VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur

12 aug 2023 09:57 12 aug 2023 10:01 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #16
Jongens als we terug gaan kijken en ook vooruit moeten we heel eerlijk zijn.
Het zou wonderbaarlijk zijn als we er morgen al staan,vorig seizoen alleen de eerste helft van de comp speelden we ongelofelijk goed en snapte niemand incl de spelers zelf waar dit super voetbal vandaan kwam.
Toen we de tweede helft van de comp back to earth waren zag je ook dat we vaak door de,,mand,,vielen en het spelletje niet meer zo makkelijk ging.
Mede door het groot aantal verzamelde punten in de eerste helft haalden we de NC,
Toen Ruben zonder Koen moest spelen was er ook geen aanvoer meer en werd het weer allemaal heel gewoontjes.
Om dan te kijken wie er allemaal vertrokken is zie ik ook niet echt een speler waar van je zegt die had eigenlijk moeten blijven.
Nu met de nieuwe selectie samen gesprokkeld door Ron hopen we dat er een elftal groeit en staat die de strijd kan aangaan.
We zullen echt geduld moeten hebben en hopen dat de selectie nog aangevuld word en de jonkies snel minuten gaan maken en doorgroeien.
Ik ben heel eerlijk voor mij is het geen probleem mocht Koen alsnog vertrekken,mits er dan geïnvesteerd word binnen de selectie met toch wat routiniers daar we met jonge spelers wel een beetje op de limiet zitten kwa aantal en met aantrekkende ervaring het geheel meer in balans zou komen.
Ook zou Souren vertrekken hetzelfde verhaal als bij Koen als er maar geïnvesteerd worden binnen de selectie.
Ik zou al zeer content zijn met een plaats bij de eerste 10 met een klein hoop op NC.
Laten we vooral niet vergeten dat we met een ijzersterke comp zitten door de degradatie van Groningen/Emmen en Cambuur!
Meer dan ooit verheug ik mij op de eerste wedstrijd thuis op de nieuwe grasmat tegen 020.
Hoop wel niet dat de vermoedelijke opstelling zoals in DDL vandaag ook de daadwerkelijke opstelling gaat worden dus met Schenk en Zeegers vond hun in de voorbereiding niet al te best spelen…Mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2023 10:03
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #17

opadiehard schreef : Jongens als we terug gaan kijken en ook vooruit moeten we heel eerlijk zijn.
Het zou wonderbaarlijk zijn als we er morgen al staan,vorig seizoen alleen de eerste helft van de compareerden we ongelofelijk goed en snapte niemand incl de spelers zelf waar dit super voetbal vandaan kwam.
Toen we de tweede helft van de comp back to earth waren zag je ook dat we vaak door de,,mand,,vielen en het spelletje niet meer zo makkelijk ging.
Mede door het groot aantal verzamelde punten in de eerste helft haalden we de NC,
Toen Ruben zonder Koen moest spelen was er ook geen aanvoer meer en werd het weer allemaal heel gewoontjes.
Om dan te kijken wie er allemaal vertrokken is zie ik ook niet echt een waar van je zegt die had eigenlijk moeten blijven.
Nu met de nieuwe selectie samen gesprokkeld door Ron hopen we dat er een elftal groeit en staat die de strijd kan aangaan.
We zullen echt geduld moeten hebben en hopen dat de selectie nog aangevuld word en de jonkies snel minuten gaan maken en doorgroeien.
Ik ben heel eerlijk voor mij is het geen probleem mocht Koen alsnog vertrekken,mits er dan geïnvesteerd word binnen de selectie met toch wat routiniers daar we met jonge spelers wel een beetje op de limiet zitten en met aantrekkende ervaring het geheel meer in balans zou komen.
Ook zou Souren vertrekken hetzelfde verhaal als bij Koen als er maar geïnvesteerd worden binnen de selectie.
Ik zou al zeer content zijn met een plaats bij de eerste 10 met een klein hoop op NC.
Laten we vooral niet vergeten dat we met een ijzersterke comp zitten door de degradatie van Groningen/Emmen en Cambuur!
Meer dan ooit verheug ik mij op de eerste wedstrijd thuis op de nieuwe grasmat tegen 020.
Hoop wel niet dat de vermoedelijke opstelling zoals in DDL vandaag ook de daadwerkelijke opstelling gaat worden dus met Schenk en Zeegers vond hun in de voorbereiding niet al te best spelen…Mvrgr Opa.


Prima analyse en realistische blik op de selectie. Zo denk ik er ook over. De voorhoede en de backs zijn onze zwakke punten momenteel. Met een vertrek van Koen ben je, mits er niet een vergelijkbare speler voor terug komt, volledig tandenloos.
Gelukkig spelen we wel weer met 12 man morgen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2023 10:11 12 aug 2023 10:13 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #18
Gelukkig, men begint het in te zien. Hopenlijk kan MVV zich motiveren en de kracht en bezieling ergens vandaan halen. Ze zullen het nodig hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2023 14:44
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #19
MVV beducht op snelheid van VVV-aanval, Schenk krijgt voorkeur boven Labylle als linksback
MVV eerder in de voorbereiding tijdens een training in De Geusselt.

Maastricht - MVV trapt zijn seizoen zondagmiddag (16.45 uur) in Venlo af met de derby tegen VVV. De Maastrichtenaren moest afgelopen week uitwijken voor de trainingen.

Het kunstgras in De Geusselt wordt vervangen. De mannen van Maurice Verberne trainden daarom pal achter het stadion, op het sportcomplex in het Geusseltpark. De laatste dagen werd wel op natuurgras gespeeld. „In het stadion van VVV ligt ook echt gras, dus het is goed om daar gevoel bij te krijgen. Op de vrijdagtraining klaagden de MVV-spelers echter over de veel te stroeve grasmat, aangezien er niet gesproeid kon worden. „Dat is alleen maar goed”, weet Verberne. „Dan weten ze hoe het is als er straks in De Koel ook een stroef veld is.”

Lees ook: Ondanks hogere prijzen verkopen Limburgse clubs iets meer seizoenkaarten dan een jaar eerder

Snelheid
MVV is beducht voor de snelheid van de VVV-voorhoede, voornamelijk van Nick Venema. Daar werd dan ook nadrukkelijk op getraind. Verberne ziet de ploeg uit Venlo als een goed team. „Ze zijn spelers kwijtgeraakt, maar hebben ook een aantal goede jongens gehaald.”

Ferre Slegers
Zelf heeft MVV een vrijwel fitte selectie, al is het de vraag of middenvelders Marko Kleinen en Bryan Smeets de volle negentig minuten kunnen spelen. Zij worden wel aan de aftrap verwacht. Aanvaller Mart Remans is er sowieso niet bij. Hij herstelt nog van een blessure. Voorin kiest Verberne hoogstwaarschijnlijk voor de 18-jarige Ferre Slegers op de rechterflank. Lars Schenk lijkt de voorkeur te gaan krijgen boven Leroy Labylle als linksback.

Lees ook: Bryan Smeets kent nu ook de donkere kant van het voetbal: ‘Ik werd door de club zwartgemaakt in de media’

Vorig seizoen wist MVV niet te winnen van de ploeg van Rick Kruys. „Dat jeukt wel een beetje bij mij”, beaamt Maurice Verberne. „Ik zou heel graag deze derby met drie punten afsluiten.”

VVV-MVV
Zondag, 16.45 uur
Vermoedelijke opstelling MVV: Matthys, Zeegers, Aktas, Coomans, Schenk, Kleinen, Souren, Smeets, Slegers, Kostons, Buifrahi
Niet inzetbaar: Remans (blessure)

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2023 15:28
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #20
Had liever voor Schenk en Zeegers vervangers gezien,zou Nieling niet een optie zijn? …Mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2023 17:53
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Onderwerp Auteur
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #21
Als Nieling beter blijkt te zijn, dan zal Verberne uiteindelijk wel voor hem kiezen (maar van huis uit is hij CV). Maar ik hegin een beetje moe te worden over het gezeur over Schenk en Zeegers. Verberne geeft hun al het vetrouwen. Misschien helpt het wel als de fans dat ook eens gaan doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2023 19:23
Maakneetoetboenaotouw
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #22
Waarom stond Maho niet in de lijst van rugnummers van de selectie? Is hij niet goed genoeg bevonden? Of zit die wel op de bank morgen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2023 15:47 13 aug 2023 15:49 door Mestreech28.
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #23
Ik zie op Flashscore staan dat Koston niet meedoet wegens een blessure? Iemand meer info hierover?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2023 16:06
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #24

Mestreech28 schreef : Ik zie op Flashscore staan dat Koston niet meedoet wegens een blessure? Iemand meer info hierover?


Op het opstellingsformulier staat-ie wel gewoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2023 16:21
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #25
Hij speelt inderdaad gewoon, gelukkig :cheer:
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2023 17:05
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #26
Tot noe tow nog gebraggel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2023 17:51
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #27
Eindelijk wakker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2023 18:08
Sjiek
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 27
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #28
Is dat zoe? Vlgs miech roope ze ut weer op zichzelf aof...
.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2023 18:34
Sjiek
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 27
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #29
Iecg bedoel dat veer ut met 0-2 veur, gewoon neet slum oetspeule. Oetindelik toch weer effe koontekniepe en dat is zoe onnuudig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2023 18:42
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #30
Wat een heerlijke overwinning. Er valt altijd wel wat te zeiken, maar als je voor het eerst in bijna 20 jaar in Venlo wint - bij de seizoensopener nog wel - dan doe jet het gewoon top.

Chapeau MVV!

En Koen, aan je gejuich te zien heb je een mooie nieuwe club gevonden. Maar man oh man, wat hoop ik dat je blijft en een echte clubman wordt. Iemand die dit elftal samen met Bryan en Nicky bij de hand neemt en wedstrijd na wedstrijd beter maakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, ASR, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden