MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u

05 mei 2024 17:12
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #1
De voorverkoop loopt goed. De meeste (zwarte) vakken zijn al uitverkocht. Dus wees er snel bij!



shop.ticketing.cm.com/MVVMaastricht/even...a5-9018-0b4983cf253f


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2024 00:17 06 mei 2024 00:18 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #2
De Angelside en Gamintribune zijn uitverkocht. Er zijn op de Boschpoorttribune alleen in vak F nog plm. 65 plekken vrij. Op de Hoofdtribune zijn in vak A nog plm. 250 plekken vrij. Stijf uitverkocht huis zou toch wel heel leuk zijn.



shop.ticketing.cm.com/MVVMaastricht/even...a5-9018-0b4983cf253f


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2024 08:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #3
Ik hoop en verwacht een stijf uitverkocht huis met een mooie sfeer. Aan MVV zal het komende vrijdag niet moeten liggen, laten we hopen dat Emmen en/of NAC meewerkt. Als Groningen dat dan ook nog eens doet, dan kan het wel eens een heel speciale week worden volgende week…

Over de wedstrijd zelf:

VVV won dit seizoen pas drie uitwedstrijden en dat was allemaal in het begin van het seizoen tegen ploegen die uiteindelijk allemaal in het rechterrijtje belanden. Sinds november verliezen ze bijna iedere uitwedstrijd. Ter vergelijk: wij haalden bijna twee keer zo veel punten in uitwedstrijden als VVV. Ik wil daarmee niet zeggen dat het een makkie gaat worden, want een makkie is sowieso bijna geen enkele wedstrijd voor MVV. Maar VVV speelt nergens meer voor en heeft dus een waardeloze uitbalans. Als MVV de zenuwen in bedwang houdt en zijn eigen voetbal speelt, moet dit te doen zijn.

Dan nog maar eens de scenario’s uitschrijven:

Deze eerste alinea kan u overslaan, het is wat ingewikkeld maar komt er op neer dat de periodestand er nauwelijks toe doet op één scenario na dat ik nog eens apart onder deze alinea zal zetten. De eerste drie periodetitels zijn gewonnen door Roda, Willem II en Groningen. Daarvan promoveren er twee en de derde pakt ook een play-off plek via de ranglijst dus die plek schuift door. De plek van de vierde periode gaat naar de nummer één van die periode als die ploeg nog geen periodetitel heeft, of naar de nummer twee, als die nog geen periodetitel heeft. Hebben één en twee van de periode al een titel, dan schuift het door naar de ranglijst. Er maken nog zes ploegen theoretisch kans op een plaats bij de eerste twee in de periodestand. Roda, Groningen en Willem II zijn ook hier de top 3, Dordrecht is nummer vier en ook die staan hoog genoeg in de ranglijst dat, mochten zij nog in de top 2 van de periode eindigen, hun periodeplek doorschuift. Nummer vijf in de periodestand zijn wij. Als Groningen verliest, wij winnen, en Willem II en Dordrecht niet winnen (gelijkspel mag), dan eindigen wij tweede en pakken de periodetitel (je kan/mag niet meer dan één periode per seizoen winnen). En daarmee een play-off plek. Hypothetisch kan nummer 6 in de periodestand, Emmen, nog de periode winnen, maar dat kan alleen als wij niet van VVV winnen en Emmen wint wel, en met grote cijfers, en in dat geval zijn we sowieso ook op de ranglijst kansloos voor de play-offs. Dus dat is leuk voor Emmen maar maakt voor ons geen reet uit, excuus voor mijn taalgebruik.

Kortom: het enige scenario qua vierde periode dat voor ons relevant is: Als Groningen verliest, wij winnen, en Willem II en Dordrecht niet winnen (gelijkspel mag), dan eindigen wij tweede en pakken de periodetitel (je kan/mag niet meer dan één periode per seizoen winnen). En daarmee een play-off plek.

Dan op basis van de reguliere stand: Dordrecht, ADO, De Graafschap zijn zeker van play-offs. Daar komt nog Groningen of Roda bij. Zijn nog twee plekken over en daar strijden NAC, Emmen en MVV om. NAC heeft 55 punten, Emmen 54, MVV 53. Als Emmen verliest, hebben wij genoeg aan een gelijkspel aangezien we een beter doelsaldo hebben dan Emmen. Emmen moet thuis tegen De Graafschap. Emmen heeft de laatste drie wedstrijden het geluk aan de broek hangen, maar speelt eigenlijk al maanden matig. De Graafschap is al zeker van play-offs maar kan nog een thuisvoordeel halen. Het zal zeker geen gemakkelijke wedstrijd voor Emmen worden.
NAC heeft een beter doelsaldo dan ons, dus waarschijnlijk heeft NAC aan een gelijkspel genoeg – of wij moeten al met 6-0 van VVV winnen. Nu is NAC dramatisch uit vorm, die struikelen werkelijk naar de finishlijn. Wisten maar één van de laatste zeven wedstrijden te winnen en dat was tegen Jong PSV. NAC moet tegen Oss, wat dit seizoen een laagvlieger is. Maar de wedstrijd is in Oss, en NAC won voor het laatst begin januari een uitwedstrijd buiten de Jong-teams om. Ik zie NAC hier wel struikelen, maar wellicht halen ze een gelijkspel en dat is moeilijk voor ons.

Kortom het zal de hele wedstrijd erg spannend blijven vrees ik, zelfs als MVV comfortabel voorstaat. Ik hoop dat MVV gewoon vanaf minuut 1 er overheen vliegt zodat VVV al snel de handdoek gooit. Ik heb er in ieder geval veel zin in!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, itsman, De Zwarte Vogel, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2024 10:21
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #4
Dit keer zijn extra toiletten aan Boschpoort/Angel side wel echt een must.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2024 11:35
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #5
Waarschijnlijk dus uitverkocht. En dan zul je zien dat de hoofdtribune weer voor minder als de helft bezet is zoals iedere keer. Oke dat er plekken worden vrijgehouden voor relaties en dergelijke maar je doet jezelf toch schade door geen kaarten te verkopen voor bijvoorbeeld de buitenste vakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2024 11:43 06 mei 2024 12:24 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #6
Je wordt op je wenken bediend, Pinobel. Boschpoort, Gamin, Angelside zijn uitverkocht. Op Hoofdtribune zijn nog plekken vrij in vak A. Bovendien, en dat is nieuw, is nu het lege vak G van de Hoofdtribune in de verkoop gegooid!

shop.ticketing.cm.com/MVVMaastricht/0cca...c2-a2fb-a7120e63b47c


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2024 13:14
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 303
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #7

pinobel schreef : Waarschijnlijk dus uitverkocht. En dan zul je zien dat de hoofdtribune weer voor minder als de helft bezet is zoals iedere keer. Oke dat er plekken worden vrijgehouden voor relaties en dergelijke maar je doet jezelf toch schade door geen kaarten te verkopen voor bijvoorbeeld de buitenste vakken.


Wat dacht je van de Gamintribune? Al wedstrijden iedere keer 'uitverkocht' ( vak A bvb) en tijdens de wedstrijd half leeg.
Als je de kaarten voor niets weg geeft en ze worden keer op keer niet gebruikt zou ik hier mee stoppen en voor de verkoop gebruiken volgend seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2024 13:55 06 mei 2024 13:56 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 583
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #8

ASR schreef :

pinobel schreef : Waarschijnlijk dus uitverkocht. En dan zul je zien dat de hoofdtribune weer voor minder als de helft bezet is zoals iedere keer. Oke dat er plekken worden vrijgehouden voor relaties en dergelijke maar je doet jezelf toch schade door geen kaarten te verkopen voor bijvoorbeeld de buitenste vakken.


Wat dacht je van de Gamintribune? Al wedstrijden iedere keer 'uitverkocht' ( vak A bvb) en tijdens de wedstrijd half leeg.
Als je de kaarten voor niets weg geeft en ze worden keer op keer niet gebruikt zou ik hier mee stoppen en voor de verkoop gebruiken volgend seizoen.


Helaas worden er inderdaad erg veel kaarten weg gegeven aan: voetbal verenigingen, MUMC en bijvoorbeeld de voedselbank.
Niet dat dit fout is want het hoort ook een beetje erbij.
En zeker horen er kaarten daarheen te gaan alleen vraag ik me af of dit er niet wat veel zijn.
Aangezien inderdaad de Gamin als enige leeg uit ziet als hij al (bijna) uitverkocht is.
Dat is bij de Boschpoort en Angelside niet het geval.
Mensen die betalen voor hun kaartje die komen natuurlijk wel, terwijl de mensen die ze zomaar krijgen en normaal niet vaak gaan sneller toch niet gaan.

Misschien dat er inderdaad wat minder kaarten naartoe kunnen.
Zou ook beter zijn voor de financiën zodat ze wel verkocht kunnen worden.
Want nu is de Gamin volledig uitverkocht maar weet bijna zeker dat je nog wel een vak zou kunnen verkopen, aangezien het pas maandag is en vrijdag pas de wedstrijd op het programma staat.

Hoop vooral dat er geen rijen van honderden meters staan voor de poorten van de Geusselt staan want zo vol is het vorig jaar alleen volgens mij tegen Roda geweest.
Maar hoorde al dat ze de poorten al rond 18:00 wilde open gooien voor het supportersplein dus dat zou al helpen.

Overigens kwamen er van VVV rond de 200 tot 300 supporters mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2024 15:23
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 424
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #9

Ben Salemans schreef : Je wordt op je wenken bediend, Pinobel. Boschpoort, Gamin, Angelside zijn uitverkocht. Op Hoofdtribune zijn nog plekken vrij in vak A. Bovendien, en dat is nieuw, is nu het lege vak G van de Hoofdtribune in de verkoop gegooid!

shop.ticketing.cm.com/MVVMaastricht/0cca...c2-a2fb-a7120e63b47c


Ben, weet jij waarom dat voorheen nooit werd gedaan met vak G?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2024 16:25 06 mei 2024 16:38 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #10

jovkle schreef :

Ben Salemans schreef : Je wordt op je wenken bediend, Pinobel. Boschpoort, Gamin, Angelside zijn uitverkocht. Op Hoofdtribune zijn nog plekken vrij in vak A. Bovendien, en dat is nieuw, is nu het lege vak G van de Hoofdtribune in de verkoop gegooid!

shop.ticketing.cm.com/MVVMaastricht/0cca...c2-a2fb-a7120e63b47c


Ben, weet jij waarom dat voorheen nooit werd gedaan met vak G?


Geen flauw idee, Jovkle.

Frans Theunisz prijst de laatste vrije plekken aan:



shop.ticketing.cm.com/MVVMaastricht/0cca...c2-a2fb-a7120e63b47c


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2024 19:14
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #11
Nog minder dan 100 kaarten Hoofd tribune nog een kleine 20 kaarten vak G zo,n 70 kaarten ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2024 19:44
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 303
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #12

bokkesprongen schreef : Nog minder dan 100 kaarten Hoofd tribune nog een kleine 20 kaarten vak G zo,n 70 kaarten ........


200 om precies te zijn. Maar dit zou moeten lukken voor vrijdag 20.00 uur!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2024 19:54
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #13
Hoofd tribune A nog maar 9 ...........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2024 20:06 07 mei 2024 20:07 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 583
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #14
Zo vol als het vrijdag is.
Hebben we dat uberhaupt meegemaakt vorig jaar?
Volgens mij was het tegen NAC in de play-offs nog niet eens zo vol als nu.
Wanneer was de laatste keer met een uitverkochte Geusselt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2024 20:12
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 303
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #15

CatenaccioMestreech schreef : Zo vol als het vrijdag is.
Hebben we dat uberhaupt meegemaakt vorig jaar?
Volgens mij was het tegen NAC in de play-offs nog niet eens zo vol als nu.
Wanneer was de laatste keer met een uitverkochte Geusselt?


Finale play-offs tegen RjC.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden