MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur

28 sept 2024 16:54
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 193
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #31
Inderdaad Peter Pan, wie is de stand-in van Schenk de 0-2 begon weer bij hem.
Voor Labylle kwam ik naar de Geusselt.
Dat ze Nieling lieten gaan (die vorig jaar veel te laat een basis plek kreeg) is een verdere verzwakking van de verdediging.
Maar ik heb geen recht van spreken want ik kan het niet meer opbrengen om naar Schenk en Zeegers te komen kijken.
Kunnen ze me werkelijk niks beters voorschotelen ?
Een links en recht buiten moet ondersteund worden door een goede back/toren, dus het liefste technisch goed.
Maee (wat was zijn broer goed ik herhinner me nog beker wedstrijd tegen AZ?) verdient miniaal 1 helft in de basis te staan (op basis van de statistieken).
Hij lijkt doeltreffender en een spits hoeft hem er alleen in te rammen en te kaatsen.
Hij en ook Livramento waren doeltreffendere als hun lokale team-genoten die de voorkeur krijgen. Dit noemt men positieve discriminatie… (bij vanGaal en Cruyff zou zo iets nooit gebeuren).
Smeets en Kleinen zijn prima spelers.
We zullen het er maar op houden dat ze geen geld hebben voor een goede stand-in voor de links back positie, anders moet je een middenvelder tot back omscholen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 17:05
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 684
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #32

FatyPapy1990 schreef : Inderdaad Peter Pan, wie is de stand-in van Schenk de 0-2 begon weer bij hem.
Voor Labylle kwam ik naar de Geusselt.
Dat ze Nieling lieten gaan (die vorig jaar veel te laat een basis plek kreeg) is een verdere verzwakking van de verdediging.
Maar ik heb geen recht van spreken want ik kan het niet meer opbrengen om naar Schenk en Zeegers te komen kijken.
Kunnen ze me werkelijk niks beters voorschotelen ?
Een links en recht buiten moet ondersteund worden door een goede back/toren, dus het liefste technisch goed.
Maee (wat was zijn broer goed ik herhinner me nog beker wedstrijd tegen AZ?) verdient miniaal 1 helft in de basis te staan (op basis van de statistieken).
Hij lijkt doeltreffender en een spits hoeft hem er alleen in te rammen en te kaatsen.
Hij en ook Livramento waren doeltreffendere als hun lokale team-genoten die de voorkeur krijgen. Dit noemt men positieve discriminatie… (bij vanGaal en Cruyff zou zo iets nooit gebeuren).
Smeets en Kleinen zijn prima spelers.
We zullen het er maar op houden dat ze geen geld hebben voor een goede stand-in voor de links back positie, anders moet je een middenvelder tot back omscholen.


De stand in van Schenk is Kanou Sy die nog niet helemaal fit is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 17:23
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 573
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #33
Niet specifiek de wedstrijd, maar de parkeerdruk in de wijk en voor het stadion is al vrij hoog rond wedstrijden. Hier en daar hoor ik ook wel eens over bekeuringen. Maar het is echt vreemd dat op wedstrijddagen op het parkeerterrein voor de Geusselt vrachtwagens allemaal dwars geparkeerd staan. Gisteren stonden er 5 vrachtwagens met opleggers dwars over de parkeerplaatsen. Snel geteld waren dit +-100 parkeervakken. Ik ben zelf ook vrachtwagenchauffeur en ik weet heel goed dat parkeren binnen de bebouwde kom simpelweg niet mag. Maar met een gemeente die het MVV moeilijk maakt op vergunning gebied , vind ik het heel vreemd dat hier niet tegen wordt opgetreden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2024 08:27
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2462
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #34

webmastersfm schreef : Niet specifiek de wedstrijd, maar de parkeerdruk in de wijk en voor het stadion is al vrij hoog rond wedstrijden. Hier en daar hoor ik ook wel eens over bekeuringen. Maar het is echt vreemd dat op wedstrijddagen op het parkeerterrein voor de Geusselt vrachtwagens allemaal dwars geparkeerd staan. Gisteren stonden er 5 vrachtwagens met opleggers dwars over de parkeerplaatsen. Snel geteld waren dit +-100 parkeervakken. Ik ben zelf ook vrachtwagenchauffeur en ik weet heel goed dat parkeren binnen de bebouwde kom simpelweg niet mag. Maar met een gemeente die het MVV moeilijk maakt op vergunning gebied , vind ik het heel vreemd dat hier niet tegen wordt opgetreden.


Door de spreiding van wedstrijden ivm live uitzendingen gaan er nu indd wedstrijden in de weekenden gespeeld worden zoals:
Zondag13 oktober om 14.30/Zondag 27 oktober om 16.45/Zaterdag 18 januari om 16.30/Zondag 2 februari om 12.15/Zondag 23 februari om16.45.
Dit zijn dagen en tijden dat in de wijk Oostermaas koopdagen zijn dus betaald parkeren!….mvrgrAmpa

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2024 12:27
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 982
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #35
De stand-in voor Schenk is Esajas. Daar is die voor gehaald. Maar deze doet als aanvaller heel leuk in de invalbeurten die hij kreeg. El Hari kan ook linksback spelen. Kanou Sy is rechtsback. Maar die zou je wel eens kunnen proberen als linksback.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.187 seconden