MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u

02 okt 2023 23:06
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #16
Weer een nederlaag maar voor mij wel eentje met een totaal ander gevoel dan vrijdag. Ik heb een strijdbaar en bij vlagen goed voetballend MVV gezien, zelfs met een man minder. FC Eindhoven had weinig tot niets in te brengen, al was te verwachten dat MVV dit niet zou volhouden. De 0-1 valt dan ook nog uiterst knullig.
Thijs Lambrix viel prima in, ook Bryant Nieling kon me bekoren, en Remans vond ik niet zo slecht als andere wedstrijden. Ook Tim Zeegers heeft zich goed herpakt. Beste man was voor mij Marko Kleinen, wat maakt die een ontwikkeling door. Jammer voor Buifrahi, de jongen had volgens mij de tranen in de ogen staan bij zijn wissel. Daar mag hij Matthys voor bedanken, want hij mag de scheids nooit reden geven om rood te trekken, en dat deed hij wel met de zoveelste kamikaze-actie dit seizoen.
Denk dat Verberne voorlopig vast gaat houden aan dit elftal. Hopelijk is de gifbeker heel snel leeg…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 23:16 02 okt 2023 23:17 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #17
Ongelooflijk, wat geven we het weer weg.
Mathys mag wat mij betreft even ernaast gehouden worden na zijn schorsing. Wat zijn dit voor een belachelijk fratsen? Vrijdag tegen Den Haag al zo’n actie en nu weer. Geel was terecht, rood belachelijk maar wat het des te pijnlijker maakt is dat Verberne dan Buifrahi eruit haalt. WAAROM??
Remans is dit seizoen nog niet één keer op een goede wedstrijd betrapt en ook vandaag heeft hij werkelijk niks goeds gedaan. Wat speelt hier? Waarom staat die elke wedstrijd in de basis en mag het met bombarie gehaalde talent Buifrahi de bank warmhouden? Zou Verberne sieren als hij dat eens kon uitleggen. Ik snap het in elk geval niet.
Na de drie wissels - die natuurlijk veel en veel te laat kwamen - begon MVV weer wat te leven. Helaas was het te kort om de onnodige nederlaag af te wenden.
Ik vind echt dat Verberne eens bij zichzelf te rade moet gaan of dit nu de juiste aanpak is.

Was er dan niks positief? Toch wel. Labylle speelde weer eens prima, Kleinen en Nieling speelden degelijk en de support vanaf de Angel-Side was lovenswaardig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 23:33
Sugarray
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #18
Is het ook niet logischer om met 2 snelle en technische aanvallers te spelen ipv 2 statische aanvallers? Werklust hadden ze wel, maar met een rode kaart kun je beter counteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 23:46
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #19
En weer met een kutgevoel naar huis. Zo veel vragen (Remans basis, Tasci bank, Buifrahi geslachtofferd na de rode kaart, heel laat wisselen terwijl Smeets er na een uur doorheen zat, Souren die geen bal goed raakte)….Scheids die niet mee zat.. positief de inzet van Zeegers , Nieling centraal achterin en de support en dat iedereen zich gedroeg ondanks het uitdagen van Kokcu en het provocerende juichen.

Vrijdag naar de Herdgang psv met kleine wendbare spitsen….

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 00:57
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 180
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #20
Verberne is gewoon te licht voor dit werk, waarschijnlijk niet intelligent genoeg.
Dat hij Remans opsteld dat komt natuurlijk uit de R#da tijd (ze kennen zich toch?)
Als je met 10 man speelt dan is de fles leeg naar 65 min, en dan moet je dus wisselen…
die kwamen natuurlijk weer veel te laat (en echt veel te laat).
alles is al gezegd (de keuzes van spelers zijn niet te begrijpen, Tasci is eentje die kan pingelen die stel je natuurlijk op)
Geef de jonge jongens een kans dan hebben we tenminste volgend jaar een team (of we weten wie kunnen behouden)

Is 7 wedstrijden op rij verliezen niet een rekord in de eerste divisie ?
Wie zit naast Verberne op de bank, dat die dan het stokje maar overneemt.
Moet de CEO, de Amsterdamse, niet dit besluit nemen? :-)
Nu kunnen we meteen zien wat zij in haar mars heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 06:21
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #21
We kunnen wel iedereen de schuld geven voor deze nederlaag.
Verberne, Romain M, Remans, de scheidsrechter, enz enz
Maar feit blijft: 'als je niet scoort, win je ook niet'
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 07:52
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #22
Onterechte rode kaart speler staat in een onmogelijke hoek om te kunnen scoren!
Ik vind Maurice echt door de mand vallen gezien zijn wisselbeleid en opstelling!
Nieling is een goede speler is niet voor niks zo laat gekomen heeft de hele voorbereiding gespeeld in Sittard!
Buifrahi wat een verhaal gehaald als UT talent van België begeerd door veel topclubs in belgie,waarom krijgt hij zo weinig speelminuten en nu ook weer door het ,,tactisch,,wisselen na die domme onterechte rode kaart hij out!
Ook blijft het een raar verhaal dat Mvv elke keer in de tweede helft niet thuis geeft conditie/concentratie/vechtlust ontbreekt dan!
Ben bang dat we vrijdag weer met dezelfde basis beginnen op de keep en Coomans na,Tasci/Nieling/Buifrahi verdienen een vaste basisplaats binnen dit,,team,,!
Romain/remans en livramento vallen wel heel erg door de mand en vooral die laatste twee hoeven zich voor mij zelfs niet meer warm te lopen!
Waarom zet je vol in op de academie als je die geen minuten laat maken ja zelfs niet op de bank laat plaats nemen?
Ik was er vanavond niet bij ivm een weekje vakantie maar was er niet rouwig om dat ik er niet bij kon zijn.
Wat is er aan de hand met onze keep die fout op fout stapelt door veel onnodig risico aan te gaan en op de meest onnodige plaatsen uit te komen!
Maurice is in zijn commentaar boos op hem laat dit dan ook in het veld zien Maurice,je hebt lijnkeepers en keepers die mee voetballen maar zover onnodig je doel uit komen slaat op niks!
Maurice ik smeek het je bijna laat andere spelers minuten maken,laat livra en remans de tribunes warm houden en WISSEL eerder!…mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 08:26
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #23
Is er een contactpersoon , die tussen de supporters en de trainersstaf instaat en onze zorgen over het elftal kan overbrengen aan de trainer? waarom Remans en vooral Livramento steeds worden opgesteld terwijl het hele stadion ziet dat hij gewoon tekort komt voor dit nivo,? Waarom er niet eerder gewisseld word , terwijl het hele stadion ziet dat spelers op zijn enz enz.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 08:36
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #24
Een domme actie van Matthys benadeelt MVV zwaar. Heel jammer voor Buifrahi dat hij eruit moest. Onbegrijpelijk.

Omdat MVV geen diepgaande buitenspelers meer had, verzuipen middenvelders als Smeets en Souren. Het is moeilijk om aanvallende steekballen te geven als niemand op de flanken diepgaat. Ik zou daarom graag Buifrahi en Tasci op de flanken willen zien spelen. Dan komt er meer evenwicht in het spel omdat de middenvelders de bal beter kwijt kunnen.

Op zich is het goed als een trainer vertrouwen wil geven aan zijn spelers. Maar er zijn grenzen. Het ligt denk ik niet in zijn aard, maar de trainer zal nu wel fors moeten ingrijpen. Een trainer is als een goede ouder: enerzijds geeft hij vertrouwen, maar anderzijds geeft hij ook veiligheid door grenzen aan te geven. Tot hier en niet verder. Een dolend elftal heeft nieuwe impulsen nodig. Wat mij betreft in de vorm van Tasci en Buifrahi eens een wedstrijd of zeven in de basis te zetten. Komt Kostons beter uit de verf dan alleen moeilijke ballen van achteruit aangespeeld te krijgen.

Zo slecht was het echt niet. Ik vond de overwinning van Eindhoven niet verdiend. Nieling en Kleinen speelden goed. En we weten inmiddels dat spelers als Smeets, Souren, Aktas, Labylle, Kostons, Coomans, Matthys (vooruit, maar ik zou hem even een aantal wedstrijden disciplinair aan de kant houden) echt wel kunnen voetballen. Maar het wordt moeilijk zonder voorhoede spelers op de flanken.

Maurice, wees eens wat harder en grijp in. En wissel eens wat eerder.......
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, jasonke7, Vluuzak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 09:12
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #25
Onze keeper( Romain) , die neemt veel te veel risico's in zijn spel , het neigt zelfs na een tikkeltje arrogant keepen
Als het nu een incident was dan zou ik er nog mee kunnen leven , maar zo keept hij dus al maanden .

Verleden jaar was alles hosanna, van een bewierookte Ronnie van G tot aan Maurice V. en alles wat er tussen zat . Dit jaar wordt een heel pittig jaar , althans tot aan de winterstop want ik neem dan toch wel aan dat de Amerikanen de baas zijn en de selectie gaan versterken met gerichte winteraankopen

Tot die tijd moeten we het doen met wat we hebben en dat is gewoon net niet goed genoeg , daar moeten we eerlijk in zijn .
De spelers die zijn gegaan ( basis spelers) hebben we niet kunnen vervangen en daardoor is dit het niveau wat we spelen . En met momenten is daar nog goed mee te leven , maar als er voorkombare fouten worden gemaakt die het wedstrijd verloop dusdanig bepalen dan houdt het voor dit MVV op

Daarnaast 5 keer op rij verliezen gaat niet werken in het vertrouwen en de onvrede in de groep

Wat ik me ook afvroeg , verleden jaar was Bert van M niet weg te denken in de Geusselt wat is zijn "rol " en komt hij nog naar trainingen / wedstrijden etc ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 10:07 03 okt 2023 10:08 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #26
Tsja, fout van Romain én van de scheidsrechter, en de wedstrijd is weg. Want inderdaad, Kostons stond op een eiland dus Souren en Smeets konden de bal nauwelijks kwijt. Remans is geen snelle buitenspeler aan wie je de bal kwijt kan. Maakte één goede loopactie waar Zeegers (!) een briljante dieptepass gaf, en Remans wist gewoon niet wat hij met de bal moest doen en verprutste het volledig.

Bizar, ronduit bizar dat Remans startte én mocht blijven staan na de rode kaart. Ik ben echt heel benieuwd wat er nu precies achter zit bij het nauwelijks laten spelen van Buifrahi en steeds vroegtijdig wisselen, of nu zelfs passeren van Tasci. Gooien ze er op de training met de pet naar? Vindt Verberne dat ze niet goed genoeg meeverdedigen?

Nieling speelde alleraardigst, geef die maar een paar wedstrijden de kans. Zeegers speelde beter dan de wedstrijden er voor, kwam natuurlijk ook omdat Eindhoven aanvallend werkelijk niets klaar kreeg, maar toch. Wat mij betreft is de basisopstelling voor de komende tijd duidelijk; de opstelling aan de aftrap van gisteren minus Remans en plus Tasci. El Basri eventueel nog er in al zou ik die achter de hand houden als Smeets na 55 minuten weer volledig leeg is.

Dat Eindhoven wint is puur toeval, ik snap werkelijk niet wat hun strijdplan nou was. Die speelden helemaal niet met de intentie om te winnen en dat als je 80 minuten met een man meer staat - verbijsterend.

Kökcü maakte alles waar wat we al van hem vonden. Etterbak.

De sfeer was gisteren goed, complimenten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 10:12
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #27

Jacques schreef : Tsja, fout van Romain én van de scheidsrechter, en de wedstrijd is weg. Want inderdaad, Kostons stond op een eiland dus Souren en Smeets konden de bal nauwelijks kwijt. Remans is geen snelle buitenspeler aan wie je de bal kwijt kan. Maakte één goede loopactie waar Zeegers (!) een briljante dieptepass gaf, en Remans wist gewoon niet wat hij met de bal moest doen en verprutste het volledig.

Bizar, ronduit bizar dat Remans startte én mocht blijven staan na de rode kaart. Ik ben echt heel benieuwd wat er nu precies achter zit bij het nauwelijks laten spelen van Buifrahi en steeds vroegtijdig wisselen, of nu zelfs passeren van Tasci. Gooien ze er op de training met de pet naar? Vindt Verberne dat ze niet goed genoeg meeverdedigen?




@Jacques , exact dat is de reden , de "groep" is niet zo blij met het werk van Tasci als het gaat om mee verdedigen etc , de trainer zal dat ook wel vinden en dus ontstond er interne kritiek .
Verberne heeft gekozen voor Remans omdat die meer werkt verzet voor het elftal en dat doe Tasci dus niet volgens een gedeelte van de groep en ook van de trainer blijkbaar

De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 10:47 03 okt 2023 10:51 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #28
Jacques, Kostons stond op een eiland, maar heeft ie gisteren wel een duel gewonnen dan ? Heel weinig, bijna elke keer komt de bal even hard terug. Moet bij gezegd worden dat hij vorig jaar meer in zijn kracht gebruikt werd, meer spelers om hem heen en zeer zeker bij de snelle omschakeling die we nu nauwelijks zien. Maar degene wat het moeten laten zien, spelen gewoon ondermaats...Kostons, Smeets, Souren..dan wordt het moeilijk. Ik stelde Smeets ook niet op, kan het hoe het momenteel loopt, niet belopen en dat kan dit elftal niet hebben. Dan maar iemand daar die af en toe een foutje maakt, iets wat Smeets zelf ook doet. Zelf vraag ik me nu af of de te makkelijke voorbereiding je niet ook parten speelt. Al tegen Patro en Liege waren de tekortkomingen te zien en dan had je daar qua nieuwe spelers op kunnen inspelen, maar die wedstrijden waren al bijna op het einde van de voorbereiding. Het lijkt weinig uitgebalanceerd. Er moeten snel punten komen anders gaat het in die groep ook mis. Krijgt Verberne dat wel gemanaged, hij maakt nu al vreemde keuzes en wisselt veel te laat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 11:39
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #29
What the hell is er met Matthys aan de hand? Is echt geen schim meer van vorig seizoen.
Heeft wel vaker idiote acties uitgehaald (zie NAC-thuis in playoffs), maar dit was ook weer erg clownesk. Overigens vond ik het geen rood, omdat de FCE-speler te ver aan de buitenkant stond en Matthys m.i. nog 1 of 2 MVV'ers achter zich had staan. Dat maakt de overtreding van Matthys des te dommer natuurlijk.
Het moet ook maar eens stoppen met dat idiote opbouwen vanuit keeper door het midden naar verdedigers of verdedigende middenvelders. Dit moet je écht goed beheersen wil je dat kunnen toepassen. Gebleken is is dat Matthys het niet beheerst.
Na 12 minuten zit de match er dan eigenlijk al op.
Complimenten voor het team dat ze het nog zolang vol hielden. Sterker nog: ik vond MVV beter.
Lucky 0-1 voor FCE, dat werkelijk niets deed met de 10-11 situatie.

Uitermate vervelende voor Buifrahi, die éindelijk eens mee mocht doen en er dan meteen af moet.

Ook ik begrijp steeds minder van Verberne. Onze beste man dit seizoen, Tasci, haalt ie eruit en dan Remans ervoor in de plaats... Daarnaast brengt ie eerder Livramento dan Tasci. En kwamen de wissels veel te laat inderdaad. Waar is ie mee bezig......???

Vond Nieling goed spelen en ook Kleinen weer. Smeets is nog steeds zoekende en had de 1-0 moeten maken.

Wederom een 10 voor de support vanaf de Angel Side.

P.S.: knap dat MVV-stewards zonder devices barcodes kunnen lezen op geldigheid. Zullen vast speciale lenzen dragen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 12:22 03 okt 2023 12:23 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - FC Eindhoven, ma 2 okt. 2023, 20:00u #30
Word steeds gekker dat die passe-partout poortjes al een jaar out off order zijn verbaasd mij al niet meer!
Toen ze pas geplaatst waren en de controle dus oké kwamen er een stuk minder toeschouwers rara hoe kan dat?
Nu kom je weer met een seizoenskaart binnen die geen geldigheid heeft de controle word steeds slechter nu zelfs zonder mobiele check.
De aandacht gaat nu hoofdzakelijk uit naar het fouilleren maar je kunt toch ook en/en?
Aan de andere kanten jammer en totaal misplaatst dat mensen doodleuk vertellen dat ze met een ongeldige kaart gewoon binnen komen net als voor de passe-partout periode,mag je je dan nog supporter noemen binnen zonder te betalen?….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden