien. Helaas maar het moet maar eens stoppen, mvv is onze club en die moeten we niet kapot laten maken door zoiets
FatyPapy1990 schreef : MVV heeft dus 0 punten gehaald tegen jong az (dit omdat ze 2x met een rel. sterk team voor de dag kwamen).
Ieder Jong team waar MVV-1, 0 of 1 punten tegen haald, zou ik het seizoen erna MVV-2 (onze eigen talenten) het veld insturen. Dit als reactie op hun actieve/bewuste Competitie Vervalsing. Dit is volledig legaal.
MVV heeft sowieso normaal een slechter doelsaldo als de tegenstanders (dus 2x eraf gaan met 7-0 maakt niks uit).
Als je de ranglijst van nu bekijkt staan de jong team tamelijk laag; dwz dat de meeste andere teams wel punten hebben gepakt tegen jong teams (en dus ook tegen jong az). Als je een ranglijst maakt met alle Jong team resultaten weggestreept dan staat MVV er dus beter voor (waarschijnlijk waren we nu al zeker van PO). Het zou een enorm schandaal zijn mocht MVV de PO niet halen (kans is zeer klein)!
Ook deze Ranglijst van 16 clubs zou ik de KnvB presenteren.
Is snel gemaakt met de hand of een programma-tje: De resultaten staan op VI.nl en of KKD divisie.
Zoals Mosae al aangaf hier heb je ook voordelen van (je eigen MVV-2 spelers opstellen):
Geen gele/rode kaarten voor je MVV-1 spelers.
Uitgeruste spelers. En een kans voor onze eigen jeugd ervaring op te doen. Ook wij kunnen enkele spelers die terugkomen uit een blessure laten meedoen.
Maar je maakt vooral een VUIST dat hiervan af wilt!
Wellicht waren onze jongens te moe, 2 wedstrijden tegen jong in 5 dagen (ook dat is competitie vervalsing).
Jong ajax stelde op Carnaval maandag (voordat ze tegen Union Berlin speelde) 3 eerste elftal spelers op. Wat een bedrog en wat een culture barbaren!
PS die man die er stond en met het bier gooide; wat verwacht je als je geprovoceerd wordt, dan heb je al goede zekeringen en zelfbeheersing nodig…. hij had waarschijnlijk beter iets kunnen roepen… Scheiss Hollaender of zo (of is dat ook al gecensureerd?).
Vuurwerk op de tribune hoort trouwens bij voetbal… bij vele buitenlandse clubs is dat zo. Ik vind het een behoorlijk saaie boel anders aan het worden.
Voetbal is emotie, anders hoef je er niet meer heen te gaan?
FatyPapy1990 schreef : wordt eens concreet Duin, waar klopt het verhaal dan niet ? (we hebben beiden het beste voor met onze clubje, een discussie is altijd goed).
ps Duin was dat niet dat afgedankt talentje van az ? misschien tijd om een nieuwe user name te bedenken.
FatyPapy1990 schreef : Als ik MVV was zou ik een aanvraag doen bij de Belgische Voetbal Bond om deel te mogen nemen in hun 2e divisie (als grens club). Waarschijnlijk wordt het afgewezen, maar deze actie alleen maakt je standpunt duidelijk. MVV zal zich sowieso meer moeten richten op België dan op Holland.