>
Ontvangen bedankjes 1561
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Jongens als we terug gaan kijken en ook vooruit moeten we heel eerlijk zijn.
Het zou wonderbaarlijk zijn als we er morgen al staan,vorig seizoen alleen de eerste helft van de compareerden we ongelofelijk goed en snapte niemand incl de spelers zelf waar dit super voetbal vandaan kwam.
Toen we de tweede helft van de comp back to earth waren zag je ook dat we vaak door de,,mand,,vielen en het spelletje niet meer zo makkelijk ging.
Mede door het groot aantal verzamelde punten in de eerste helft haalden we de NC,
Toen Ruben zonder Koen moest spelen was er ook geen aanvoer meer en werd het weer allemaal heel gewoontjes.
Om dan te kijken wie er allemaal vertrokken is zie ik ook niet echt een waar van je zegt die had eigenlijk moeten blijven.
Nu met de nieuwe selectie samen gesprokkeld door Ron hopen we dat er een elftal groeit en staat die de strijd kan aangaan.
We zullen echt geduld moeten hebben en hopen dat de selectie nog aangevuld word en de jonkies snel minuten gaan maken en doorgroeien.
Ik ben heel eerlijk voor mij is het geen probleem mocht Koen alsnog vertrekken,mits er dan geïnvesteerd word binnen de selectie met toch wat routiniers daar we met jonge spelers wel een beetje op de limiet zitten en met aantrekkende ervaring het geheel meer in balans zou komen.
Ook zou Souren vertrekken hetzelfde verhaal als bij Koen als er maar geïnvesteerd worden binnen de selectie.
Ik zou al zeer content zijn met een plaats bij de eerste 10 met een klein hoop op NC.
Laten we vooral niet vergeten dat we met een ijzersterke comp zitten door de degradatie van Groningen/Emmen en Cambuur!
Meer dan ooit verheug ik mij op de eerste wedstrijd thuis op de nieuwe grasmat tegen 020.
Hoop wel niet dat de vermoedelijke opstelling zoals in DDL vandaag ook de daadwerkelijke opstelling gaat worden dus met Schenk en Zeegers vond hun in de voorbereiding niet al te best spelen…Mvrgr Opa.