Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023

07 okt 2023 13:23 07 okt 2023 13:24 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #31
Souren kreeg anders ook een dot van een kans. Maar goed, als je zoveel achter elkaar verloren hebt, dan lukt nog maar weinig. (althans zo lijkt het).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2023 14:07
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #32

Mosae schreef : Souren kreeg anders ook een dot van een kans. Maar goed, als je zoveel achter elkaar verloren hebt, dan lukt nog maar weinig. (althans zo lijkt het).


En de assist kwam van Remans, dus die heeft minimaal 2 ballen goed geraakt...

Laat ik voorop stellen dat ik echt TOTAAL geen fan van Remans ben, maar als hij elke wedstrijd 1 assist en 1 goal maakt mag hij van mij blijven staan. Vorige week vond ik hem ook niet zo slecht als iedereen hier roept.
Door zijn loopvermogen houdt hij toch continue een verdediging bezig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2023 14:23
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #33
Wat in een mega frustrerende avond leek te eindigen loopt toch nog heel goed af. Ik hou altijd hoop maar na al die gemiste kansen en 2 corners tegen had ik totaal geen vertrouwen meer in 3 punten. Kon bij de 2-2 nauwelijks blij zijn, bij 2-3 vlogen de chips alsnog door de lucht. Vooral blij voor Maurice en zijn staf. Je moet toch helemaal gek worden als je met 0-5 voor moet staan en het wordt op deze manier 2-1. Hij kan ze er niet zelf inschieten. Goede nieuws verder, het razend snel omschakelen van achterlijn naar andere doel met 1x raken weer meeerdere keren gezien, je creëert wel 15 kansen, en eindelijk een keer geen mega terugval in de 2e helft. Verder getuigt het wel van mentaliteit en team spirit dat ze zijn blijven gaan. Tot slot typisch dat de forumleden die durven te roepen dat de trainer wegmoet omdat die te licht zou zijn ineens nergens te bekennen zijn. Hou dat zo !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2023 15:02
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #34
Hoe heeft die Buifrahi het gedaan, heb niks kunnen volgen gister?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2023 15:12
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 180
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #35
vak G ik had mijn antwoord al klaar voordat ik jou post las :-)
Goed dat Livramento een goal maakt, ja het is geen pingelaar maar in de counter kan hij misschien zijn waarde hebben.
Tegen Eindhoven had ik hem dan bv de laatste 20 min gebracht met Tasci (natuurlijk had ik Remans na de rode kaart geofferd).
Gisteren kwamen de wissels alweer veel te laat.
Het heeft geen zin om aan een dood paard (Verberne) te trekken. Als je de trainer dan wilt aanhouden, als mvv zijnde, dan moet je minimaal tot het inzicht komen om een nieuw persoon (ipv Luiperts) naast hem op de bank te zetten, die hem adviseert, en hopelijk is hij niet te eigenzinnig?
Na de onverwachte ommekeer in blessure tijd is het nu niet meteen Hosanna, lijkt me.
Het structurele probleem blijft dat we met de verkeerde 11 beginnen en niet en vooral te laat wisselen (dit bepaald Verberne).
Ja tegen Telstar zal gewonnen moeten worden, als je nog iets wilt dit seizoen, wat mij betreft met de opstelling van Salemans.
Hoe kan het dat de meeste hier op het Forum er meer verstand van hebben (in ieder geval dan de opstelling maken).
Het is een heel klein wereldtje de voetbalwereld (met 1 oog is men al koning).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2023 16:21
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #36

Vak G schreef : Kon bij de 2-2 nauwelijks blij zijn, bij 2-3 vlogen de chips alsnog door de lucht.

Gelukkig stond je niet langs de lijn. Want als een klein chip(s)je op het veld was beland, had de scheids de wedstrijd stilgelegd of misschien wel gestaakt ...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2023 16:23
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #37
Goed verhaal Papy. Alle forum leden vinden het moeilijk te begrijpen dat Remans de voorkeur krijgt boven een Tasci, Boufrani of een Sleegers en ja het wisselen mag/moet soms eerder. Maar maakt hem dat een ongeschikte coach?? MVV werd vorig jaar voor het eerst sinds jaren weer geroemd voor het frisse en goed verzochte aanvalsspel. Ik heb alle thuis en veel uitwestriijden eindelijk weer eens op het puntje van mijn stoel gezeten. Oa Kostons, Kleinen, Matthys, El Basri, van Bommel en de door Roda uitgekotste Souren zijn in hun ontwikkeling er enorm op vooruit gegaan.
Verder bestaat het technisch kader van MVV naast Verberne en Edwin Herman, oa uit Ron Elsen en Bert van Marwijk. Je hebt gelijk, die zullen er ook geen verstand van hebben en niet reflecteren/adviseren over team balans, individuen, speelstijl etc.

En mochten we er nu weer 5 verliezen en het voetbal opportunisme hoogtij vieren en de trainer eruit wordt gegooid (wat ik absurd zou vinden) , wat zijn je alternatieven uit het kleine wereldje??

Het betonvoetbal van Kalezic met zijn irritante proces, schreeuwlelijk Klaas Wels terug halen, zo’n gek als Peter Hyballa misschien ??

Als Verberne de beschikking had over meer geld en net zoals ADO even een van Mieghem en Jort van der Sande kon halen stonden we in de top 3.
Maar helaas dat geld is er (nog) niet. En mochten er wel nog een paar euros zijn, laten we die vooral gebruiken voor een kwaliteitsimpuls van de selectie en heel blij zijn met deze trainers !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2023 16:25
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #38
Haha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2023 17:40 07 okt 2023 17:43 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #39

Vak G schreef : Wat in een mega frustrerende avond leek te eindigen loopt toch nog heel goed af. Ik hou altijd hoop maar na al die gemiste kansen en 2 corners tegen had ik totaal geen vertrouwen meer in 3 punten. Kon bij de 2-2 nauwelijks blij zijn, bij 2-3 vlogen de chips alsnog door de lucht. Vooral blij voor Maurice en zijn staf. Je moet toch helemaal gek worden als je met 0-5 voor moet staan en het wordt op deze manier 2-1. Hij kan ze er niet zelf inschieten. Goede nieuws verder, het razend snel omschakelen van achterlijn naar andere doel met 1x raken weer meeerdere keren gezien, je creëert wel 15 kansen, en eindelijk een keer geen mega terugval in de 2e helft. Verder getuigt het wel van mentaliteit en team spirit dat ze zijn blijven gaan. Tot slot typisch dat de forumleden die durven te roepen dat de trainer wegmoet omdat die te licht zou zijn ineens nergens te bekennen zijn. Hou dat zo !


Nou nee hoor vakkie G ik schaam mij daar niet voor ik meld mij wel alhoewel dat ik niet geroepen heb dat Verberne moet ophoepelen!
Wij kennen ons al heel lang en je weet dat ik niemand binnen Mvv zal laten vallen ook niet de technische staf!
Maar het is toch logisch dat Maurice commentaar krijgt na de afgelopen serie wedstrijden!
Steeds dezelfde wissels en ook vaak te vaak dezelfde fouten als er bij een corner niet door gedekt word en er gekeken moet worden naar de spelers die simpel een bal achter de keeper kunnen deponeren!
Daar kun je op trainen toch,en na het zien van elke keer weer die video beelden moet je toch wakker geschud worden ook de selectie!
Een zwaluw maakt nog geen zomer maar ben supertrots op onze jongens dat men blijft doorgaan tot aan het laatste fluitsignaal en dat alleen maar hopenlijk positief gaat uitwerken in de komende wedstrijden beginnend komende zaterdag tegen Telstar die troosteloos onderaan staan!
Nogmaals Maurice is nu niet ineens koning maar moet werken en waken aan die dooie momenten waaruit gescoord word door de tegenstander!
Ook ik was gister zo blij als een kind dat we eindelijk eens de twee winnende binnen tikten,terwijl we dit ook verdiend hadden maar de wedstrijd eerder hadden moet beslissen!
Ik vind wel dat Maurice een sterke persoon naast zich moet krijgen want ben bang dat hij teveel zijn oor te luister legt bij Bert v Marwijk!
En dan blijft vasthouden aan zijn vaste elf,dit kan anders!
Ik was aangenaam verrast toen ik de verhouding kwa schoten op doel zag in het voordeel vaan die vaan us,daar is dan toch ook op getraind?.. mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2023 18:21
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #40

FatyPapy1990 schreef : vak G ik had mijn antwoord al klaar voordat ik jou post las :-)
Goed dat Livramento een goal maakt, ja het is geen pingelaar maar in de counter kan hij misschien zijn waarde hebben.
Tegen Eindhoven had ik hem dan bv de laatste 20 min gebracht met Tasci (natuurlijk had ik Remans na de rode kaart geofferd).
Gisteren kwamen de wissels alweer veel te laat.
Het heeft geen zin om aan een dood paard (Verberne) te trekken. Als je de trainer dan wilt aanhouden, als mvv zijnde, dan moet je minimaal tot het inzicht komen om een nieuw persoon (ipv Luiperts) naast hem op de bank te zetten, die hem adviseert, en hopelijk is hij niet te eigenzinnig?
Na de onverwachte ommekeer in blessure tijd is het nu niet meteen Hosanna, lijkt me.
Het structurele probleem blijft dat we met de verkeerde 11 beginnen en niet en vooral te laat wisselen (dit bepaald Verberne).
Ja tegen Telstar zal gewonnen moeten worden, als je nog iets wilt dit seizoen, wat mij betreft met de opstelling van Salemans.
Hoe kan het dat de meeste hier op het Forum er meer verstand van hebben (in ieder geval dan de opstelling maken).
Het is een heel klein wereldtje de voetbalwereld (met 1 oog is men al koning).


FatyPapi 1990: Mark luijpers is assistent trainer bij R#da. Het is maar dat je het weet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2023 18:33 07 okt 2023 18:50 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #41

jovkle schreef :

FatyPapy1990 schreef : (...) Als je de trainer dan wilt aanhouden, als mvv zijnde, dan moet je minimaal tot het inzicht komen om een nieuw persoon (ipv Luiperts) naast hem op de bank te zetten, die hem adviseert, en hopelijk is hij niet te eigenzinnig?


FatyPapi 1990: Mark luijpers is assistent trainer bij R#da. Het is maar dat je het weet.


Dat weet FatyPapy1990 wel. Hij schrijft "ipv Luiperts". Daarin is "ipv" de afkorting van "in plaats van".


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2023 18:48
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #42
Ik denk dat je de verkeerde schoen aantrekt opa :)
Ik ben het namelijk bijna altijd met jouw posts eens. Nogmaals, begrijp keuze remans ook niet (doelpunt tegen psv veranderd daar niks aan) en relatief laat wisselen stoort me ook vaak. Prima dat daar kritiek op komt en er discussie op het forum ontstaat over aanpassen opstellen etc. Daar is dit forum lijkt me primair voor en dat maakt het leuk. Ik kan alleen niet begrijpen dat de trainer ineens te licht is voor deze functie, laat staan wegmoet, gelet op budget, beschikbare materiaal, prestaties vorig jaar, loyaliteit, spelopvatting, bewaren van rust, gunfactor door spelers, talenten die Mvv aantoonbaar als springplank hebben gebruikt in Verberne tijdperk etc. Van dat soort ad hoc beleid moeten we denk ik heel ver af blijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2023 19:43
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 180
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #43
Gunfactor van spelers, ja ik denk dat hij een hoge gunfactor heeft bij de spelers die hij opstelt en omgekeerd (vooral uit zij R#da tijd , zo werkt dat nu eenmaal).
Ik wed met je dat hij de volgende wedstrijd weer Zeegers en Remans in de basis heeft staan (ben benieuwd wat hij met Mathies gaat doen).
En dat de anderen er niet inkomen voor de 65-e minuut (uit conditioneel oogpunt moet je dit al doen, bij bijna gelijkwaardige spelers)…. maar waarschijnlijk weer tegen het einde.
Ik bekijk het zo: een middelmatige muzikant zal op zijn 40ste niet plotseling beter gaan musiceren. Dit geld waarschijnlijk voor de meeste beroepen.
Iedereen mag fouten maken, maar niet dezelfde fouten opnieuw, lijkt me.

Tegengoals: je hoeft de ESPN samenvatting maar stil te zetten op het moment dat de tegenstander kopt en dan zie je waar iedereen staat…
kan niet 1 MVV-er tegen de tegenstander opspringen en hem een beetje uit balance brengen, dat is meestal al genoeg (Labylle is hiervoor te klein maar daarvoor kan hij wel achterin rust brengen bij het uit verdedigen op techniek);
maar dan moet je wel afspraken maken wie wie dekt (alles op papier eenvoudig).

Wil Mvv ooit nog promoveren dan zal alles goed op zijn plaats moeten vallen (nog beter als vorig jaar),
of een Olie-sjeik zal zich in een Maastrichts meisje moeten verlieven :-)

Het is hier een Forum waar we gewoon van gedachten kunnen wisselen (over onze vrijdag avond hobby), en ik denk dat mvv daar verder geen boodschap aan heeft wat wij hier schrijven.... maar ik respekteer je mening vak G, ook al zijn we het maar 80% met elkaar eens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2023 20:56
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #44
Ik merk dat velen mvv veel te hoog inschatten. Vorig jaar ver, heel ver, boven onze stand geleefd en zat werkelijk alles mee. Zelf verwacht ik helemaal geen play offs dit seizoen en moet we rekening houden met heel downs en een enkele up, zoals gisteren tegen jong psv. Verberne kan je hier echt niet op afrekenen dat mvv 0 te besteden heeft en t met deze middelmaat aan spelers moet voldoen en presteren.
Vorig jaar had je van marwijk als klankbord, is deze in t kielzog van kleinzoon vertrokken? Waarom Luipers laten gaan , als men denkt dat t een groot strateeg is? Luipers moet je zien als de hoer van limburg, die heeft alleen fortuna nog niet gehad.

Ik koester t winmoment van gister,maar we kunnen weer heel hard gaan vallen in velsen komende week. Als we realistisch zijn hoeven we niet veel te verwachten, dan kan t altijd meevallen.

We blijven naar de geusselt gaan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2023 21:10
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #45

dijkie1975 schreef : Ik merk dat velen mvv veel te hoog inschatten. Vorig jaar ver, heel ver, boven onze stand geleefd en zat werkelijk alles mee. Zelf verwacht ik helemaal geen play offs dit seizoen en moet we rekening houden met heel downs en een enkele up, zoals gisteren tegen jong psv. Verberne kan je hier echt niet op afrekenen dat mvv 0 te besteden heeft en t met deze middelmaat aan spelers moet voldoen en presteren.
Vorig jaar had je van marwijk als klankbord, is deze in t kielzog van kleinzoon vertrokken? Waarom Luipers laten gaan , als men denkt dat t een groot strateeg is? Luipers moet je zien als de hoer van limburg, die heeft alleen fortuna nog niet gehad.

Ik koester t winmoment van gister,maar we kunnen weer heel hard gaan vallen in velsen komende week. Als we realistisch zijn hoeven we niet veel te verwachten, dan kan t altijd meevallen.

We blijven naar de geusselt gaan

Van Marwijk niet meer gezien .
Zit nu meer bij az .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.363 seconden