MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u

11 mei 2024 16:21
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 310
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #61
Bij mij overheerst zeker geen teleurstelling, eerder trots. Trots op de volle Geusselt (alhoewel vol? Genoeg mensen met eerder gekochte steunkaarten die uiteindelijk niet kwamen) met een fantastische sfeer. Ook in de cortèsj meegelopen, ontzettend mooi. Trots op alle initiatieven die afgelopen 1,5 maand zijn genomen om MVV te redden, waardoor je alleen maar kunt concluderen dat MVV genoeg draagvlak heeft.

Verder trots op de spelers die een goede laatste periode hebben gedraaid. Dat we op doelsaldo de play-offs uiteindelijk mislopen is lullig, maar we weten waar we het hebben laten liggen en dat is niet gisteravond. We hebben gedaan wat we moesten doen, de resultaten in Oss en Emmen waren niet gunstig voor ons, jammer dan. Het resultaat in Groningen maakte de avond wel deels goed, al kunnen onze Oosterburen het ook nog halen via de play-offs.

Vorig jaar ver boven verwachting met leuk voetbal gepresteerd en play-offs gehaald en dit seizoen bijna play-offs nadat veel spelers waren vertrokken, Kostons in de winterstop nog... Dat is ook de verdienste van onze vertrekkende sympathieke trainer. Maurice, bedaank. :thumbsup:

Mensen, tot volgend seizoen. Want dat komt er! Natuurlijk is er nog veel werk, maar ik heb er volle vertrouwen in dat het goed komt. 29 mei is de eerstvolgende belangrijke datum volgens mij. Daarna in juni de begroting indienen bij de KNVB. Het zijn allemaal zaken waar wij fans geen invloed op hebben, maar wij fans hebben de afgelopen 1,5 maand wel aangetoond dat MVV niet weg kán in Maastricht... Oké, dat zeg ik nu uit sentiment, maar de rationele cijfers wijzen dat ook uit. Tot volgend seizoen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2024 16:50 11 mei 2024 16:57 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2448
Meer
MVV - VVV, vr 10 mei 2024, 20:00u #62

Maosbrögk schreef : Enorm genoten van de prachtige sfeer en het vertoonde spel.
Wederom hebben we boven verwachting gepresteerd. Helaas is dat niet bekroond met playoff voetbal. Desondanks hebben we ons weer prima op de kaart gezet: op als naast het veld. Met de kleinste begroting doen we tot de allerlaatste seconde van het seizoen mee om de knikkers. Chapeau!

Ik geloof niet in “wat-als” denken. Heeft ook geen nut, maak je je alleen maar ongelukkiger mee.

Jammer dat Verberne weg gaat. Je ziet de wisselwerking tussen hem en publiek. Hij presteert 2 opeenvolgende seizoenen ruim boven verwachting. Hoe het zit tussen hem en de spelersgroep of bestuur, weet ik niet. Maar met de info die ik hem blijf ik het zeer opmerkelijk vinden om zijn contract niet te verlengen.

Goed, het boek van dit seizoen kan dicht. Op naar volgend seizoen!


Mijn vraag blijft hangen wat zit hier achter zonder alle geruchten omtrent Maurice,wat heeft hij een enorme gunfactor zit er een technisch verhaal achter dan ben ik benieuwd naar de nieuwe coach?…mvrgr Ampa

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.209 seconden