MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u

03 okt 2023 12:29
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 180
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #31
Wat lees ik hier de spelers bepalen (mede) de opstelling?
Dat klinkt naar muiterij, en dat gebeurd als de kapitein zwak is (Haddock die naar de fles heeft gegrepen :-) ).

Ik denk dat MVV genoeg spelers heeft voor plek 9,10, alleen moet je de goede opstellen :
(bv Nieling Bufrari Tasci, en laat Sy of Coomans ipv Zeegers starten)
en genoeg en vroegtijdig wisselen (man geef ze een kans hoe dom kun je zijn).
En het lijstje wat Salemans aangeeft, de vaste waarden van vorig seizoen (Mathies Aktas Labylle Smeets Souren Kleinen Kostons)
Het zal nog wel enige weken duren voordat de Amsterdamse ingrijpt;
Vorig jaar kon ik Verberne ook al niet volgen in zijn eenzijdige vaste keuzes.
Misschien kan hij alleen de interviews doen (het is verder een sympathieke man) en de man naast hem (Hermans ?) bepaald de opstelling en de wissels.
Als armzalig clubje kunnen we ons mildheid mbt een trainer niet veroorloven.
Wij ouderen zullen een promotie wel niet meer meemaken denk ik, maar we moeten de club wel behouden voor de volgende generatie.
Gisteren had er een stunt in gezeten bij betere en eerdere wissels, en dan is het gewoon leuk om naar MVV te gaan, vooral als de vlam in de pan slaat en de supporters erachter staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 12:32
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #32
Veel belangrijke spelers balen hun niveau niet. Souren speelt alsof die geen zin meer heeft om voor MVV te spelen (zoals van Hyfte in z'n laatste jaar hier), Matthys gigantisch uit vorm. Kostons kan het niet alleen. Maar ook vorig seizoen kregen we veel goals tegen, maar kon je voorin nog een vuist maken en het verschil maken. Dat mis je nu. Kostons, heel ongelukkig als je hem aan speelt. Remans is het ook niet. En zeker geen rechtsbuiten.

El Basri zie ik graag voetballen. Nou, zet Smeets maar eens op de bank. Laat hem maar spelen. Livramento komt zeer te kort voor betaald voetbal.

Complimenten aan Lambrix. Al had hij die bal meer naar buiten moeten weg boxen. Maar al met al een goede wedstrijd. Nieling mag blijven staan.

Hopelijk komt het snel rond met die Amerikanen en kan er misschien in de winterstop nog iets gebeuren op de transfermarkt (spits, vleugelverdedigers). En wellicht Kostons, Souren en Matthys verkopen. Anders lopen ze in de zomer volgend jaar voor niks de deur uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 13:39
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #33
Natuurlijk heeft Matthys niks te zoeken aan de zijlijn.
Maar dit is nooit rood wel geel.
Er staan nog twee mvv spelers achter hem.
Die speler kon niet vrij naar het doel lopen.
Heb het div malen bekeken op de samenvatting van Espn.
Mvv moet voor vrijspraak naar de Knvb gaan.
Hebben ze voor Souren ook gedaan en dat leverde een wedstrijd minder op.
,
De volgende gebruiker (s) zei dank u BOCA, opadiehard, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 14:16
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #34
Een rode kaart op deze plek met voldoende verdedigers in de rug was ronduit belachelijk. Laten we desalniettemin hopen dat Romain zijn les nu voor eens en altijd geleerd heeft en die circusacts achterwege laat.
Heb me voor de rest ook scheel geergerd aan deze scheidsrechters. Het theater van Kokcu kun je niet over je kant laten gaan zonder kaart. Verder staan Eindhoven spelers na het doelpunt heel bewust de Angelside te provoceren. Als je als KNVB zo'n grote broek aan trekt met de regels omtrent bekertjes heb dan ook de ballen om provocerende spelers keihard aan te pakken. Het publiek heeft zich ondanks een incompetente scheids en zuigende Eindhoven spelers super gedragen ondanks dat je een wedstrijd na 12 min door de neus wordt geboord. Hopelijk heeft Bas Nijhuis nog een paar broertjes of neefjes die graag een wedstrijd fluiten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vriethof18

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 14:24
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #35
MVV begon goed, of zo gezegd ze waren de hele wedstrijd goed.
De eerste 11 minuten waren al leuker dan de hele wedstrijd vrijdag.
De rode kaart van Matthys was never rood was geen scoringspositie waarin hij kwam.
Nu zullen wel een aantal mensen erover zeiken dat rood witte bril moet af zetten.
Ze speelden allemaal goed en vochten voor iedere bal.

Zeegers is dat niks voor een linie op te schuiven? Aanvallend best goed alleen verdedigend laat hij veel steekjes vallen.
Aktas kan totaal niet voetballen. Laat hem maar achterin niet meer naar voren laten gaan!
Lambrix keepte uitstekend en dat voor de eerste keer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 15:07
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #36
The day after.
Weer met een klote gevoel naar huis want 0 punten voor de vijfde keer op rij.
Wel zag ik een strijdlustig MVV, en ik ben er van overtuigd dat we hier met 11 spelers absoluut niet van hadden verloren.

Of het nu rood was of niet, denk zelf overigens dat rood niet nodig was.
Matthys maakt gewoon een oliedomme fout.
Ram die bal het stadion uit! Het hoeft niet altijd mooi en voetballend. Zoals Verberne zei: "We weten dat hij kan voetballen maar dat hoeft hij niet altijd te doen."
Dus na minuut 12 dacht ik al daar gaan we weer.
Om dan vervolgens Buifrahi te slachtofferen ipv Remans dat vind ik dan vooral erg triest en zielig voor Buifrahi, die geëmotioneerd de catacomben in ging.
Ik zelf begrijp die keuze niet.
Remans laat week in en week uit te weinig zien.

Verder vond ik Souren en Smeets beide slordig maar goed met 11 tegen 10 is het makkelijk afgeven op iedereen.
Ik heb goede strijdluist bij de mannen gezien en dat zagen we tegen Ado en De Graafschap te weinig.

Ik vind Nieling, Kleinen, Lambrix en Labylle erg sterk.
En vooral Nieling torende boven alles uit en won bijna ieder duel.

Na minuut 60 zag je gewoon de steekjes vallen, en hoewel Eindhoven kwalitatief echt niet goed was gaat de vermoeidheid heel erg tegen zitten.
En dan moet je als Verberne zijnde optijd ingrijpen.
Om dan pas te wisselen wanneer je de tegengoal krijgt daar begrijp ik dan echt niks van.
Smeets daar heb je helaas niet veel aan als je tegen 10 man speelt en veel moet lopen.
Daar had je El Basri eerder voor moeten brengen.
Idem voor Tasci die veel eerder voor Remans moest komen.
Ik blijf die keuzes toch echt raar vinden van Verberne.

Dat het maar gauw vrijdag mag zijn en dat we daar de jonkies van Psv maar opvreten.
Die hebben namelijk Champions League, Youth League en Eredivisie in dezelfde week.
Dus hopelijk staat er een piepjong elftal waar we even vertrouwen tegen kunnen tanken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2023 09:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #37

Roed en Wit 70 schreef : Jacques, Kostons stond op een eiland, maar heeft ie gisteren wel een duel gewonnen dan ? Heel weinig, bijna elke keer komt de bal even hard terug. Moet bij gezegd worden dat hij vorig jaar meer in zijn kracht gebruikt werd, meer spelers om hem heen en zeer zeker bij de snelle omschakeling die we nu nauwelijks zien.


Ik ben het met je eens dat Kostons de laatste wedstrijden minder is dan veel wedstrijden vorig jaar. Maar tegen Eindhoven was echt een kansloze missie, vorig jaar ging Kostons vaak het duel aan met één tegenstander. Want tegenstanders hadden minimaal één man op Van Bommel staan, en later in het seizoen vaak zelfs twee (of beter gezegd, één er vlak op en iemand in de rug), en één man op Blummel. Kostons moest het duel winnen van een tegenstander. Dat lukte goed. Tegen Eindhoven? Die hielden doodleuk vijf man achterin, zelfs na de rode kaart. MVV had alleen Kostons voorin, Remans liep overal en nergens maar vooral niet diep, en aan de andere kant stond er geen aanvallende speler meer want Buifrahi was geslachtofferd. In de praktijk, als de bal op Kostons ging, stapten drie Eindhoven-spelers bij en moest Koen het duel met drie spelers aangaan. Ik reken het Koen geen seconde aan dat hij tegen Eindhoven niet uit de verf kwam. Als hij al een keer het eerste duel won, dan stond er niemand in de buurt, want Remans loopt als een kip zonder kop rond in aanvallend opzicht en verder was er niemand. Ja, tegen het eind van de wedstrijd na de wissels, maar dat was too little too late.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, bokkesprongen, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.254 seconden