MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u

06 dec 2024 22:58
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #16
Hele zure uitslag weer. Mmaee moét gewoon 2x scoren, dan was die ellende aan het einde niet nodig geweest. De scheidsrechter floot zijn eigen merkwaardige pot. Ik heb de beelden 10x teruggekeken, maar kom er niet uit. Als Librici de bal speelt, maar dat is niet goed te zien, is het helemaal niks. Als hij de man speelt is het inderdaad binnen de zestien helaas. Echter geeft hij daarna een 100% penalty niet wegens overduidelijk hands en dat neem ik hem zeer kwalijk.
We vergeten de wereldgoal van Bryan. Ach ach, wat was dit een beauty!!! Doelpunt van de week, maand en jaar wat mij betreft.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2024 23:28 06 dec 2024 23:36 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #17
Penalty discutabel randje 16 maar ik twijfel omtrent een eventuele overtreding en helemaal over de beslissing om een pingel te geven?
En dan wat een blamage hij staat er bovenop net als de grens 100% hands en penalty die niet word gegeven,ik snap de woede van Bryan Smeets na afloop deze wedstrijd had je met minimaal 4-1 moeten winnen!
Zag wel buiten het veld veel paniek in de gracht met veel EHBOers hoop dat het niet te ernstig was.
MVV liet Vitesse teveel in het spel komen en je zag als je ze lichtelijk onder druk zette dat er paniek was vrouwen en kinderen eerst had je meer moeten uitspelen.
Vond Timas en Librici niet erg sterk spelen waarom niet braken het laatste kwartier?
Buifrahi wissel begreep ik niet helemaal?
Je mist dan toch de VAR in dit soort wedstrijden en de scheids,,scoort,,een zeer dikke onvoldoende al de zoveelste scheids die dikke minpunten scoort als het over beslissingen gaat aangaande MVV,ik word onpasselijk als ik de beelden terug zie van die pingel tegen en die wat ons onthouden is ben echt pissig….mvrgr Ampa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Brncic

06 dec 2024 23:30
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #18
Ik geef niet heel snel de scheidsrechter de schuld, maar deze was wel heel bepalend… Hij floot al erg warrig, maar die strafschop sloeg nergens op. Het was geen overtreding, en als het dat wel al was, dan buiten de 16. Maar misschien nog erger: daarna een overduidelijke handsbal gewoon negeren. Nee, deze man heeft ons vanavond gewoon bestolen.
Aan de andere kant had MVV het ook gewoon eerder moeten beslissen. Je ziet toch dat Mmaee een beperkte spits is, al neemt die hattrick niemand hem meer af.
Maar vandaag had hij de wedstrijd moeten beslissen. En MVV was een keer slordig in het uitspelen want zo bijzonder was Vitesse niet, zeker de tweede helft niet meer. Ik vond Coomans en Kleinen goed vandaag, en Smeets maakte echt een wereldgoal. Technisch met kop en schouders één van de beste spelers in de KKD. Librici en Silva Timas waren minder, Silva Timas laat het na zij doelpunten al weken niet meer zien, ik had eerder hem gewisseld dan Buifrahi, die toch weer dreigend was. Al met al een avond met een wrange nasmaak, een derde zege op rij was verdiend geweest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor

06 dec 2024 23:31
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #19
En alweer een gele kaart voor Smeets .

07 dec 2024 00:15
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #20
@ampa

Die mijnheer viel naast mij van zattigheid de trap af. Viel met zn gezicht vol op de grond... veel bloed in t gezicht. Dat was er aan de hand.... denk dat deze man ook even out geweest is

07 dec 2024 02:04
RoedWitHart
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #21
Natuurlijk, de arbitrage was schandalig vanavond. Maar MVV speelde weliswaar vol energie, maar de kwaliteit ontbrak. Met uitzondering van Brian Smeets. Te veel spelers proberen individueel het verschil te maken. Kleinen en El Basri lopen over van energie, maar soms is het ook goed wat rust in te bouwen. Het was te onstuimig en ongecontroleerd. Dan wordt een speler als Van Dessel wel gemist. En de trainer kijkt toe hoe zijn team hard werkt, maar weinig controle heeft.

De backposities worden matig ingevuld. En Aktas wint kopduels, maar heeft moeite met het aanspelen van het middenveld.

Kan Francis niet in de verdediging geprobeerd worden, naast Aktas en Coomans?

Begrijp me niet verkeerd: hard werken is prima. Maar niet als kip zonder kop. MVV smijt met energie zonder rust en overzicht te bewaren. Te gretig.

Natuurlijk moet Mmae scoren vanavond. Maar hij is wel bij elke aanval betrokken. Hij speelt dieper dan Sven Braken en speelt met veel fysiek en energie. Laat hem maar staan. Wie weet wat hij nog gaat brengen?

De enige echte kwaliteit die MVV heeft is Brian Smeets. Wat een geweldige goal. Smullen.Grandioos.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor

07 dec 2024 02:22 07 dec 2024 13:39 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #22
Scheids Gerrets, hoe kun je hier nu een penalty voor geven? Librici is sneller dan zijn tegenstander en speelt de bal weg voordat de Vitesse-speler bij de bal kan. Hier wordt gewoon de bal gespeeld, terwijl Librici en de bal zich bovendien niet in het strafschopgebied bevinden. Wat een blunder van die raar fluitende scheidsrechter!

En kijk, scheids Gerrets, dit is gewoon zuiver hands. Dat kan echt niemand ontkennen. Eh, alleen die dropveter van een scheids natuurlijk. De scheids ontneemt MVV 2 punten en reikt Vitesse 1 punt gewoon op een dienblaadje aan. Ronduit schandalig. Als er een VAR was geweest had MVV gewonnen met 2-1 (dan had Vitesse geen penalty gekregen) of 3-1 (dan had MVV een penalty gekregen). Fojfoj.... Maar ik moet helaas ook opmerken dat MVV, zeker in de tweede helft, veel 100% kansen liet liggen. Diepe zucht...

De twee foto's zijn 'stills' uit de ESPN-samenvatting van de wedstrijd: www.espn.nl/video/clip?id=14535054

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

07 dec 2024 06:55
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #23
Van de Brom was de hele wedstrijd bezig met de 4e man, die toch erg onder de indruk was van John.
Handje op de schouder, grens complimentjes geven…je weet hoe het dan werkt met twijfelgevallen. Echt belachelijk dit arbitrale kwartet.

Hermans heeft totaal geen grip, staat met handen in de zakken. Buifrahi terecht zeer teleurgesteld. Timas raakt geen bal op rechts. Fluitconcert bij de wissel sprak boekdelen.

Maar goed, kansen benutten dan win je gewoon. Kom ik terug op een eerdere post: kwaliteit
Dit ontbreekt gewoon op essentiële plekken. Leuk die dravers maar daar kom je niet verder mee.

07 dec 2024 09:59
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #24
Vind dat we nogal streng zijn dit keer. Opnieuw vecht MVV zich in een wedstrijd en uiteindelijk beloon je jezelf ook weer. Dat er dan iemand in een blauw pak die daar schijnbaar niks te zoeken heeft de boel verpest heb je verder geen invloed op. Onbegrijpelijke beslissingen. En wat me misschien nog wel meer stoorde zijn de gele kaarten voor Aktas (nota bene aanvoerder, die mag dat dus) en Smeets die uitleg gingen vragen om 2 van zijn onnavolgbare beslissingen. Heb me dood geërgerd.

MVV speelde zeker niet zijn beste wedstrijd maar opnieuw werd er keigard gewerkt. Ik lees hier verbaasd dat Mmaee niet goed gespeeld zou hebben maar vond hem zijn beste pot ooit spelen in een MVV shirt. Continue uitstekend in de kaats, sterk, snel en diepgang. Ik vond hem echt heel goed en op deze manier mag Braken lekker blijven zitten wat mij betreft. Die kans moet er uiteraard in en dat mag hem niet te vaak gebeuren maar voetballend echt prima. En dan Smeets. Wat een wereldgoal zeg, ik zei het vorige week al maar een fitte Smeets is verreweg de beste.

Al met al een hele zure nasmaak door de meneer met de fluit. Ben benieuwd hoe hij er na afloop zelf tegenaan kijkt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Puime

07 dec 2024 11:13
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #25
Vitesse heeft geen belang en geen geld dus omkoping zal niet aan de orde zijn maar meneer Gerrets had duidelijk een eigen agenda deze wedstrijd.
Dank voor de plaatjes Ben. Als er al iemand twijfelde neemt dit het laatste restje twijfel over de arbitrale dwalingen wel weg. We zijn gewoon bestolen door die parodie op een scheidsrechter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

07 dec 2024 11:19 07 dec 2024 11:33 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #26
Zou het kunnen dat die Laurens Gerrets gewoon een matchfixer is? Zie ook dit:

- Van Polen vindt het vooral verbijsterend dat videoscheidsrechter Laurens Gerrets niet ingreep. Volgens de aanvoerder van PEC zou de VAR hebben aangegeven dat de bal tussen het hoofd en de arm van Dijks leek te vallen en dat er geen sluitend bewijs was dat hij de bal met de arm raakte. Nagtegaal wilde na afloop niet voor de camera komen. “Ja, wat moet je hier van zeggen”, verzucht Van Polen bij ESPN.

onefootball.com/en/news/marc-nagtegaal-e...ra-te-komen-39219184

- Scheidsrechter Serdar Gözübüyük werd vervolgens door VAR Laurens Gerrets naar de kant gestuurd en keurde de 1-1 af.
Inmiddels heeft Go Ahead Eagles dus reactie gehad van de KNVB. “Op maandag of dinsdag heeft de KNVB een brief gestuurd naar ons, naar de club met de verontschuldigingen”, aldus Deijl. “Daarin stond dat wij gelijk hadden en dat de goal niet afgekeurd had mogen worden. Maar dat is wel gebeurd. Dus sorry.”

onefootball.com/de/news/knvb-door-het-st...les-treffer-40312609

(Serdar Gözübüyük floot overigens ook al meermaals wedstrijden die na afloop gefixt bleken, een wonder dat die man nog fluit..en dan nog samen met die Gerrets, maar dat terzijde)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

07 dec 2024 12:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #27
Wat een topper is die Bryan Smeets toch , die zit in zo'n enorm goede fase . Hij heerst , ziet en verdeeld en maakt ook nog een wereld doelpunt . Daarbij is het een genot om naar hem te kijken en is het een hele sportieve speler in het veld en heeft hij meer dan gelijk als hij commentaar heeft op de leiding

Die pingel is echt een aanfluiting , hoe kan je die geven . De arbitrage is zo dramatisch , het zijn vaak figuren die volledig a sportief zijn en al helemaal geen enkel bal gevoel hebben. En juist dat laatste heb je mijn inziens nodig wil je een goede scheids en of grens zijn , je moet snappen wat een bal doet .

Die figuren van gister en ook op andere velden zijn echt totaal ongeschikt voor arbitrage , ze zullen alle regels wel helemaal uit hun hoofd kennen . De situaties goed beoordelen lukt ze niet en daar gaat het uiteindelijk om . Het gaat ze of te snel of ze voelen zoals ik hier boven al schreef niet aan . Het heeft niks met fouten of verkeerde beoordelingen te maken , het heeft puur met kwaliteit voor dat scheidsrechters vak te maken .

De KNVB ontneemt MVV gewoon 3 punten , je kunt er niks aan doen als club maar ik snap heel goed de frustraties van supporters en van spelers . Dit soort figuren mogen niet eens meer fluiten als er geen VAR is want de helft van hun calls kan de prullenbak in bij een VAR

een triest einde van een match waarin MVV goed terug kwam en veerkracht toonde !

07 dec 2024 14:33 07 dec 2024 14:44 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #28

Hill28 schreef : Scheidsrechter Serdar Gözübüyük werd vervolgens door VAR Laurens Gerrets naar de kant gestuurd en keurde de 1-1 af.
Inmiddels heeft Go Ahead Eagles dus reactie gehad van de KNVB. “Op maandag of dinsdag heeft de KNVB een brief gestuurd naar ons, naar de club met de verontschuldigingen”, aldus Deijl. “Daarin stond dat wij gelijk hadden en dat de goal niet afgekeurd had mogen worden. Maar dat is wel gebeurd. Dus sorry.”

onefootball.com/de/news/knvb-door-het-st...les-treffer-40312609

Ik vind dat de KNVB opnieuw excuses moet aanbieden voor de dramatische foute beslissingen van die scheidsrechter Gerrets. Bovendien moet MVV eisen dat de gele kaart van Smeets wegens aanmerkingen op de leiding moet worden ingetrokken of geseponeerd.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, jasonke7, bokkesprongen

07 dec 2024 18:37
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #29
MVV moet eens minder braaf zijn en stappen onderzoeken tegen de versntwoordelijken voor deze onkundige naaischeidsrechters

07 dec 2024 19:02
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #30

SintServaos schreef : MVV moet eens minder braaf zijn en stappen onderzoeken tegen de versntwoordelijken voor deze onkundige naaischeidsrechters

We zijn absoluut bestolen. Maar er is nog nooit een club geweest die met “ stappen zetten “ naar aanleiding van een scheidsrechterlijke fout iets heeft bereikt.

Tijd voor maken pagina: 0.363 seconden