Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u

25 aug 2023 22:41
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u #31
Besef eens waar jullie het over hebben. Een bekertje bier op het veld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2023 22:46
Mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u #32
Ik heb oprecht een schijthekel aan volk zoals jullie gadverdamme. Janken om een bekertje bier waar praten we over

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2023 22:47
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u #33
Heb het lekker over de wedstrijd...

Ja het is kut dat de wedstrijd gestaakt word.
En ja, het is een kinderachtige regel die niks oplost.

Dordrecht vond ik iets beter dan ons vandaag.
We ging in de 2e helft echt veel te veel naar achtee hangen en dan weet je gewoon dat het bij ons een keer mis gaat.
Die Livramento heb je echt niks aan buiten wat snelheid.
Voetballen kan die amper en die mist me toch eens kans.

We hoeven niet alles op te bouwen, ook een bal het stadion uit rossen mag als je geen oplossing ziet.
Backs blijven toch vaak een probleem helaas.

4 uit 2 wedstrijden is zeker niet slecht.
Op naar volgende week in uzze eigen Geusselt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mestreech28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2023 22:49
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u #34
He alle moraalridders, jullie kunnen mijn keutel pijjpen! Cheers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2023 22:51 25 aug 2023 22:53 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u #35
Of je houdt je gewoon aan de regels, hoe kut ze ook zijn! Gewoon eens proberen een beetje na te denken met alle boetes etc die nog open staan!!! Hoe dom kun je zijn. Kun je een deel van het geld van de verkochte seizoenskaarten alweer naar de knvb opsturen, slim
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, Silverav

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2023 22:55
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u #36

Mestreech28 schreef : Besef eens waar jullie het over hebben. Een bekertje bier op het veld.


Dan hoop ik dat jij ook beseft dat straks geen supporters meer naar uitwedstrijden mee mogen
Of het nu een belagelujke regel is of niet het mag NIET
En hoppa weer een boete
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2023 23:01 25 aug 2023 23:02 door Mestreech28.
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u #37

Silverav schreef :

Mestreech28 schreef : Besef eens waar jullie het over hebben. Een bekertje bier op het veld.


Dan hoop ik dat jij ook beseft dat straks geen supporters meer naar uitwedstrijden mee mogen
Of het nu een belagelujke regel is of niet het mag NIET
En hoppa weer een boete


Dus als de KNVB straks zegt dat iedereen netjes aan een hondenriem op zijn stoel moet blijven zitten, doe jij het ook? Want het is nou eenmaal een regel?

Belachelijke regel is het, welke never nooit nageleefd gaat worden. Ongeacht of je het ermee eens bent of niet, stop a.u.b. met steeds te discusieren hier want er gaat toch niemand luisteren. En als de wedstrijd steeds stilgelegd gaat worden voor een bekertje bier dan is dat maar zo.

Als het echt zo erg is, moet de KNVB dit op een fatsoenlijke manier oplossen in plaats van deze belachelijke maatregelen.

Dit is ook het laatste wat ik hierover ga zeggen. Laten we het lekker over de wedstrijd hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2023 23:07
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u #38
''Niemand is belangrijker dan de club.'' Behalve dan de supporter die bierbekertjes gooit.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2023 23:29
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 180
Meer
Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u #39
2 goals in 2 minuten tegen ..... de 2 backs gaan beiden de fout in.....bekijk de beelden maar.
Deze jongens gaan ons nog veel punten kosten. Zorg eerst maar eens dat het achter goed staat.
Wanneer doet Labylle weer mee? Want we gaan toch niet een heel seizoen aan een dood paard trekken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2023 02:05
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u #40
Zoals altijd zeer volwassen reacties van de voorstanders van biergooiers en, wat voor het gemak niet genoemd wordt, vuurwerk!
Trap maar lekker tegen de regels en laat MVV maar de boetes betalen, want jullie (zeg ik weer) hebben de wijsheid in pacht.
En inderdaad: de 2% zal nooit luisteren naar de 98%. Dit alleen om bij de 2% te mogen horen.

Voor alle duidelijkheid: ook ík vind de maatregelen overdreven, maar dan toch steeds hier tegenin gaan, lost ook niets op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kay, Brncic, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2023 06:19
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u #41
Ik was er niet bij en dan is het eerlijk gezegd moeilijk oordelen over zo iets lulligs als een beker bier die op het veld belandt. De kwalificaties die hier worden gegeven aan de gooier vind ik wat overdreven.

Een beetje zelfreflectie kan ook geen kwaad. Het is niet zo dat het ontzettend moeilijk is om geen bier op het veld te gooien wanneer je club scoort. Er worden ieder weekend redelijk veel goals gemaakt en bij de meeste hoeft de wedstrijd niet gestaakt te worden. Bij MVV is dat inmiddels een stuk vaker gebeurd dan bij andere clubs. Hoe kan dat? Is dat de schuld van de KNVB? Dat doen MVV-supporters toch echt zelf. Mensen die hier consequent in de verdediging schieten wanneer er weer eens een MVV-wedstrijd gestaakt wordt, met totaal overtrokken reacties als "noord koreaanse regels", "je laat je toch ook niet aan de ketting leggen" en andere supporters vragen om hun keutel te pijpen: serieus, hoe werkt dat in jouw hoofd?

Daarnaast is er een simpele kosten/baten-afweging. Misschien vind je dat bier gooien en cruciaal onderdeel is van supporter zijn. Ik zie er zelf de voordelen niet van. Als het al plezier brengt voor jezelf dan is het kortstondig. De kosten zijn veel hoger. Voor jezelf - je bent je bier kwijt - en voor de club ook: gestaakte wedstrijd was niet in ons voordeel en het levert weer een boete en straf op.

Dus zo lang die regel bestaat - hoe belachelijk hij ook is - lijkt "gooi geen bekers bier op het veld" mij een vrij logisch uitgangspunt. Het kost je vrijwel niks om het te laten en het voorkomt dat MVV in de problemen komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie, jovkle, Kay, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2023 07:43
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u #42
Ik zelf was ook aanwezig in Dordrecht, het is niet zo dat de bierbekers of colabekers bewust op het veld worden gegooid het is een vreugdes uitbarsting, ik keur het niet goed en je ziet ook als het gebeurt dat de personen hebben chit wat heb ik nou weer gedaan, nogmaals het gebeurt niet bewusts een opwelling van vreugde,
enigste oplossing voor dit is geen drinken meer verkopen op de tribune zowel bier als geen fris meer maar willen we dat hebben? of netten spannen rond het speelveld. zonde voor die boete want dat kunnen we ook niet gebruiken, dus mensen gebruik je verstand en hou voortaan je drinken gewoon in je hand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2023 08:37 26 aug 2023 08:38 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Onderwerp Auteur
Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u #43
En we staan er meteen weer fraai op. Ja, het is een overdreven regel maar het is nu eenmaal een regel. Door rood fietsen kun je belachelijk vinden, maar het mag niet. En dan de reacties hier…. Laat mij maar een moraalridder zijn maar ik dupeer niet keer op keer mijn eigen club. En gek hè, dat MVV strakkere regels voor uitwedstrijden wil. Wie mag de boete betalen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie, jovkle, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2023 09:10
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u #44
Het is jammer dat het hier nu weer alleen maar gaat over een beker op een veld ipv over de naar mijn mening zeer matige pot die MVV op de mat legde.

Ik vond Dordrecht gedurende grote gedeeltes van de wedstrijd gewoon beter. Ze kregen heel veel ruimte om te voetballen en ik snap niet zo goed dat we dat met ons middenveld, toch onze beste linie, dat zo makkelijk toestaan. Ze kregen vaak enorm veel ruimte om lekker te combineren waardoor we ook zelf niet echt aan voetballen toekwamen.

Tasci zit gelukkig voetbal in en die sprong er wat mij betreft al direct bovenuit. Verder vond ik het erg matig en moeten we denk ik erg blij zijn met een punt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2023 09:25 26 aug 2023 09:39 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Dordrecht - MVV, vr 25 aug. 2023, 20.00u #45

Sjotelsplak schreef : Zo, de eerste 2.500+ euro aan boete komt er al aan. Chapeau aan het uitpubliek. Benieuwd aan wie het nu weer ligt.


Op zich is het biergooien niet zo verkeerd maar waarom op het veld met beker erbij, dan weet je hoppa daar gaan we weer en dat met die wedstrijd zonder uitpubliek die nu voorwaardelijk open staat met de bijbehorende boete

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.450 seconden