ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u

24 feb 2024 08:26
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #31

ASR schreef :

johan schreef : was natuurlijk een overtreding op Matthys maar waarom schop nielling dat bal neet weg


Dit bedoel ik dus. Natuurlijk was het een overtreding op Romain. Maar Nieling moet die bal al lang het stadion uit rossen. Net als maandag. Ik mis dat gewoon vaker bij ons...
Het is bij mij vaak gewoon puur frustatie dat we al 24 jaar op dit niveau acteren en er maar niet wegkomen.
Objectief gezien doen we het al twee jaar boven verwachting goed en je hoopt zo op dat laatste stapje...
Chapeau voor de meegereisde fans.


Volledig eens met dit bericht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 10:06
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #32
Uit de samenvatting maak ik op dat
- de counters messcherp zijn;
- het middenveld weer op niveau is met Smeets en Souren (!) uitstekend in vorm;
- de gelijkmaker absoluut afgekeurd had moeten worden;
- de backs nogal slapjes verdedigen en te gemakkelijk voorzetten toelaten;
- Aktas de beste centrale verdediger is van de KKD;
- En Matthys de beste keeper;
- Livramento heel snel is en beter niet gewisseld had kunnen worden;
- als je zo kunt voetballen het bereiken van de playoffs nog zeker haalbaar is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 10:57
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #33
Alleen de samenvatting gezien, dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken :-).
Kalezic zei toen hij bij MVV was:" iedere club promoveert wel eens in 24 jaar tijd"?
Nu weet hij, als hij kritisch is, waarom MVV niet promoveert.
Hij heeft het alleen over de vele kansen die ADO mist, maar zolang de 1-0 niet valt, kun je 100 kansen hebben…uiteindelijk komt die 1-0 er wel en dan verandert de wedstrijd. Mvv kwam met een ander strijdplan uit de rust; geen enkel team kan nl. 90 min aanvallen, je moet je krachten verdelen/sparen.
Livramento blijkt een prima counter-voetballer te zijn, vanwege zijn snelheid, maar dat wisten we vorig jaar na MVV-Nac ook al…dat was ook mijn kritiek dat hij hem niet vaker bracht (bv ook de uitwedstrijd tegen de Pruuse 10 min voor het einde had dat gekund).

Zoals reeds opgemerkt door anderen, vorig jaar gingen ook veel wedstrijden de laatste minuten “verloren “ (vooral een overwinning weggeven is zuur).
ps Zeegers laat zich weer eenvoudig aftroeven bij de 1-0 (spring dan minimaal tegen je tegenstander op, en ga niet achter hem staan).
Kunnen Coomans of Penders ook backen? Nieling deed het een paar keer goed op de plek van Labylle (en Labylle naar rechts ?)
Librici , Tasci en Buifrahi bleven gisteren dus op de bank, en Nieling kwam er erg laat in; maw er zijn nog vele mogelijkheden.
Ik had de laatste 15 min Slegers vervangen door Librici, maar de aanvallers moeten wel mee terug verdedigen ( dat heeft van Bommel inmiddels bij AZ geleerd..een kwestie van conditie)
Als ze dan eindelijk in vorm komen :-), dan hoeven ze voor niemand bang te zijn lijkt me.
Er zijn nog 33 punten te behalen en thuis tegen W2 en de Pruuse en de talloze uitwedstrijden kunnen ze hun counter voetbal perfectioneren.
Het zal vooral liggen aan het kansen benutten, hoe effectief zijn ze voor de gaol.
Wat zeggen ze straks als Livramento er 16 of meer gescoord heeft op het einde van het seizoen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 11:06
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #34
Ben meer dan dik tevreden met een punt !
Gister laat Smeets toch weer zien wat een prachtige voetballer het is , goede aanwinst voor dit team en fijn dat Brian van absolute meerwaarde is
Messcherpe counters en intelligent voetbal en rust aan de bal , een topper voor ons !

De 2-2 vond ik een terecht doelpunt , in die situaties ligt de zwakte bij Mathys , op de lijn een hele goede doelman maar van de goal af heeft hij ons veel te veel punten gekost .
Zo ook de 2-2 , absolute fout van Mathys die helemaal niet voor de bal gaat in dat duel , het was een hoge bal , hij springt niet een maakt geen enkele aanstalten om de bal weg te boxen, het enige wat hij doet hij mis rekent zicht en denkt een vrijetrap te krijgen omdat tegenstander wel gewoon het duel aangaat , en laat zich dus vallen omdat hij niet voor de bal gaat
Mathys had gewoon in dat duel moeten knallen en voor de bal moeten gaan , dat deed hij niet en in dit soort situaties oogt hij arrogant en laconiek en dat gaat er maar niet uit
Zonde want dan pak je de winst daar en doe je goede zaken !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 11:21
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #35
Napolean bekijk de samenvatting EN het interview nog maar eens goed.
Hij (Mathys) legt het je zelfs uit wat er precies gebeurd (tenminste als je wilt luisteren , ik neem aan je verstaat Engels).

Was jouw eerdere prognose niet een plek 10 dit seizoen met dit team?
In deze spelers zit veel meer, je moet het er wel uithalen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 13:26
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #36
Was echt een wedstrijd met meerdere gezichten. Als we na een half uur met 3-0 achter hadden gestaan, was dat volkomen verdiend geweest. Daarna kregen we een aantal keer veel ruimte in de counter, met Souren die voor open goal mist, Slegers die een grote kans mist en Smeets die hem een keer verkeerd aflegt.
ADO kwam daarna wel verdiend op voorsprong en had daarna nog een keer moeten scoren.

In de tweede helft speelden we de counters twee keer wel goed uit. Kon ook wel genieten van het slechte spel van Waem. In de opbouw de slechtste man bij ADO en verdedigt dramatisch bij de 1-2 van Livramento.

Daarna kon de wedstrijd alle kanten op: we hadden enorm veel ruimte om de wedstrijd te beslissen in de counter, maar ADO had ook meer dan voldoende kansen op de gelijkmaker. Een paar prachtige reddingen van Matthys en daarna een zeer discutabele gelijkmaker.

Speciale vermelding voor Aktas: wat een krachtpatser, deinst nergens voor terug. Smeets moeten we ook koesteren bij MVV, er gaat nog heel veel mislukken bij hem, maar hij is zowel verdedigend als aanvallend ontzettend belangrijk voor het team. Na afloop van de wedstrijd spreekt hij de groep toe in de kring. Livramento verliest bijna elk persoonlijk duel en mist basistechniek, maar is pijlsnel doelgericht.

Al met al erg knap dat dit team weerstand weet te bieden tegen ADO met vijf keer ons spelersbudget. Helaas dat we met dit resultaat Roda een enorme dienst bewijzen, maar ik ben er ook niet heel rouwig om dat we het 'proces' van Kalezic hebben verstoord.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 13:58
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #37
Van te voren teken je altijd voor een gelijkspel in Den Haag.
Maar zo op die manier weer een goal in de laatste minuut om je oren krijgen voelt echt heel zuur.
Het gebeurd ook veel te vaak, het is gewoon geen toeval meer.
Wij hadden misschien minder kansen maar hebben ook weer mega grote kansen gemist van Slegers, Smeets en Mmaee.
Al vind ik dat deze 2-2 nooit mag tellen.
Hij loopt gewoon Matthys in zijn rug en heeft 0 intentie voor de bal.
Misschien moet Matthys daar harder uit komen maar met de VAR was dit 100 procent teruggedraaid.

Verder vond ik ons bij vlagen erg goed voetballen.
Smeets was weer sterk en Livramento met zijn geweldige solo goal.
Maar de echte MOTM was toch wel Matthys.
Wat een ongelofelijke reddingen had hij weer gisteravond.
Die met zijn been toen hij al half op de grond lag was wel het hoogtepunt.
Toch wel trots op de mannen want ik had van te voren een 3-0 ingecalculeerd.

Het maakt het ook extra zuur dat als we deze hadden gewonnen stonden we ook weer op kop in de periode stonden met het gelijkspel van Groningen en het verlies van Willem 2.

Wel gelukkig met wat zelfvertrouwen naar Dordrecht thuis volgende week.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 15:15 24 feb 2024 15:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #38

FatyPapy1990 schreef : Napolean bekijk de samenvatting EN het interview nog maar eens goed.
Hij (Mathys) legt het je zelfs uit wat er precies gebeurd (tenminste als je wilt luisteren , ik neem aan je verstaat Engels).

Was jouw eerdere prognose niet een plek 10 dit seizoen met dit team?
In deze spelers zit veel meer, je moet het er wel uithalen.


Helemaal mee eens Faty in je reactie op Napoleon de enigste die in de fout gingen waren het arbitrale duo!
Als je goed kijkt Geert voor mijn part 10 keer naar die samenvatting van die 2-2 zul je ergens toch wel zien dat die speler van ADO romain bijna met gestrekte arm weg duwt,anders zou een bezoekje aan specsavers jou mening echt wel doen veranderen.uit..mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjonnie, jovkle, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 17:38 24 feb 2024 17:43 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #39

opadiehard schreef :

FatyPapy1990 schreef : Napolean bekijk de samenvatting EN het interview nog maar eens goed.
Hij (Mathys) legt het je zelfs uit wat er precies gebeurd (tenminste als je wilt luisteren , ik neem aan je verstaat Engels).

Was jouw eerdere prognose niet een plek 10 dit seizoen met dit team?
In deze spelers zit veel meer, je moet het er wel uithalen.


Helemaal mee eens Faty in je reactie op Napoleon de enigste die in de fout gingen waren het arbitrale duo!
Als je goed kijkt Geert voor mijn part 10 keer naar die samenvatting van die 2-2 zul je ergens toch wel zien dat die speler van ADO romain bijna met gestrekte arm weg duwt,anders zou een bezoekje aan specsavers jou mening echt wel doen veranderen.uit..mvrgr Opa.


Sorry Opa , ik ga wel naar de opticien toe dan , maar ik ben het eens met de verslaggever en de scheids
Mathys schat deze situatie verkeerd in , laat zich simpel wegzetten met een duwtje en laat zich daarna met een soort van schwalbe vallen om een overtreding mee te krijgen
Hij doet helemaal geen enkele poging ( Mathys) om de bal te bemachtigen ! Dom van hem maar dit soort fouten maakt hij mijn inziens te veel en daarmee blijft het een uitstekende lijnkeeper maar verder vind ik hem niet vooruit gaan . Dit is een soort van inschattingsfout iets minder als tegen Nac thuis PO , maar het zit in zijn spel en net verbetert niet , terecht doelpunt dus !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 17:50
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #40
Gisteren bewust niet meer gereageerd want ik had er flink de pest in. Ook vandaag overheerst de irritatie. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat een scheidsrechter de 2-2 laat staan. Heel veel duidelijker zie je ze toch weinig. Ik lees het gelukkig hierboven al, binnen of buiten de 5 meter maakt geen fluit uit. Dit was een 100% overtreding waar Matthys (voor mij 10 met een griffel gisteren) helemaal niks te verwijten valt.

Vooraf teken je voor een gelijkspel natuurlijk maar MVV counterde a la vorig seizoen een aantal keer uitstekend. Er is ineens weer iets geklikt de laatste weken wat de burger moet geeft (de afgelopen 2 Jong wedstrijden daargelaten). Ik erger me wel steeds meer aan onze backs. Het aantal ballen dat Zeegers zonder te kijken naar voren ramt loopt echt de spuigaten uit. Ook op momenten dat er geen directe druk staat weer zo'n hijs naar voren. Neem een tel meer en zoek eens een oplossing zodat je de bal niet steeds zo makkelijk weggeeft. Hij werkt hard maar het is het jammer genoeg gewoon niet. Ook Labylle is toch niet meer de Leroy van een aantal jaar geleden.

Al met al positief verrast met de prestatie gisteren. Eerlijk is eerlijk, als Ado met 3-1 de rust in gaat mag je ook niet klagen, maar er zat echt weer wat potentie in. Goede counters, middenveld met rust, dreigende aanvallers, een degelijk centrum en een uitstekende keeper. Doodzonde dat je uitendelijk een scheidsrechter hebt die laat blijken er weinig van te snappen.

Als laatste positieve puntje, heerlijk dat ESPN nu de KKD ook uitzend. Top!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 20:02
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #41
Mvv moet de contracten et de spelers Labylle Remans ,Mathijssen ,Lavrimento ,Souren Sleegers verlengen KLeinen en Aktas een jaar erbij tot 2026 Smeets heeft al contract tot 2026 dan heb je een prima basis voor volgend jaar. .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 22:15
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #42

bokkesprongen schreef : Mvv moet de contracten et de spelers Labylle Remans ,Mathijssen ,Lavrimento ,Souren Sleegers verlengen KLeinen en Aktas een jaar erbij tot 2026 Smeets heeft al contract tot 2026 dan heb je een prima basis voor volgend jaar. .


Remans is einde contract.
Labylle is einde contract.

Remans zou ik niet verlengen. Al doet het nu goed.
Labylle zou ik niet verlengen. Bied Labylle maar een functie aan binnen de club.

Ook deze spelers niet verlengen:
Schenk
Penders
Zeegers zou ik het contract van ontbinden. Die kan er helemaal niets van.
Etc.

Nieling kun je transfervrij overnemen na dit seizoen.

Romain heeft nog een +1 die zal blijven.
Livramento heet nog een +1 die zal blijven.
Slegers heeft een contract t/m 2025 +1
Kleinen heeft een contract t/m 2025 +1
Aktas heeft een contract tot 2025.

Al deze spelers zullen aankomend seizoen nog bij MVV spelen.

Samengevat selectie volgend seizoen:
Mmaee
Livramento
Slegers
Buifrahi
Bouchentouf
Smeets
Yetimoglu
Librici
El basri
Kleinen
Souren (als die nog wilt blijven)
Sy
Nieling
Coomans
Aktas
Romain

Met het budget dat vrij komt van de salarissen van vertrekkende spelers, nieuwe backs proberen te halen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u FatyPapy1990

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 22:28
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #43
Romain zal echt niet blijven .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 22:30
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #44

Sjonnie schreef : Romain zal echt niet blijven .


Zijn optie word in ieder geval gelicht. Ik zou daarbij ook niet weten waar die heen moet gaan. Te klein voor een keeper voor de meeste top clubs en maakt daarbij ook nog te veel fouten. grotere clubs hebben meer geld en betere alternatieven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2024 22:50
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #45
Laten we eerst eens zorgen dat alle financiële problemen in orde komen.

Voor dat we aan een nieuwe seizoen kunnen beginnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden