Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024

22 aug 2024 16:59 22 aug 2024 17:56 door Ben Salemans.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 684
Meer
Onderwerp Auteur
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #1
Na de 0-0 op de toekomst tegen Jong Ajax, staat nu de uitwedstrijd tegen Den Bosch op het programma.
We hebben uit op de Vliert in Den Bosch pas 1x gewonnen in de laatste 10 seizoenen.
Nooit een makkelijke wedstrijd voor ons.
Vorig haar stonden we tot minuut 83 1-2 voor en verloren we in de slotfase alsnog met 3-2..

Over Den Bosch..
De eerste wedstrijd van FC Eindhoven van Maurice Verberne verloren met 2-1.
En afgelopen week met 6-0 gewonnen van Jong AZ in eigen huis.
Lastig om daar iets over te zeggen aangezien Jong AZ niet met Ruben van Bommel en consorten kwam aanzetten.

Over us MVV'ke..
Ik vond ons tegen Jong Ajax bij vlagen goede dingen laten zien alleen ontbrak het voorin aan stootkracht.
Zoals Kleinen al aangaf in het interview vooraf, denk ik dat als die goal eenmaal valt er snel meer zullen volgen.

Verdedigend vond ik het beide wedstrijden tot nu toe erg sterk staan.
Coomans die ik afgelopen seizoen vaak wat onzeker vond, vind ik nu erg sterk naast Aktas.

Esajas en Van Dessel trainden beide al mee vandaag met de groep maar nog niet helemaal.
Dus ik denk dat we die volgende week misschien weer terug bij de selectie kunnen verwachten.
Kassimi volgens mij nog ietsje langer.

We zullen denk ik met dezelfde 11 starten en ben benieuwd wat voor een MVV we krijgen te zien.

Voorspelling 1-2

Hup MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2024 22:06 22 aug 2024 22:08 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 640
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #2
Bosche Bolle zien neet slech, meh kinne neet op teege e fetsoenlik Mestreechs vläöjske !
Dus wie kattenatsjow 't zeet, die punte goon met trök nao 't ecchte Zuije !
Jammer dan Onno....:daag:





De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 08:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3886
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #3
We hebben inderdaad waardeloze statistieken tegen Den Bosch-uit de laatste jaren. En dat terwijl Den Bosch zeker niet de beste jaren achter de rug heeft, die eindigden negen van de laatste tien seizoenen in het rechterrijtje en daarvan nog eens drie keer als voorlaatste.

Over het spelpeil van Den Bosch valt afgaande op de twee gespeelde wedstrijden weinig te zeggen. Uit bij Eindhoven verdiend verloren, this tegen Jong AZ was het hosanna in de gloria qua uitslag, maar had Jong AZ wel degelijk meer balbezit, meer passes. Jong AZ speelde zonder een paar sterkhouders die de week daarvoor Roda inmaakten. Maar waar die 6-1 tegen onze vrienden uit het oosten geflatteerd was, was de 6-0 voor Den Bosch dat zeker ook. Interessante statistiek: de keeper van Den Bosch verrichte tegen Jong AZ 6 reddingen. Dat is het op één na hoogste aantal reddingen dat een keeper in de KKD verrichte vorige speelweek (alleen de keeper van Cambuur maakte meer reddingen). Die 6-0 zal Den Bosch zeker zelfvertrouwen geven en de punten en doelpunten zitten gewoon in de tas, maar laten we alsjeblieft niet schrikken van die uitslag, want wie verder kijkt ziet dat bij Den Bosch vrijwel alles binnenviel en dat Jong AZ grote delen van de wedstrijd beheerste, maar heel dom de doelpunten weggaf.

Vorig jaar verloren we hier, inderdaad op schlemielige wijze. Als we dit jaar weten te winnen zijn dat al drie bonuspunten ten opzichte van vorig jaar. Ik denk dat het kan. In Hermans we trust.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Tuor, Lassie80, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 19:31
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1215
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #4
Zelfde opstelling als vorige week . Van de reservebank hoef je ook niet veel te verwachten .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 20:00
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 361
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #5
Ik denk tot we gaan winnen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 20:22
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1215
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #6
MVV vooral voorin totaal onmachtig . Wat een verschil met vorig seizoen aanvallend .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 20:25
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 342
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #7

Sjonnie schreef : MVV vooral voorin totaal onmachtig . Wat een verschil met vorig seizoen aanvallend .


Onthutsend zwak voorin, laten we hopen dat de vleugelspitsen Kassimi en Esajas heel snel terugkomen van hun blessure.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 20:28
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1215
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #8
Vorig seizoen was MVV in de omschakeling binnen een paar seconden in het strafschop gebied van de tegenstander , nu hebben ze 2 minuten nodig . Denk dat als Den Bosch scoort de wedstrijd over is .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 20:42
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1215
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #9
Wat doet Schenk daar in gods naam ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 20:44
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 228
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #10
Wat is dit slecht zeg, die 1e helft. Ongelooflijk, zit toch echt 0 voetbal in.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 20:45
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 342
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #11

Sjonnie schreef : Wat doet Schenk daar in gods naam ?


Héél knullig weer...
Ik mis aanvallend alles wat we de vorige twee seizoenen wel hadden...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 20:48 23 aug 2024 20:49 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 825
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #12
Glijden de hele tijd uit, al zeker zes keer. Achterin blijft wankel, voorin totaal tandenloos tot nu toe. Sleegers wederom onzichtbaar. En in het midden Smeets die het niet naar zich toetrekt, lijkt wel 40. Wederom ook weer geen Librici.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 20:51
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1215
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #13
De vorig 2 seizoenen kon je achterover leunen en de tegenstander laten komen . In de omschakeling waren we in een paar tikken in de 16 van de tegenstander . Het is dat Matthys weer een paar wereld reddingen heeft gemaakt , anders stond je nu al kansloos achter . Vrees dat den Bosch MVV een beetje overschat heeft en dat ze in de 2e helft vol gas gaan geven .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 20:52
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 361
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #14
Pfoeh ik ben me een hoedje geschrokken deze eerste helft. Leek wel een eredivisieploeg tegen een amateurploeg.
Eens zien wat onze ‘nieuwe’ trainer kan doen in de rust, daar gaat mijn aandacht naar uit de 2e helft.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 20:59
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 397
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #15
Wat is Mvv aan het doen?
Jeetje wat een niveau, niet om aan te zien.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden