MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur

28 sept 2024 00:04
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 684
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #16
Zo goed als de hele groep.
Verberne was tactisch heel weinig maar vooral diegene die onder de jongens was

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 01:57
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 684
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #17
Het was echt dramatisch vanavond...
Je zou toch denken dat je na een verloren derby 11 matadoren ziet die het gehele kunstgras onder hun voeten wegvreten. Maar dat vond ik aardig tegenvallen.

Ik schrok echt weer van Braken zijn spel.
Ook zijn duels etc verloor hij heel vaak terwijl hij daar ook voor gehaald is.
We kunnen nu best stellen dat Ronny daar gewoon niet goed op ingekocht heeft.
Braken als targetman was prima, met een snelle spits a la Livramento als eerste spits bijvoorbeeld.
Kassimi speelde ook niet lekker vandaag, al zie je wel dat daar veel dreiging in zit.
Coomans blijf ik echt maar een hele onzekere factor vinden achterin.. Ook zie je toch de gebreken bij Librici. Aanvallend kan hij prima voetballen maar verdedigend valt het niet mee en dat is wat Zeegers toch ietsje beter kan. Daarom dat Hermans ook voor Zeegers koos afgelopen weken. Maar goed, eerste basisplek voor hem. Hij zal net als veel anderen weer echt zelfvertrouwen moeten krijgen.

Mmaee tsja.. Valt net zoals Livramento leuk in met goaltjes al vind ik Mmaee tot nu toe voetballend echt veel minder en minder snelheid natuurlijk.
Al vliegt hij wel overal vol gas achteraan.
Invaller zijn of basisspeler zijn is natuurlijk heel wat anders. Maar als Sven zo door blijft kutten mag Mmaee best eens beginnen.

Enige echte lichtepuntjes vond ik Van Dessel.
Klein giftig mannetje van 1.65m hoog die lekker fel er tussen zat en zelfs een corner binnen kopte.
En de invallers Timas (twee assists) Mmaee (één goal)

Ben wel bang dat het op deze manier een lang seizoen word.. Maar goed ik hoop dat het nog wat beter gaat lopen. Mensen die Hermans out nu al roepen en Verberne terug willen bij iedere tegenslag die neem ik niet serieus.
Ook voor Hermans is dit zijn eerste keer hoofdtrainer en zal hij zijn fouten maken.
Als dit langer fout blijft gaan kunnen er conclusies getrokken worden. We hebben nog steeds maar een van de laagste budgetten, al zit er inderdaad veel meer potentie in de groep.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kay

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 05:26 28 sept 2024 05:37 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2462
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #18

Puime schreef : Eerlijk gezegd ging het veel beter lopen toen Mmae er in kwam voor Braken. Mmae ging duels aan , hield mensen bezig en scoorde heel knap. Bracht veel energie en kracht.
Ook snapte ik niet waarom Buifrahi er af moest. Kasimi was heel slecht, Librici ook niet best. Van Dessel best goed.


Ook mijn analyse is dat Braken na 8 wedstrijden wel te laat zien dat het niet is wat ik er van verwacht had tot op dit moment.
Buifrahi snapte ik wel dat die eraf moest die heeft bijkans een marathon gelopen.
Wat mij tegenviel waar ik meer van verwacht had was Kassimi en Dessel op dezelfde vleugel die zoeken elkaar constant op staan te kort bij elkaar.
Positieve impulsen kwamen met het invallen van Esajas en Mmae snelheid en werklust.
Mmae was al afgeschreven ook door mij maar eindelijk laat hij toch zien dat hij voor meerwaarde kan zijn hij beweegt tenminste binnen de 16 en dat ontbreekt bij Braken.
Braken laat de bal tot bij hem komen hij zal niet echt naar de bal toe gaan en verliest mede daardoor heel veel duels,laten we hopen dat Mmae zich zo ontwikkeld als livramento geef hem maar meer speelminuten meer druk in de 16 van de tegenstander en niet dat apathisch heen en weer getik zonder echte actie en schiet eens van buiten de 16!
Braken mag van mij in deze doen tegen Emmen op de bank starten maar daar zal hij wel te duur voor zijn.
Ik vond dit Top Oss ook geen meerwaarde hebben hoeveel kansen hebben die daadwerkelijk gehad?
Ze deden vroeg afjagen om MVV vast te zetten en dat werkte wel jammer genoeg.
Toch wel een goed gevoel dat er op het laatst van de wedstrijd toch verdiend een gelijkspel werd weg gespeeld dankzij Mmae en die,,kleine,,Dessel met zijn kopgoal.
Ik geloof niet dat dit elftal niet tot meer in staat is maar Hermans mag tijdens de wedstrijd weleens bijspringen,hoeft niet als een clown langs de kant te staan maar wat corrigerende acties zijner kant zou gewenst zijn.
Ff nog mijn complimenten voor V.Z.M. geweldig dat jullie weer de energie hebben gevonden om de cateringsactiveiten naar jullie toe te trekken een hele diepe buiging dit getuigd van een echt MVV hart en brengt jullie veel sympathie!…mvrgr Ampa.

Ps Trouwens ik wil Schenk niet te kort doen speelde een goede partij en deed zijn ding.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kay

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 08:32 28 sept 2024 08:37 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #19
Ik ga de post niet meer zoeken en terug halen. Maar opmerkelijk is het wel. De mensen die destijds heilig overtuigd waren, dat we waarschijnlijk nooit meer wat zouden horen van Livramento, en dat we met Braken veel beter uit waren, roepen nu, dat Braken maar op de bank moet gaan zitten, en dat het niet is wat er verwacht wordt. Braken wilden wel naar MVV komen, maar dan moest Livramento plaats maken. Dus a.u.b. weg Livramento, want vooral jij schiet ons niet naar de eredivisie. Waarom haalt mensen spelers terug op het schip, terwijl het toen met diezelfde spelers ook niet lukte? Ik begrijp ook wel dat Livramento sowieso was vertrokken, maar probeer dan eens iets anders, met het nieuwe geboorde geldpotje.

p.s. ik ben niet de beroerste, dus ik hoop dat Braken het oprecht alsnog laat zien, maar tot dusver niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 09:06
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 135
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #20

Mosae schreef : Ik ga de post niet meer zoeken en terug halen. Maar opmerkelijk is het wel. De mensen die destijds heilig overtuigd waren, dat we waarschijnlijk nooit meer wat zouden horen van Livramento, en dat we met Braken veel beter uit waren, roepen nu, dat Braken maar op de bank moet gaan zitten, en dat het niet is wat er verwacht wordt. Braken wilden wel naar MVV komen, maar dan moest Livramento plaats maken. Dus a.u.b. weg Livramento, want vooral jij schiet ons niet naar de eredivisie. Waarom haalt mensen spelers terug op het schip, terwijl het toen met diezelfde spelers ook niet lukte? Ik begrijp ook wel dat Livramento sowieso was vertrokken, maar probeer dan eens iets anders, met het nieuwe geboorde geldpotje.

p.s. ik ben niet de beroerste, dus ik hoop dat Braken het oprecht alsnog laat zien, maar tot dusver niet.


Nou volgens mij draai jij het nu om. Voor livramento kregen we 6ton(?) en werd Braken als vervanger gehaald. Dit is natuurlijk extreem veel geld voor een speler van MVV, en Braken klonk ook voor mij best logisch. Het is niet zo dat Livramento werd verkocht wat Braken moest perse komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 09:19
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 135
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #21
Ondanks dat je gewoon 90 minuten de betere bent , verlies je gewoon weer bijna onterecht. Begrijp mij niet verkeerd. Het spel was niet om aan te zien.

Verdedigend staat het weer aardig, en ik vond het druk zetten ook best ok. De bal was snel weer terug in de ploeg.

Voetballend dramatisch!! Iedere keer als we op punt staan om eens door te voetballen gaat het mis. Vooral Kleinen en Braken. Mijn god. Iedere keer als we Braken bereiken verspeeld hij de bal. En dan hebben we het gewoon over een bal over 3 meter plaatsen. Kleinen is echt al weken dramatisch.


Zijn we met hangen en wurgen eindelijk rondom de 16 van de tegenstander, dan wordt het echt tenenkrommend. Er is werkelijk geen enkele voorzet wat goed is. Te hard, te zacht, te laag. Creativiteit hebben we rondom de 16 ook niet.

Vorige week had je moeten winnen, en gisteren eigenlijk ook. Want wij waren heel slecht, maar OSS spande toch wel de kroon.

Ondanks alles sta je 5 punt van de nummer 4 af.. evenveel punten als vorig seizoen. Maar dit moet wel echt beter.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 09:38 28 sept 2024 10:05 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #22

Mithrandir schreef :

Mosae schreef : Ik ga de post niet meer zoeken en terug halen. Maar opmerkelijk is het wel. De mensen die destijds heilig overtuigd waren, dat we waarschijnlijk nooit meer wat zouden horen van Livramento, en dat we met Braken veel beter uit waren, roepen nu, dat Braken maar op de bank moet gaan zitten, en dat het niet is wat er verwacht wordt. Braken wilden wel naar MVV komen, maar dan moest Livramento plaats maken. Dus a.u.b. weg Livramento, want vooral jij schiet ons niet naar de eredivisie. Waarom haalt mensen spelers terug op het schip, terwijl het toen met diezelfde spelers ook niet lukte? Ik begrijp ook wel dat Livramento sowieso was vertrokken, maar probeer dan eens iets anders, met het nieuwe geboorde geldpotje.

p.s. ik ben niet de beroerste, dus ik hoop dat Braken het oprecht alsnog laat zien, maar tot dusver niet.


Nou volgens mij draai jij het nu om. Voor livramento kregen we 6ton(?) en werd Braken als vervanger gehaald. Dit is natuurlijk extreem veel geld voor een speler van MVV, en Braken klonk ook voor mij best logisch. Het is niet zo dat Livramento werd verkocht wat Braken moest perse komen.

Ik draai het om? Het waren niet mijn woorden destijds, of probeer je me nu deze woorden in de mond te leggen.Ik citeer iets van toen. Maar ja, goed begrijpend lezen is ook een kunst. "Braken zou niet komen, als Livramento geen plaats zou maken". Ik ga de posts niet meer terug halen van destijds (van anderen!) Ik laat het lopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 09:39
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 787
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #23
Bij het zien van de opstelling bij aanvang van de wedstrijd had ik goede hoop op een mooie pot. Blij dat Librici eindelijk mocht starten als rechtsback, blij dat Sleegers een keer op de bank moest beginnen en benieuwd naar Van Dessel.

Om positief te beginnen, zeer content met Van Dessel. Bijtertje dat durft te voetballen, volgens mij ook de mentaliteit heeft om het team op sleeptouw te nemen, en misschien wel het belangrijkste, snapt hoe gevoetbald moet worden (in tegenstelling tot een aantal anderen op het veld).

Daar eindigt helaas het positieve aan gisteravond.
Librici kon de verwachtingen niet waarmaken, verre van zelfs. Kassimi viel ook zwaar tegen. De rechterflank was gisteren niet sterker dan de (beschadigde) tandem Zeegers/Sleegers.

Op links vond ik Buifrahi weer de enige waar dreiging vanaf kwam. Schenk degelijk zoals altijd, maar mist toch echt de drang naar voren. De 0-2 begint bij wederom dom balverlies van Schenk. Volgens mij al minimaal het 3e of 4e tegendoelpunt dit jaar na balverlies van hem. Dat is te veel. Echter wie hebben we als alternatief op de linksback?

Braken is genoeg over gezegd, wederom slechte pot. Of Mmaee het beter kan, geen idee, maar let hem maar eens beginnen.

Tot slot misschien hetgeen wat ik me momenteel het meeste afvraag. Het voetbal is bepaald niet goed te noemen dit seizoen. Behalve de kansen die we vorige week tegen Roda creërden, lijkt het er vooralsnog op dat we enkel gevaarlijk worden als we opportunistisch gaan spelen met de lange bal naar voren (zoals ook gisteren in de laatste 10 minuten).
Dit past echter niet in de filosofie van 433 en het van achteruit opbouwen zoals we tot nu toe iedere wedstrijd beginnen. Hoelang blijven we het dan toch (tegen beter weten in?) nog op deze manier proberen?

Aan de ene kant wordt gezegd dat we realistisch moeten zijn en met een 17e begroting niet te veel mogen verwachten. Aan de andere kant wordt van deze spelers verwacht dat ze van achteruit opbouwen en met mooi voetbal kansen worden gecreëerd. Dat lukt een Barcelona, Manchester City, Ajax in de goede tijd etc. Maar dat gaat niet lukken met het duo Aktas en Coomans aan de bal en backs die aanvallend weinig tot niets kunnen betekenen. Oprecht benieuwd hoe lang we op deze manier blijven doorploeteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, kyleman333

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 09:46
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #24

CatenaccioMestreech schreef :

kyleman333 schreef : Ik zie dat mensen me al voor zijn. Het was niet slecht, het was heel slecht. Dat maskeren 2 late dode spelmomenten echt niet. Ik heb afgelopen seizoen vaker gepleit voor verlenging van Verberne, maar er werd mij net zo vaak vermeld dat Hermans het echte brein was achter de resultaten. Voorlopig blijkt daar helemaal niks van! Er lijkt totaal geen idee achter te zitten. Hoe kan Sleegers van basispeler naar 5de(!) wissel gaan?? Begrijp me niet verkeerd, het werd tijd dat hij de basis uit ging, maar als je hem als trainer eerst goed genoeg vind voor alle wedstrijden basis dan is het erg vreemd dat nu ineens Kassimi, Esajas, Mmae en Timas voor hem op het veld staan (en dan laat ik El Basri nog weg want die hoort natuurlijk gewoon in de basis thuis).

Ook Braken brengt helemaal niks, tijd om Mmae eens vanaf het begin de kans te geven. Hoewel ik denk dat het momenteel allemaal weinig uitmaakt want het begint allemaal met een idee om te voetballen en daar zie ik echt helemaal niks van terug. Momenteel weinig hoop voor de rest van dit toch nog jonge seizoen.



Slegers heeft ook geen flikker laten zien dus prima dat hij eens als 5e wissel begint.
Verberne had met deze ploeg net zo weinig gepresteerd want je hebt helaas geen spits als Livramento of Kostons die volle gas druk kan zetten en waar je mee op de counter kan spelen.
El Basri was niet goed tegen Roda dus prima dan mag je ook eens banken. Van Dessel het enige lichtepuntje.


Ik zeg ook helemaal nergens dat het onterecht is dat Sleegers er naast staat. Alleen als je hem basisspeler vindt (en Hermans vindt dat blijkbaar) dan vind ik het opmerkelijk dat er een week later plotseling 4 mensen boven hem staan in de pikorde. Dat is een voorbeeld waarom ik vind dat er geen idee achter zit.

Verder vind ik het gezeur (geen reactie op het bericht hierboven) dat Verberne niet benoemt mag worden onzin. Vooralsnog lijkt het een enorme fout om hem te vervangen en volgens mij mag dat best gezegd worden. Hoop van harte dat dit nog omdraait de komende weken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 10:13
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 397
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #25
Alles is eigenlijk al benoemd over deze wedstrijd.
Slecht voetbal waar Kasimmi en Librici absoluut niet beter waren dan Zeegers en Slegers, sterker ze speelden een hele zwakke partij.
Stan van Dessel heeft veel potentie, hij kan wel eens belangrijk voor Mvv gaan worden.
Coomans is een beperkte voetballer, van Braken had ik veel verwacht maar wat er met hem aan de hand is weet ik niet, deze sympathieke voetballer verliest zowat alle duels en sticht totaal geen gevaar bij de tegenstander.
Tja wat moet je Hermans verwijten, hij probeert het nog met de wissels maar de kwaliteit loopt (nog) niet over.
Toch denk ik dat Mvv bij de eerste 8 kan eindigen, er zit wel potentie in dit team maar het komt er nog niet uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 10:13
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 397
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #26
Alles is eigenlijk al benoemd over deze wedstrijd.
Slecht voetbal waar Kasimmi en Librici absoluut niet beter waren dan Zeegers en Slegers, sterker ze speelden een hele zwakke partij.
Stan van Dessel heeft veel potentie, hij kan wel eens belangrijk voor Mvv gaan worden.
Coomans is een beperkte voetballer, van Braken had ik veel verwacht maar wat er met hem aan de hand is weet ik niet, deze sympathieke voetballer verliest zowat alle duels en sticht totaal geen gevaar bij de tegenstander.
Tja wat moet je Hermans verwijten, hij probeert het nog met de wissels maar de kwaliteit loopt (nog) niet over.
Toch denk ik dat Mvv bij de eerste 8 kan eindigen, er zit wel potentie in dit team maar het komt er nog niet uit.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 10:37
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #27

Driver schreef : Tja wat moet je Hermans verwijten, hij probeert het nog met de wissels maar de kwaliteit loopt (nog) niet over.
Toch denk ik dat Mvv bij de eerste 8 kan eindigen, er zit wel potentie in dit team maar het komt er nog niet uit.


Er is niet genoeg kwaliteit maar er zit wel potentie in dat er niet uitkomt maar dat mogen we Hermans niet aanrekenen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 11:36
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #28
Es elke wedstrijd slap weurt begoone, es elke wedstrijd goals cadeau gedoon weure, es neet oet de speulers gehaold weurt wat d'rin zit daan is daor mer eine maan verantwoordelijk veur:d'n trainer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, Buurke76

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 12:10
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #29

Puime schreef : Eerlijk gezegd ging het veel beter lopen toen Mmae er in kwam voor Braken. Mmae ging duels aan , hield mensen bezig en scoorde heel knap. Bracht veel energie en kracht.
Ook snapte ik niet waarom Buifrahi er af moest. Kasimi was heel slecht, Librici ook niet best. Van Dessel best goed.


Eens, Braken hoe sympathiek ook, brengt erg weinig. maakt uitgebluste indruk.
1ste helft hield MVV de ruimtes erg klein en zat er totaal geen lijn en beweging in het spel, kip zonder kop voetbal - en daar train je dan de hele week op, trainer....
begreep ook niets van de wissel van Buifrani. Beste man van het veld....
De mythe van Hermans als het meesterbrein achter Verberne is daarmee definitief ontkracht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Buurke76, Sander70, DerMister

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2024 13:49
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 228
Meer
MVV - TOP Oss, vr 27 sept. 2024, 20:00 uur #30
rtvmaastricht.nl/nieuws/artikel/mvv-krij...minuten-op-de-banken


Prima en eerlijk verslag. Slaat de spijker op de kop.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.295 seconden