Telstar - MVV zondag 8 september 2024

06 sept 2024 14:39 06 sept 2024 14:40 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3879
Meer
Onderwerp Auteur
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #1
Zondagmiddag spelen we uit bij Telstar. Wat mij betreft een van de leukere uitwedstrijden omdat het een ouderwetse vibe heeft. Klein stadionnetje, gek scorebord, club die op het eerste oog nog in de jaren negentig bivakkeert. En doorgaans vriendelijke mensen, geen gedoe.

Qua selectie staat er in het doel onze grote vriend Ronald Koeman Jr. Wat mij betreft, buiten dat ik hem een eikel vind, ook gewoon één van de slechtste keepers op dat niveau. Geen idee waarom hij daarom nu alweer drie jaar een basisplaats heeft. Heb op basis van de wedstrijd in Maastricht vorig seizoen ook het gevoel dat hij een beetje zenuwachtig is voro spelen tegen ons, al zal dat vooral in de Geusselt gelden waar hij het publiek tegen zich heeft.
Verder een typische Telstar-selectie met weinig namen waarvan je denkt dat ze top KKD zijn. Middenvelder Rossen vind ik een mooi talent, en voorin met Eddahchouri en Karchouch gevaarlijke klanten. Daar ligt wat mij betreft hun kracht, als die jongens het op hun heupen hebben dan zijn ze erg gevaarlijk. Rechtsbuiten Seedorf vertrok begin deze week naar Roda dus daar hebben we geen last van. Overigens de derde speler van Telstar die deze zomer naar Roda ging. Weinig originele scouting daar en alle drie de spelers zijn naar mijn mening niet van het niveau dat je om promotie mee gaat spelen, maar goed, het gaat hier niet om onze oosterburen.

Het seizoen is nog jong maar voor Telstar best gek. Uit twee keer gewonnen en vijf keer gescoord. Thuis verloren en gelijk, nog niet gescoord. Ze kregen onder meer met 0-3 van Eindhoven op de broek. De overwinningen waren tegen Jong PSV en een bemazzelde winst in Arnhem op Vitesse. Het gaat dus alle kanten op bij Telstar.

Bij ons is er vertrouwen en als een Buifrahi zijn recente vorm doortrekt, Braken wat geluk heeft en Sleegers het naar binnen trekken steeds beter beheerst, moet een overwinning hier mogelijk zijn. Ik voorspel 1-2.

A propos, de wedstrijden in september:

- Telstar uit
- Volendam thuis
- Roda uit
- TOP Oss thuis

Volendam en Roda staan beiden onderin. Volendam moet je thuis kunnen pakken in hun huidige vorm. MVV heeft al veel te lang niet meer gewonnen in Kerkrade, je kan daar echt een flinke klap uitdelen door te winnen. En Oss is weliswaar aardig aan het seizoen begonnen, maar daar moet je thuis ook gewoon van winnen. Ik verwacht echt niet dat MVV alle vier de wedstrijden wint, maar in september kan, en eigenlijk moet, je gewoon veel punten pakken gezien (de vorm van) de tegenstanders. En dan kan je zo maar opeens redelijk bovenin staan.

Wedstrijd tegen Telstar is op het open kanaal van ESPN te zien - Ziggo kanaal 18!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, Lassie80, jovkle, Jim Cemint, bokkesprongen, CatenaccioMestreech, MF

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2024 16:54 06 sept 2024 16:55 door MF.
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #2

Jacques schreef : Zondagmiddag spelen we uit bij Telstar. Wat mij betreft een van de leukere uitwedstrijden omdat het een ouderwetse vibe heeft. Klein stadionnetje, gek scorebord, club die op het eerste oog nog in de jaren negentig bivakkeert. En doorgaans vriendelijke mensen, geen gedoe.

Qua selectie staat er in het doel onze grote vriend Ronald Koeman Jr. Wat mij betreft, buiten dat ik hem een eikel vind, ook gewoon één van de slechtste keepers op dat niveau. Geen idee waarom hij daarom nu alweer drie jaar een basisplaats heeft. Heb op basis van de wedstrijd in Maastricht vorig seizoen ook het gevoel dat hij een beetje zenuwachtig is voro spelen tegen ons, al zal dat vooral in de Geusselt gelden waar hij het publiek tegen zich heeft.
Verder een typische Telstar-selectie met weinig namen waarvan je denkt dat ze top KKD zijn. Middenvelder Rossen vind ik een mooi talent, en voorin met Eddahchouri en Karchouch gevaarlijke klanten. Daar ligt wat mij betreft hun kracht, als die jongens het op hun heupen hebben dan zijn ze erg gevaarlijk. Rechtsbuiten Seedorf vertrok begin deze week naar Roda dus daar hebben we geen last van. Overigens de derde speler van Telstar die deze zomer naar Roda ging. Weinig originele scouting daar en alle drie de spelers zijn naar mijn mening niet van het niveau dat je om promotie mee gaat spelen, maar goed, het gaat hier niet om onze oosterburen.

Het seizoen is nog jong maar voor Telstar best gek. Uit twee keer gewonnen en vijf keer gescoord. Thuis verloren en gelijk, nog niet gescoord. Ze kregen onder meer met 0-3 van Eindhoven op de broek. De overwinningen waren tegen Jong PSV en een bemazzelde winst in Arnhem op Vitesse. Het gaat dus alle kanten op bij Telstar.

Bij ons is er vertrouwen en als een Buifrahi zijn recente vorm doortrekt, Braken wat geluk heeft en Sleegers het naar binnen trekken steeds beter beheerst, moet een overwinning hier mogelijk zijn. Ik voorspel 1-2.

A propos, de wedstrijden in september:

- Telstar uit
- Volendam thuis
- Roda uit
- TOP Oss thuis

Volendam en Roda staan beiden onderin. Volendam moet je thuis kunnen pakken in hun huidige vorm. MVV heeft al veel te lang niet meer gewonnen in Kerkrade, je kan daar echt een flinke klap uitdelen door te winnen. En Oss is weliswaar aardig aan het seizoen begonnen, maar daar moet je thuis ook gewoon van winnen. Ik verwacht echt niet dat MVV alle vier de wedstrijden wint, maar in september kan, en eigenlijk moet, je gewoon veel punten pakken gezien (de vorm van) de tegenstanders. En dan kan je zo maar opeens redelijk bovenin staan.

Wedstrijd tegen Telstar is op het open kanaal van ESPN te zien - Ziggo kanaal 18!



Prima verwoord. Ik acht de kans enkel niet groot voor een overwinning. vorig seizoen 6 wedstrijden gespeeld in de middag, 5 verloren, 1 gewonnen. (Competitie). Ik weet niet wat het is, maar, over het algemeen presteert MVV altijd slecht in middag wedstrijden.

Winst:
1-3 VVV Venlo

Verloren:
- 1-2 De graafschap
- 1-3 NAC Breda
- 1-0 Roda JC
- 1-3 FC Dordrecht
- 0-3 Roda JC

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2024 20:10
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 208
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #3
Is er al weer iemand van de geblesseerden bij de selectie?

Ben wel benieuwd naar van Dessel en Kassimi

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2024 20:50
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 668
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #4

Buurke76 schreef : Is er al weer iemand van de geblesseerden bij de selectie?

Ben wel benieuwd naar van Dessel en Kassimi


Esajas wel al bij de selectie maar start vanaf de bank.
Van Dessel en Kassimi nog niet bij de selectie maar goede kans dat ze volgende week aansluiten.

Overigens Aktas geblesseerd hoorde ik dus die is er niet bij.
Simon Francis speelt dan samen met Coomans in de basis.

Gaat een lastige wedstrijd worden ben ik bang,
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 13:52
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #5
Aktas doet mee tegen Telstar, Kleinen is beetje ziek maar is wel erbij

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 15:21 08 sept 2024 15:24 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #6
Mvv speelt niet slecht maar voorin is het niets. Een zwak spelende Braken, Buifrahi die hard werkt maar geen gevaar sticht, Slegers brengt niet veel in de voorhoede. Smeets speelt een goede wedstrijd, Zeegers speelt niet sterk )waar was hij bij het eerste doelpunt.
Die verslaggever op ESPN is een echte Koeman fan, als Koeman al de bal uitschiet dan is hij lyrisch.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 15:25
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 208
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #7
Laten we hopen dat net als vorige weken de 2e helft beter is. Gelukkig geen 2-0 , blunder van Mathys was er weer…

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 15:33
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #8
Er zit veel te weinig energie in. MVV krijgt de druk niet op Telstar, dat best een aardige ploeg heeft. En voorin is het inderdaad allemaal erg slap. Hopelijk tweede helft als tegen Jong PSV.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 15:47
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 534
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #9
Nu kun je eens goed zien, wat voor kanjer Livramento was/is. En die stond ook net zo goed op een eiland.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 15:48
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1203
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #10
is weer om te huilen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 16:02
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1203
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #11
Verschrikkelijk wat een zooitje lamzakken zeg !!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 16:04
Sefke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #12
Hoe lang blijft Zeegers vertrouwen krijgen? Hij geeft zeeën van ruimte aan zijn tegenstanders.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 16:04
Sjiek
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 31
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #13
Bij de 4-0 is die bal van Koeman 10 minuten onderweg en die van telstar mag hem nog rustig aannemen.
Voorin kunnen we geen enkele vuist maken, maar ik zie ook echt niet hoe we willen aanvallen. Hoe willen we Braken in stelling brengen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 16:15 08 sept 2024 16:20 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #14
Wie doet vooraf de analyse van de tegenstander ? En dan ook gedurende de wedstrijd daar niet op kunnen inspelen of omzetten.

Slap, niet fel genoeg. Te weinig creativiteit op middenveld en voorin, achterin twee zwakke pionnen. Velen hebben chauvinistisch geroepen om Braken..heeft toch nog heel weinig laten zien. Sleegers brengt wederom weinig en slap in duels. Zeegers blijft gek genoeg het vertrouwen krijgen. Coomans gewoon niet goed genoeg voor dit niveau, was vorig seizoen al te zien. Het is vooralsnog niet heel positief. Gaat de terugkomst van de geblesseerden dit mvv wel op weg helpen ?

Respect voor de meegereisde uitsupporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Brncic

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 16:16
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #15

Sefke schreef : Hoe lang blijft Zeegers vertrouwen krijgen? Hij geeft zeeën van ruimte aan zijn tegenstanders.

Vorig seizoen al de zwakste schakel, en als daar geen vervanging voor wordt gezocht, dan krijg je wedstrijden zoals vandaag.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden