>
Ontvangen bedankjes 364
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Puime schreef : Eerlijk gezegd ging het veel beter lopen toen Mmae er in kwam voor Braken. Mmae ging duels aan , hield mensen bezig en scoorde heel knap. Bracht veel energie en kracht.
Ook snapte ik niet waarom Buifrahi er af moest. Kasimi was heel slecht, Librici ook niet best. Van Dessel best goed.
Mosae schreef : Ik ga de post niet meer zoeken en terug halen. Maar opmerkelijk is het wel. De mensen die destijds heilig overtuigd waren, dat we waarschijnlijk nooit meer wat zouden horen van Livramento, en dat we met Braken veel beter uit waren, roepen nu, dat Braken maar op de bank moet gaan zitten, en dat het niet is wat er verwacht wordt. Braken wilden wel naar MVV komen, maar dan moest Livramento plaats maken. Dus a.u.b. weg Livramento, want vooral jij schiet ons niet naar de eredivisie. Waarom haalt mensen spelers terug op het schip, terwijl het toen met diezelfde spelers ook niet lukte? Ik begrijp ook wel dat Livramento sowieso was vertrokken, maar probeer dan eens iets anders, met het nieuwe geboorde geldpotje.
p.s. ik ben niet de beroerste, dus ik hoop dat Braken het oprecht alsnog laat zien, maar tot dusver niet.
Ik draai het om? Het waren niet mijn woorden destijds, of probeer je me nu deze woorden in de mond te leggen.Ik citeer iets van toen. Maar ja, goed begrijpend lezen is ook een kunst. "Braken zou niet komen, als Livramento geen plaats zou maken". Ik ga de posts niet meer terug halen van destijds (van anderen!) Ik laat het lopen.Mithrandir schreef :
Mosae schreef : Ik ga de post niet meer zoeken en terug halen. Maar opmerkelijk is het wel. De mensen die destijds heilig overtuigd waren, dat we waarschijnlijk nooit meer wat zouden horen van Livramento, en dat we met Braken veel beter uit waren, roepen nu, dat Braken maar op de bank moet gaan zitten, en dat het niet is wat er verwacht wordt. Braken wilden wel naar MVV komen, maar dan moest Livramento plaats maken. Dus a.u.b. weg Livramento, want vooral jij schiet ons niet naar de eredivisie. Waarom haalt mensen spelers terug op het schip, terwijl het toen met diezelfde spelers ook niet lukte? Ik begrijp ook wel dat Livramento sowieso was vertrokken, maar probeer dan eens iets anders, met het nieuwe geboorde geldpotje.
p.s. ik ben niet de beroerste, dus ik hoop dat Braken het oprecht alsnog laat zien, maar tot dusver niet.
Nou volgens mij draai jij het nu om. Voor livramento kregen we 6ton(?) en werd Braken als vervanger gehaald. Dit is natuurlijk extreem veel geld voor een speler van MVV, en Braken klonk ook voor mij best logisch. Het is niet zo dat Livramento werd verkocht wat Braken moest perse komen.
CatenaccioMestreech schreef :
kyleman333 schreef : Ik zie dat mensen me al voor zijn. Het was niet slecht, het was heel slecht. Dat maskeren 2 late dode spelmomenten echt niet. Ik heb afgelopen seizoen vaker gepleit voor verlenging van Verberne, maar er werd mij net zo vaak vermeld dat Hermans het echte brein was achter de resultaten. Voorlopig blijkt daar helemaal niks van! Er lijkt totaal geen idee achter te zitten. Hoe kan Sleegers van basispeler naar 5de(!) wissel gaan?? Begrijp me niet verkeerd, het werd tijd dat hij de basis uit ging, maar als je hem als trainer eerst goed genoeg vind voor alle wedstrijden basis dan is het erg vreemd dat nu ineens Kassimi, Esajas, Mmae en Timas voor hem op het veld staan (en dan laat ik El Basri nog weg want die hoort natuurlijk gewoon in de basis thuis).
Ook Braken brengt helemaal niks, tijd om Mmae eens vanaf het begin de kans te geven. Hoewel ik denk dat het momenteel allemaal weinig uitmaakt want het begint allemaal met een idee om te voetballen en daar zie ik echt helemaal niks van terug. Momenteel weinig hoop voor de rest van dit toch nog jonge seizoen.
Slegers heeft ook geen flikker laten zien dus prima dat hij eens als 5e wissel begint.
Verberne had met deze ploeg net zo weinig gepresteerd want je hebt helaas geen spits als Livramento of Kostons die volle gas druk kan zetten en waar je mee op de counter kan spelen.
El Basri was niet goed tegen Roda dus prima dan mag je ook eens banken. Van Dessel het enige lichtepuntje.
Driver schreef : Tja wat moet je Hermans verwijten, hij probeert het nog met de wissels maar de kwaliteit loopt (nog) niet over.
Toch denk ik dat Mvv bij de eerste 8 kan eindigen, er zit wel potentie in dit team maar het komt er nog niet uit.
Puime schreef : Eerlijk gezegd ging het veel beter lopen toen Mmae er in kwam voor Braken. Mmae ging duels aan , hield mensen bezig en scoorde heel knap. Bracht veel energie en kracht.
Ook snapte ik niet waarom Buifrahi er af moest. Kasimi was heel slecht, Librici ook niet best. Van Dessel best goed.