MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u

10 mei 2024 22:53
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #46

MVV_Mestreech schreef : Hopelijk is het dan ook echt uitverkocht vanavond, niet dat op de Gamin Tribune weer zoveel lege stoeltjes zijn


Helaas dus wel...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2024 22:53
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 348
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #47
Nou dan zit het er in een keer helemaal op voor dit seizoen. Pijnlijk!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2024 22:57
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #48

Sjonnie schreef :

ASR schreef : Ik had al het vermoeden dat die gelijkmaker van Willem II in blessuretijd ons de das om zou doen.
Dan hadden we nu zelfs de periodetitel gepakt.
Maar ach, al met al een prachtig seizoen weer.
En gezien de financiële ontwikkelingen gaat onze tijd nog komen.
Ons publiek is in ieder geval al Eredivisiewaardig!






Bij winst van MVV tegen VVV.

Ervan uitgaande dat we niet met minstens 5-0 winnen van VVV, dan blijft over:

Optie1: NAC moet verliezen tegen TOP OSS. (TOP OSS - NAC)

Optie2: FC Emmen moet verliezen of gelijkspelen tegen De Graafschap. (FC EMMEN - DE GRAAFSCHAP)

Optie3: Willem II en FC Dordrecht moeten allebei verliezen of gelijkspelen. Daarnaast moet Aken Noord winnen bij FC Groningen (het is helaas niet anders).


We waren als tweede geïndigd boven.RJC en Willem II.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2024 23:45
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #49
Boven RJc? Hoe dat dan? Die hebben verloren en MVV gewonnen. Daar kon je niet meer boven komen. En ook al had Willem 2 verloren dan had je nog te maken met Groningen. Die zouden altijd ((Groningen en Rjc boven MVV blijven in de periode)?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2024 23:58
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #50

Mosae schreef : Boven RJc? Hoe dat dan? Die hebben verloren en MVV gewonnen. Daar kon je niet meer boven komen. En ook al had Willem 2 verloren dan had je nog te maken met Groningen. Die zouden altijd ((Groningen en Rjc boven MVV blijven in de periode)?


We hadden een punt meer gehad dan RJC in de periode.
Dus boven WII en RJC geïndigd als tweede achter Groningen. Is toch geen hogere wiskunde hè.

Helaas mosterd na de maaltijd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2024 03:25 11 mei 2024 03:40 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #51
Ik begrijp dat je vindt dat MVV niet gelijk had mogen spelen tegen Willem 2, omdat dit in de laatste minuut gebeurde? Die wedstrijd voetbalde MVV overigens heel goed. Daar heeft het niet aan gelegen. Het was ook nog eens tegen de koploper.MVV moet eerder teruggaan naar de wedstrijd tegen de Graafschap of Rjc, die onnodig verloren gingen. Maar inderdaad, mosterd na de maaltijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2024 07:39 11 mei 2024 07:40 door MVV_Mestreech.
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 103
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #52
Een punt meer dan Roda? Nee…
De eindstand is nu:
Groningen 21
Roda 20
Willem 2. 19
MVV 19

Voor de laatste wedstrijd stond MVV 4 punten achter op Roda, die konden we sowieso niet inhalen.
Enige mogelijkheid was dat Roda won en Willem 2 verloor.
Dan waren we 2e geworden achter Roda en dat was genoeg. Bedoel je dat?
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2024 07:49
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #53

MVV_Mestreech schreef : Een punt meer dan Roda? Nee…
De eindstand is nu:
Groningen 21
Roda 20
Willem 2. 19
MVV 19

Voor de laatste wedstrijd stond MVV 4 punten achter op Roda, die konden we sowieso niet inhalen.
Enige mogelijkheid was dat Roda won en Willem 2 verloor.
Dan waren we 2e geworden achter Roda en dat was genoeg. Bedoel je dat?


Nee, sorry. Ik bedoelde als we die gelijkmaker tegen WII in blessuretijd niet hadden weggegeven hadden wij nu 21 pnt gehad en WII dus 18. Hadden we dus playoffs gehad op basis van de tweede plek in de periode-eindstand.

Maar nogmaals als telt niet meer. We hebben een mooi seizoen gehad, helaas kwamen we een paar ( doel) punten te kort.
Hopelijk komt bestuurlijk en financieel alles in orde en kunnen we ons opmaken voor een leuk nieuw seizoen. Ik ben in ieder geval positief gestemd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2024 08:30 11 mei 2024 08:30 door Sander70.
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 348
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #54
Niet alleen het late doelpunt van w2 doet je de das om. Ado, rjc, jong psv… als je die punten er bij had gehad speelde je nu om promotie naar de eredivisie…….

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2024 09:12
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 60
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #55
De morning after overheerst bij mij de teleurstelling en lichte irritatie. Ook ik ga ineens automatisch alle net niet momenten af maar daar koop je helaas helemaal niks voor. Onze geliefde Koeman Jr. die een paar weken geleden Emmen een goal cadeau doet en gisteren winnen ze met een ongelofelijke lucky eigen goal. Ook de gelijkmaker van Willem II is zo'n moment. Tegen het einde van het seizoen zijn dat de momente die bij mij blijven hangen waar het mis gegaan is. Helaas kopen we er helemaal niks voor. Werkelijk iedereen binnen en rondom MVV had echt een nacompetitie toetje verdiend na de afgelopen weken/maanden waar in de donkerste dagen werkelijk honderden mensen zijn opgestaan. Blik met (vooralsnog) tegenzin op het volgende seizoen dan maar. Wat ongelofelijk balen....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2024 09:56
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 187
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #56
Wat bedoel je Mosae met “de wedstrijd tegen R#jc”, ..van 7 weken geleden?

Ik kan me wel de UIT wedstrijd tegen bv de Pruuse herinneren toen Koen nog meedeed maar onze trainer het naliet om bv Livramento 5 minuten voor het eind erin te brengen (om bv een verrassende overwinning weg te slepen).
Momenteel is Livramento de gevierde man….En zo kan ik nog wel een uur doorgaan.

Om eerlijk te zijn, ik ben blij dat we ons niet geplaatst hebben (afgezien van de finacieën), want onze spelers zaten er gisteren helemaal doorheen.
El Basri werd pas gewisseld naar de kramp toen hij op de grond lag, en Brian zat lang naar de wedstrijd op de grond (hoefde hij de laatste preek niet aan te horen). Ja het seizoen had heel anders kunnen lopen. (Librici, Tasci Nieling werden veel te laat in de selectie opgenomen (Bufrari en Sy Livramento kregen ook te laat een kans).
Ik vind het goed dat Verberne gaat. Wens hem veel success bij Eindhoven.

De 3 belangrijkste mensen binnen MVV zijn de alg. directeur (nu nog Laura) ,
de techn. directeur (Ronnie van Geneugden, die haalt telkens weer goede spelers)
en de trainer (ik hoop echt dat Brian onze trainer wordt over enkele jaren, want hij heeft er wel verstand van lijkt me).

En als ze iets willen de komende 25 jaar moeten ze nu de balance opmaken.
Zet maar een grote rode streep door de bekende kneusjes en vervangingen door talentvolle amateurs al a Librici Tasci etc .
Souren behouden zal wel niet gaan/moeilijk worden.
Goedkope lokale spelers behouden die geen talent hebben kost uiteindelijk véél meer (eine vaan us.... nou precies daarom spelen we al 25 jaar kkd).

ps gisteren was het niet uitverkocht, want ik heb heel veel lege plekken gezien (overboek het stadion dan maar in de toekomst, want 10% komt niet opdagen). Je kunt daar gaan zitten waar een plek vrij is. First come first served, as simple as that. En dus geen stoel nummer op het ticket

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2024 10:14
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 288
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #57
Ben trots op de eindsprint van dit team, in een geweldige eindsprint hebben we in een loodzwaar programma 19 punten in 8 wedstrijden gehaald. Uiteindelijk eindigen we op slechts drie punten minder dan het topseizoen vorig jaar.
Verberne eindigt op 115 punten in 76 wedstrijden, een gemiddelde van meer dan 1,5 punt per wedstrijd over twee seizoenen. Welke trainer gaat dat beter doen?
In het interview na afloop gaf hij aan nog steeds te willen praten over een langer verblijf, dus hou die man hier!

Het is niet de beste trainer die er bestaat, maar een verademing vergeleken met de andere namen die hier rondzingen als Hofland, Boessen of onze vorige trainers als Wels en Kalezic.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, bokkesprongen, kyleman333

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2024 10:15
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 60
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #58

FatyPapy1990 schreef : Wat bedoel je Mosae met “de wedstrijd tegen R#jc”, ..van 7 weken geleden?

Ik kan me wel de UIT wedstrijd tegen bv de Pruuse herinneren toen Koen nog meedeed maar onze trainer het naliet om bv Livramento 5 minuten voor het eind erin te brengen (om bv een verrassende overwinning weg te slepen).
Momenteel is Livramento de gevierde man….En zo kan ik nog wel een uur doorgaan.

Om eerlijk te zijn, ik ben blij dat we ons niet geplaatst hebben (afgezien van de finacieën), want onze spelers zaten er gisteren helemaal doorheen.
El Basri werd pas gewisseld naar de kramp toen hij op de grond lag, en Brian zat lang naar de wedstrijd op de grond (hoefde hij de laatste preek niet aan te horen). Ja het seizoen had heel anders kunnen lopen. (Librici, Tasci Nieling werden veel te laat in de selectie opgenomen (Bufrari en Sy Livramento kregen ook te laat een kans).
Ik vind het goed dat Verberne gaat. Wens hem veel success bij Eindhoven.

De 3 belangrijkste mensen binnen MVV zijn de alg. directeur (nu nog Laura) ,
de techn. directeur (Ronnie van Geneugden, die haalt telkens weer goede spelers)
en de trainer (ik hoop echt dat Brian onze trainer wordt over enkele jaren, want hij heeft er wel verstand van lijkt me).

En als ze iets willen de komende 25 jaar moeten ze nu de balance opmaken.
Zet maar een grote rode streep door de bekende kneusjes en vervangingen door talentvolle amateurs al a Librici Tasci etc .
Souren behouden zal wel niet gaan/moeilijk worden.
Goedkope lokale spelers behouden die geen talent hebben kost uiteindelijk véél meer (eine vaan us.... nou precies daarom spelen we al 25 jaar kkd).

ps gisteren was het niet uitverkocht, want ik heb heel veel lege plekken gezien (overboek het stadion dan maar in de toekomst, want 10% komt niet opdagen). Je kunt daar gaan zitten waar een plek vrij is. First come first served, as simple as that. En dus geen stoel nummer op het ticket


Ik wil het niet persoonlijk maken maar ik ben het eigenlijk steevast oneens met het merendeel van wat je op dit forum schrijft. Blij zijn dat we de play-offs niet gehaald hebben is echter iets dat ik nooit zal begrijpen. Hoe kan je jezelf MVV supporter noemen als je blij bent dat we ergens te kort schieten? Onbegrijpelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, ASR, Hier menier

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2024 11:13 11 mei 2024 11:18 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #59
Je kunt nog wel uren, dagen, maanden gaan bekijken wat er nu precies niet goed is gegaan, maar het feit is, dat je de laatste wedstrijd afhankelijk bent van anderen. Ja, MVV had meer verdient en zeker deze periode. Maar, punt is dat je de volgende keer moet proberen om niet afhankelijk te zijn, van de andere uitslagen. Dan nog, is het heel knap van MVV met misschien wel de laagste begroting. En ondanks de laagste begroting wat spelers erbij, die ik zeker zou proberen te behouden voor de langere termijn (o.a. Livramento en Souren, Matthys Tasci etc), dan wil ik het komend seizoen het nog eens opnieuw zien, met een nieuwe/andere begroting.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2024 12:00
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 917
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #60
Enorm genoten van de prachtige sfeer en het vertoonde spel.
Wederom hebben we boven verwachting gepresteerd. Helaas is dat niet bekroond met playoff voetbal. Desondanks hebben we ons weer prima op de kaart gezet: op als naast het veld. Met de kleinste begroting doen we tot de allerlaatste seconde van het seizoen mee om de knikkers. Chapeau!

Ik geloof niet in “wat-als” denken. Heeft ook geen nut, maak je je alleen maar ongelukkiger mee.

Jammer dat Verberne weg gaat. Je ziet de wisselwerking tussen hem en publiek. Hij presteert 2 opeenvolgende seizoenen ruim boven verwachting. Hoe het zit tussen hem en de spelersgroep of bestuur, weet ik niet. Maar met de info die ik hem blijf ik het zeer opmerkelijk vinden om zijn contract niet te verlengen.

Goed, het boek van dit seizoen kan dicht. Op naar volgend seizoen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden