Telstar - MVV zondag 8 september 2024

08 sept 2024 16:21
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #16
Er zit totaal geen idee achter het aanvalsspel van MVV. Het aantrekken van Braken heeft het spel van MVV helaas geen goed gedaan. Nul verrassing en creativiteit, saai en voorspelbaar. Nooit gedacht Livramento met zijn explosiviteit zo te gaan missen.
Hoe lang Zeegers en Sleegers nog?

4-0 tegen Telstar kan echt niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Brncic, Sjarelke, Sjiek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 16:24
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #17
Weggespeeld tegen Telstar, nul creativiteit, nul passie en strijd, te veel spelers te lief en middelmaat. Diep, diep schamen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 16:31
MVVgirl
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 81
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #18
Ik heb het voorspelt!
Trek Braken niet aan, hij is geen goalgetter!
We hebben die snelle en behendige spits nodig.....het komt uit.

Zonde van het geld
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke, M-MVV, Mosae, Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 16:37
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #19
Tweede helft was zeer zwak van Mvv kant, die keeper (Koeman) heeft geen enkele redding hoeven te verrichten. Aanvalslinie van Mvv is wel erg zwak. De meeste aanvallen van Telstar gingen over links, dan zie je dat Zeegers moeite heeft met dit niveau, Coomans speelde ook zwak. .
Basri en Kleinen werden ook op het middenveld overlopen.
Deze wedstrijd snel vergeten, op deze manier gaat Mvv geen enkele rol van betekenis gaat spelen in de KKD

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 16:40 08 sept 2024 16:55 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 428
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #20
Afgeserveerd. Dit zat er aan te komen. In Den Bosch had dit al kunnen gebeuren, en tegen Jong PSV trouwens ook. Het ontbreekt aan scherpte en het is allemaal te slap, en dat is niet voor het eerst dit seizoen, en dat is een serieus probleem. De afgelopen drie wedstrijden kwamen we daarmee weg, maar vandaag niet. Overigens vond ik MVV niet perse de mindere, in elk geval tot de 2-0 (zeker ook niet de betere hoor, maar 0-0 bij rust was een prima weerspiegeling geweest van de krachtsverhoudingen). Na de 2-0 was het klaar, lukte bij Telstar alles en lieten wij het op kinderlijke wijze lopen (en dat is overigens ook zorgwekkend). Maar tot de 2-0 waren het de kleine marges die het verschil maakten. Telstar scoorde uit het niets de 1-0, geweldige goal waar ook het nodige geluk bij kwam kijken. De 2-0 zat er wel meer aan te komen, maar was echt dramatisch verdedigen van onze kant. De 3-0 was wederom een mooi maar gelukkig afstandsschot, waarbij overigens wel gezegd moet worden dat zowel bij 1- als de 3-, en 4-0 onze rechtsback bepaald niet stond te schitteren. Niet voor niks dat meer dan de helft van de aanvallen van Telstar over die kant kwam. Maar goed, kleine marges, als Den Bosch de eerste helft de kansen had afgemaakt was het ook 3-, 4-0 geworden. Maar daar excelleerde Matthys en faalde hun voorhoede, waardoor wij na een scherpere en fellere tweede helft een punt eruit konden slepen. Kleine marges.

Beetje vroeg om dit na 5 wedstrijden te zeggen misschien, en we hoeven ook niet meteen te panikeren na een flinke nederlaag, maar er lijken zoals gezegd wel wat structurele probleem in het spel van MVV te zitten. Ten eerste een gebrek aan scherpte. Kijk fouten horen erbij, maar het is met name voorin dat het gebrek aan scherpte leidt tot een gebrek aan kansen. De voorhoede faalt al weken, hopelijk wordt dat opgelost als een aantal geblesseerden terugkeert. We creëerden ook vandaag nauwelijks kansen, terwijl daar wel meer dan genoeg mogelijkheden toe waren. Voetballend ziet het er best leuk uit bij MVV, tot de zestien. Maar zo gauw de laatste pass gegeven moet worden is het al sinds het begin van de competitie ongekend slordig. Er worden al wekenlang zo ongelooflijk veel kansen op kansen gemist. Ook vandaag weer, meerdere keren dat de meest simpele passes op de beslissende momenten niet aankwamen. Dat ligt niet alleen aan de voorhoede natuurlijk, het middenveld is hier net zo goed schuldig aan. Maar door dat slordige spel wordt Braken nauwelijks bereikt en als hij dan de bal krijgt doet hij er zelden iets goed mee. Buifrahi heeft potentie maar is veel te grillig. En Sleegers, tja, die jongen is geen rechtsbuiten dus ik wil niet te hard oordelen, maar de meest simpele ballen mislukken. Ik denk dat het wel 3, 4x deze wedstrijd is voorgekomen dat een mogelijke kans verprutst werd omdat hij een ziekenhuis bal gaf, gewoon eenvoudige ballen over een paar meter. Los daarvan komt hij fysiek echt tekort. In combinatie met Zeegers is onze rechterkant in het algemeen gewoon vrij matig en niet van het vereiste niveau als je voor playoffs wilt meedoen. Ik zou graag Librici eens rechtsachter willen zien.

Een tweede, zorgwekkender probleem is dat allemaal soms wel erg slap is. Voetballend zit het bij vlagen zoals gezegd echt wel okay uit. Maar erg mag wel iets meer peper in de reet af en toe! En dit is elke wedstrijd tot nu toe een probleem geweest, zij het meestal maar een helft. We doen elke wedstrijd leuk mee, maar dat is het dan ook, en na elke wedstrijd blijft dan het gevoel hangen dat er veel meer in gezeten had als het allemaal een tikkeltje feller was geweest. Ook vandaag weer, zeker in de eerste helft.

Na Cambuur zijn we drie wedstrijden weggekomen met dit gebrek aan scherpte en felheid, maar het was zoals gezegd wachten dat dat een keer niet zou gebeuren. Natuurlijk missen we voorin en op het middenveld drie spelers, en zo gauw die terugzijn leidt dat hopelijk ook tot scherper aanvalsspel. En het is te hopen dat Hermans en co op een of andere manier ervoor kunnen zorgen dat de slapte eruit gaat, want anders wordt het een heel lang en frustrerend seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 16:42 08 sept 2024 16:43 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #21
Vanwege vakantie, diverse verplichtingen en andere dingen was dit de eerste wedstrijd van MVV dit seizoen die ik volledig kon zien. Maar als deze wedstrijd een referentiekader is voor dit seizoen, voorspelt het weinig goeds. Van de andere kant: in de KKD kan iedereen van elkaar winnen. Je moet een keer een goede serie neerzetten en dan kom je in een flow. Maar dan moet er wel energie in het elftal komen, en die was er zeker de tweede helft niet.
Eerste helft ging nog wel. Voetballend tot de 16 wel aardig, maar de spits wordt te weinig bereikt. Mathys de beste man, zegt genoeg. Ondanks zijn blunder vlak voor rust en geluk dat die Telstar speler die bal aanneemt waardoor het doelpunt vanwege buitenspel niet doorgaat, anders was het al voorbij geweest. Tweede helft zakt het na de 2-0 helemaal in elkaar.
Hoop dat de jongens die van blessures terugkeren wat positievere impulsen aan het elftal kunnen brengen. Met name aan de rechterkant ziet het er niet goed uit. Sleegers komt op alle fronten te kort en Zeegers is echt niet beter als Librici vorig jaar. Maar oké, de beste stuurlui.... ;)

Hopen dat het tij z.s.m. gekeerd wordt, ook met een ander type aanvalsspel.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 16:45
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 208
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #22
Ik hoop maar dat het tegen Volendam en Roda beter gaat anders is het na 8 wedstrijden 1 groot drama.
Zoals boven beschreven hadden we tegen Den Bosch en PSV ook kunnen verliezen.

Maar goed, oefenen tegen uvc en Berg zorgt er voor dat in de competitie het echte niveau pas zichtbaar wordt.

Ik heb nog geen hoge pet op van Hermans, met steeds dezelfde basis die wekelijks faalt
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peeke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 17:03 08 sept 2024 17:05 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #23

Brncic schreef : Weggespeeld tegen Telstar, nul creativiteit, nul passie en strijd, te veel spelers te lief en middelmaat. Diep, diep schamen.


Moet het toch kwijt hoe zwak kun je als spits zijn en dan heb ik het over Braken,jeetje geen enkele toevoeging!
Oké geen aanvoer maar ook geen toevoeging wat een verschil met Livramento,zal het ooit beter worden?
Wat heb je te verletten als je de tweede helft alles omgooit Hermans! indd jeetje ze moeten zich zich diep schamen of kunnen ze gewoon niet bete…iedereen wat zich zich super heeft ingezet omtrent het redden van MVV …..sorrie…met diep nederige groet …..Ampa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 17:09
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #24
Op voorhand zei ik dat ze Braken meteen moesten halen. Zonder buitenspelers met diepte heeft met Braken spelen geen enkele toevoeging. Braken moet je aanspelen en buitenspelers/ middenvelders moeten bijschuiven en eroverheen. Nu verliest Braken wel heel veel duels, maar er is veel te weinig diepte in het spel.

Eerste helft had ik wel het idee dat MVV de controle had. Sleegers wordt best hard aangepakt, maar is de enige speler die af en toe nog een steekbal wilt geven. Kleinen , El Basri en Smeets zijn vooral bezig met tikjes breed of lange ballen opzij te geven.


Hopelijk voegen de jongens die terugkomen wat toe in creativiteit.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 17:18
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 925
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #25
Opa
Ik heb met de vader van Sven gesproken Ed Braken.
Hij vertelde mijn dat Sven verre van fit is
Wij hebben geen tweede spits.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 17:27 08 sept 2024 17:28 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 668
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #26
We hebben als MVV supporters al wat voor de kiezen gehad.. Maar dit was me er weer een hoor.
Om je kapot te schamen hoe onze 11 voor de dag kwamen.
Overal te laat en alle duels verliezen.

Die 1-0 valt ongelukkig en is gewoon een mooie goal.
Maar daarna word er gewoon nergens doorgestapt of druk gezet.
0 dreiging of uitgespeelde kansen.
4-0 tegen een niet eens geweldig spelend Telstar...

Matthys is de enige die nog wat leuke reddingen maakte maar voor de rest heb ik echt geen goed woord voor deze prestatie.
Volgende week wacht Volendam met Muhren en Veerman... Ik ben er bang voor.

Ik schaam me niet meer zo vaak voor MVV, maar deze wedstrijd was echt om je kapot te schamen.

Respect voor de supporters die de lange reis hebben gemaakt voor deze wanvertoning.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 17:27
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 349
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #27
Pfoe harde cijfers dit!!

Nadat ik had aangegeven het onbegrijpelijk te vinden dat Verberne moest vertrekken werd Hier door enkelen beweerd dat Verberne een tactisch onbenul zou zijn en dat de goede resultaten van afgelopen seizoenen te danken waren aan de assistenten o.a. Hermans.
Ik trek dit zeer, zeer in twijfel! Als Hermans zo tactisch ok is, hoe kunnen we het dan al wedstrijden voorin zeer lastig hebben? Hoe kan het dan dat we al wedstrijden hopen op een betere tweede helft, omdat het die eerste helft niet om aan te zien was? Slechte voorbereiding?

Het zal tegen het zere been zijn van enkelen hier, maar zoals ik al meteen had aangegeven: Verberne hadden ze nooit mogen laten gaan! Top trainer voor Mvv-begrippen!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 17:30
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 668
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #28

Sander70 schreef : Pfoe harde cijfers dit!!

Nadat ik had aangegeven het onbegrijpelijk te vinden dat Verberne moest vertrekken werd Hier door enkelen beweerd dat Verberne een tactisch onbenul zou zijn en dat de goede resultaten van afgelopen seizoenen te danken waren aan de assistenten o.a. Hermans.
Ik trek dit zeer, zeer in twijfel! Als Hermans zo tactisch ok is, hoe kunnen we het dan al wedstrijden voorin zeer lastig hebben? Hoe kan het dan dat we al wedstrijden hopen op een betere tweede helft, omdat het die eerste helft niet om aan te zien was? Slechte voorbereiding?

Het zal tegen het zere been zijn van enkelen hier, maar zoals ik al meteen had aangegeven: Verberne hadden ze nooit mogen laten gaan! Top trainer voor Mvv-begrippen!!!


Dit is niet een Hermans/Verberne discussie maar eerder de spelers.
Ik vind Verberne net zo weinig uitstralen als Hermans alleen heeft Verberne goed gepresteerd en moet dat bij Hermans nog maar blijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 17:50
MVVMestreech02
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #29
Daar hoef je geen geleerde voor te zijn om te zien dat Braken verre van fit is. Vraag is moet je hem niet eerst op trainen en starten met een andere speler. Desnoods een ander systeem.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 18:08
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #30

Sander70 schreef : Pfoe harde cijfers dit!!

Nadat ik had aangegeven het onbegrijpelijk te vinden dat Verberne moest vertrekken werd Hier door enkelen beweerd dat Verberne een tactisch onbenul zou zijn en dat de goede resultaten van afgelopen seizoenen te danken waren aan de assistenten o.a. Hermans.
Ik trek dit zeer, zeer in twijfel! Als Hermans zo tactisch ok is, hoe kunnen we het dan al wedstrijden voorin zeer lastig hebben? Hoe kan het dan dat we al wedstrijden hopen op een betere tweede helft, omdat het die eerste helft niet om aan te zien was? Slechte voorbereiding?

Het zal tegen het zere been zijn van enkelen hier, maar zoals ik al meteen had aangegeven: Verberne hadden ze nooit mogen laten gaan! Top trainer voor Mvv-begrippen!!!



Ga je nu bij iedere nederlaag je gelijk proberen te halen? We hebben nu Hermans als trainer deal with it. Als men binnen MVV Maurice als topper zag was die wel gebleven. Vergeet niet dat we ook onder hem belachelijk slechte reeksen hebben gehad.

Laten we hopen dat Kassimi en die belg snel aansluiten, wie weet hoe het dan gaat.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.361 seconden