ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u

23 feb 2024 21:56
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #16
Wederom puntverlies in de slotfase. Dit is geen pech meer, maar een bepaalde kwaliteit om het over de streep te trekken die je gewoon niet hebt in je elftal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 22:03 23 feb 2024 22:03 door ASR.
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #17

Sander70 schreef : Wederom puntverlies in de slotfase. Dit is geen pech meer, maar een bepaalde kwaliteit om het over de streep te trekken die je gewoon niet hebt in je elftal.


Precies. Twee keer binnen vijf dagen in de 94ste minuut de zege weggeven. Vier punten die je op het eind van de rit de nacompetitie kosten.
Ook wel weer knap dat we daar een punt pakken, gemengde gevoelens nu...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 22:09
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #18
Roda uit 1 punt , Telstar uit 1 punt , Den Bosch uit 3 punten , PSV thuis 2 punten en nu uit bij Ado 2 punten . Dat zijn 9 punten Dan had je nu op een 4e plaats gestaan .
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 22:11 23 feb 2024 22:17 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #19
Bij de 1-2 stand komt MVV er een aantal keer razend gevaarlijk uit en scoort bijna de 1-3. Je zag de moed in de schoenen zinken bij ADO. Livramento die veel lange ballen oppikte en constant voor gevaar zorgde.
Met dat Verberne besluit Mmae te brengen voor Livramento zie je dat het aanspeelpunt wegviel voorin. Het voelde voor mij al direct als een ‘Advocaatje’. De druk op het MVV doel bleef maar toenemen vanaf dat moment tot onhoudbare proporties.
En die ene keer dat Mmae dan aan de bal komt verprutst hij m kinderlijk. Ik snap dat zo n jongen minuten moet krijgen, maar doe het dan als je met 3-0 voor (of achter) staat

Dan nog dat heel twijfelachtige moment. Die Ado aanvaller die gericht op onze Matthys inrent, zonder intentie voor de bal te gaan, maar puur om Matthys uit balans te brengen. Maar dat mag dan zogenaamd omdat hij buiten de 5 staat. Ik dacht dat je altijd voor de bal moet gaan! Das weer zo n kortzichtige dom redenatie van n zwak begaafde scheids die dan niet verder komt dan ‘je staat buiten de 5’.

Maar allez, hard gevochten, goed gevoetbald, hele puike reddingen weer van onze keeper. helaas weer te weinig gekregen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 22:26
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #20
Een zuur déjà vu. In vijf dagen tijd vier punten weggeven, voelt als twee keer verliezen. Virtueel ben je al aan het rekenen waar MVV had gestaan als ze thuis tegen Jong PSV en vandaag bij ADO de zeker lijkende overwinningen niet meer in de extra tijd uit handen hadden gegeven. Maar eerlijk is eerlijk: zowel vandaag als maandag is een gelijkspel uiteindelijk een terechte uitslag. En dat vooral vanwege dezelfde reden: zowel MVV als de tegenstander hebben de kansen niet maximaal benut.
Vooropgesteld: ADO heeft een selectie waar de meeste KKD-teams alleen maar van kunnen dromen (en die de meeste KKD-teams niet kunnen betalen). Veerman, Van Mieghem, Van der Sande, Sürmeli... Des te knapper wat MVV daar tegenoverstelt. Het eerste half uur zag in het somber in. Het was vrouwen en kinderen eerst. MVV werd afgetroefd en overrompeld. De tweede helft vond ik een stuk beter. MVV kwam beter in het spel en werd steeds gevaarlijker. Jammer dat een aantal counters slordig werd uitgespeeld. Er waren momenten om de 1-3 te maken en zo de wedstrijd in het slot te gooien. Ik vond Slegers onzichtbaar. Normaal gesproken vind ik hem altijd wel dreigend, maar deze week had-ie het niet. Die had wel gewisseld kunnen worden. Hopelijk zit-ie er volgende week beter in. Verder een speciale vermelding voor Aktas. Wat een strijder. Ongepolijst, maar wel iemand die ieder duel aangaat met het spreekwoordelijke mes tussen de tanden. Man of the match blijft voor mij Romain Matthys. Die had echt een aantal wereldreddingen in huis. En was het nou een overtreding of een duel waaruit de 2-2 viel? Ik neig naar het eerste. Er is nog niets verloren: de play-offs zijn nog niet uit beeld!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 22:36
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #21
Die 2-2 had NOOIT goed gekeurd mogen worden . Hier worden we flink genaaid .
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 23:20 23 feb 2024 23:47 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #22

ASR schreef :

Sander70 schreef : Wederom puntverlies in de slotfase. Dit is geen pech meer, maar een bepaalde kwaliteit om het over de streep te trekken die je gewoon niet hebt in je elftal.


Precies. Twee keer binnen vijf dagen in de 94ste minuut de zege weggeven. Vier punten die je op het eind van de rit de nacompetitie kosten.
Ook wel weer knap dat we daar een punt pakken, gemengde gevoelens nu...


Sander en ASR we geven niks weg in de laatste minuten hebben jullie geen beelden gezien,we worden echt gepakt door het arbitrale,,trio,, zie je niet die absurde overtreding van ADO en dan die onterechte gelijkmaker!
Sander70 ik wil toch wat kwijt ben jij echt pro MVV ik zie vaker een negatieve post niet ergens een positieve?
Makkelijk oordelen denk ik dan…de beste stuurlui staan wal…en ik heb recht van spreken denk ik zo,ga al 57 jaar kijken en ben misschien meer de supporter die dit MVV verdiend,jammer dat een realistische supporter uit het westen moet komen!
Ben net als Pinobel supporter vanaf de jaren 70 en hebben denk ik recht van spreken!
Als zelfs Clint essers aan geeft dat hij in de vijfde klasse in België met twee keer trainen per week aan geeft dat hij meer verdiend als bij MVV zegt al genoeg over onze financiële mogelijkheden.
Des te knapper dat we zelfs tegen een club als ADO een punt mee naar huis nemen…MVV super trots…ondanks de arbitrale blunder!…mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 23:45
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #23
helemaal mee eens opa. ik vind over het algemeen dat er vooral negatieve zaken gepost worden , een reden waarom ik zelf weinig reageer op wedstrijden of andere MVV items. Eerlijk is eerlijk , na de 1-0 bij Roda uit heb ik (grotendeels uit frustatie) gepost dat we soms echte winnaars missen. Soms is dat ook zo denk ik. Beste vb vind ik 3-0 in enkele min uit bij Cambuur. Dat moet iig deels mentaliteit zijn maar over het hele seizoen genomen vraag ik me af hoe eerlijk het is. PSV en helmond uit wordt niet benoemd. Over het 3e doelpunt van PSV afgelopen was ik eerst pisnijdig (er waren enkele duels voor het doelpunt die gewonnen hadden moeten worden) maar toen ik het doelpunt op TV terug zag bleek het ook wel een heel knap doelpunt te zijn van gewoon een heel talentvol team. Je kan zelf een plan hebben maar de tegenstander heeft dit ook...... En de 2-2 vandaag is gewoon schandalig. Verder de eeuwige kritiek op Maurice. Mogelijk dat de Livramento wissel een verkeerde zet was, maar Remans bv bewijst wel weer het gelijk van de trainer de laatste weken en daar lees ik niks over. We zitten nauwelijks verwijderd van het schema van vorig jaar en ik mis toch wel een stuk waardering voor scouting, spelers en staf dat men met zo weinig middelen nog steeds 100% meedoet voor play offs en als Ajax gate niet geweest was hadden we na vanvond nog steeds gedeeld 1e gestaan in de periode. Ik hoop dat de Geusselt de komende weken weer vol zit met fanatieke steun van het publiek en in het algemeen denk ik dat meer loyaliteit wel op zijn plaats is
De volgende gebruiker (s) zei dank u john68, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 23:46 23 feb 2024 23:51 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #24

opadiehard schreef :

ASR schreef :

Sander70 schreef : Wederom puntverlies in de slotfase. Dit is geen pech meer, maar een bepaalde kwaliteit om het over de streep te trekken die je gewoon niet hebt in je elftal.


Precies. Twee keer binnen vijf dagen in de 94ste minuut de zege weggeven. Vier punten die je op het eind van de rit de nacompetitie kosten.
Ook wel weer knap dat we daar een punt pakken, gemengde gevoelens nu...


Sander en ASR we geven niks weg in de laatste minuten hebben jullie geen beelden gezien,we worden echt gepakt door het arbitrale,,trio,, zie je niet die absurde overtreding van ADO en dan die onterechte gelijkmaker!
Sander70 ik wil toch wat kwijt ben jij echt pro MVV ik zie vaker een negatieve post niet ergens een positieve?
Makkelijk oordelen denk ik dan…de beste stuurlui staan wal…en ik heb recht van spreken denk ik zo,ga al 57 jaar kijken en ben misschien meer de supporter die dit MVV verdiend,jammer dat een realistische supporter uit het westen moet komen!
Ben net als Pinobel supporter vanaf de jaren 70 en hebben denk ik recht van spreken!….mvrgr Opa.


Heee OPA D.H. , ouwe makker, maak je niet druk! Denk aan je rikketik...je hebt altijd recht van spreken, zeer zeker en zonder meer hoe je dat recht heb :thumbsup:
Ook al verschil ik soms van mening met jou , maar je GROTE roodwitte hart heb je altijd gehad en hoef je nooit en nimmer aan niemand te bewijzen :applaus:

Stoor je niet aan andermans mening, je kunt ook zeggen die 4de minuut extra tijd heeft ons de nek omgedraaid en wat was daar de oorzaak van, maar het maakt geen ene moer uit...

Jammer maar helaas, het was mooi geweest als we de punten mee naar huis hadden genomen, nu de gifbeker leegdrinken, borst vooruit en vooruit kijken zoals we dat al die vermaledijde 24 jaar al doen!

En niemand hierboven hoor ik zeggen dat die eweejdeejsbadjakkers weer sjoen en good te huure waore . De ganse wedstrijd; mien kompleminte en groete merci aon die al die gaste ; chapeau !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 03:01 24 feb 2024 06:33 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Onderwerp Auteur
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #25
Belachelijk dat scheidsrechter Manschot en de grensrechter niet (willen) zien dat in de blessuretijd aanvaller Schalk van ADO bij de gelijkmakende 2-2 een duidelijke overtreding maakt op onze uitblinkende doelman Matthys. (Wow, wat verrichtte Matthys in deze wedstrijd ongelofelijk knappe reddingen!) Die Schalk gaat bij de 2-2 niet voor de bal en wil alleen maar de keeper uit balans brengen. Dat doet hij niet met een toegestane schouderduw. Nee, hij duwt Matthys gewoon met zijn arm weg. Als dat geen overtreding is, weet ik het ook niet meer. Nu kun je misschien zeggen dat Matthys zich buiten zijn 5-meter-gebied bevond en buiten dat gebied minder beschermd is dan binnen dat gebied. Maar of Matthys binnen of buiten dat 5-meter-gebied stond, is helemaal niet aan de orde: Schalk duwt met zijn arm Matthys gewoon weg. Dat is gewoon een overtreding, ongeacht of Matthys binnen of buiten het 5-meter-gebied staat. Verbijsterend! Hier naait die Manschot ons weer eens een keertje.

Misschien wordt het toch eens tijd voor een VAR in de eerste divisie? Want ook de gelijkmaker van Jong PSV in de vorige (thuis)wedstrijd van MVV was een goal die de VAR hoogstwaarschijnlijk had afgekeurd. De arbitrale dwalingen in de laatste twee wedstrijden van MVV kosten ons minstens 2 en misschien wel 4 punten. Die dwalingen kunnen je zomaar deelname aan de nacompetitie kosten. Ach, een VAR in de KKD zal de steenrijke KNVB wel te duur vinden. Kosten besparen? Bij een eredivisiewedstrijd zijn altijd enkele personen als VAR betrokken. Misschien zou je bij KKD-wedstrijden, die vanaf volgend seizoen allemaal met de camera worden uitgezonden, met minder VAR-personen kunnen werken? Tis maar een ideetje.

Het is heel fijn om te zien hoe messcherp de counters van MVV zijn en hoe goed MVV af en toe kan voetballen. Opvallend is ook dat vooral Remans sinds het vertrek van Kostons flink is opgebloeid. Of het een (vertrek Kostons) met het ander (opbloei van Remans, maar ook van Livramento) te maken heeft, weet ik niet zeker. Ook fijn dat Smeets zijn goede oude vorm weer te pakken heeft. Voor mij is de nacompetitie zeker nog niet uit het zicht verloren.

Zie de samenvatting:

Zie de reacties na afloop: www.espn.nl/video/clip/_/id/13276715
Zie interview met Matthys over de 2-2 en zijn fraaie reddingen: www.espn.nl/video/clip/_/id/13276526
Zie interview met Verberne: www.espn.nl/video/clip/_/id/13276564


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 07:36
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #26
was natuurlijk een overtreding op Matthys maar waarom schop nielling dat bal neet weg
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 07:48
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #27
Ik denk dat de scheids gewoon niet durfde te fluiten daar bij die tokkies van den haag. Zelfde als bij feyenoord in de kuip, daar durven ze dat ook niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 08:10
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #28

johan schreef : was natuurlijk een overtreding op Matthys maar waarom schop nielling dat bal neet weg


Dit bedoel ik dus. Natuurlijk was het een overtreding op Romain. Maar Nieling moet die bal al lang het stadion uit rossen. Net als maandag. Ik mis dat gewoon vaker bij ons...
Het is bij mij vaak gewoon puur frustatie dat we al 24 jaar op dit niveau acteren en er maar niet wegkomen.
Objectief gezien doen we het al twee jaar boven verwachting goed en je hoopt zo op dat laatste stapje...
Chapeau voor de meegereisde fans.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 08:13
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #29
Tja, net als iedereen een dubbel gevoel.

MVV speelde een prima wedstrijd boven mijn verwachting. Heerlijke pot gezien die je had moeten winnen (1-2 na 90 minuten en heel slecht gecounterd, genoeg kansen op 1-3) maar goed, geval Mathys is gewoon een overtreding.

Als je het nu verdiende of niet, je gooit 4 punten weg binnen een paar dagen door 2x slap verdedigen (wat Verberne ook aangaf in de interviews). Erg jammer.

De rechterkant was weer dramatisch. Ja zag statistieken dat maar 5% van de aanvallen over rechts plaatsvonden.
Positief zijn Remans en Livramento die het gewoon goed doen de laatste weken

Laat Dordt maar komen !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 08:17
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #30

Buurke76 schreef : Tja, net als iedereen een dubbel gevoel.

MVV speelde een prima wedstrijd boven mijn verwachting. Heerlijke pot gezien die je had moeten winnen (1-2 na 90 minuten en heel slecht gecounterd, genoeg kansen op 1-3) maar goed, geval Mathys is gewoon een overtreding.

Als je het nu verdiende of niet, je gooit 4 punten weg binnen een paar dagen door 2x slap verdedigen (wat Verberne ook aangaf in de interviews). Erg jammer.

De rechterkant was weer dramatisch. Ja zag statistieken dat maar 5% van de aanvallen over rechts plaatsvonden.
Positief zijn Remans en Livramento die het gewoon goed doen de laatste weken

Laat Dordt maar komen !!


En dordt heeft maandag nog een uitwedstrijd, dus die zullen vermoeid zijn of?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden