Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023

04 okt 2023 19:45
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Onderwerp Auteur
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #1
Ik ben benieuwd of er deze wedstrijd een ommekeer komt in de resultaten. Ik hoop van wel uiteraard. Veel succes mannen.

Ik zou gaan voor
Lambrix-Nieling-Aktas-Coomans-Labylle-Kleinen-Souren-Smeets-Kostons-Buifrahi-Tasci.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2023 02:03
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #2

Frank Salemans schreef : Ik ben benieuwd of er deze wedstrijd een ommekeer komt in de resultaten. Ik hoop van wel uiteraard. Veel succes mannen.

Ik zou gaan voor
Lambrix-Nieling-Aktas-Coomans-Labylle-Kleinen-Souren-Smeets-Kostons-Buifrahi-Tasci.


Hopelijk 3 punten tegen een waarschijnlijk heel Jong PSV. Zou een mooi begin zijn van de tweede periode.

De onderstaande opstelling is naar mijn idee ook het beste elftal. 2/3 weken geleden dezelfde opstelling gemaakt alleen met El Basri. Maar, zowel El Basri als Kleinen doen het goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2023 06:14
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #3

MF schreef :

Frank Salemans schreef : Ik ben benieuwd of er deze wedstrijd een ommekeer komt in de resultaten. Ik hoop van wel uiteraard. Veel succes mannen.

Ik zou gaan voor
Lambrix-Nieling-Aktas-Coomans-Labylle-Kleinen-Souren-Smeets-Kostons-Buifrahi-Tasci.


Hopelijk 3 punten tegen een waarschijnlijk heel Jong PSV. Zou een mooi begin zijn van de tweede periode.

De onderstaande opstelling is naar mijn idee ook het beste elftal. 2/3 weken geleden dezelfde opstelling gemaakt alleen met El Basri. Maar, zowel El Basri als Kleinen doen het goed.


Deze wedstrijd is nog in de eerste periode. De tweede start volgende week in Velsen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2023 07:46 05 okt 2023 07:51 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #4
De trainer zal het wel niet durven, aan de andere kant vijf maal verloren. Smeets eruit, Basri erin. Het is niet zo dat Kleinen en Basri persé op dezelfde plek hoeven te staan. Basri kan ook aanvallend, heeft een flink loopvermogen, meer diepgang dan Bryan Smeets. En lengte zowel verdedigend als aanvallend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2023 09:47 05 okt 2023 09:49 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 462
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #5
Die hebben afgelopen keer ff in Cambuur gewonnen met 3-4. En komen ze achter, dan gooien ze het laatste kwartier weer wat eerste 11-tal spelers erin. Ik zie dit helaas donker in. En grote vrienden zijn het in Eindhoven nooit geworden. Een wondertje is nodig. Maar winnen is eigenlijk een must nu.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2023 11:52
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #6
ik snap niet dan mensen El Basri er liever in hebben dan Smeets. Smeets moet veel te veel lopen, gaten dichten en druk zetten. Dat is niet zijn kracht. Die ligt aan de bal. Mensen wegsturen, steekpassjes geven. Laten we nu 2 goeie snelle flankspelers hebben (Tasci en Buifrahi).... Dan komt Kostons ook beter tot zijn recht. Moet nu alles maar alleen opknappen voorin.

Maurice is een sympathieke man, maar nog 3 nederlagen op rij en dan is het ontslag onvermijdelijk vrees ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2023 12:22
since1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #7
Iemand een idee hoveel wedstrijden schorsing Matthys kriigt ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2023 12:40
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #8
Zal wel 1 wedstrijd worden toch.

Buurke76, je zegt het zelf al. Smeets moet teveel lopen etc. Maar als dat nu het gegeven is met deze ploeg en Smeets komt niet in zijn kracht, dan is het de vraag wat is beter voor de ploeg. Vandaar dat ik de optie aangaf voor Basri. Laten we de vraag omdraaien...hoe denken jullie Smeets meer in zijn kracht te laten komen waardoor we voorin ook hopelijk meer kunnen afdwingen ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2023 13:09
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Onderwerp Auteur
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #9
Door spelers op te stellen die de ruimtes rechts en links voorin kunnen benutten. Smeets kan in zijn rol als spelverdeler de bal nu niet diep kwijt. Dan komen zijn dieptepasses en steekballen ook niet aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2023 22:51
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #10
Dat denk ik ook. Remans loopt overal behalve diep, Kostons komt ook de bal halen waardoor niemand diep staat. Slegers is geen buitenspeler. Makkelijk gezegd vanaf de kant maar ja, daar zijn we voor om vanaf de zijlijn tips te geven
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2023 17:54
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 795
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #11
De tip aan Verberne is dus: start met echte buitenspelers in de voorhoede; houd Remans en Livramento achter de hand. En tip 2; wissel vermoeide spelers niet pas 10 minuten voor het einde van de wedstrijd, maar veel eerder, een half uur of 25 minuten voor het eind.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2023 18:36 06 okt 2023 18:37 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #12

Ben Salemans schreef : De tip aan Verberne is dus: start met echte buitenspelers in de voorhoede; houd Remans en Livramento achter de hand. En tip 2; wissel vermoeide spelers niet pas 10 minuten voor het einde van de wedstrijd, maar veel eerder, een half uur of 25 minuten voor het eind.


Nou Ben Remans en Livramento mogen voor mij wel eens een hele beurt overslaan,het is een standaard wissel die twee!
Ik vond Maurice een beetje gelaten in de voorbeschouwing en dan ben ik ,,gelaten,,in mijn uitspraak!
Deze groep moet ergens wat Gif vandaan toveren zodat het ook op het veld zichtbaar is/word!
Laat er eindelijk eens een groep staan die elkaar tijdens de wedstrijd en in de rust eens flink de waarheid zegt!
En een wedstrijd die niet na 40 minuten gelopen is…Komop die roeie….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2023 20:43
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 795
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #13
Tip 3. Leer verdedigen bij een hoekschop van de tegenstander. Een statische (zone)verdediging waarbij niemand beweegt werkt niet.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2023 21:37
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #14
Misschien toch eens op corners trainen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2023 21:39
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #15

Belgske schreef : Misschien toch eens op corners trainen?


En wat denk je van het oefenen op het afwerken op goal
Wat een kansen bah bah

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden