Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024

23 aug 2024 21:08
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 334
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #16
Als je zo blijft voetballen, kun je nog 4 spitsentrainers aantrekken, maar dat gaat niet helpen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 21:52
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 342
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #17
Een iets betere tweede helft levert toch nog een puntje op maar wat was het weer matig. En dan 3 seconden voor tijd wisselen. Waarom?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 21:56
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1215
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #18
2e helft 100% beter dan de eerste helft . Maar dit den Bosch stelt ook geen reet voor , Het MVV van vorig seizoen had vandaag gewonnen . Smeets moet echt zijn momenten kiezen , want lichamelijk kan hij het niet meer bijbenen .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 21:56 23 aug 2024 22:00 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #19
Misschien een resultaat waar beide niet zoveel aan hebben, maar wellicht voor MVV de grootste opsteker. Want 1. Nog niet op volle oorlogsterkte en 2. Volgens mij nu meer punten uit de 3 gespeelde wedstrijden gehaald dan vorig seizoen (2 punten en vorig jaar 1 punt).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 21:57
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2462
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #20

Sjonnie schreef : Zelfde opstelling als vorige week . Van de reservebank hoef je ook niet veel te verwachten .


Laat Stan Braem maar komen…mvrgr Ampa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Sjonnie, jovkle, jasonke7

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 21:59
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 342
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #21

Sjonnie schreef : 2e helft 100% beter dan de eerste helft . Maar dit den Bosch stelt ook geen reet voor , Het MVV van vorig seizoen had vandaag gewonnen . Smeets moet echt zijn momenten kiezen , want lichamelijk kan hij het niet meer bijbenen .


Inderdaad, volgens de subjectieve verslaggever van ESPN wordt Den Bosch fluitend kampioen en gaat volgend jaar Europees.
Gaan gewoon 13de eindigen dit seizoen dus.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 22:00
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 228
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #22
Betere 2e helft, gelukkig mocht Buifrahi blijven staan kwam het meeste gevaar van. Schenk wordt ook steeds stabieler.

Smeets , tja…. Wederom geen gelukkige wedstrijd.

Mathys weer MOTM , contact verlengen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, ASR

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 22:12
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 397
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #23
Tweede helft heeft zowel Den Bosch als Mvv verschillende kansen gehad om te winnen. De buitenspelers, Sleegers en Buifrahi, komen geen man voorbij en zorgen zelden voor gevaar. Hopelijk zijn de aangetrokken spelers Esajas en Kassimi snel fit.
Kleinen speelde dromerig, Smeets heeft moeite als het tempo omhoog gaat. Mathys is een topkeeper voor Mvv, altijd al gevonden.
Met dat puntje mag Mvv tevreden zijn, ben benieuwd vrijdag tegen jong Psv.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2024 22:20
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1215
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #24

Buurke76 schreef : Betere 2e helft, gelukkig mocht Buifrahi blijven staan kwam het meeste gevaar van. Schenk wordt ook steeds stabieler.

Smeets , tja…. Wederom geen gelukkige wedstrijd.

Mathys weer MOTM , contact verlengen



Ik zou als ik MVV was werk gaan maken van Aktas , wat is die gast een geweldenaar zeg . In mijn ogen beter dan die lamlul die nou bij den Haag speelt .
De volgende gebruiker (s) zei dank u RoedWitHart

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2024 07:03
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 856
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #25

Zwegel schreef : Als je zo blijft voetballen, kun je nog 4 spitsentrainers aantrekken, maar dat gaat niet helpen.

Het valt mij in de laatste competitiewedstrijden van MVV op dat middenvelder en opbouwer Smeets vaak in spitspositie kansen mist. En Braken is dan in geen velden of wegen te bekennen. Je zou toch mogen verwachten dat onze echte spits Sven Braken in spitspositie staat in plaats van Smeets? Is dat geen tactische fout?

Misschien is Braken wel ruimte aan het creëren voor Smeets en komt Smeets dankzij het werk van Braken in scoringspositie. Maar dan klopt er toch iets niet. Smeets is toch niet onze spits, maar Braken. Een spitsentrainer als Zenden zou hier wel eens snel verbetering in kunnen aanbrengen.

