VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur

14 aug 2023 09:46 14 aug 2023 10:00 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #46
Belangrijke drie punten in de pocket waar je op kunt voortborduren . Rest is al gezegd.
Even iets heel anders en gisteren ook al gepost op Facebook bij Angel-Side. Supportertje pesten en ontmoedigen van bezoek aan uitwedstrijden is alweer begonnen. Afspraken waren, vooraf geen lange pre-party, geen bier op de heenweg, Vandaar in elke bus bier onderin de bussen voor de terugweg. Vervolgens wordt zonder communicatie vooraf tijdens de rust al het bier in beslag genomen. De bussen waren al weer eens een kwartier te laat vertrokken. Maar daarnaast zowel heen als terug een tergend langzaam tempo door motoragenten voor de bussen waardoor de laatste bussen niet voor het eerst de aftrap hebben gemist. Terug werden de bussen pas de laatste kms losgelaten. Hoezo frustratie in de bussen opwekken... Men mag in Venlo blij zijn dat het een Maastrichtse overwinning is geworden. dit is provocatie ten top. Anders had 't wel eens uit de hand kunnen lopen. Frustrerend ook voor diegene die zoveel werk in de busreizen stoppen. Denk echt dat de organisaties AS, SV, SC dit in een volgend overleg moeten aankaarten. Want als dit het beleid wordt voor steden waar men met vergunningen werkt, zullen minder mensen meegaan. Uiteraard iets wat ze graag zien bij de bezoekende club.
Vandaag operatie bier terug ??
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, CatenaccioMestreech, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 10:41
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #47
Ik vloog gisteravond terug van een weekend weg, dus moest het doen met Flashscore en appjes. Ik had het ergens niet verwacht, ook omdat we daar al 17 jaar niet meer gewonnen hadden. Maja, dan mag het ook wel weer eens. ;-) Een mooie start van het seizoen, chapeau MVV. Vandaag of morgen maar even alles op het gemak terugkijken.

Zijn er nog sfeerfilmpjes vanuit het uitvak ergens online te vinden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 11:43
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #48

opadiehard schreef :

Napoleon schreef : Heb de wedstrijd niet kunnen zien , wat beelden en een samenvatting en wat overige info
VVV is sterk erop achteruit gegaan tov verleden jaar en het niet meespelen van Nick was mss wel dat laatste zetje richting een plek 10-14 dit jaar
Ik zie die ploeg totaal niet de PO halen , dat was mijn "voorspelling" al voor het seizoen .

MVV heeft het maximale gedaan gister en daarmee ook een mooie stap gezet en een negatief record verbroken in Venlo
Verder is er nu allemaal heel weinig van de zeggen de komende weken gaan ploegen nog hier en daar veranderen en pas na 1-9 gaan we zien waar we staan
Het programma lijkt gunstig met Eindhoven , Dordt en Jong Ajax de komende weken , dus mss zit er wel een klein reeksje in wie zal het zeggen

De eerste punten zijn binnen een record is verbroken en de zon schijnt ! wat willen we nog meer !


Eindhoven kun je uit dat lijstje schrappen die gaat waarschijnlijk naar 9 oktober…..mvrgr Opa.



dan blijven Dordt en Ajax over , prima kansen voor ons denk ik om daar bij beide punten te pakken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 11:49
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #49

Napoleon schreef :

opadiehard schreef :

Napoleon schreef : Heb de wedstrijd niet kunnen zien , wat beelden en een samenvatting en wat overige info
VVV is sterk erop achteruit gegaan tov verleden jaar en het niet meespelen van Nick was mss wel dat laatste zetje richting een plek 10-14 dit jaar
Ik zie die ploeg totaal niet de PO halen , dat was mijn "voorspelling" al voor het seizoen .

MVV heeft het maximale gedaan gister en daarmee ook een mooie stap gezet en een negatief record verbroken in Venlo
Verder is er nu allemaal heel weinig van de zeggen de komende weken gaan ploegen nog hier en daar veranderen en pas na 1-9 gaan we zien waar we staan
Het programma lijkt gunstig met Eindhoven , Dordt en Jong Ajax de komende weken , dus mss zit er wel een klein reeksje in wie zal het zeggen

De eerste punten zijn binnen een record is verbroken en de zon schijnt ! wat willen we nog meer !


Eindhoven kun je uit dat lijstje schrappen die gaat waarschijnlijk naar 9 oktober…..mvrgr Opa.



dan blijven Dordt en Ajax over , prima kansen voor ons denk ik om daar bij beide punten te pakken


Dordt vond ik anders wel prima spelen tegen nac

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 13:03
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #50
Overigens mag Kanou Alassane Sy van mij met regelmaat meer minuten krijgen als invaller. Liet toch een aantal leuke dingen zien, en is sterk aan de bal.

Veelbelovend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 13:41
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #51

Lummel schreef : Overigens mag Kanou Alassane Sy van mij met regelmaat meer minuten krijgen als invaller. Liet toch een aantal leuke dingen zien, en is sterk aan de bal.

Veelbelovend.


Vond hem in de oefenpotjes nog wat roekeloos maar zie het absoluut ook wel.
Veel snelheid en voetballend ook echt wel prima.
Ook pas 18 jaar dus daar kunnen we zeker wat aan hebben in de toekomst!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 15:12
MVVFAN1984
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #52
Zeer mooie en fijne overwinning na een zeer lange tijd, het uitvak liet zich ook goed horen!!! Het enigste minpunt vond ik, Sta je 0-2 voor dat onze eigen supporters met elkaar gaan knokken!!! Dan vraag ik me af waarom.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 15:37
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 462
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #53

MVVFAN1984 schreef : Het enigste minpunt vond ik, Sta je 0-2 voor dat onze eigen supporters met elkaar gaan knokken!!! Dan vraag ik me af waarom.

Vaak is dat pure verveling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 16:43
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 795
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #54
Ik vond Schenk, op wie hier vaak wordt afgegeven, ook een goede pot spelen. Hij gaf o.a. de assist op de 0-1 van Slegers.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 16:46
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #55

Roed en Wit 70 schreef : Afspraken waren, vooraf geen lange pre-party, geen bier op de heenweg, Vandaar in elke bus bier onderin de bussen voor de terugweg. Vervolgens wordt zonder communicatie vooraf tijdens de rust al het bier in beslag genomen.


Ik heb toch echt ergens in de regels van VVV-MVV gelezen dat er geen bier was toegestaan op de heen- en terugweg.
Toch blijft het inderdaad belachelijk hoe ze tegenwoordig met ons als supporters omgaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 17:01
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #56
Na het bekijken van Wat is Loos … bedacht ik dat je met 5 van de 11 basis spelers van gisteren een interview in het Maastrichts had kunnen afnemen. Toch wel heel leuk . Onze club uit onze stad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 19:04
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
VVV - MVV, zo 13 aug. 2023, 16.45 uur #57
Je mag ook niet dronken je op straat begeven of in een openbare gelegenheid begeven maar met hoeveel glazen ben je dronken ? geen alcohol nuttugen in het openbaar vervoer en op straat ......... Valt daar ook een voetbal stadion onder ? ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden