ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u

23 feb 2024 04:22 23 feb 2024 05:55 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Onderwerp Auteur
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #1
Het zou geweldig zijn als MVV de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag, de huidige nummer 3 in de algemene KKD-stand en de huidige nummer 2 in de derde periode, zou winnen.

Maar dat wordt een zware klus. ADO wil natuurlijk Roda JC, de huidige nummer 2 in de KKD, passeren en dan is een thuisoverwinning van de Hagenezen noodzakelijk. ('Hagenaars' schijnt de benaming voor rijkere, chique bewoners van Den Haag te zijn, terwijl de benaming 'Hagenezen' wordt gebruikt voor de meer volkse, geboren en getogen inwoners van Den Haag; zie: oikosonline.nl/2020/10/16/hagenaar-of-ha...campingsmoking%20aan .) Daar zal MVV waarschijnlijk niet aan mee willen werken, ook al zullen veel MVV-supporters het leuk vinden als ADO Roda passeert op de ranglijst. Zo bekeken is dus haast elke uitslag van deze wedstrijd goed: wint MVV, dan is dat mooi, wint ADO dan is dat ongunstig voor Roda. Met een gelijkspel schiet noch MVV noch ADO Den Haag iets op.

De voortekenen zijn niet gunstig voor MVV: de thuiswedstrijd van 29 september 2023 (zie: mvvfans.nl/forum/3-wedstrijden-mvv/25599...ag-vr-29-9-23-20-00u ) ging immers vrij dramatisch met 0-3 verloren, met natuurlijk een goal van Van der Sande al in de derde minuut van de wedstrijd. Ik zeg 'natuurlijk' omdat ik de indruk heb dat Van der Sande altijd minimaal een keer scoort in wedstrijden tegen MVV. (Ik zou eigenlijk hebben moeten checken of die indruk klopt.)

Bij ADO speelt oud-MVV'er Waem mee. Gelukkig speelt Aktas nu op zijn plaats in de verdediging. Ik vind Aktas beter dan Waem. Ook vind ik Aktas al een hele tijd een van de beste MVV'ers; gelukkig zijn ook Smeets en Souren de laatste wedstrijden goed bezig.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 08:26
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #2
Dat gevoel heb ik zelf ook, dat Jort altijd weet te scoren tegen MVV.
De statistieken bewijzen (gelukkig) wat anders, sinds 23-01-2015.
Gespeeld tegen MVV: 9
Gescoord tegen MVV: 5
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 09:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #3
Volgens de site die ik bekijk scoorde Van der Sande maar tegen een enkele club vaker als tegen MVV, en dat is Jong Utrecht. Dus hij speelt wel degelijk graag tegen MVV. ;)

Analyse van Ben is mooi en terecht; bijna iedere uitslag hier is prima voor de MVV-supporter. Als we niet verliezen, halen we een mooi resultaat in een hele moeilijke uitwedstrijd tegen een titelkandidaat. En als we wel verliezen, maakt dat de kans groter dan onze aartsvijand niet rechtstreeks promoveert.

Dat gezegd hebbende, ik hoop gewoon dat we winnen, ik wil de play-offs in en zelf promoveren.

Maar dát weer gezegd hebbende... ADO is in bloedvorm, speelden op 8 december vorig jaar gelijk tegen Willem II (daar hoef je je al niet voor te schamen) en wonnen sindsdien alles, behalve twee wedstrijden: een zeer ongelukkige nederlaag in Venlo waar ADO gewoon veel beter was, en vorige week in Tilburg de return tegen Willem II. En ook in die wedstrijd was ADO duidelijk de betere ploeg als je naar de statistieken kijkt. De selectie is ook een maatje beter dan die van MVV. Het is geen schande als je hier vanavond verliest.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 11:31 23 feb 2024 11:53 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #4
analyses zijn mooi en aardig, maar voetbal is geen wiskunde waar 1 + 1 = 2
zo kun je jezelf rijk rekenen of jezelf iets wijsmaken, maar...
net zo goed met je "goede" argumentatie de welbekende bietenbrug opgaan.
Wonnen we ooit met 1:0 thuis van de Europcup kampioen Ajax in 71 en gingen we ooit niet met 65 bussen totaal af in Rotjeknor, waar we genoeg hadden aan een gelijkspel...totale deceptie

p.s. is wel leuk en motiverend als je als MVV speler leest hoe defaitistisch de "kenners" en vaste, oude fans zich uitspreken alvorens je nog moet beginnen...:thumbsdown:

een ding is wel vaker het geval; tegen goede tegenstanders hebben we vaak goed gespeeld en gewonnen. Daar hoop ik nu op.

"How pin, how pin, die Hollenders goon..."
Zjus !

Daarnaast zou het een goede zet zijn op weg naar de periodetitel en N.C.

Geen idee hoe de driehoek(en) al e.e.a. gedicteerd hebben...
maar hoop dat die vaan us weer een manjefieke oondersteuningk maage krijge vaan 't eweejjdeejsbatteljon !

1:2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 12:05
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #5
weurd good vol dao in dat stedsje agter de duine...gisteraovend al te leze

"Kaartverkoop voor MVV loopt als trein
De kaartverkoop voor de wedstrijd van vrijdagavond tegen MVV loopt zeer voorspoedig.
Op de Aad Mansveld Tribune en Haaglanden Tribune zijn de vakken G, N en O al uitverkocht.
Op de vakken D, F, H, M en P zijn nog slechts enkele tickets beschikbaar. "

zow dus sjoen zien um die Hollenders ins e puupke te laote ruuke en in ut kader vaan "het prooses" die 3 punte met nao hoes te numme !
Zeeker es op hun diverse websites zoe get wie "Hoop dat het elftal eindelijk vertrouwen krijgt in de verdediging
Deze is dit seizoen niet op orde "..te leeze steit !

wel leuk um te leeze tot men dao get mie deid aon de relaasie fans / keertsjes en klub:
www.northside.nl/pilot-verruiming-kaartv...op-thuiswedstrijden/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 21:04
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #6
Zonde van het doelpunt vlak voor rust. We kwamen steeds meer in de wedstrijd met een paar prima mogelijkheden. Hopelijk blijft het lang een wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 21:13
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #7
1-1
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 21:31
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #8
1-2 Livramento , als ze dat nu eens vol kunnen houden .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 21:38
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #9
Typisch mvv dit haha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 21:44 23 feb 2024 21:46 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #10
Ai Mmae voor Livramento, als dit maar geen dick advocaatje blijkt te worden, Livra speelde een van zn beste wedstrijden tot nu toe en die mmae kan er echt niks van!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 21:46
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #11
Ondertussen komen die kut moffen op 2-3 , die lachen zich kapot als MVV vanavond wint .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 21:48
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #12
Laten we naar ons zelf kijken. We staan voor bij de nummer 3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 21:51
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #13
gaan we weer GVD

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 21:53
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #14
Neet weer...mijn god

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2024 21:54 23 feb 2024 21:55 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
ADO Den Haag - MVV, vr 23 feb. 2024, 20:00u #15
Dick Verberne helaas met zn beste aanvaller wisselen en dan uiteindelijk worden bestolen door de scheids. Die ado speler gaat duidelijk niet voor de bal maar puur voor de man in dat duel met Matthys. Als een keeper buiten de 5 komt mag kennelijk alles

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden