>
Ontvangen bedankjes 132
ASR schreef :
johan schreef : was natuurlijk een overtreding op Matthys maar waarom schop nielling dat bal neet weg
Dit bedoel ik dus. Natuurlijk was het een overtreding op Romain. Maar Nieling moet die bal al lang het stadion uit rossen. Net als maandag. Ik mis dat gewoon vaker bij ons...
Het is bij mij vaak gewoon puur frustatie dat we al 24 jaar op dit niveau acteren en er maar niet wegkomen.
Objectief gezien doen we het al twee jaar boven verwachting goed en je hoopt zo op dat laatste stapje...
Chapeau voor de meegereisde fans.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
FatyPapy1990 schreef : Napolean bekijk de samenvatting EN het interview nog maar eens goed.
Hij (Mathys) legt het je zelfs uit wat er precies gebeurd (tenminste als je wilt luisteren , ik neem aan je verstaat Engels).
Was jouw eerdere prognose niet een plek 10 dit seizoen met dit team?
In deze spelers zit veel meer, je moet het er wel uithalen.
opadiehard schreef :
FatyPapy1990 schreef : Napolean bekijk de samenvatting EN het interview nog maar eens goed.
Hij (Mathys) legt het je zelfs uit wat er precies gebeurd (tenminste als je wilt luisteren , ik neem aan je verstaat Engels).
Was jouw eerdere prognose niet een plek 10 dit seizoen met dit team?
In deze spelers zit veel meer, je moet het er wel uithalen.
Helemaal mee eens Faty in je reactie op Napoleon de enigste die in de fout gingen waren het arbitrale duo!
Als je goed kijkt Geert voor mijn part 10 keer naar die samenvatting van die 2-2 zul je ergens toch wel zien dat die speler van ADO romain bijna met gestrekte arm weg duwt,anders zou een bezoekje aan specsavers jou mening echt wel doen veranderen.uit..mvrgr Opa.
bokkesprongen schreef : Mvv moet de contracten et de spelers Labylle Remans ,Mathijssen ,Lavrimento ,Souren Sleegers verlengen KLeinen en Aktas een jaar erbij tot 2026 Smeets heeft al contract tot 2026 dan heb je een prima basis voor volgend jaar. .
Sjonnie schreef : Romain zal echt niet blijven .