Maar misschien gaat de aanval vanzelf ook beter lopen als onze nieuwe spelers fit genoeg zijn om de aanvallen van MVV te versterken?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2024 08:06
RoedWitHart
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #26
Vorig seizoen hebben we thuis 1-1 gelijk gespeeld tegen Cambuur en uit verloren bij FC Den Bosch (3-2) en Jong Ajax (3-0). Zo bekeken is de seizoensstart veelbelovend. Volgende week vrijdag de eerste overwinning en dan doet MVV het echt prima en liggen we op schema voor een nette klassering.

Fijn dat Romain Matthys zijn oude vorm direct te pakken heeft. En jammer van die kopbal van Sven tegen de paal. Met de mentaliteit van de tweede helft in Den Bosch gaat MVV nog veel punten halen, daarvan ben ik overtuigd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae, Obbins

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2024 08:50
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 361
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #27
De mening over een veelbelovende competitiestart kan ik helaas (nog) niet delen. Om telkens de resultaten te vergelijken met voorgaande seizoen(en) is natuurlijk onzin, want zo werkt het niet in het voetbal.

Gisteren een belabberde 1e helft en een meer solide 2e helft. Met name het gebrek aan kansen en doelpunten baart mij zorgen. Of de ontbrekende buitenspelers dit probleem kunnen oplossen valt te hopen. Maar dat zal pas blijken wanneer ze enkele officiële potjes hebben gespeeld, daar kan nu nog niets zinnigs over gezegd worden op basis van wat oefenpotjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR, M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2024 10:47
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 684
Meer
Onderwerp Auteur
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #28

Sander70 schreef : De mening over een veelbelovende competitiestart kan ik helaas (nog) niet delen. Om telkens de resultaten te vergelijken met voorgaande seizoen(en) is natuurlijk onzin, want zo werkt het niet in het voetbal.

Gisteren een belabberde 1e helft en een meer solide 2e helft. Met name het gebrek aan kansen en doelpunten baart mij zorgen. Of de ontbrekende buitenspelers dit probleem kunnen oplossen valt te hopen. Maar dat zal pas blijken wanneer ze enkele officiële potjes hebben gespeeld, daar kan nu nog niets zinnigs over gezegd worden op basis van wat oefenpotjes.


Je kon in de oefenpotjes al zien dat Kassimi en Esajas meer actie en snelheid hebben op de flanken dan Slegers en Buifrahi.
Al vind ik Buifrahi wel wat beter spelen dan voorheen en Slegers deed het gister ook niet slecht.
Alleen je mist explosiviteit en snelheid.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2024 11:00
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1882
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #29
Heb de match niet live gezien gister , alleen een samenvatting en ik vraag me af of bij de 1-0 niet een overtreding aan vooraf gaat ?

Goed verder lees ik dat MVV een matige eerste helft heeft gespeeld , dat kan natuurlijk altijd , de schade was beperkt en alle kansen op herstel in de 2dehelft nog voor de boeg en dat is er ook van gekomen.
Kijk je kunt door veel brillen analyseren , tot nu toe is MVV pas 1 keer verslagen en heeft slechts 2 doelpunten tegen in 3 partijen . Aanvallend komen er toch iedere keer goede kansen ook gister wat ik zag dus de slechts 1 doelpunt voor is voor mijn gevoel niet de juiste afspiegeling wat MVV aanvallend kan.

Verder is het geen ploeg die 38 wedstrijden dominant is en top 5 gaat spelen , lang meedoen en proberen te pieken daarvan zal het moeten komen .
Als ik spelers zou zijn dan zou ik me vastklampen aan een goed herstel 2de helft tegen toch een lastige ploeg en wederom niet verloren en er word hard gewerkt , ben blij met Smeets en Braken in de as van het elftal , Matthys prachtige partij gekeept , puntenpakker op dit moment voor ons

Sven gaat zijn goaltjes wel maken , lang geleden dat we een spits hadden die kan koppen, zonde van bal op de paal .
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2024 13:38
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 334
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht, vr 23-8-2024 #30
Met alle respect voor onze trainer.
Maar als ik Silva Timas was geweest gisteren, had ik gezegd: 'bekijk het je maar'.
Je gaat me niet wijsmaken dat Buifrahi die 15 seconden (als het dat al was) niet meer verder kon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.359 seconden