>
Ontvangen bedankjes 131
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sander70 schreef : Wederom puntverlies in de slotfase. Dit is geen pech meer, maar een bepaalde kwaliteit om het over de streep te trekken die je gewoon niet hebt in je elftal.
ASR schreef :
Sander70 schreef : Wederom puntverlies in de slotfase. Dit is geen pech meer, maar een bepaalde kwaliteit om het over de streep te trekken die je gewoon niet hebt in je elftal.
Precies. Twee keer binnen vijf dagen in de 94ste minuut de zege weggeven. Vier punten die je op het eind van de rit de nacompetitie kosten.
Ook wel weer knap dat we daar een punt pakken, gemengde gevoelens nu...
opadiehard schreef :
ASR schreef :
Precies. Twee keer binnen vijf dagen in de 94ste minuut de zege weggeven. Vier punten die je op het eind van de rit de nacompetitie kosten.
Ook wel weer knap dat we daar een punt pakken, gemengde gevoelens nu...
Sander en ASR we geven niks weg in de laatste minuten hebben jullie geen beelden gezien,we worden echt gepakt door het arbitrale,,trio,, zie je niet die absurde overtreding van ADO en dan die onterechte gelijkmaker!
Sander70 ik wil toch wat kwijt ben jij echt pro MVV ik zie vaker een negatieve post niet ergens een positieve?
Makkelijk oordelen denk ik dan…de beste stuurlui staan wal…en ik heb recht van spreken denk ik zo,ga al 57 jaar kijken en ben misschien meer de supporter die dit MVV verdiend,jammer dat een realistische supporter uit het westen moet komen!
Ben net als Pinobel supporter vanaf de jaren 70 en hebben denk ik recht van spreken!….mvrgr Opa.
johan schreef : was natuurlijk een overtreding op Matthys maar waarom schop nielling dat bal neet weg
Buurke76 schreef : Tja, net als iedereen een dubbel gevoel.
MVV speelde een prima wedstrijd boven mijn verwachting. Heerlijke pot gezien die je had moeten winnen (1-2 na 90 minuten en heel slecht gecounterd, genoeg kansen op 1-3) maar goed, geval Mathys is gewoon een overtreding.
Als je het nu verdiende of niet, je gooit 4 punten weg binnen een paar dagen door 2x slap verdedigen (wat Verberne ook aangaf in de interviews). Erg jammer.
De rechterkant was weer dramatisch. Ja zag statistieken dat maar 5% van de aanvallen over rechts plaatsvonden.
Positief zijn Remans en Livramento die het gewoon goed doen de laatste weken
Laat Dordt maar komen !!