MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u

01 okt 2023 12:31 01 okt 2023 14:32 door Ben Salemans.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #1
Gaat het ons na 4 wedstrijden zonder punten nu wel lukken tegen een voor alsnog ongeslagen FC Einhoven?
Onze matadoren zullen toch echt uit een ander vaatje moeten tappen en misschien moet Verberne eens wat om gaan zetten.

FC Eindhoven mist 5 basisspelers maar dat wil natuurlijk niet veel zeggen.
Want als we spelen zoals afgelopen vrijdag dan kun je 11 basisspelers missen tegen ons maar dan scoren we nog niet.

Benieuwd hoe druk het gaat zijn in de Geusselt op een maandag avond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2023 16:33
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #2
Hopenlijk met dezelfde opstelling als tegen Venlo uit, met op 10, R. Buifrahi. In ieder geval dezelfde opstelling. Dat was de enige die goed werkte en mét resultaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 10:58 02 okt 2023 11:07 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #3
Eindhoven heeft dit seizoen nog niet verloren, maar de laatste vier wedstrijden eindigden in een gelijkspel met de laatste drie zelfs allemaal 1-1. In de laatste twee wedstrijden stond Eindhoven achter en wist het pas ver in de blessuretijd de gelijkmaker te scoren. Klinkt als een typisch MVV-scenario, na vier nederlagen eindelijk op koers liggen voor een overwinning om het dan in de blessuretijd weg te geven.

Eindhoven is vooral verdedigend heel degelijk met ervaren namen als keeper Brondeel en Seedorf en Amevor centraal achterin. Ze spelen over het algemeen met drie of vijf verdedigers, net hoe je het wil zien qua vleugelbezetting. Vorig seizoen hebben we het best goed gedaan tegen teams met een dergelijke opstelling, laten we hopen dat het ons vandaag ook ligt. In aanvallend opzicht komt het gevaar van spits Rotier - maar ik lees net dat die op de bank begint wegens een blessure - en etterbak Kökcü die eind vorig seizoen in de wedstrijd in de Geusselt met iedereen ruzie zocht. Normaal gezien ook Sleegers maar die is er niet bij wegens een blessure. Eindhoven scoort dit seizoen, mede wegens al die blessures, niet zo gemakkelijk. Ze zijn na TOP Oss de ploeg met de minste doelpunten voor, maar ze zijn samen met dat andere clubje wiens naam me even ontschoten is ook de club met de minste doelpunten tegen. Het wordt vooral interessant of we hun verdediging kunnen openbreken.

Het klinkt vreemd na vier nederlagen maar ik heb er wel vertrouwen in. 3-1, doelpunten van Koen, Buifrahi en Tasci.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 12:46
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #4
Tasci op rechts, Buifrahi op links, Slegers achter Koen, Smeets en Souren daarachter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u pinobel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 13:01
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #5

Buurke76 schreef : Tasci op rechts, Buifrahi op links, Slegers achter Koen, Smeets en Souren daarachter.

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Buifrahi vanavond weer geen kans krijgt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 13:10
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #6
Hij staat niet in de opstelling van de Limburger.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 13:22
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #7
Wel Nieling voor Coomans.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 20:19
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #8
Matthys verkloot je pot. Pff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 21:37 02 okt 2023 21:37 door Olzie.
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #9
Ongelofelijk dat dit nog kan in de 2e klasse van Nederland. Twee live wedstrijden, en dan nog zonder VAR. Onterecht rood (100% geel) en dan dan nog discutabele handsbal goal.

Wedstrijd werd al kapot gemaakt bij die absurde rode kaart. Maar toch super support!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 22:39 02 okt 2023 22:42 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #10
En weer zie ik een enorm verschil tussen de eerste en 2e helft . Eerste helft krijg je ondanks een man minder nog volop kansen . De 2e helft kom je bijna niet meer aan de bal . Toch nog een lichtpuntje , vond onze 3e keeper een sterke indruk maken .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 22:44
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #11
Mvv had een punt verdient, gevochten voor iedere meter. Vond lambrix goed invallen en bewijst een goede stand in te zijn voor matthys. Rood of geel, je kan erom twisten. Maar je kon erop wachten dat matthys een keer de fout in zou gaan met t onnodige uitkomen van hem. Scheidsrechter was in ieder geval niet op de hand van mvv en was gewoon slecht.

Persoonlijk had ik smeets er allang uitgehaald. Kan t op middenveld niet belopen met een man minder. Waarom smeets niet vlak voor verdediging zetten?

Kortom weer teleurstellende avond, maar we blijven volhouden. Mede door de steun vam de angel side blijft mvv gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 22:50
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #12
Vooropgesteld: de trainer kan er niks aan doen wat Matthys doet. Maar waarom Buifrahi dan slachtofferen? Volgens mij weet Remans wat over Verberne want die mag maar aan blijven prutsen terwijl je op dat moment iemand nodig had die ook een mannetje kan passeren. Remans komt nog geen lantaarnpaal voorbij. En misschien kan iemand onze trainer vertellen dat hij ook eerder dan de 83ste of 84ste minuut mag wisselen. Nee, Verberne valt dit seizoen ook flink door de mand.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 22:51
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #13
Mathys maakt al hele seizoen ongeïnteresseerde indruk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 22:58
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #14
We hebben nu na 4 thuiswedstrijden al evenveel nederlagen dan het vorig seizoen na 19 thuiswedstrijden .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 23:01 02 okt 2023 23:11 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #15
Van de drie thuiswedstrijden (en thuisnederlagen) vond ik dit de meest onfortuinlijke. Met een man minder was MVV lange tijd vaker gevaarlijk dan Eindhoven. Uiteindelijk was er geen houden aan. Een situatie die Matthys zich mag aanrekenen. Geen idee of voor zijn overtreding rood gegeven moest worden of dat geel voldoende was. Ik ken de regels niet precies. Maar Nieling stond er in ieder geval nog. Hoe dan ook Matthys mag toch wel eens worden aangesproken op zijn fratsen: hij neemt te veel risico en staat vaak te ver voor zijn doel.
Dat Buifrahi werd geslachtofferd in plaats van Remans begreep ik dan weer niet. Evenmin snapte ik dat Remans en niet Tasci in de basis stond. Die laatste is al langere tijd een van de gevaarlijkste spelers in de voorhoede.
Overigens vond ik Nieling sterk spelen. Je ziet dat twee fysieke centrale verdedigers met kopkracht niet allen verdedigend moeilijk te passeren zijn, ook bij corners konden ze voor gevaar zorgen. Kleinen speelde op het middenveld lange tijd prima. Labylle liet zien waarom hij wat mij betreft momenteel de voorkeur boven Schenk mag krijgen. Helaas was de tank in de tweede helft ver leeg en werd het een moeilijk verhaal. Zoals gezegd, van de afgelopen thuiswedstrijden vond ik dit eigenlijk de beste. Ben benieuwd wat dit betekent voor de basisopstelling uit bij Jong PSV. Harde realiteit is wel: 0 uit 3 met 6 goals tegen en maar 1 voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden