MVV - Cambuur 9 aug 2024

26 juli 2024 02:15
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 665
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #16

bokkesprongen schreef : Dit zou wel eens de Opstelling kunnen zijn tegen Cambuur



Matijssen

Libici Aktas Cooman Schenk

Van Delssel Smeets Kleinen .

Kassimi Braken Essajas ....

Resv El Basri Tiamans , Francis ,Buifrani ,Slegers..Zeegers .


Awkut kerel, dubbelcheck even hoe onze spelers heten en maak dan even de opstelling.
Je bedoelt het verder goed maar dit is wel heel erg.

Verder is Van Dessel geblesseerd en daar zal denk ik een El Basri staan.
En ga er ook van uit dat Buifrahi op de plek van Esajas staat.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2024 08:26 26 juli 2024 08:32 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2448
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #17

tuutsje schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

bokkesprongen schreef : Dit zou wel eens de Opstelling kunnen zijn tegen Cambuur



Matijssen

Libici Aktas Cooman Schenk

Van Delssel Smeets Kleinen .

Kassimi Braken Essajas ....

Resv El Basri Tiamans , Francis ,Buifrani ,Slegers..Zeegers .


Dan mogen we nog veel transfers verwachten, Bokkesprongen. De helft ken ik niet eens…


Over halve en ganse gesproken…., als je de keeper nog niet kunt uitspreken die al enige wedstrijden bij ons heeft gespeeld dan kun je beter naar het Roda forum gaan. Aldaar is dit de normale spelling.


Niet iedereen is het Nederlands schrijven machtig,sorrie maar iedereen kent,,bokkie,,,kun je er niet gewoon over heen lezen?
De meesten op het forum zijn ,,gezegend,,met een goede beheersing van de Nederlandse taal,sommige echt enthousiaste MVV supporters nu eenmaal niet maar willen toch graag reageren respect graag!
En CAT zelfs met een dubbelcheck gaat het hem niet lukken….mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke, bokkesprongen, Hier menier, Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2024 09:21
Dary66
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #18
Mooi gesproken Ampa, het valt mij idd ook op dat er veel gezeikt word over taalfouten, de inhoud van de reactie is mijnsinziens belangrijker. "Afzeiken" op jet forum is wel heel makkelijk. Maar goed, we hebben een mooi team klaar staan voor het komende seizoen, op naar 9 augustus
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVgirl , bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2024 10:51
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1176
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #19

Dary66 schreef : Mooi gesproken Ampa, het valt mij idd ook op dat er veel gezeikt word over taalfouten, de inhoud van de reactie is mijnsinziens belangrijker. "Afzeiken" op jet forum is wel heel makkelijk. Maar goed, we hebben een mooi team klaar staan voor het komende seizoen, op naar 9 augustus


Komop mensen, dit heeft niets met taalvouten te maken. Dit is gewoon luiheid om de desbetreffende spelers even op te zoeken wat hun naam is. Lekker signaal geef je af als hier daadwerkelijk spelers van MVV meelezen….
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2024 11:35
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 344
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #20
Pfff waar maken we ons druk om? Of er nou Librici, Libici of Librietsji staat, zolang we weten wie er bedoeld wordt is er toch niks aan de hand. Er zijn jaarlijks nieuwe spelers, je kunt niet verwachten dat iedereen alle namen altijd foutloos spelt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2024 15:46
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 327
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #21

tuutsje schreef :

Dary66 schreef :


Komop mensen, dit heeft niets met taalvouten te maken. Dit is gewoon luiheid om de desbetreffende spelers even op te zoeken wat hun naam is. Lekker signaal geef je af als hier daadwerkelijk spelers van MVV meelezen….


Vertel dit ook ff tegen clown Jeffrey van wat is loos aub.
Die spelerspresentatie van hem was geen reclame voor de club.
Dat vind ik veel erger dan dat iemand een naam verkeerd schrijft hier op dit forum.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2024 15:48
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1200
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #22
TaalVouten ?? hmmmm lol

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2024 12:42
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 740
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #23
Vandaag weer eens bij een training gaan kijken.
Viel me op dat Hermans al veel trainde met zijn beoogde basis (althans, dat denk ik): Matthys, Zeegers, Aktas, Coomans, Schenk; El Basri, Kleinen Smeets, Slegers, Braken en Esajas.
Spelers vonden elkaar gemakkelijk in de partijvorm, er wordt veel en hoog drukgezet, zag er kortom goed uit, en uiteraard is het maar een training.
Jammer is dat Kassimi en Van Dessel geblesseerd zijn, wat ik begreep allebei enkele weken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2024 13:26 02 aug 2024 13:35 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 812
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #24
Weinig verandering. Als dit zo zou zijn, hopelijk wel nog librici. Was natuurlijk een training. Die kan zowel back als op de positie rechtsvoor/midden. Beter dan Zeegers, Sleegers te weinig laten zien afgelopen seizoen. Van Dessel zeiden ze twee weken geleden al, erger dan verwacht wellicht?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2024 13:23
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 201
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #25
en NOE, NOE geit ut gebuire... aon de geng Sjeng.

Eindelijk, vanavond begint het weer. Helaas met een lege Angel Side dus de steun zal nu vanaf andere tribunes moeten komen.

Denk dat een gelijkspel het maximaal haalbare is, als je kijkt naar de selecties op papier.
Hopelijk wijzigt Hermans de basis ten opzichte van Patro (verdedigend in ieder geval). Helaas zijn enkele beoogde basisspelers nog geblesseerd (Esajas, Kassimi en van Dessel) dus zullen we niet met de sterkste 11 gaan spelen helaas.

Souren is aanvoerder van Cambuur, leuk voor hem.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2024 16:43 09 aug 2024 16:45 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1377
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #26
De informatievoorziening via Socials is wel echt stukken minder geworden zeg! De berichten met balk van 75% uitverkocht was veel duidelijker. Nu een bericht ‘koop je tickets’, terwijl de hele boschpoort tribune al is uitverkocht! En dat staat er dan maar heel klein bij.
Plus eindeloze spam onder de berichten van MVV van zogenaamde websites waar je de wedstrijd (dus niet) kan kijken. (Nooit op klikken dus!). Heb ze nu zelf maar ferapporteerd maar MVV kan die berichten gewoon verwijderen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2024 18:58 09 aug 2024 18:59 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 812
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #27
Die denk spambot berichten onder MVV posts ook al vele malen gerapporteerd. Facebook doet er niks aan, maar het is twee minuten werk voor om die vanuit mvv even te verwijderen. Comments lezen is niet meer leuk.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2024 22:33
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #28
Kroketten keeper ( volgens Hans Kraay )

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2024 22:38
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 201
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #29
Pfff hopen dat Kassimi, Esajas en v Dessel (die ik alle 3 nog niet gezien heb) snel fit worden.
Dit was weer niet veel.

Ik denk toch echt de slechtste rechterkant in jaren, zijn geen stap verder dan begin vorig seizoen. Waarom Zeegers 90 minuten mag spelen is me toch echt een raadsel.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2024 22:45
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 632
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #30
Vak A oppe Boschpoort zaot vol ....waore dat studente of prospects ? ...:woohoo:
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden