Oefenprogramma seizoen 25-26
- Driver
-
- Platinum Member
-
Re: Oefenprogramma seizoen 25-26
12 Jul 2025 20:51 - 12 Jul 2025 20:54
Het was te verwachten, bij iedere nederlaag zal Hermans het moeten ontgelden maar dit is zo kort door de bocht, met dit jeugdteam gaat geen enkele trainer het redden.
We kunnen beter ons eens afvragen of Rob van Geneugten wel de juiste man op de juiste plek is, iedere speler die naar Mvv komt is bij hem een toptalent. Een ding is zeker met dit jeugdteam worden we iedere wedstrijd kansloos weggespeeld en worden de lege tribunes weer een feit in de Geusslet.. De keeper van Meerssen heeft zich verveeld want hij kreeg niets te doen tegen dit machteloos Mvv..
Afgelopen seizoen eindigde we al troosteloos onderin de KKD, de beste spelers Smeets en Mathys zijn er straks niet meer bij, dit kan nooit goed gaan zonder echte versterkingen.
We horen maar weinig tot niets van het Maastrichts collectief en de Japanners of ze van Mvv een club gaan maken die serieus gaat meedoen om de prijzen.
We zijn al nooit echt verwend door Mvv maar het doet pijn om zo mijn clubje te zien afglijden, ik had met het Maastrichts collectief en de Japanners op beter tijden gehoopt.
We kunnen beter ons eens afvragen of Rob van Geneugten wel de juiste man op de juiste plek is, iedere speler die naar Mvv komt is bij hem een toptalent. Een ding is zeker met dit jeugdteam worden we iedere wedstrijd kansloos weggespeeld en worden de lege tribunes weer een feit in de Geusslet.. De keeper van Meerssen heeft zich verveeld want hij kreeg niets te doen tegen dit machteloos Mvv..
Afgelopen seizoen eindigde we al troosteloos onderin de KKD, de beste spelers Smeets en Mathys zijn er straks niet meer bij, dit kan nooit goed gaan zonder echte versterkingen.
We horen maar weinig tot niets van het Maastrichts collectief en de Japanners of ze van Mvv een club gaan maken die serieus gaat meedoen om de prijzen.
We zijn al nooit echt verwend door Mvv maar het doet pijn om zo mijn clubje te zien afglijden, ik had met het Maastrichts collectief en de Japanners op beter tijden gehoopt.
Last edit: 12 Jul 2025 20:54 by Driver.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
12 Jul 2025 21:10
Bewijst nog maar eens dat ze leuk in de breedte er meer bij willen hebben.
Leuk dat je al zo veel spelers hebt met een contract maar kwalitatief moet er echt wat bij.
Zo wel centraal achterin, als op het middenveld en in de spits.
Wil je echt in de top 10 meedoen moeten er echt jongens bij. vooral op de 10 is het zonder een Smeets direct zo veel minder.
Slegers komt gewoon te kort dat hebben we vaak genoeg gezien. Het was nu ook veel te statisch.
De speler die me nog het meest positief op viel was de jonge 17-jarige Mpundi die we van Luik hebben gehaald. En Breugelmans vind ik centraal achterin wel rust uitstralen.
Braken die me weer een omhaal probeert dat spande wel weer de kroon.
Maar goed, de laatste keer dat we verloren van Meerssen werden we vijfde in de competitie.
Dus dat zegt allemaal niks.
En oké, het veld was slecht en we missen natuurlijk: Mmaee, Timas, Smeets, Coomans en Schenk.
Maar ook zonder deze mag je eigenlijk nooit verliezen van Meerssen.
Het kan maar beter nu allemaal aan het licht komen dan dat we over drie weken pas er achter zouden komen dat we veel te weinig kwaliteit hebben.
Ben wel benieuwd hoeveel tijd Hermans krijgt als het in de start van de competitie weer dramatisch is.
Leuk dat je al zo veel spelers hebt met een contract maar kwalitatief moet er echt wat bij.
Zo wel centraal achterin, als op het middenveld en in de spits.
Wil je echt in de top 10 meedoen moeten er echt jongens bij. vooral op de 10 is het zonder een Smeets direct zo veel minder.
Slegers komt gewoon te kort dat hebben we vaak genoeg gezien. Het was nu ook veel te statisch.
De speler die me nog het meest positief op viel was de jonge 17-jarige Mpundi die we van Luik hebben gehaald. En Breugelmans vind ik centraal achterin wel rust uitstralen.
Braken die me weer een omhaal probeert dat spande wel weer de kroon.
Maar goed, de laatste keer dat we verloren van Meerssen werden we vijfde in de competitie.
Dus dat zegt allemaal niks.
En oké, het veld was slecht en we missen natuurlijk: Mmaee, Timas, Smeets, Coomans en Schenk.
Maar ook zonder deze mag je eigenlijk nooit verliezen van Meerssen.
Het kan maar beter nu allemaal aan het licht komen dan dat we over drie weken pas er achter zouden komen dat we veel te weinig kwaliteit hebben.
Ben wel benieuwd hoeveel tijd Hermans krijgt als het in de start van de competitie weer dramatisch is.
The following user(s) said Thank You: opadiehard
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
12 Jul 2025 21:14
Je kan dit Hermans niet verwijten . Buiten het feit dat ik denk dat hij weinig inspraak heeft over transfers . Als je kijkt naar de basis spelers van 3 jaar geleden is alleen Kleinen en Schenk nog over . Je kan niet verwachten van Hermans dat hij met jeugdspelers een waardig KKD elftal neer zet .
- Hill
-
- New Member
-
12 Jul 2025 21:34
Nu gaan mensen het op gebrek aan kwaliteit in de selectie gooien. Terwijl je speelt tegen derdeklasser Meerssen. Met als aanvoerder een speler die jaren geleden werd afgedankt door MVV. Haal die maar terug, was veel beter dan menig MVV speler. En hoe kwam dat? Hij was tot op het bot gemotiveerd! In tegenstelling tot MVV. Hermans krijgt MVV niet gemotiveerd, niet aan het voetballen. Al meer dan een jaar lang. Onze beste speler doet niet eens meer mee, maar zit lekker op het terras. Is dat goed spelersmanagement? Kassimi scoorde er vorig jaar nog op los tijdens de voorbereiding. Raakt nu geen bal meer! Je kunt niet altijd de trainer de schuld geven. Maar in dit geval zeker wel.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
12 Jul 2025 21:39
Meerssen komt uit de derde divisie en geen derde klasse.
Ook geen fan van Hermans maar je hebt ook gewoon een veel te jonge groep. Je kan veel trainers voor zo'n groep gooien maar dan komt er ook niet veel uit.
Ook Ronny mag wel meer aangekeken worden want hij haalt notabene al die jeugdige spelers. Prima dat er ook talenten worden gecontracteert maar er moeten ook spelers komen die er gelijk staan. En die hebben we amper
Ook geen fan van Hermans maar je hebt ook gewoon een veel te jonge groep. Je kan veel trainers voor zo'n groep gooien maar dan komt er ook niet veel uit.
Ook Ronny mag wel meer aangekeken worden want hij haalt notabene al die jeugdige spelers. Prima dat er ook talenten worden gecontracteert maar er moeten ook spelers komen die er gelijk staan. En die hebben we amper
The following user(s) said Thank You: Sjonnie
- RoedWitHart
-
- Away
- Premium Member
-
12 Jul 2025 21:50
MVV wil duidelijk investeren in jonge spelers in de hoop dat er een speler met niveau Ruben van Bommel bijzit. Die gedachte vind ik op zich prima. Het kan een aardig centje opleveren. Maar jonge spelers floreren pas als ze in het veld gecoacht worden door balvaste ervaren spelers (en buiten het veld door de trainer). Dan gaat hun ontwikkeling veel sneller. Met alleen Van Dessel en Klaasen als ervaren spelers staat er te weinig ervaring in het veld. Dat zien Van Geneugten, Hermans, Maastricht Collectief en onze Japanse investeerders toch ook wel in??
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
12 Jul 2025 22:46MVV wil duidelijk investeren in jonge spelers in de hoop dat er een speler met niveau Ruben van Bommel bijzit. Die gedachte vind ik op zich prima. Het kan een aardig centje opleveren. Maar jonge spelers floreren pas als ze in het veld gecoacht worden door balvaste ervaren spelers (en buiten het veld door de trainer). Dan gaat hun ontwikkeling veel sneller. Met alleen Van Dessel en Klaasen als ervaren spelers staat er te weinig ervaring in het veld. Dat zien Van Geneugten, Hermans, Maastricht Collectief en onze Japanse investeerders toch ook wel in?
en vergeet Bert van Marwijk niet die heeft een groote rol.
The following user(s) said Thank You: RoedWitHart
- ErikOranje
-
- Premium Member
-
13 Jul 2025 07:11
Een oefenwedstrijd is niet voor niks een oefenwedstrijd. Hier zijn geen punten te verdienen en staat, behalve de eer, niks op het spel. Natuurlijk moet je winnen in Meerssen, maar zoals hier eerder al gezegd werden we de vorige keer dat we in Meerssen verloren 5e in de competitie. Oftewel, laat je niet gek maken door dit resultaat.
Dit soort wedstrijden zijn voor spelers ook lastig. Nieuwe samenstellingen. Veel wisselingen.
De wedstrijd was erg matig. Veel te laag tempo en geen uitstraling te willen winnen.
Dat eerste kun je verbeteren, die mentaliteit ontbrak vorig seizoen ook regelmatig. Ik hoop dat ze daar de komende weken echt als team gaan groeien.
De eerste punten moeten gehaald worden in Oss. Dan moet het team er staat.
En dat geldt ook voor de trainer. Hij heeft vorig jaar veel kunnen leren en zal dit jaar ook moeten presteren om te laten zien een goede trainer te zijn.
Dit soort wedstrijden zijn voor spelers ook lastig. Nieuwe samenstellingen. Veel wisselingen.
De wedstrijd was erg matig. Veel te laag tempo en geen uitstraling te willen winnen.
Dat eerste kun je verbeteren, die mentaliteit ontbrak vorig seizoen ook regelmatig. Ik hoop dat ze daar de komende weken echt als team gaan groeien.
De eerste punten moeten gehaald worden in Oss. Dan moet het team er staat.
En dat geldt ook voor de trainer. Hij heeft vorig jaar veel kunnen leren en zal dit jaar ook moeten presteren om te laten zien een goede trainer te zijn.
The following user(s) said Thank You: itsman
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
13 Jul 2025 07:26 - 13 Jul 2025 07:44Je zou toch op zijn minst verwachten dat MVV in de 2e helft op conditie over Meerssen heen zou moeten gaan . Meerssen is een paar dagen geleden begonnen met trainen . MVV moet Smeets gewoon aan zijn contract houden . Verder vind ik het wel heel erg toevallig dat spelers als Mmaee en Timas geblesseerd zijn . Er is totaal geen balans in dit elftal .
OPA ZEET:
Blessures van vorig seizoen zei Hermans tijdens het interview,maar heb wel begrepen inmiddels dat Smeets en MVV einde verhaal zijn.
Hopelijk lering getrokken uit de wedstrijd dat we er nog lang niet zijn maar beter nu 4 wkn voor begin comp!
Hoop wel als het verhaal Smeets definitief is er doorgepakt word en graag in wat geroutineerde spelers de jeugd is nu wel heel erg ruim aanwezig!
Zag vanavond net als tegen Heer een zwakke Braken hoop dat voor en achter nog het een en ander gaat veranderen de komende weken!
Timas en Mmaee lopen nog met blessures van vorig seizoen als ik goed geluisterd heb naar het interview van Hermans!
Nog iets over de vervanging van de grasmat nl het worden toch weer zwarte korrels,het alternatief kurk schijnt een ton duurder te zijn dit volgens de reporter van L1 tijdens de wedstrijd!
Braken ook nog bijna rood hij maakte een opmerking richting de scheids wijselijk werd hij toen maar gewisseld.
....
Last edit: 13 Jul 2025 07:44 by opadiehard.
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
13 Jul 2025 07:33Nu gaan mensen het op gebrek aan kwaliteit in de selectie gooien. Terwijl je speelt tegen derdeklasser Meerssen. Met als aanvoerder een speler die jaren geleden werd afgedankt door MVV. Haal die maar terug, was veel beter dan menig MVV speler. En hoe kwam dat? Hij was tot op het bot gemotiveerd! In tegenstelling tot MVV. Hermans krijgt MVV niet gemotiveerd, niet aan het voetballen. Al meer dan een jaar lang. Onze beste speler doet niet eens meer mee, maar zit lekker op het terras. Is dat goed spelersmanagement? Kassimi scoorde er vorig jaar nog op los tijdens de voorbereiding. Raakt nu geen bal meer! Je kunt niet altijd de trainer de schuld geven. Maar in dit geval zeker wel.
AMPA ZEET:
Onze beste speler zat tijdens de wedstrijd echt niet op het terras was wel degelijk aanwezig daar in meerssen,die foto wat rondgaat op de socials van hem is later gemaakt op het Vrijthof bij Rieu dus laat hem lekker doen wat hij wil in zijn vrije tijd!…mvrgr Ampa
....
- Sander70
-
- Platinum Member
-
13 Jul 2025 08:35
Als Smeets daadwerkelijk einde verhaal is bij Mvv, dan kan hij wat mij betreft niet snel genoeg wegwezen. Zal alleen maar een stoorzender zijn in de groep en zal tot de grootverdieners horen van de selectie.
Had professioneler gedrag van je verwacht Bryan, erg jammer van jou!
Had professioneler gedrag van je verwacht Bryan, erg jammer van jou!
The following user(s) said Thank You: jovkle
- pinobel
-
- Platinum Member
-
13 Jul 2025 10:50
Sorry maar ik kan het woord opleidingsclub al niet meer horen of zien. Hiet spreekt toch ook 0,0 ambitie uit. Dan krijg je dit soort veredeld jeugdelftal.
Time to create page: 0.381 seconds