>
Ontvangen bedankjes 1187
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mosae schreef : Souren kreeg anders ook een dot van een kans. Maar goed, als je zoveel achter elkaar verloren hebt, dan lukt nog maar weinig. (althans zo lijkt het).
Gelukkig stond je niet langs de lijn. Want als een klein chip(s)je op het veld was beland, had de scheids de wedstrijd stilgelegd of misschien wel gestaakt ...Vak G schreef : Kon bij de 2-2 nauwelijks blij zijn, bij 2-3 vlogen de chips alsnog door de lucht.
Vak G schreef : Wat in een mega frustrerende avond leek te eindigen loopt toch nog heel goed af. Ik hou altijd hoop maar na al die gemiste kansen en 2 corners tegen had ik totaal geen vertrouwen meer in 3 punten. Kon bij de 2-2 nauwelijks blij zijn, bij 2-3 vlogen de chips alsnog door de lucht. Vooral blij voor Maurice en zijn staf. Je moet toch helemaal gek worden als je met 0-5 voor moet staan en het wordt op deze manier 2-1. Hij kan ze er niet zelf inschieten. Goede nieuws verder, het razend snel omschakelen van achterlijn naar andere doel met 1x raken weer meeerdere keren gezien, je creëert wel 15 kansen, en eindelijk een keer geen mega terugval in de 2e helft. Verder getuigt het wel van mentaliteit en team spirit dat ze zijn blijven gaan. Tot slot typisch dat de forumleden die durven te roepen dat de trainer wegmoet omdat die te licht zou zijn ineens nergens te bekennen zijn. Hou dat zo !
FatyPapy1990 schreef : vak G ik had mijn antwoord al klaar voordat ik jou post las
Goed dat Livramento een goal maakt, ja het is geen pingelaar maar in de counter kan hij misschien zijn waarde hebben.
Tegen Eindhoven had ik hem dan bv de laatste 20 min gebracht met Tasci (natuurlijk had ik Remans na de rode kaart geofferd).
Gisteren kwamen de wissels alweer veel te laat.
Het heeft geen zin om aan een dood paard (Verberne) te trekken. Als je de trainer dan wilt aanhouden, als mvv zijnde, dan moet je minimaal tot het inzicht komen om een nieuw persoon (ipv Luiperts) naast hem op de bank te zetten, die hem adviseert, en hopelijk is hij niet te eigenzinnig?
Na de onverwachte ommekeer in blessure tijd is het nu niet meteen Hosanna, lijkt me.
Het structurele probleem blijft dat we met de verkeerde 11 beginnen en niet en vooral te laat wisselen (dit bepaald Verberne).
Ja tegen Telstar zal gewonnen moeten worden, als je nog iets wilt dit seizoen, wat mij betreft met de opstelling van Salemans.
Hoe kan het dat de meeste hier op het Forum er meer verstand van hebben (in ieder geval dan de opstelling maken).
Het is een heel klein wereldtje de voetbalwereld (met 1 oog is men al koning).
jovkle schreef :
FatyPapy1990 schreef : (...) Als je de trainer dan wilt aanhouden, als mvv zijnde, dan moet je minimaal tot het inzicht komen om een nieuw persoon (ipv Luiperts) naast hem op de bank te zetten, die hem adviseert, en hopelijk is hij niet te eigenzinnig?
FatyPapi 1990: Mark luijpers is assistent trainer bij R#da. Het is maar dat je het weet.
Van Marwijk niet meer gezien .dijkie1975 schreef : Ik merk dat velen mvv veel te hoog inschatten. Vorig jaar ver, heel ver, boven onze stand geleefd en zat werkelijk alles mee. Zelf verwacht ik helemaal geen play offs dit seizoen en moet we rekening houden met heel downs en een enkele up, zoals gisteren tegen jong psv. Verberne kan je hier echt niet op afrekenen dat mvv 0 te besteden heeft en t met deze middelmaat aan spelers moet voldoen en presteren.
Vorig jaar had je van marwijk als klankbord, is deze in t kielzog van kleinzoon vertrokken? Waarom Luipers laten gaan , als men denkt dat t een groot strateeg is? Luipers moet je zien als de hoer van limburg, die heeft alleen fortuna nog niet gehad.
Ik koester t winmoment van gister,maar we kunnen weer heel hard gaan vallen in velsen komende week. Als we realistisch zijn hoeven we niet veel te verwachten, dan kan t altijd meevallen.
We blijven naar de geusselt gaan