Please Log in or Create an account to join the conversation.
opadiehard wrote:Napoleon wrote: Heb de wedstrijd niet kunnen zien , wat beelden en een samenvatting en wat overige info
VVV is sterk erop achteruit gegaan tov verleden jaar en het niet meespelen van Nick was mss wel dat laatste zetje richting een plek 10-14 dit jaar
Ik zie die ploeg totaal niet de PO halen , dat was mijn "voorspelling" al voor het seizoen .
MVV heeft het maximale gedaan gister en daarmee ook een mooie stap gezet en een negatief record verbroken in Venlo
Verder is er nu allemaal heel weinig van de zeggen de komende weken gaan ploegen nog hier en daar veranderen en pas na 1-9 gaan we zien waar we staan
Het programma lijkt gunstig met Eindhoven , Dordt en Jong Ajax de komende weken , dus mss zit er wel een klein reeksje in wie zal het zeggen
De eerste punten zijn binnen een record is verbroken en de zon schijnt ! wat willen we nog meer !
Eindhoven kun je uit dat lijstje schrappen die gaat waarschijnlijk naar 9 oktober…..mvrgr Opa.
Napoleon wrote:opadiehard wrote:Napoleon wrote: Heb de wedstrijd niet kunnen zien , wat beelden en een samenvatting en wat overige info
VVV is sterk erop achteruit gegaan tov verleden jaar en het niet meespelen van Nick was mss wel dat laatste zetje richting een plek 10-14 dit jaar
Ik zie die ploeg totaal niet de PO halen , dat was mijn "voorspelling" al voor het seizoen .
MVV heeft het maximale gedaan gister en daarmee ook een mooie stap gezet en een negatief record verbroken in Venlo
Verder is er nu allemaal heel weinig van de zeggen de komende weken gaan ploegen nog hier en daar veranderen en pas na 1-9 gaan we zien waar we staan
Het programma lijkt gunstig met Eindhoven , Dordt en Jong Ajax de komende weken , dus mss zit er wel een klein reeksje in wie zal het zeggen
De eerste punten zijn binnen een record is verbroken en de zon schijnt ! wat willen we nog meer !
Eindhoven kun je uit dat lijstje schrappen die gaat waarschijnlijk naar 9 oktober…..mvrgr Opa.
dan blijven Dordt en Ajax over , prima kansen voor ons denk ik om daar bij beide punten te pakken
Lummel wrote: Overigens mag Kanou Alassane Sy van mij met regelmaat meer minuten krijgen als invaller. Liet toch een aantal leuke dingen zien, en is sterk aan de bal.
Veelbelovend.
Vaak is dat pure verveling.MVVFAN1984 wrote: Het enigste minpunt vond ik, Sta je 0-2 voor dat onze eigen supporters met elkaar gaan knokken!!! Dan vraag ik me af waarom.
Roed en Wit 70 wrote: Afspraken waren, vooraf geen lange pre-party, geen bier op de heenweg, Vandaar in elke bus bier onderin de bussen voor de terugweg. Vervolgens wordt zonder communicatie vooraf tijdens de rust al het bier in beslag genomen.