MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur

19 mrt 2024 09:08 22 mrt 2024 16:01 door Ben Salemans.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur #1
Den Bosch staat gedeeld laatste en won in 2024 precies één van de tien wedstrijden (tegen andere laagvlieger Oss). Laten we hopen op een rauwe, intimiderende sfeer, daarmee kunnen we de wedstrijd beïnvloeden. Ik hoop ook op een uitverkocht uitvak, de harde kern van Den Bosch zien we graag in Maastricht verschijnen! Dit is niet het moment om kinderachtig te doen, willen we de play-offs halen dan moet er een tandje bij op de tribunes en vooral in de grachten. Sta het liefst met je pils aan het hek in de grachten, zodat de Den Bosch-spelers geen pepernoot raken. Mocht je door een suppoost worden weggestuurd, gewoon in het Frans brabbelen dat je van Luik bent en verder niets doen, lekker blijven staan. Probeer vooral ook de keeper van Den Bosch uit te lokken door hem met een biertje of zo te raken, die zal overdreven reageren en daar kan MVV op het veld zijn voordeel mee doen!

Ik kijk er naar uit, ik heb er zin in! Vanaf hier gaat de weg alleen maar omhoog, de play-offs worden gehaald én worden één groot feest!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2024 09:21
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur #2
De ironische spijker op zijn kop geslagen, Jacques!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2024 09:33
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur #3
Ik kan het even niet meer opbrengen om te gaan. Het is mij allemaal even te veel op het moment.
Ik ga mijn zaterdagavond liever op de bank met een zak chips en een fles bier, kijkend naar ik hou van holland besteden, dan dat ik naar Mvv ga…. Dat het ooit zo ver zou komen…… hopen op betere tijden :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2024 10:45
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur #4

Sander70 schreef : Ik kan het even niet meer opbrengen om te gaan. Het is mij allemaal even te veel op het moment.
Ik ga mijn zaterdagavond liever op de bank met een zak chips en een fles bier, kijkend naar ik hou van holland besteden, dan dat ik naar Mvv ga…. Dat het ooit zo ver zou komen…… hopen op betere tijden :(


Ik denk dat je dat biertje beter kan verwisselen met een prozac.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2024 11:11
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur #5
Wat een klote opmerking zeg!
Ik hoop dat je kussen vannacht aan beide kanten warm is!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2024 11:41
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur #6

Sander70 schreef : Ik kan het even niet meer opbrengen om te gaan. Het is mij allemaal even te veel op het moment.
Ik ga mijn zaterdagavond liever op de bank met een zak chips en een fles bier, kijkend naar ik hou van holland besteden, dan dat ik naar Mvv ga…. Dat het ooit zo ver zou komen…… hopen op betere tijden :(

Dat van die chips en bier kan ik nog volgen. Maar verder...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2024 11:53 19 mrt 2024 11:58 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur #7
Jacques ik begrijp je sarcasme. Maar wat is het nu. Wél of géén bier. Als je hier op het forum zegt, dat het schandalig is dat een wedstrijd wordt gestaakt om een plastic bekertje, duikt iedereen over je heen, om te zeggen dat iedereen zich moet houden aan de regels. En andersom, als je zegt dat een wedstrijd terecht is gestaakt om een plastic beker op het veld, en iedereen zich aan de regels dient te houden, duikt iedereen over je heen, om te zeggen dat het 2024 is, en dat we kleinzierig bezig zijn. Haha. Het is me wat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2024 12:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur #8
Nuance is lastig en mensen leggen de grens op verschillende plekken. Ik vond het zelf storend dat er vorig seizoen meermaals een wedstrijd een kwartier stil lag omdat er na een doelpunt een beker niet eens binnen het speelveld maar langs de rand van het veld lag. Een vreugdebiertje. Ja, ook een vreugdebiertje hoort niet, gooi gewoon niets op het veld. Dat is niet moeilijk. Maar dat een scheids niet het onderscheid tussen een aansteker op het hoofd van een speler en een bekertje aan de zijlijn na een doelpunt kan/mag maken, dat vind ik opmerkelijk. Overdreven betutteling. Dat is puur voor de bühne.

Maar zoals afgelopen zondag, een beker bier leegkiepen over een tegenstander, dat vind ik weer wel een goede reden om te staken. Vreemd genoeg ging Van Boekel niet naar binnen en waren we drie minuten later alweer aan het spelen.

En ja, je hebt gelijk. Want ook op wat ik nu type in de eerste alinea, gaan mensen reageren "dat je gewoon geen bier moet gooien, ook geen vreugdebier". Ook al zeg ik dat zelf ook al letterlijk. Er is over dit onderwerp geen mening mogelijk die niemand voor de voeten stoot.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Boschpoort, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2024 14:54
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur #9
Ik ben wel benieuwd naar een reactie van MVV n.a.v. afgelopen zondag.... of is er niets gebeurd en roepen we vooral op om kaartjes te kopen voor komende zaterdag ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2024 15:44
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur #10
Over de wedstrijd zelf; FC Den Bosch mist zaterdag 4 spelers, waarvan 3 normaal gesproken in de basis staan. Dit vanwege interlandverplichtingen.

Bron: vught.nieuws.nl/sport/51511/fc-den-bosch...nationals-tegen-mvv/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2024 20:52
Vincent 9
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur #11
Bij sommigen zit het allemaal hoog, begrijpelijk. Supporters moeten zich gedragen, daar staat of valt alles mee. Ik ben zaterdag gewoon aanwezig en met mij hopelijk vele anderen. Ik steun mijn club onvoorwaardelijk ook al ben ik het niet overal mee eens wat er gebeurt.(Tribune en Kantoor) Thuis blijven omdat een aantal zich niet goed gedraagt is voor mij geen optie, dat is dan eerder wijken voor gedoe. De echte supporter moet opstaan en MVV steunen daarom ben je supporter en niet degene die alleen komt als er wat te rommelen valt. Hopelijk weer eens een leuke wedstrijd tegen FC Den Bosch want daar hebben we er ook al een aantal van gehad dit jaar. Met het beperkte budget doet MVV het over de gehele lijn gezien niet eens zo slecht, je moet wel reëel zijn hierin. Een aantal wedstrijden waren met de rust al beslist, dat is dan heel vervelend voor de wedstrijd. Allen achter de club staan kan zeker helpen in deze lastige tijden. Hopelijk met een overwinning op Den Bosch. Benieuwd wie er speelt ipv Livramento. Wellicht Remans in de spits en Buifrahi erin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2024 21:12 19 mrt 2024 21:29 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur #12
Zeegers, Sleegers, Remans eruit. Librici, Mmae, Buifrahi erin. Gekke gedachte wellicht, zou Basri geen spits kunnen zijn ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902, FatyPapy1990

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2024 22:01
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur #13
Daar boffen wij even. Tegen Shalva Ogbaidze en Ilias Boumassaoudi konden we wel inpakken.

Helaas staat bij mij de interesse in MVV ook even op een laag pitje.

Toch nog even een weetje opgezocht: Den Bosch heeft na oktober nog maar 3 goals gemaakt waar spits Kasper Kostorcz níet bij betrokken was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2024 22:01
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur #14
Dit was precies mijn gedachte Roed en Wit 70.
Verberne zou MVV nog een dienst bewijzen als hij deze jongens vanaf nu liet spelen, o.a. daarmee zal zijn opvolger volgend seizoen een elftal gaan smeden.
Dat bepaalde backs het niet kunnen was eigenlijk al in de voorbereiding van het seizoen duidelijk.... zo moeilijk is dat niet te constateren.
Librici Penders Coomans kunnen evtl ook backen.
Zaterdag avond gaan kijken is ook weer eens iets anders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2024 15:03
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - FC Den Bosch, zaterdag 23 maart 2024, 20.00 uur #15
Geen Bosschenaren welkom. Ik lees op social media dat ze toch naar Maastricht willen komen, al is het uit protest.

met Helmond, Willem 2 en VVV nog naar de Geusselt komend denk ik dat er geen enkele uitsupporter meer in de Geusselt te zien zal zijn de rest van dit seizoen.
jammer voor de sfeer, wel begrijpelijk. De goeie moeten weer lijden onder de paar slechte, het zij zo.
Vooral Willem 2, dat strijdt voor het kampioenschap, zal het hier niet mee eens zijn denk ik.

die 20 man van Helmond en VVV zullen niet gemist worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden