Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023

07 okt 2023 23:24
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #46

ouwe rot schreef :

dijkie1975 schreef : Ik merk dat velen mvv veel te hoog inschatten. Vorig jaar ver, heel ver, boven onze stand geleefd en zat werkelijk alles mee. Zelf verwacht ik helemaal geen play offs dit seizoen en moet we rekening houden met heel downs en een enkele up, zoals gisteren tegen jong psv. Verberne kan je hier echt niet op afrekenen dat mvv 0 te besteden heeft en t met deze middelmaat aan spelers moet voldoen en presteren.
Vorig jaar had je van marwijk als klankbord, is deze in t kielzog van kleinzoon vertrokken? Waarom Luipers laten gaan , als men denkt dat t een groot strateeg is? Luipers moet je zien als de hoer van limburg, die heeft alleen fortuna nog niet gehad.

Ik koester t winmoment van gister,maar we kunnen weer heel hard gaan vallen in velsen komende week. Als we realistisch zijn hoeven we niet veel te verwachten, dan kan t altijd meevallen.

We blijven naar de geusselt gaan

Van Marwijk niet meer gezien .
Zit nu meer bij az .


Sinds Maurice trainer is fungeert van Marwijk al niet meer als klankbord voor de technische staf. Bij de jeugd schijnbaar ook al stukken minder betrokken. Niet dat van Marwijk niet wilt, maar je kan dingen aangeven bij MVV, maar niemand doet er wat mee.

Vraag voor de grap eens aan jeugdspelers / ouders hoe regelmatig ze met dhr Elsen spreken? Wat het individueel plan is met de spelertjes, of hoevaak hij überhaupt komt kijken.

Maar hier zal wel een ander topic voor zijn. Blij met de 3 punten. Kan Maurice zichzelf weer een schouderklopje geven. Gewonnen van PSV b1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2023 09:42
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #47
Dit psv won vorige week met 4-3 uit bij cambuur.
Met de zefde op opstelling.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Brncic, Mosae, MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2023 13:51
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #48
De rol van Van Marwijk is als vanzelf kleiner omdat zijn kleinzoons hier niet meer spelen. Vorig jaar was Van Marwijk wel degelijk klankbord en betrokken bij het technisch hart. En zoals Ouwe Rot zegt, dit was niet PSV B1 maar het reguliere Jong PSV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2023 18:06
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht 6 oktober 2023 #49

Mithrandir schreef :

ouwe rot schreef :

dijkie1975 schreef : Ik merk dat velen mvv veel te hoog inschatten. Vorig jaar ver, heel ver, boven onze stand geleefd en zat werkelijk alles mee. Zelf verwacht ik helemaal geen play offs dit seizoen en moet we rekening houden met heel downs en een enkele up, zoals gisteren tegen jong psv. Verberne kan je hier echt niet op afrekenen dat mvv 0 te besteden heeft en t met deze middelmaat aan spelers moet voldoen en presteren.
Vorig jaar had je van marwijk als klankbord, is deze in t kielzog van kleinzoon vertrokken? Waarom Luipers laten gaan , als men denkt dat t een groot strateeg is? Luipers moet je zien als de hoer van limburg, die heeft alleen fortuna nog niet gehad.

Ik koester t winmoment van gister,maar we kunnen weer heel hard gaan vallen in velsen komende week. Als we realistisch zijn hoeven we niet veel te verwachten, dan kan t altijd meevallen.

We blijven naar de geusselt gaan

Van Marwijk niet meer gezien .
Zit nu meer bij az .


Sinds Maurice trainer is fungeert van Marwijk al niet meer als klankbord voor de technische staf. Bij de jeugd schijnbaar ook al stukken minder betrokken. Niet dat van Marwijk niet wilt, maar je kan dingen aangeven bij MVV, maar niemand doet er wat mee.

Vraag voor de grap eens aan jeugdspelers / ouders hoe regelmatig ze met dhr Elsen spreken? Wat het individueel plan is met de spelertjes, of hoevaak hij überhaupt komt kijken.

Maar hier zal wel een ander topic voor zijn. Blij met de 3 punten. Kan Maurice zichzelf weer een schouderklopje geven. Gewonnen van PSV b1.


Het laatste is natuurlijk onzin. 7/8 van deze spelers speelde vorig week tegen Sevilla in de Premier League International Cup. Er zat zelfs een speler bij die al bij het eerste van PSV heeft gezeten. Is gewoon een mooi resultaat tegen een goede ploeg met talenten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.285 seconden