Telstar - MVV zondag 8 september 2024

08 sept 2024 18:28 08 sept 2024 18:29 door Sander70.
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 349
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #31

Mithrandir schreef :

Sander70 schreef : Pfoe harde cijfers dit!!

Nadat ik had aangegeven het onbegrijpelijk te vinden dat Verberne moest vertrekken werd Hier door enkelen beweerd dat Verberne een tactisch onbenul zou zijn en dat de goede resultaten van afgelopen seizoenen te danken waren aan de assistenten o.a. Hermans.
Ik trek dit zeer, zeer in twijfel! Als Hermans zo tactisch ok is, hoe kunnen we het dan al wedstrijden voorin zeer lastig hebben? Hoe kan het dan dat we al wedstrijden hopen op een betere tweede helft, omdat het die eerste helft niet om aan te zien was? Slechte voorbereiding?

Het zal tegen het zere been zijn van enkelen hier, maar zoals ik al meteen had aangegeven: Verberne hadden ze nooit mogen laten gaan! Top trainer voor Mvv-begrippen!!!



Ga je nu bij iedere nederlaag je gelijk proberen te halen? We hebben nu Hermans als trainer deal with it. Als men binnen MVV Maurice als topper zag was die wel gebleven. Vergeet niet dat we ook onder hem belachelijk slechte reeksen hebben gehad.

Laten we hopen dat Kassimi en die belg snel aansluiten, wie weet hoe het dan gaat.


Oh nee hoor. Je hoeft het niet met me eens te zijn, dat boeit me niet zoveel namelijk. Ik geef alleen aan hoe IK tegen de huidige situatie aankijk. En als we vandaag op de spits na met dezelfde spelers als vorig seizoen spelen, constateer IK dat er slechter gevoetbald wordt dan dat deze samenstelling zou moeten kunnen. En ja ik begrijp ook wel dat onze snelle scorende counter spits er niet meer is, maar bedien je Braken goed, tikt die ook de dubbele cijfers aan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 21:24
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #32

ouwe rot schreef : Opa
Ik heb met de vader van Sven gesproken Ed Braken.
Hij vertelde mijn dat Sven verre van fit is
Wij hebben geen tweede spits.


Mmaee?….mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2024 21:40
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #33

opadiehard schreef :

Brncic schreef : Weggespeeld tegen Telstar, nul creativiteit, nul passie en strijd, te veel spelers te lief en middelmaat. Diep, diep schamen.


Moet het toch kwijt hoe zwak kun je als spits zijn en dan heb ik het over Braken,jeetje geen enkele toevoeging!
Oké geen aanvoer maar ook geen toevoeging wat een verschil met Livramento,zal het ooit beter worden?
Wat heb je te verletten als je de tweede helft alles omgooit Hermans! indd jeetje ze moeten zich zich diep schamen of kunnen ze gewoon niet bete…iedereen wat zich zich super heeft ingezet omtrent het redden van MVV …..sorrie…met diep nederige groet …..Ampa.


Heb deze post gedaan op een verkeerd moment was laaiend had eigenlijk beter een paar uur kunnen wachten dit is normaal niet mijn stijl kwa reageren!…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2024 07:48
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 349
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #34

opadiehard schreef :

opadiehard schreef :

Brncic schreef : Weggespeeld tegen Telstar, nul creativiteit, nul passie en strijd, te veel spelers te lief en middelmaat. Diep, diep schamen.


Moet het toch kwijt hoe zwak kun je als spits zijn en dan heb ik het over Braken,jeetje geen enkele toevoeging!
Oké geen aanvoer maar ook geen toevoeging wat een verschil met Livramento,zal het ooit beter worden?
Wat heb je te verletten als je de tweede helft alles omgooit Hermans! indd jeetje ze moeten zich zich diep schamen of kunnen ze gewoon niet bete…iedereen wat zich zich super heeft ingezet omtrent het redden van MVV …..sorrie…met diep nederige groet …..Ampa.


Heb deze post gedaan op een verkeerd moment was laaiend had eigenlijk beter een paar uur kunnen wachten dit is normaal niet mijn stijl kwa reageren!…mvrgr Opa.


Begrijpelijk hoor. Ik ben gister ook goed boos geweest tijdens en na de wedstrijd. Inmiddels ben ik ook weer rustig.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2024 09:01 09 sept 2024 09:02 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #35
Wel nog even een kanttekening dat de wedstrijd wordt opengebroken door de 1-0 waarbij Telstar gewoon ook goed gebruik maakt van de man-meer-situatie. Schenk stond nog geblesseerd aan de kant, en via die flank werd de aanval opgezet. Uiteindelijk zag onze andere kant er in de dekking niet goed uit, maar wil gewoon ook even aangeven dat Telstar dat ook prima uitspeelde. Hebben sowieso geen misselijk elftal. Als je ziet dat die nog Karchouch en Hardeveld vanaf de bank kunnen brengen dan weet je dat ze best wel wat kwaliteit hebben. Al heb ik ook de indruk dat dit seizoen in de KKD weinig teams voor elkaar onder doen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2024 09:23
Sjarelke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 160
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #36
Het deed pijn aan mijn ogen wat ik zag. Wat een afschuwelijk slechte wedstrijd. Ik heb het al vaker gezegd: de heren Sleegers en Zeegers hebben op dit niveau niets te zoeken. We hebben - op Aktas na - een heel wankele verdediging. Alle ballen worden rucksichtlos weer ingeleverd bij de tegenstander. Zelfs Romain Mathys, die soms mooie reddingen heeft, prutst er dit seizoen vrolijk op los. Na de blunder tegen Cambuur nu weer een enorme blunder waardoor het eigenlijk al 2-0 had moeten staan in de eerste helft. Ook het steeds toespelen van de bal aan een gedekt staande medespeler, liefst ook nog in de as van het veld, levert altijd balverlies op. Aan de zijkanten staan spelers vrij. Schiet hem daar gewoon naartoe. Ook het rare gedoe bij doeltrappen. Gooi of trap gewoon uit. Levensgevaarlijk dat gecombineer achterin. Achterin is het balverlies stuitend, waardoor er geen enkele opbouw kan plaatsvinden.

Ook Sven Braken kan niks laten zien want die krijgt geen enkele bruikbare bal van de flanken. Het is geen Livramento (waarmee je kon counteren) en dus moet je hem anders gebruiken. Maar men ziet het blijkbaar niet.

Tenslotte het wisselbeleid. Waarom haalt Hermans steeds de minst slecht spelende spelers eruit (gisteren Buifrahi en El Basri tegelijk)? Dat waren nou de enige spelers waar nog een beetje urgentie in het spel zat en waar nog een beetje dreiging van uitging. Ik begrijp er steeds minder van. Maar goed ik ben maar een leek en supporter, die gistermiddag tien minuten voor tijd van ellende de TV heeft uitgezet en zich vrijdag weer naar de Geusselt moet slepen. Echt, ik heb er steeds minder zin in en met dit futloze en kwaliteitsarme elftal gaan we geen potten meer breken dit jaar. Het spijt me voor dit negativisme, maar er deugde gisteren helemaal niets van. En Telstar is echt geen wonderploeg, drie van de vier tegengoals komen tot stand door heel slecht verdedigend werk. Ik noem geen namen meer, vul die zelf naar in...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2024 10:31
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 517
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #37
De vraog is boerum ze eeder week slap beginne en daan ut in de twiede hellef moote rechzette. Kin deeze trainer ze neet voldoende motivere?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2024 11:33
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 39
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #38


Een chihuahua dan zeker, zonder z'n tanden te laten zien. Angsthazenvoetbal.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2024 12:10
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #39

Sjarelke schreef : Het deed pijn aan mijn ogen wat ik zag. Wat een afschuwelijk slechte wedstrijd. Ik heb het al vaker gezegd: de heren Sleegers en Zeegers hebben op dit niveau niets te zoeken. We hebben - op Aktas na - een heel wankele verdediging. Alle ballen worden rucksichtlos weer ingeleverd bij de tegenstander. Zelfs Romain Mathys, die soms mooie reddingen heeft, prutst er dit seizoen vrolijk op los. Na de blunder tegen Cambuur nu weer een enorme blunder waardoor het eigenlijk al 2-0 had moeten staan in de eerste helft. Ook het steeds toespelen van de bal aan een gedekt staande medespeler, liefst ook nog in de as van het veld, levert altijd balverlies op. Aan de zijkanten staan spelers vrij. Schiet hem daar gewoon naartoe. Ook het rare gedoe bij doeltrappen. Gooi of trap gewoon uit. Levensgevaarlijk dat gecombineer achterin. Achterin is het balverlies stuitend, waardoor er geen enkele opbouw kan plaatsvinden.

Ook Sven Braken kan niks laten zien want die krijgt geen enkele bruikbare bal van de flanken. Het is geen Livramento (waarmee je kon counteren) en dus moet je hem anders gebruiken. Maar men ziet het blijkbaar niet.

Tenslotte het wisselbeleid. Waarom haalt Hermans steeds de minst slecht spelende spelers eruit (gisteren Buifrahi en El Basri tegelijk)? Dat waren nou de enige spelers waar nog een beetje urgentie in het spel zat en waar nog een beetje dreiging van uitging. Ik begrijp er steeds minder van. Maar goed ik ben maar een leek en supporter, die gistermiddag tien minuten voor tijd van ellende de TV heeft uitgezet en zich vrijdag weer naar de Geusselt moet slepen. Echt, ik heb er steeds minder zin in en met dit futloze en kwaliteitsarme elftal gaan we geen potten meer breken dit jaar. Het spijt me voor dit negativisme, maar er deugde gisteren helemaal niets van. En Telstar is echt geen wonderploeg, drie van de vier tegengoals komen tot stand door heel slecht verdedigend werk. Ik noem geen namen meer, vul die zelf naar in...


Van A tot Z helemaal mee eens….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2024 12:51
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 329
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #40

SintServaos schreef : De vraog is boerum ze eeder week slap beginne en daan ut in de twiede hellef moote rechzette. Kin deeze trainer ze neet voldoende motivere?


Nou, ze hubbe nogal get rech gezat gister ........ :blink:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2024 14:13
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #41

Sjarelke schreef : Het deed pijn aan mijn ogen wat ik zag. Wat een afschuwelijk slechte wedstrijd. Ik heb het al vaker gezegd: de heren Sleegers en Zeegers hebben op dit niveau niets te zoeken. We hebben - op Aktas na - een heel wankele verdediging. Alle ballen worden rucksichtlos weer ingeleverd bij de tegenstander. Zelfs Romain Mathys, die soms mooie reddingen heeft, prutst er dit seizoen vrolijk op los. Na de blunder tegen Cambuur nu weer een enorme blunder waardoor het eigenlijk al 2-0 had moeten staan in de eerste helft. Ook het steeds toespelen van de bal aan een gedekt staande medespeler, liefst ook nog in de as van het veld, levert altijd balverlies op. Aan de zijkanten staan spelers vrij. Schiet hem daar gewoon naartoe. Ook het rare gedoe bij doeltrappen. Gooi of trap gewoon uit. Levensgevaarlijk dat gecombineer achterin. Achterin is het balverlies stuitend, waardoor er geen enkele opbouw kan plaatsvinden.

Ook Sven Braken kan niks laten zien want die krijgt geen enkele bruikbare bal van de flanken. Het is geen Livramento (waarmee je kon counteren) en dus moet je hem anders gebruiken. Maar men ziet het blijkbaar niet.

Tenslotte het wisselbeleid. Waarom haalt Hermans steeds de minst slecht spelende spelers eruit (gisteren Buifrahi en El Basri tegelijk)? Dat waren nou de enige spelers waar nog een beetje urgentie in het spel zat en waar nog een beetje dreiging van uitging. Ik begrijp er steeds minder van. Maar goed ik ben maar een leek en supporter, die gistermiddag tien minuten voor tijd van ellende de TV heeft uitgezet en zich vrijdag weer naar de Geusselt moet slepen. Echt, ik heb er steeds minder zin in en met dit futloze en kwaliteitsarme elftal gaan we geen potten meer breken dit jaar. Het spijt me voor dit negativisme, maar er deugde gisteren helemaal niets van. En Telstar is echt geen wonderploeg, drie van de vier tegengoals komen tot stand door heel slecht verdedigend werk. Ik noem geen namen meer, vul die zelf naar in...


Ik vind tot op heden in dit seizoen Romain Mathys veruit de beste speler van MVV.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2024 14:25
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 534
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #42
Mwa, het is meer een keeper :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2024 00:27
DerMister
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #43
Ja het was kloete tegen Telstar, maarrr ik heb toch wel weer zin om vrijdag onze jongens naar de overwinning te schreeuwen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2024 09:37
Obbins
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #44

Sander70 schreef :

opadiehard schreef :

opadiehard schreef :

Brncic schreef : Weggespeeld tegen Telstar, nul creativiteit, nul passie en strijd, te veel spelers te lief en middelmaat. Diep, diep schamen.


Moet het toch kwijt hoe zwak kun je als spits zijn en dan heb ik het over Braken,jeetje geen enkele toevoeging!
Oké geen aanvoer maar ook geen toevoeging wat een verschil met Livramento,zal het ooit beter worden?
Wat heb je te verletten als je de tweede helft alles omgooit Hermans! indd jeetje ze moeten zich zich diep schamen of kunnen ze gewoon niet bete…iedereen wat zich zich super heeft ingezet omtrent het redden van MVV …..sorrie…met diep nederige groet …..Ampa.


Heb deze post gedaan op een verkeerd moment was laaiend had eigenlijk beter een paar uur kunnen wachten dit is normaal niet mijn stijl kwa reageren!…mvrgr Opa.


Begrijpelijk hoor. Ik ben gister ook goed boos geweest tijdens en na de wedstrijd. Inmiddels ben ik ook weer rustig.

Ah, kijk eens aan. Fijn om te weten. En hoe is het met je neef?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70, Mosae, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2024 11:55
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 349
Meer
Telstar - MVV zondag 8 september 2024 #45

Obbins schreef :

Sander70 schreef :

opadiehard schreef :

opadiehard schreef :

Brncic schreef : Weggespeeld tegen Telstar, nul creativiteit, nul passie en strijd, te veel spelers te lief en middelmaat. Diep, diep schamen.


Moet het toch kwijt hoe zwak kun je als spits zijn en dan heb ik het over Braken,jeetje geen enkele toevoeging!
Oké geen aanvoer maar ook geen toevoeging wat een verschil met Livramento,zal het ooit beter worden?
Wat heb je te verletten als je de tweede helft alles omgooit Hermans! indd jeetje ze moeten zich zich diep schamen of kunnen ze gewoon niet bete…iedereen wat zich zich super heeft ingezet omtrent het redden van MVV …..sorrie…met diep nederige groet …..Ampa.


Heb deze post gedaan op een verkeerd moment was laaiend had eigenlijk beter een paar uur kunnen wachten dit is normaal niet mijn stijl kwa reageren!…mvrgr Opa.


Begrijpelijk hoor. Ik ben gister ook goed boos geweest tijdens en na de wedstrijd. Inmiddels ben ik ook weer rustig.

Ah, kijk eens aan. Fijn om te weten. En hoe is het met je neef?


Met mijn neef gaat het langzaam de goede kant op na een gokverslaving. Merci voor de interesse pum!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden