MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u

07 dec 2024 19:48
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #31
Smeets moet eens op zijn vingers getikt worden om die onnodige gele kaarten die hij steeds pakt . Hij staat nu al op 6 en het komt nog zover dat hij om de 2 wedstrijden een schorsing gaat krijgen .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2024 21:58 07 dec 2024 21:59 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #32

Sjonnie schreef : Smeets moet eens op zijn vingers getikt worden om die onnodige gele kaarten die hij steeds pakt . Hij staat nu al op 6 en het komt nog zover dat hij om de 2 wedstrijden een schorsing gaat krijgen .

Elke speler heeft ergens een manco,in dit geval heeft Smeets indd een,,probleem,,nl het constant in discussie gaan met de scheids en dat kost hem redelijk wat gele kaarten tot zo ver.
Aan de andere kant accepteeer ik dat van hem hij is een leider in het veld maar dan ook letterlijk.
Hij stuurd iedereen en alles aan en heeft het hart op de tong hij werkt zich het apenzuur,strooit ook nog de perfecte pass/eind pass/assist en maakt ook soms prachtige doelpunten!
Met andere woorden ja dat kost veel gele kaarten maar voor mij mag het als je de positieve punten hier boven ziet!
Hij had in mijn optiek ook aanvoerder moeten worden aan het begin van het seizoen,dat scheelt je tal van gele kaarten omdat de aanvoerder zich mag melden bij de scheids!….mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime, De Zwarte Vogel

07 dec 2024 22:19
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #33
Ga eens met Hermans praten opa , maak Smeets aanvoerder dat is een goed idee . Verder heb je natuurlijk gelijk wat de kwaliteiten van Bryan betreft . Hij steekt met kop en schouders boven de rest van het elftal ( en 90% van de KKD spelers ) .

07 dec 2024 22:36
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #34
We hebben het vooral over de blunders van de scheidsrechter in ons nadeel gehad. En dat waren er inderdaad nogal wat. Maar hij blunderde ook in ons voordeel. Bij de Vitesse aanval voorafgaand aan de goal van Smeets had Vitesse gewoon een hoekschop moeten krijgen. Vanaf mijn plek op de Boschpoorttribune was dat heel duidelijk te zien. Vitesse kreeg die corner dus niet en in de tegenaanval maakt Smeets gelijk. Maar voor de rest floot die man natuurlijk zwaar in ons nadeel. Niet alleen bij die penalty momenten, hij floot de hele wedstrijd zeer warrig.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

08 dec 2024 00:00
RoedWitHart
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #35
Weet je wat het is met die KKD-scheidsrechters? Die zijn niet gewend te fluiten bij een fel thuispubliek. Dan pompen ze hun ego ogenschijnlijk wat op en gaan ze proberen geen thuisfluiter te zijn. "Kijk mij eens een persoonlijkheid zijn....". Maar het is pure onzekerheid en onervarenheid.

Nee, je bent pas een goede scheids als je duidelijk en consequent bent en het spel aanvoelt. Je hoeft niet te bewijzen hoe stoer je bent. Je moet gewoon eerlijk fluiten.

Het felle thuispubliek is van invloed want er wordt flink wat geroepen richting scheidsrechter en assistenten. Scheidsrechters op KKD-niveau kunnen daar slecht tegen, is mijn ervaring. Ik denk niet dat ze bewust tegen MVV fluiten.

Ervaren scheidsrechters genieten juist van zo'n felle sfeer. Ik ook.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, De Zwarte Vogel

08 dec 2024 00:07
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #36
Was net aan het denken aan de wedstrijd uit tegen Ado . Waar de keeper van ons een enorme beuk kreeg en Ado gelijk maakte in blessure tijd. Als dat doelpunt was afgekeurd had MVV playoffs gespeeld en had NAC nu nog KKD gespeeld .

10 dec 2024 10:39
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #37
Ik vind dat keno media buitengewoon amateuristisch. Altijd spelfouten in de social media posts. En nu ook nog de club voor lul zetten. Laat zoiets als communicatie ovet aan professionals…

Digitale uitglijder MVV: club moet niet in de huid van een doorsnee supporter kruipen
Tim Voncken
Tim Voncken
Clubwatcher MVV

09-12-2024, 19:51
Scheidsrechter Laurens Gerrets is de gebeten hond in de ogen van de MVV’ers.
Scheidsrechter Laurens Gerrets is de gebeten hond in de ogen van de MVV’ers. © Pro Shots -Johan Manders
MaastrichtOPINIE - Het meest opmerkelijke aan MVV – Vitesse (2-2) was het merkwaardige wedstrijdverslag op de officiële kanalen van MVV, waarin wordt uitgehaald naar scheidsrechter Laurens Gerrets. Daarmee laat de club zich van haar slechtste kant zien.
Niet-aanvoerders mogen niet meer klagen bij de scheidsrechter, trainers dienen langs de lijn hun verbale impulsen in bedwang te houden en spreekkoren – zelfs ludiek bedoeld - zijn uit den boze: de betutteling van het Nederlandse voetbal is inmiddels waterdicht. Buiten het veld is emotie echter moeilijk te temmen door de voetbalbond, zo blijkt uit het nogal opmerkelijke wedstrijdverslag dat daags na het gelijkspel tegen Vitesse op de website van MVV verscheen.

Zo’n 24 uur na het duel overheerste blijkbaar nog altijd de woede in de pen van de scribent over een late strafschop die Vitesse kreeg en een discutabel moment vlak daarna waarbij een Vitesse-verdediger de bal tegen de arm kreeg, maar niet naar de stip werd gewezen. Met passages als ‘de scheidsrechter floot de hele wedstrijd al warrig en pietluttig, maar werd in de slotfase echt bepalend’, schrijf je misschien wel de frustraties van je af, maar berokken je het imago van MVV schade. Al helemaal met de titel ‘MVV bestolen van derde zege op rij’. Hoe begrijpelijk de emoties ook zijn, die passen niet op het eigen mediakanaal.

Lees ook:
MVV kan geen afstand nemen van geplaagd Vitesse en moet genoegen nemen met remise

MAASTRICHT MVV - VITESSE 06/12/2024 ,\m21 MVV Maastricht player Robyn Esajas scoort de 2-1
Voor de goede orde: het betreft geen fanforum, maar de officiële clubwebsite. Het verslag werd dan ook opgemerkt door tal van voetbalmedia en dat leidde weer tot een storm van kritiek op social media. Het effect: MVV wordt lacherig in de hoek weggezet als ‘calimero-club’, al is er ook her en der bijval voor de frustraties van de sterrendragers.

10 dec 2024 12:26
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #38
Zijn de wedstrijdverslagen wel van de hand van Keno Media? Of schrijft onze perschef Jurgen Simon die? Of wellicht nog iemand anders?

10 dec 2024 13:00
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #39

Jim Cemint schreef : Zijn de wedstrijdverslagen wel van de hand van Keno Media? Of schrijft onze perschef Jurgen Simon die? Of wellicht nog iemand anders?

Volgens mij doet Jurgen Simon dat.
Hoe die nog niet ontslagen is daar snap ik echt niks van. Keer op keer laat hij zien hoe ongeschikt hij is.
Dit verslag is ook om je voor te schamen.
Ja, we zijn genaaid maar op het officiele clubkanaal hoor je dit niet zo op te schrijven. Schaamteloos.

10 dec 2024 16:48 10 dec 2024 16:51 door Punterke.
Punterke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #40
Volgens mij staan er geen onwaarheden in het verslag. Als de KNVB of die flierenfluiter de waarheid niet aankunnen moeten ze wat anders gaan doen. Er staat ook in het verslag dat we zelf kans op kans gemist hebben.

En wat "anderen" op het internet daarvan vinden.. daor veege ver uzze vot met aof.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D., Hier menier, Vincent 9

15 dec 2024 20:41
Vincent 9
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV - Vitesse, vr 6 december 2024, 20:00u #41
De reactie van MVV door de landelijke media opgepikt en als calimero weggezet. Door De Limburg er nog eens aangedikt. Zie vandaag de reactie van Go Ahead in de naam van Paul Bosvelt en dhr van Dop naar aanleing van Utrecht-Go Ahead, die zijn toch veel meer fors over de schreef dan van MVV vorige week. Wat ik qua scheidsrechterlijke dwalingen zie komt bij beide wedstrijden nagenoeg overeen. Ook Go Ahead laat (terecht) niet met zich sollen hoewel feller dan MVV. Benieuwd of hier dan ook weer negatieve reacties op komen uit de media.
Voor wat betreft de maatschappelijke betrokkenheid (wat geschaad zou worden door de reactie van MVV) en iets niet kunnen vertellen op de eigen website hiervoor denk ik dat het juist goed is dit wel te doen, het eerlijke verhaal, dat is pas maatschappelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Tijd voor maken pagina: 0.266 seconden