>
Ontvangen bedankjes 375
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Larsbak schreef :
Jacques schreef : Wedstrijd wordt niet tijdelijk gestaakt.
Weten we ook gelijk wat we aan jouw voorspellingen hebben
Volgens mij maakte het niet uit dat Van Helden al geel had. Als ik mij niet vergis, wordt bewust hands maken in je eigen strafschopgebied (bijv. door de bal uit de goal te slaan) bestraft met een penalty en een directe rode kaart.FatyPapy1990 schreef : Wat hebben ze dan geleerd vandaag :
1. vVn Helden: als je al een gele prent hebt moet je geen hands maken, want dan kom je niet alleen achter door een penalty maar speel je vervolgens een verloren wedstrijd met 10 man, zeker tegen een professionele tegenstander. En de volgende week ben je er ook niet bij. Dan volgende week maar Kleinen in de defensie en Souren of T. van Bommel op het middenveld.
Maosbrögk schreef : Leuk dat we de problematiek maar weer heel eenzijdig aanpakken: we kijken alleen naar wangedrag van fans, maar niet naar wangedrag van spelers.
Die speler provoceert enorm en krijgt de deksel op de neus. Wat mij betreft gewoon: "game on". Maar dan wordt er gestaakt en staat overal in de media met vette letters weer dat een wedstrijd van MVV gestaakt is door biergooien. In de kleine lettertjes lees je dan nog wel dat de speler provoceerde. Betreffende speler (Stam) had al geel en had hier gewoon z'n 2e moeten krijgen. Dan speel je nog 10minuten 10 tegen 10. Maar nee; het vingertje gaat alleen naar de supporters.
Slim overigens van de trainer van AZ om die gast tijdens de onderbreking te wisselen. Ik meen zelfs gezien te hebben dat de eigen AZ-spelers niet blij waren met het juichen van Stam.
Sowieso vond ik AZ vanaf minuut 1 irritant spelen met veel getreiter en tijdrekken. Chapeau als je zo je jeugdspelers moet klaarstomen voor het echte werk...
MVV zelf was heel matig, verdiende geen overwinning. Kan gebeuren. Wake-up call dat we iedere pot toch echt allemaal 100% moeten geven.
Play-offs gaan we zeker halen.
MAKE US DREAM!