MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur

26 sept 2024 14:51 26 sept 2024 16:03 door Ben Salemans.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 752
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #1
Wil je aanhaken, dan moet deze wedstrijd gewonnen worden. Simpel. Op basis van de training lijkt het erop dat we drie nieuwelingen in de basis krijgen: Kassimi, Van Dessel en Librici voor Slegers, El Basri en de geblesseerde Tim Zeegers. Lijkt me logisch dat Hermans iets gaat veranderen, al is het natuurlijk jammer voor Tim dat hij (weer) geblesseerd is. Ik heb hoge verwachtingen van met namen Van Dessel, en Kassimi vond ik goed invallen tegen Volendam en Roda. Met Esajas er ook weer bij, is er aanvallend meer mogelijk. Ik denk dat we tactisch gaan spelen met Van Dessel en Kleinen meer verdedigend en Smeets meteen achter Braken. Met de traptechniek en het toch mindere loopvermogen van Bryan is dat hopelijk zijn beste positie.
TOP begin goed aan het seizoen met zeges op Excelsior en Cambuur en een gelijkspel tegen Roda. De laatste weken zit de klad er wat in: in de laatste vier wedstrijden werd niet gescoord, en liefst 12 goals tegen. Uiteraard oude bekende Remans bij Oss, maar die zit de laatste weken op de bank. Als we iets willen dit seizoen, telt er morgen maar 1 ding: overwinning!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, opadiehard, Tuor, Lassie80, jovkle, Boschpoort, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2024 09:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3886
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #2
Prima analyse van Brncic. Ik had het aan het begin van september over een maand waarin we tegen tegenstanders uit vorm moesten met een kans op veel punten. Dat valt helaas vies tegen.

Tegelijkertijd zie ik wel de potentie van dit team. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zwaar gefrustreerd van hoe je het weggeeft tegen Roda. Maar als Van Dessel zijn belofte waarmaakt en Kassimi (of Esajas) als vleugelspeler wat nieuwe impulsen kan brengen... Buifrahi is naar mijn mening langzaam door aan het breken, scoorde goed tegen Jong PSV en was daar bij bijna ieder gevaarlijk MVV moment betrokken. Tegen Volendam met een knal op de kruising en wederom veel bij de gevaarlijke momenten betrokken. Tegen Roda had zijn directe tegenstander al snel geel te pakken en was wederom de man van wie alle dreiging uitging en waar veel aanvallen langs gingen. Zet daar aan de andere kant een goede vleugelspeler naast, laat Braken helemaal fit worden en ingespeeld op die twee vleugelspelers, en we gaan aanvallend veel dreigender worden.

Laat het vanavond tegen Oss beginnen. 2-0.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2024 20:29
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #3
Sjendaol, dit is erg slech

#hermans out

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2024 20:52
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 361
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #4

dijkie1975 schreef :
#hermans out


Dat mag je niet zeggen, dan zijn er een paar op de pik getrapt!
Onze top assistent van de afgelopen seizoenen bakt er tot nu toe niks van!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2024 22:22
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #5
Wat een heeeeeeele slechte wedstrijd. Een paar spelers of over de datum of helemaal geen kwaliteit... 1 punt gewonnen, maar voor de rest niet om aan te gluren. Trainer hermans is ook een zoutzak en voegt niks toe... smeets die in de spits gaat voetballen en daar niks te zoeken heeft... is zelfs zo erg dat ie nog geen vrije trap mag nemen... beetje uitgescheten, net als braken, die als verlosser is binnengehaald, maar t helaas niet laat zien. Mmae die mag van mij volgende wedstrijd beginnen...beetje livramento syndroom... achter de 1e spits invallen en in de luwte van braken steeds beter aan t worden is. Esajas viel super in, maar dat waren wel de pluspuntjes...

#hermansout

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2024 22:43
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #6
Ik zie dat mensen me al voor zijn. Het was niet slecht, het was heel slecht. Dat maskeren 2 late dode spelmomenten echt niet. Ik heb afgelopen seizoen vaker gepleit voor verlenging van Verberne, maar er werd mij net zo vaak vermeld dat Hermans het echte brein was achter de resultaten. Voorlopig blijkt daar helemaal niks van! Er lijkt totaal geen idee achter te zitten. Hoe kan Sleegers van basispeler naar 5de(!) wissel gaan?? Begrijp me niet verkeerd, het werd tijd dat hij de basis uit ging, maar als je hem als trainer eerst goed genoeg vind voor alle wedstrijden basis dan is het erg vreemd dat nu ineens Kassimi, Esajas, Mmae en Timas voor hem op het veld staan (en dan laat ik El Basri nog weg want die hoort natuurlijk gewoon in de basis thuis).

Ook Braken brengt helemaal niks, tijd om Mmae eens vanaf het begin de kans te geven. Hoewel ik denk dat het momenteel allemaal weinig uitmaakt want het begint allemaal met een idee om te voetballen en daar zie ik echt helemaal niks van terug. Momenteel weinig hoop voor de rest van dit toch nog jonge seizoen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2024 23:02
RoedWitHart
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #7
Wat een aanfluiting: 82 minuten flets voetballen en dan opeens de laatste 10 minuten met passie spelen. Waarom niet eerder deze passie? Waarom niet eerder wat opportunistischer voetballen? Waarom komt er vanaf de achterlijn niet een acceptabele bal voor de goal?

Enkele lichtpuntjes: ik vond Van Dessel heel acceptabel voetballen. Daar gaan we veel plezier aan beleven. En hoe Mmae die voorzet vanuit de vrije trap erin kopt: een echte spitsengoal. Hij komt prachtig voor zijn man.
El Basri en Esajas brengen ook veel energie.

Met die 2-2 mogen we heel blij zijn. Maar dat is toch eigenlijk diep triest.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2024 23:25
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1389
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #8
Gelukkig blijft ons een blamage bespaard. Aantal absurde reddingen weer van Matthys. Braken soms tientallen minuten zonder balcontact. Hij kan het niveau niet (meer) aan. Kassimi viel me tegen. Maee ook slecht maar scoort wel en komt tenminste in het spel voor. Een training goed leiden blijkt wat anders dan een elftal leiden. Dit wordt een lang seizoen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2024 23:29
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 684
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #9

kyleman333 schreef : Ik zie dat mensen me al voor zijn. Het was niet slecht, het was heel slecht. Dat maskeren 2 late dode spelmomenten echt niet. Ik heb afgelopen seizoen vaker gepleit voor verlenging van Verberne, maar er werd mij net zo vaak vermeld dat Hermans het echte brein was achter de resultaten. Voorlopig blijkt daar helemaal niks van! Er lijkt totaal geen idee achter te zitten. Hoe kan Sleegers van basispeler naar 5de(!) wissel gaan?? Begrijp me niet verkeerd, het werd tijd dat hij de basis uit ging, maar als je hem als trainer eerst goed genoeg vind voor alle wedstrijden basis dan is het erg vreemd dat nu ineens Kassimi, Esajas, Mmae en Timas voor hem op het veld staan (en dan laat ik El Basri nog weg want die hoort natuurlijk gewoon in de basis thuis).

Ook Braken brengt helemaal niks, tijd om Mmae eens vanaf het begin de kans te geven. Hoewel ik denk dat het momenteel allemaal weinig uitmaakt want het begint allemaal met een idee om te voetballen en daar zie ik echt helemaal niks van terug. Momenteel weinig hoop voor de rest van dit toch nog jonge seizoen.



Slegers heeft ook geen flikker laten zien dus prima dat hij eens als 5e wissel begint.
Verberne had met deze ploeg net zo weinig gepresteerd want je hebt helaas geen spits als Livramento of Kostons die volle gas druk kan zetten en waar je mee op de counter kan spelen.
El Basri was niet goed tegen Roda dus prima dan mag je ook eens banken. Van Dessel het enige lichtepuntje.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2024 23:30
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 124
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #10
Eerlijk gezegd ging het veel beter lopen toen Mmae er in kwam voor Braken. Mmae ging duels aan , hield mensen bezig en scoorde heel knap. Bracht veel energie en kracht.
Ook snapte ik niet waarom Buifrahi er af moest. Kasimi was heel slecht, Librici ook niet best. Van Dessel best goed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2024 23:31
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 684
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #11

Sander70 schreef :

dijkie1975 schreef :
#hermans out


Dat mag je niet zeggen, dan zijn er een paar op de pik getrapt!
Onze top assistent van de afgelopen seizoenen bakt er tot nu toe niks van!


Mensen die dit roepen vind ik vooral lachwekkend.
Spelers hebben zelf aangegeven dat Hermans vorig jaar diegene was waardoor het liep.
Hermans out gaat niks helpen.

Een andere spits ipv Braken was wel beter geweest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2024 23:36
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #12
Eedere wedstrijd slap beginne is toch wel de verantwoordelijkheid vaan d'n trainer. Sorry mien geveul destieds beij Verberne waor good, mien geveul beij Hermans is hiel slech, verkierde keuze gewees.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2024 23:42
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 361
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #13

CatenaccioMestreech schreef :

Sander70 schreef :

dijkie1975 schreef :
#hermans out


Dat mag je niet zeggen, dan zijn er een paar op de pik getrapt!
Onze top assistent van de afgelopen seizoenen bakt er tot nu toe niks van!


Mensen die dit roepen vind ik vooral lachwekkend.
Spelers hebben zelf aangegeven dat Hermans vorig jaar diegene was waardoor het liep.
Hermans out gaat niks helpen.

Een andere spits ipv Braken was wel beter geweest.


Wie waren die spelers die jij noemt dan? Kunnen veel roepen maar denk dat ze er toch behoorlijk naast zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, Sjiek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2024 23:52
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 228
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #14
Kunnen we afspreken het niet meer over Verberne te hebben ? Erg vermoeiend vind ik.

Hermans trainer van nix dat heb ik nu wel gezien. Zit totaal geen idee achter.

Librici kan niet verdedigen , aan de bal beter dan Zegers. Kassimi viel ook tegen. Mmae lijkt me ook geen 1e spits maar Braken al helemaal niet.

Ik weet ook niet hoe nu verder. Ik zie in ieder geval geen enkele stijgende lijn. Gelukkig heeft Hermans maar contract voor 1 jaar dus evt ontslag zal niet veel kosten. Maar ja wie zet je dan voor de groep ?

Regel 1, een spits die er 20 maakt wint wedstrijden voor je. En die hebben we niet…..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2024 23:59 28 sept 2024 00:00 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1389
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #15
Ron Elsen :?:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.291 seconden