>
Ontvangen bedankjes 228
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
mvv supporter schreef : geweldig om te zien hoeveel mensen het gooien van spullen goed praten, omdat een speler provocerend een goal viert. Ik hoop dat bij jullie OOIT het kwartje valt en jullie begrijpen dat de persoon die het bier gooit het probleem is en niet de speler die juigt omdat hij scoort. Natuurlijk kan een speler opletten wat hij doet maar 1 persoon vind juigen al provocerend en de ander kan er prima mee omgaan. En hoe vier je een goal als je 2 ringen hebt en het uit publiek boven in zit. dan kun je niet voor je eigen vak juigen. dus dat verhaal en onzin kan ook bespaard blijven. Het is gewoon zonde. Hoe sneller deze personen niet meer welkom zijn in het stadion des te sneller zijn we van deze problemen af.
Bij geen enkele andere sport gebeurd dit zo vaak, ook daar worden doelpunten gevierd en met champagne gespoten. Ik heb daar nog nooit aanstekers of bier zien vliegen.
Ik vind gisteren ook dat Perez wel heel provocerend zijn overwinning vierde, Verbaasd me dat niemand hem een klap op zijn gezicht gaf of een fles champagne naar hem gooide. Ooh nee de mensen daar weten zich in de meeste gevallen wel te gedragen.
CatenaccioMestreech schreef : Zie je maar weer wat voor een inzicht jij hebt.
Je hebt provocerend juichen naar het publiek toe.
Rennend naar een hoek toe waar allemaal supporters staan. Of gewoon naar je teamgenoten gaan en niet met het publiek bezig zijn.
Je ziet toch dat die jongen extra naar het publiek rent en nog even extra begint te juichen?
Bier gooien is niet goed, maar als je dat wil aanpakken zul je ook gedrag van spelers moeten aanpakken.
Overigens deden ze bij de 3e goal wel normaal.
Napoleon schreef : MVV moet haar eigen regels niemand in de grachten of aan het hek zelf beter naleven . Dat pleit de gooier niet vrij natuurlijk maar pleit MVV ook zelf niet vrij !
Maar we glijden af tot een bedenkelijk niveau als het gaat om wedstrijden stil leggen . Ik zie geen fatsoenlijke oplossing in het vooruitzicht
(Kan me nog goed herinneren dat je een tijdje terug direct werd weggestuurd als je aan het hek stond te kijken ).
Je verwart oorzaak en aanleiding. Het juichen van een speler kan hier nooit de oorzaak van zijn. Verder eens met wat je probeert te zeggen.mvv supporter schreef : je hebt een oorzaak en je hebt een probleem. Oorzaak is het juigen, probleem is mensen die zich niet kunnen gedragen.